Als je met die opmerking doelt op mij dan heb je het compleet fout, ik ben namenlijk niet oud en ik ben op het moment ook niet bezig met masturberen.quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:27 schreef MilkyWay het volgende:
[..]
Liever een kutnewbie dan een ouwe rukkert
ow anti-climaxquote:Op maandag 23 oktober 2006 00:28 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Als je met die opmerking doelt op mij dan heb je het compleet fout, ik ben namenlijk niet oud en ik ben op het moment ook niet bezig met masturberen.
Hoe jong bent U dan, mijnheer TwyLight?quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:28 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Als je met die opmerking doelt op mij dan heb je het compleet fout, ik ben namenlijk niet oud en ik ben op het moment ook niet bezig met masturberen.
Je bent zo jong als je je voeltquote:Op maandag 23 oktober 2006 00:29 schreef MilkyWay het volgende:
[..]
Hoe jong bent U dan, mijnheer TwyLight?
Omg jij bent 13quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:29 schreef MilkyWay het volgende:
[..]
Hoe jong bent U dan, mijnheer TwyLight?
quote:
Ik reageer dan wel niet zoveel, maar dat komt omdat ik aan het stoeien ben met mijn Rabocard... Wil verdomme weten hoeveel ik met dat ding heb uitgegevenquote:
Rabocard? Soort creditcard ofzo?quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:32 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik reageer dan wel niet zoveel, maar dat komt omdat ik aan het stoeien ben met mijn Rabocard... Wil verdomme weten hoeveel ik met dat ding heb uitgegeven![]()
Ja, of je trekt je niks van een 13-jarige kutnewbie aan.quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:34 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ga jij nou maar niet mensen imiteren.
Dat is een Mastercard ja... Weet niet eens of het überhaupt mogelijk is op te vragen hoeveel er mee is uitgegeven. Wel erg onhandig, moet ik dat ook nog bij gaan houden zekerquote:
quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:35 schreef KaMo het volgende:
MilkyWay: Gewoon doen ook doen alsof je stoer bent netals allle andere fokkers ook doen![]()
HERTOG JAN FOR TEH PWN !!HJROFL!!111~!!einzroflzwei!!111quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:34 schreef renz0r het volgende:
BIER!!!!!11einszweipolizei!!!11dreivierwijwillenbier!!!11unolpalomablanca!!!11einzzz
HERTOG JAN FTW!!1
quote:
Anders ga je in een ander topic postenquote:Op maandag 23 oktober 2006 00:35 schreef MilkyWay het volgende:
[..]
Ja, of je trekt je niks van een 13-jarige kutnewbie aan.
quote:
ik bedoel dus klerenquote:Op maandag 23 oktober 2006 00:36 schreef boem-dikkie het volgende:
ik trek nooit wat van 13 jarige aandat is allemaal veel te strak
![]()
quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:37 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Alsof wij dachten dat een 13 jarig meisje te strak was voor jou.
quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:37 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Alsof wij dachten dat een 13 jarig meisje te strak was voor jou.
quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:38 schreef TwyLight het volgende:
[..]
ik heb gister een halve fles op gedronken ofzo![]()
![]()
was ook zeer ver weg die avond
quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:35 schreef KaMo het volgende:
Gewoon doen ook doen alsof je stoer bent netals allle andere fokkers ook doen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |