pwnedquote:Op zondag 22 oktober 2006 04:45 schreef PeZu het volgende:
nog steeds pagina 1
Ik heb wel wat anders gedaanquote:Op zondag 22 oktober 2006 04:44 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Oh okeAch, lopen is goed voor je conditie enzo, paar blikken bier mee en alles komt goed
*proest*quote:Op zondag 22 oktober 2006 04:47 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik heb wel wat anders gedaan
Toen ik dus ff buiten was, liep ik ff door de wijk, ff checken of er mensen zijn ect..
3 blowende mensjes aangetroffen.
doorgelopen.
Toen floepte er opeens een licht aan.
een jongentje van een jaar of 12 loopt naar de keuken om denk ik een glas water te pakken of zo
Mahgoe, ik kruip naar dat raam toe..
ff kijken waar ie is..
En toe ie de andere kant opkeek ben ik vol voor dat raam gaan staan met me gezicht.
En toen keek ie weer om..
Omg, dat joggie schrok Echt.
Je had die gil moeten horen
Hij heeft zelfs die beker laten vallen
Men
wedden dat ie nog niet slaapt?
wtfquote:Op zondag 22 oktober 2006 04:47 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Toen ik dus ff buiten was, liep ik ff door de wijk, ff checken of er mensen zijn ect..
doorgelopen.
een jongentje van een jaar of 12 loopt naar de keuken om denk ik een glas water te pakken of zo
ff kijken waar ie is..
En toe ie de andere kant opkeek ben ik vol voor dat raam gaan staan met me gezicht.
Men
Dat soort dingen zijn echt te tofquote:Op zondag 22 oktober 2006 04:50 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
wtf![]()
Die ligy nu bijna op sterven denk ik van de schrik
Eentje om te onthoudenquote:Op zondag 22 oktober 2006 04:47 schreef Sebasser het volgende:
[..]
doorgelopen.
ff kijken waar ie is..
Men
ook leuk in het bejaardetehuisquote:Op zondag 22 oktober 2006 04:53 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dat soort dingen zijn echt te tof
Om half 3 snachts opeens een gezicht die je vol aankijkt..
Ja, iddquote:Op zondag 22 oktober 2006 04:53 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dat soort dingen zijn echt te tof
Om half 3 snachts opeens een gezicht die je vol aankijkt..
quote:
t gaat moeizaamquote:
soms welquote:
yo oshiroquote:
yo PeZuquote:
omg how gay!quote:Op zondag 22 oktober 2006 05:09 schreef Sebasser het volgende:
over een half uurtje of zo ga ik "The Devil Wears Prada" kijken
ben hiero ook nog niet zo langquote:
quote:
1 tipquote:Op zondag 22 oktober 2006 05:12 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Als jij een betere film kan vinden op binsearch.net onder de 1.5 GB (ik heb nu liever snelheid dan kwaliteit..)
Dan download ik die wel..
En dat noem je niet gay?quote:lot Outline: In 2027, in a chaotic world in which humans can no longer procreate, a former activist agrees to help transport a miraculously pregnant woman to a sanctuary at sea, where her child's birth may help scientists save the future of humankind. (more) (view trailer)
Ik ben net een half uurtje thuisquote:Op zondag 22 oktober 2006 05:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
ben hiero ook nog niet zo lang
lekker gezoepen en films gekijken met vrienden tot 3.30
van coke gaan je kaken niet malen manquote:Op zondag 22 oktober 2006 05:15 schreef oshiro het volgende:
[..]
Ik ben net een half uurtje thuis
Sta strak van liters energydrink
Kan nu dus niet slapen
Ik loop zo erg met mn kaken te malen dat het net lijkt of ik coke heb gesnoven
Lord of War voor het geval je hem nog niet had gezienquote:Op zondag 22 oktober 2006 05:12 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Als jij een betere film kan vinden op binsearch.net onder de 1.5 GB (ik heb nu liever snelheid dan kwaliteit..)
Dan download ik die wel..
ik ben zo hyper dat ik rare dingen ga denkenquote:
Waarom drink je liters engerydrink danquote:Op zondag 22 oktober 2006 05:15 schreef oshiro het volgende:
[..]
Ik ben net een half uurtje thuis
Sta strak van liters energydrink
Kan nu dus niet slapen
Ik loop zo erg met mn kaken te malen dat het net lijkt of ik coke heb gesnoven
bol.com.quote:Op zondag 22 oktober 2006 05:17 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Ik ga zo denk ik ook maar eens een film uitzoeken
de coke was opquote:Op zondag 22 oktober 2006 05:17 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Waarom drink je liters engerydrink dan![]()
wtf..quote:Op zondag 22 oktober 2006 05:17 schreef oshiro het volgende:
[..]
Lord of War voor het geval je hem nog niet had gezien
770MB ofzo
Ik was van plan uit te gaan en lekker los te gaan (ik was nogal moe van mn werk, dus dan maar even oppeppen)quote:Op zondag 22 oktober 2006 05:17 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Waarom drink je liters engerydrink dan![]()
Lekkere compressie iddquote:Op zondag 22 oktober 2006 05:19 schreef Sebasser het volgende:
[..]
wtf..
"Lord.Of.War DVD rip"
en dan iets van 800 MB..
gewoon xvid of zo
Whzquote:
Dan had je hier in Aalten in de kroeg moeten komen, de hele avond keiharde punkquote:Op zondag 22 oktober 2006 05:19 schreef oshiro het volgende:
[..]
Ik was van plan uit te gaan en lekker los te gaan (ik was nogal moe van mn werk, dus dan maar even oppeppen)
Maar het publiek en de muziek was dus dood, hele tijd gezeten/gestaan, en nou is die zooi nog niet uitgewerkt
Ik was vandaag een beetje in de mood voor drumm & bass, club, trance en die shitquote:Op zondag 22 oktober 2006 05:21 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Dan had je hier in Aalten in de kroeg moeten komen, de hele avond keiharde punk
8 bandjes hebben er gespeeld
w8 ff tot 10 over 6.quote:Op zondag 22 oktober 2006 05:21 schreef oshiro het volgende:
Naja ik ga zo toch maar een poging wagen om te gaan slapen.
Fout!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |