quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 02:09 schreef worldpimber het volgende:
Trouwens Lars, mail maar het hoe, wat waar en waarom hoe het eraan toe gaat bij dat clubje pistolen paultjes en introduceesWant ik erger me werkelijk mateloos aan de manier waarop jij anderen denkt te doorgronden dan wel meningen in de schoot te werpen in je reacties, daar kan ik niets mee
. Dan spreken we wel af een dezer dagen om het werkelijk gewoon gezellig uit te praten onder het genot van buskruit en knallen
En voor je dacht dat ik te laf was om werkelijk op te dagen, ik overleg wel met mijn 1ste hand of het wat is. Wel op voorwaarde dat ik ook wat kanonskogel met jouw S & W ofzeauw wapentje mag raggen. Liefst door je kop, maar mag ook in een kogelvanger.
Praat ook makkelijker, bespaar je de moeite van weer een onzinbetoog richting mij en heel wat oordelen op mijn naam te schrijven.En mail ook ff de kosten.
![]()
Doe maar naar phatzak@gmail en schiet een beetje op.![]()
ik zag hetquote:
kuipen heeft ie nietquote:Op zondag 22 oktober 2006 00:18 schreef Worldbeater het volgende:
Alleen dat er met die tank/kuip combi zo weinig te doen is.![]()
Maar hij heeft het virus te pakken.![]()
![]()
Edit. Fuck.![]()
Worldbeater is Backquote:Op zondag 22 oktober 2006 00:18 schreef bvvt het volgende:
Was wel ff veel bijlezen in eens hoor
3 pagina's
volgens mij is het goedkoper om die fiets gewoon op kenteken te hebbenquote:Op zondag 22 oktober 2006 00:15 schreef Worldbeater het volgende:
En de 35 euro van de huur zijn niet weggegooid geld, maar een duurzame investering.![]()
Korenmarkt is lang geleden, daarna meestal naar de Luxor.quote:Op zondag 22 oktober 2006 00:26 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ik zag hetkorenmarkt wordt niks meer vandaag..morgenochtend --> afspraak voor sporten dus dan gaat ook dat wat makkelijker
Trustequote:
Luxorquote:Op zondag 22 oktober 2006 00:30 schreef Rib-i het volgende:
Korenmarkt is lang geleden, daarna meestal naar de Luxor.
Zo lang is het al geleden dat ik in Arnhem op stap ben geweest![]()
![]()
![]()
Wilde de OP in ene keer goed. Dus moest alle foto's nog veranderen van Hichams quote, en de juiste nieuwe quote in het gedenkwaardige quote gedeelte zoeken en plakken. Best snel eigenlijk.quote:Op zondag 22 oktober 2006 00:26 schreef bvvt het volgende:
zooo dat duurde zeg
Goedkoper dan wat?quote:Op zondag 22 oktober 2006 00:28 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Volgens mij is het goedkoper om die fiets gewoon op kenteken te hebben
bedoelde 1 fiets op kenteken --> tevens circuit fietsquote:Op zondag 22 oktober 2006 00:32 schreef Worldbeater het volgende:
Goedkoper dan wat?![]()
Een circuitfiets zonder kenteken is goedkoper.![]()
En de XJ staat op kenteken, maar moet eerst een beurtje voordat ik een lang stuk kan rijden.![]()
De AF1 is niet meer in rijdbare staat, het motorblok staat in een krat. Rest een kaal frame met wielen.![]()
Mijn neef was daar hoofdportier. Soms moest ik op de kruk zitten van hem bij de deur. Dan kon ik de fooien ontvangenquote:
Nee, de olie en benzine is ruim 4 jaar oud. Hij adviseerde om de benzine voor het starten af te tappen.quote:Op zondag 22 oktober 2006 00:36 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
XJ --> olie verversenkan best een dagje zonder
morgen @ Gelredome
quote:Op zondag 22 oktober 2006 00:41 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nee, de olie en benzine is ruim 4 jaar oud. Hij adviseerde om de benzine voor het starten af te tappen.![]()
En de voorrem is compleet dood omdat er vocht in het systeem zit.
75 euro......... Friesland.
![]()
![]()
[afbeelding]
Zoiets kan je goed zelf makenquote:Op zondag 22 oktober 2006 00:41 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nee, de olie en benzine is ruim 4 jaar oud. Hij adviseerde om de benzine voor het starten af te tappen.![]()
En de voorrem is compleet dood omdat er vocht in het systeem zit.
75 euro......... Friesland.
![]()
![]()
[afbeelding]
Best stevig.quote:Op zondag 22 oktober 2006 00:41 schreef BazzieK het volgende:
Daar zou ik mijn trapfiets nog niet op durven zetten
Bedrading, stekker, verlichting en materiaal.quote:
jeager-stekkerdoos 3 Euroquote:Op zondag 22 oktober 2006 00:49 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Best stevig. [afbeelding]
[..]
Bedrading, stekker, verlichting en materiaal.
Zat er aan te denken, maar kale onderstellen kosten ook al een vermogen.![]()
Heeft hij goed mee geredenquote:Op zondag 22 oktober 2006 00:58 schreef BazzieK het volgende:
http://motoport.nl/conten(...)fm?MotorUniekNr=7067
Dit ding trouwens zien staan bij motoport, kost nieuw net geen 25.000 euro, leuk joh in een jaar en nog geen 10.000km minstens 10.000 euro afschrijven
Wel een prachtige motor overigens.
En iedere keer dat er een kilometer op de teller bijkwam ging er minstens een euro van de inruilwaarde afquote:
Alles wat mooi is kost geldquote:Op zondag 22 oktober 2006 01:02 schreef BazzieK het volgende:
[..]
En iedere keer dat er een kilometer op de teller bijkwam ging er minstens een euro van de inruilwaarde af![]()
quote:Op zondag 22 oktober 2006 01:17 schreef Worldbeater het volgende:
Damn, deze gast is goed bezig.![]()
Tot pagina 4 gelezen.Later verder.
![]()
![]()
quote:Typisch Amerikaanse trekjes zijn de Stratus vreemd. Hij stuurt zeker niet te licht en is absoluut niet week in de veren. De wegligging van de Chrysler is prima in orde en voor snelle bochten is hij niet bang.
quote:De wat bruut aangrijpende koppeling zorgt er, samen met de motor die er stevig aan trekt, wel voor dat de Stratus een krachtige indruk maakt. Hij voelt tijdens het optrekken, overschakelen en verder accelereren aan alsof hij er echt "zin" in heeft. Daarbij laat zijn motor een gedempte maar toch duidelijke waarneembare grom horen.
quote:The A588 is the SOHC version. Output is 132 hp SAE (98 kW) at 5600 rpm with 130 ft·lbf (177 N·m) of torque at 4600 rpm.
quote:Licensed production in Russia
The third generation Dodge Stratus, along with the Chrysler Sebring, will be built in Russia from late 2007 or early 2008 on, and will be sold under a Russian brand [1]. The license and production facilities for these cars were sold in April 2006 to Russian billionaire Oleg Deripaska, who owns the GAZ company in Nizhny Novgorod, which builds the Volga automobile. The price is approximately US$151 million (¤ 124 million). The new production facilities are planned to build up to 65,000 cars of both models yearly. Four-cylinder engines will be purchased from Chrysler and made in Mexico.
Je sliep tochquote:Op zondag 22 oktober 2006 01:35 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
@OPM.........
Toch nog even wat dingen opgezocht.![]()
Chrysler Stratus = Dodge Stratus in Amerika.![]()
[..]
![]()
[..]
![]()
[..]
![]()
[..]
![]()
Tisser ? 't Is wel gebaseerd op de waarheid ..quote:
Doe jij wel eens wat anders dan werken, studeren of zuipen tegenwoordig?quote:Op zondag 22 oktober 2006 01:47 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Tisser ? 't Is wel gebaseerd op de waarheid ..
Ik ga pitten en m'n kater uitslapen .. Trusten allen ..
Nog iemand die wakker is!quote:
Zeer zekerquote:Op zondag 22 oktober 2006 02:58 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Nog iemand die wakker is!
Ben ondertussen dat MF topic of die katana aan het lezen.. die kerel is goed bezig zeg.
Lig in bed met laptop, kroeg tja geen zin en giet het geld liever in de tank van mijn motorquote:Op zondag 22 oktober 2006 03:15 schreef MouseOver het volgende:
Ik ben benieuwd, ben nu op pagina 10. In z'n sig staat iets over een katana turbodiesel, dus wie weet wat hij nog allemaal gedaan heeft.
Waarom lig je trouwens niet in bed/in de kroeg?
"Iemand moet het kostbare vocht toch drinken"quote:Op zondag 22 oktober 2006 03:22 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Lig in bed met laptop, kroeg tja geen zin en giet het geld liever in de tank van mijn motor
quote:Op zondag 22 oktober 2006 03:22 schreef MouseOver het volgende:
[..]
"Iemand moet het kostbare vocht toch drinken"
Ik ga ook m'n nestje opzoeken. Welterusten
quote:Op zondag 22 oktober 2006 00:32 schreef Worldbeater het volgende:
en de juiste nieuwe quote in het gedenkwaardige quote gedeelte zoeken en plakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |