quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 02:09 schreef worldpimber het volgende:
Trouwens Lars, mail maar het hoe, wat waar en waarom hoe het eraan toe gaat bij dat clubje pistolen paultjes en introduceesWant ik erger me werkelijk mateloos aan de manier waarop jij anderen denkt te doorgronden dan wel meningen in de schoot te werpen in je reacties, daar kan ik niets mee
. Dan spreken we wel af een dezer dagen om het werkelijk gewoon gezellig uit te praten onder het genot van buskruit en knallen
En voor je dacht dat ik te laf was om werkelijk op te dagen, ik overleg wel met mijn 1ste hand of het wat is. Wel op voorwaarde dat ik ook wat kanonskogel met jouw S & W ofzeauw wapentje mag raggen. Liefst door je kop, maar mag ook in een kogelvanger.
Praat ook makkelijker, bespaar je de moeite van weer een onzinbetoog richting mij en heel wat oordelen op mijn naam te schrijven.En mail ook ff de kosten.
![]()
Doe maar naar phatzak@gmail en schiet een beetje op.![]()
ik zag hetquote:
kuipen heeft ie nietquote:Op zondag 22 oktober 2006 00:18 schreef Worldbeater het volgende:
Alleen dat er met die tank/kuip combi zo weinig te doen is.![]()
Maar hij heeft het virus te pakken.![]()
![]()
Edit. Fuck.![]()
Worldbeater is Backquote:Op zondag 22 oktober 2006 00:18 schreef bvvt het volgende:
Was wel ff veel bijlezen in eens hoor
3 pagina's
volgens mij is het goedkoper om die fiets gewoon op kenteken te hebbenquote:Op zondag 22 oktober 2006 00:15 schreef Worldbeater het volgende:
En de 35 euro van de huur zijn niet weggegooid geld, maar een duurzame investering.![]()
Korenmarkt is lang geleden, daarna meestal naar de Luxor.quote:Op zondag 22 oktober 2006 00:26 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ik zag hetkorenmarkt wordt niks meer vandaag..morgenochtend --> afspraak voor sporten dus dan gaat ook dat wat makkelijker
Trustequote:
Luxorquote:Op zondag 22 oktober 2006 00:30 schreef Rib-i het volgende:
Korenmarkt is lang geleden, daarna meestal naar de Luxor.
Zo lang is het al geleden dat ik in Arnhem op stap ben geweest![]()
![]()
![]()
Wilde de OP in ene keer goed. Dus moest alle foto's nog veranderen van Hichams quote, en de juiste nieuwe quote in het gedenkwaardige quote gedeelte zoeken en plakken. Best snel eigenlijk.quote:Op zondag 22 oktober 2006 00:26 schreef bvvt het volgende:
zooo dat duurde zeg
Goedkoper dan wat?quote:Op zondag 22 oktober 2006 00:28 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Volgens mij is het goedkoper om die fiets gewoon op kenteken te hebben
bedoelde 1 fiets op kenteken --> tevens circuit fietsquote:Op zondag 22 oktober 2006 00:32 schreef Worldbeater het volgende:
Goedkoper dan wat?![]()
Een circuitfiets zonder kenteken is goedkoper.![]()
En de XJ staat op kenteken, maar moet eerst een beurtje voordat ik een lang stuk kan rijden.![]()
De AF1 is niet meer in rijdbare staat, het motorblok staat in een krat. Rest een kaal frame met wielen.![]()
Mijn neef was daar hoofdportier. Soms moest ik op de kruk zitten van hem bij de deur. Dan kon ik de fooien ontvangenquote:
Nee, de olie en benzine is ruim 4 jaar oud. Hij adviseerde om de benzine voor het starten af te tappen.quote:Op zondag 22 oktober 2006 00:36 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
XJ --> olie verversenkan best een dagje zonder
morgen @ Gelredome
quote:Op zondag 22 oktober 2006 00:41 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nee, de olie en benzine is ruim 4 jaar oud. Hij adviseerde om de benzine voor het starten af te tappen.![]()
En de voorrem is compleet dood omdat er vocht in het systeem zit.
75 euro......... Friesland.
![]()
![]()
[afbeelding]
Zoiets kan je goed zelf makenquote:Op zondag 22 oktober 2006 00:41 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nee, de olie en benzine is ruim 4 jaar oud. Hij adviseerde om de benzine voor het starten af te tappen.![]()
En de voorrem is compleet dood omdat er vocht in het systeem zit.
75 euro......... Friesland.
![]()
![]()
[afbeelding]
Best stevig.quote:Op zondag 22 oktober 2006 00:41 schreef BazzieK het volgende:
Daar zou ik mijn trapfiets nog niet op durven zetten
Bedrading, stekker, verlichting en materiaal.quote:
jeager-stekkerdoos 3 Euroquote:Op zondag 22 oktober 2006 00:49 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Best stevig. [afbeelding]
[..]
Bedrading, stekker, verlichting en materiaal.
Zat er aan te denken, maar kale onderstellen kosten ook al een vermogen.![]()
Heeft hij goed mee geredenquote:Op zondag 22 oktober 2006 00:58 schreef BazzieK het volgende:
http://motoport.nl/conten(...)fm?MotorUniekNr=7067
Dit ding trouwens zien staan bij motoport, kost nieuw net geen 25.000 euro, leuk joh in een jaar en nog geen 10.000km minstens 10.000 euro afschrijven
Wel een prachtige motor overigens.
En iedere keer dat er een kilometer op de teller bijkwam ging er minstens een euro van de inruilwaarde afquote:
Alles wat mooi is kost geldquote:Op zondag 22 oktober 2006 01:02 schreef BazzieK het volgende:
[..]
En iedere keer dat er een kilometer op de teller bijkwam ging er minstens een euro van de inruilwaarde af![]()
quote:Op zondag 22 oktober 2006 01:17 schreef Worldbeater het volgende:
Damn, deze gast is goed bezig.![]()
Tot pagina 4 gelezen.Later verder.
![]()
![]()
quote:Typisch Amerikaanse trekjes zijn de Stratus vreemd. Hij stuurt zeker niet te licht en is absoluut niet week in de veren. De wegligging van de Chrysler is prima in orde en voor snelle bochten is hij niet bang.
quote:De wat bruut aangrijpende koppeling zorgt er, samen met de motor die er stevig aan trekt, wel voor dat de Stratus een krachtige indruk maakt. Hij voelt tijdens het optrekken, overschakelen en verder accelereren aan alsof hij er echt "zin" in heeft. Daarbij laat zijn motor een gedempte maar toch duidelijke waarneembare grom horen.
quote:The A588 is the SOHC version. Output is 132 hp SAE (98 kW) at 5600 rpm with 130 ft·lbf (177 N·m) of torque at 4600 rpm.
quote:Licensed production in Russia
The third generation Dodge Stratus, along with the Chrysler Sebring, will be built in Russia from late 2007 or early 2008 on, and will be sold under a Russian brand [1]. The license and production facilities for these cars were sold in April 2006 to Russian billionaire Oleg Deripaska, who owns the GAZ company in Nizhny Novgorod, which builds the Volga automobile. The price is approximately US$151 million (¤ 124 million). The new production facilities are planned to build up to 65,000 cars of both models yearly. Four-cylinder engines will be purchased from Chrysler and made in Mexico.
Je sliep tochquote:Op zondag 22 oktober 2006 01:35 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
@OPM.........
Toch nog even wat dingen opgezocht.![]()
Chrysler Stratus = Dodge Stratus in Amerika.![]()
[..]
![]()
[..]
![]()
[..]
![]()
[..]
![]()
Tisser ? 't Is wel gebaseerd op de waarheid ..quote:
Doe jij wel eens wat anders dan werken, studeren of zuipen tegenwoordig?quote:Op zondag 22 oktober 2006 01:47 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Tisser ? 't Is wel gebaseerd op de waarheid ..
Ik ga pitten en m'n kater uitslapen .. Trusten allen ..
Nog iemand die wakker is!quote:
Zeer zekerquote:Op zondag 22 oktober 2006 02:58 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Nog iemand die wakker is!
Ben ondertussen dat MF topic of die katana aan het lezen.. die kerel is goed bezig zeg.
Lig in bed met laptop, kroeg tja geen zin en giet het geld liever in de tank van mijn motorquote:Op zondag 22 oktober 2006 03:15 schreef MouseOver het volgende:
Ik ben benieuwd, ben nu op pagina 10. In z'n sig staat iets over een katana turbodiesel, dus wie weet wat hij nog allemaal gedaan heeft.
Waarom lig je trouwens niet in bed/in de kroeg?
"Iemand moet het kostbare vocht toch drinken"quote:Op zondag 22 oktober 2006 03:22 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Lig in bed met laptop, kroeg tja geen zin en giet het geld liever in de tank van mijn motor
quote:Op zondag 22 oktober 2006 03:22 schreef MouseOver het volgende:
[..]
"Iemand moet het kostbare vocht toch drinken"
Ik ga ook m'n nestje opzoeken. Welterusten
quote:Op zondag 22 oktober 2006 00:32 schreef Worldbeater het volgende:
en de juiste nieuwe quote in het gedenkwaardige quote gedeelte zoeken en plakken
quote:
95-99 Dodge Stratus Kombat Front Bumper. (Carbon Fiber )
Our Price $425.00
Veel onderdelen in Amerikaquote:
Eibach Springs Lowering Kit
Dodge Stratus Lowering Kit
Fits: 1995 to 1998 Dodge Stratus
Brand: Eibach Springs
Notes: Pro-Kit; Lowering Coil Springs; Front w/1.5 in. Drop; Rear w/1.5 in. Drop
Amerikaanse trekjes --> blijkbaar toch beterquote:Op zondag 22 oktober 2006 01:35 schreef Worldbeater het volgende:
Toch nog even wat dingen opgezocht.![]()
Tja... Mercedes HP compressor gewend.quote:Op zondag 22 oktober 2006 08:10 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
krachtige indruk --> tegenovergestelde van jouw indrukacceleratie valt tegen
![]()
Tja..... de V6 3.5 liter 24 klepper (fabrikaat Mitsubishiquote:132 hp --> American musclePower
![]()
quote:GAZ --> had al zoiets gelezen (Autoweek dacht ik..) GAZ wil Europa al langere tijd veroveren![]()
Tja... ze zijn ook al bezig (geweest) met overname van energiebedrijven en voetbalclubsquote:Op zondag 22 oktober 2006 08:55 schreef Worldbeater het volgende:![]()
Tja, goede zaak mits de onderdelen dan ook nog passen.![]()
![]()
quote:Op zondag 22 oktober 2006 09:16 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Tja... ze zijn ook al bezig (geweest) met overname van energiebedrijven en voetbalclubs![]()
mooi contrast met de Fieroquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:23 schreef Worldbeater het volgende:
Die Stratus is in de ogen van de jongeren ook niet alles, maar ja, ik begin al bij de ouderen te horen.![]()
De smaak verandert net zo hard mee.![]()
He he... zag er nog wel een paar op Marktplaats waar mijn hart van ging bonken.quote:
beter begin je er niet aanquote:Op zondag 22 oktober 2006 11:21 schreef Worldbeater het volgende:
En ik weet hoe die te repareren... beetje WD40 en wrikken.![]()
km-vreters volgens mijquote:Nee, de keuze is nu een heel stuk veiliger.
basis blijf ik dik vindenquote:Bodykitje en verlagingset is misschien later de keuze mocht het wat sportiever moeten.![]()
Dat het al kan is een hele verrassing.![]()
![]()
Copy/paste naar kladblok en dan CTRL+H, of heb je alles met de hand gedaan?quote:Op zondag 22 oktober 2006 00:32 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Wilde de OP in ene keer goed. Dus moest alle foto's nog veranderen van Hichams quote
Volgens mij zie ik een andere motor dan jijquote:Op zondag 22 oktober 2006 00:58 schreef BazzieK het volgende:
Dit ding trouwens zien staan bij motoport, kost nieuw net geen 25.000 euro, leuk joh in een jaar en nog geen 10.000km minstens 10.000 euro afschrijven
quote:
quote:Op zondag 22 oktober 2006 08:10 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Kombat Front --> Sjonnie Gaaaass![]()
zou em wel lekker nog dikker maken
![]()
oja, alleen heb ik een mistlampenfetish
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dus dan zou wmb daar nog ruimte voor moeten zijn
Komt dan nu eindelijk het fotoverslagquote:Op zondag 22 oktober 2006 11:18 schreef Worldbeater het volgende:
Rooooaaar!!!!!!
Een reparatieprogramma heeft bijna 100% gewerkt op mijn 140 vakantiefoto's.
Sommigen nog met kleine foutjes, maar eindelijk kan ik mijn Cuba motorpiccie posten.(jullie ook zo blij?
)
[afbeelding]
Oeh!quote:Op zondag 22 oktober 2006 11:28 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
beter begin je er niet aanhoeveel aan reparatie in verhouding tot aanschaf was de vorige
![]()
quote:belangrijkste voor blik voorlopig..
Copy paste, maar moest wel de url naar img veranderen.quote:Op zondag 22 oktober 2006 11:37 schreef hicham het volgende:
Copy/paste naar kladblok en dan CTRL+H, of heb je alles met de hand gedaan?
Ik wilde je net vragen of er een bolletje is geknaptquote:Op zondag 22 oktober 2006 11:42 schreef Worldbeater het volgende:
Weer 2 uurtjes geslapen vannacht, dus denken wil ik niet.![]()
Alleen de koets is nog origineel verder kan er elke motorblok zijn ingebouwdquote:Hier een gewone parkeerplaats in het dorp.
[afbeelding]
En nu inclusief een vreemde toerist.
[afbeelding]
Maar check vooral die bekleding van de autostoelen.Daar deed ik het voor.
quote:Op zondag 22 oktober 2006 11:45 schreef Makster het volgende:
Whahaha lekker wakker worden is dat met die peppo pontificaal op de gevoelige plaat
Aan het roken te zien, zijn de meesten nog origineel.quote:Op zondag 22 oktober 2006 11:49 schreef Rib-i het volgende:
Alleen de koets is nog origineel verder kan er elke motorblok zijn ingebouwd![]()
quote:Op zondag 22 oktober 2006 11:50 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
[afbeelding]
Deze is voor jou. [afbeelding]
(free drinks on the beach... all inclusive ... with alcohol @ 10.00)
Mooi man die oude amerikaanse auto's. Vooral het model met een hoog "Christine" gehaltequote:Op zondag 22 oktober 2006 11:52 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Aan het roken te zien, zijn de meesten nog origineel.Denk je in de frisse lucht te lopen, komt er zo'n auto voorbij en lever je weer een jaar van je leven in.
![]()
Alleen taxi's hebben vaak Toyota blokken.![]()
Dat zeg ik, CTRL+H... doe maar eens in kladblokquote:Op zondag 22 oktober 2006 11:46 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Copy paste, maar moest wel de url naar img veranderen.![]()
Hoezo, ik ben slechts in sneltreinvaart langs 2500 foto's op bikepics.net gegaanquote:Benne hoop picca's. Jij had het meeste werk.![]()
quote:Op zondag 22 oktober 2006 12:02 schreef hicham het volgende:
Leuk hoedje heb je op, maar op de cocktailfoto staat je vriendin links alsnog op Fok!![]()
Geen last van hierquote:Op zondag 22 oktober 2006 12:16 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
wat komt daar voor lelijke vlek aan zetten
quote:Op zondag 22 oktober 2006 12:15 schreef Metz het volgende:
Wheely-topic? Waar blijven de foto's van jullie zelf?
Moggeuh trouwens![]()
Als je braille kunt lezen staat daar "hicham, pleur de hoes ff over je motor heen"quote:Op zondag 22 oktober 2006 12:16 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
wat komt daar voor lelijke vlek aan zetten
Whoohoo vette wheely hichamquote:Op zondag 22 oktober 2006 12:20 schreef hicham het volgende:
[..]
Long time no seeBen je over de klap heen?
Wheelie pic in mijn signature
Van gisteren zijn er geen pics gemaakt, niemand had een digicam mee. Wel een filmpje maar das met een mobiele telefoon en krijg ik misschien nog over de mail
Heb je het wamquote:Op zondag 22 oktober 2006 11:50 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
[afbeelding]
Deze is voor jou. [afbeelding]
(free drinks on the beach... all inclusive ... with alcohol @ 10.00)
Mochito... geen idee hoe je het schrijft.quote:Op zondag 22 oktober 2006 12:33 schreef Makster het volgende:
Owja, Caiprina ofzo iets drink je daar hehDie dingen heb ik VAAAAK gemaakt toen ik als barman de held speelde
uhm....quote:Op zondag 22 oktober 2006 00:58 schreef BazzieK het volgende:
quote:
volgens mij zie ik nog een andere... ik zie een fazer met 50k op de tellerquote:Op zondag 22 oktober 2006 11:37 schreef hicham het volgende:
[..]
Volgens mij zie ik een andere motor dan jij![]()
Er staat meer dan 100.000 op de teller, je ziet een nulletje over het hoofd
quote:Op zondag 22 oktober 2006 12:42 schreef Roderick2085 het volgende:dat op zo'n advertentie nog geboden word ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er stond een duc 999 monoposto uit 2005 met 10k kilometers die nieuwe zo'n 25k kost en nu tweedehands 15k wat betekent dat de eigenaar in een jaar 10k euro heeft afgeschrevenquote:Op zondag 22 oktober 2006 11:37 schreef hicham het volgende:
[..]
Volgens mij zie ik een andere motor dan jij![]()
Er staat meer dan 100.000 op de teller, je ziet een nulletje over het hoofd
quote:
quote:
quote:Op zondag 22 oktober 2006 12:56 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Er stond een duc 999 monoposto uit 2005 met 10k kilometers die nieuwe zo'n 25k kost en nu tweedehands 15k wat betekent dat de eigenaar in een jaar 10k euro heeft afgeschreven![]()
[..]
![]()
![]()
![]()
iddquote:Op zondag 22 oktober 2006 12:20 schreef hicham het volgende:
Als je braille kunt lezen staat daar "hicham, pleur de hoes ff over je motor heen"
2 uur mac waalwijkquote:Op zondag 22 oktober 2006 13:07 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
idd![]()
maar op de radio hebben ze het over droge perioden met zon
niet hier in Arnhem iig
@Rib: ga je nog rijden
Ja, ben iets later dan gepland, vrouwtje bleef wat langer in de kantine hangenquote:Op zondag 22 oktober 2006 13:07 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
idd![]()
maar op de radio hebben ze het over droge perioden met zon
niet hier in Arnhem iig
@Rib: ga je nog rijden
Weer lekker de staljongen uitgehangen?quote:Op zondag 22 oktober 2006 13:10 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ja, ben iets later dan gepland, vrouwtje bleef wat langer in de kantine hangen![]()
Kaplaarzen aangedaan, achterpoten van het schaap erin. Kennen ze niet weglopen hequote:Op zondag 22 oktober 2006 13:12 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Weer lekker de staljongen uitgehangen?
quote:Op zondag 22 oktober 2006 13:15 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Kaplaarzen aangedaan, achterpoten van het schaap erin. Kennen ze niet weglopen he![]()
![]()
14.00 uur ga ik echt niet reddenquote:Op zondag 22 oktober 2006 13:10 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ja, ben iets later dan gepland, vrouwtje bleef wat langer in de kantine hangen![]()
14:00 richting Nieuwegein vanaf Mac WaalWijk. Binnendoor naar Gorichem, brug oversteken binnendoor richting Nieuwegein als het lukt.
En dan voor 19:00 terug ivm laatste race Schumacher![]()
quote:Op zondag 22 oktober 2006 12:47 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
![]()
Maar hij lijkt mij wel echt, gezien het 06 nummer.
Volgens mij probeert iemand uit Amsterdam nu heel snel zijn Bandit 600 te slijten.
25 KW!!111~~eeinnzzzSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik herken wel de omgeving op de foto dus ik kan een keer kijken oftie buiten staat![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |