Kun je het dan straks nog wel volgen?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:48 schreef Ludger het volgende:
*slaat Onm eens een paar weken over*
Oh, Joost had geen moeite om van een brug af te springen op de trein...quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:22 schreef xericax het volgende:
[..]
hoogtevrees? geen idee, nogal vage scene.
Hij heeft ook geheugenverlies, want een paar jaren geleden stond ie te miepen dat zijn nek was gebroken.quote:Op woensdag 1 november 2006 19:11 schreef pberends het volgende:
Oh, Joost had geen moeite om van een brug af te springen op de trein...
Ja dat is toen hier in het centrum opgenomen, daar kwam ik natuurlijk weer niet toevallig langs.quote:Op woensdag 1 november 2006 19:33 schreef Wup het volgende:
haha toen had ie straatvrees
Nog een geluk bij een ongeluk dat er morgen geen ONM is.quote:Op woensdag 1 november 2006 19:25 schreef pberends het volgende:
Het was al saai, maar nu komt Winston Post ook nog eens terug. Ik dacht dat die opgeflikkerd was?
quote:Levi als Gooische Man
Donderdag 2 november is er weliswaar geen ONM op tv maar dat neemt niet weg dat je helemaal zonder je dagelijkse dosis ONM-acteurs hoeft te zitten. Levi van Kempen zit namelijk in de seizoenssluiter van Gooische Vrouwen! Hij speelt de laatste verovering van Anouk en dat belooft wat.
Donderdag 2-11 om 20.30 op Talpa.
Nikkie is een arogant #%$^$#^! Ben haar zoooo vaak tegengekomen in de stad...quote:Op zondag 29 oktober 2006 18:48 schreef Wup het volgende:
[..]
ik vond Nikkie wel oke. beter dan de Iris-Sanne-Ilyas en overige bagger generatie.
de afdeling verhaallijntjes liet het alleen ernstig afweten wat Lizzy betreft.
Ik denk dat Nikkie het wel gezien had daar, ik kan haar iig geen ongelijk geven.
Moet tie verdomme nou elk programma dat ik kijk vernaggelen?quote:
En toen was je onaardig tegen haar?quote:Op donderdag 2 november 2006 18:25 schreef Miss_Bitchy het volgende:
Nikkie is een arogant #%$^$#^! Ben haar zoooo vaak tegengekomen in de stad...
Iddquote:Op donderdag 2 november 2006 20:04 schreef pberends het volgende:
He getver, voetbal.
volgens mij wordt alleen 't buitenlands voetbal op 3 uitgezonden, de rest zit nog op 2. Geen idee waarom.quote:Op donderdag 2 november 2006 20:11 schreef Wup het volgende:
misschien een domme vraag maar waarom is BNN naar ned3 verhuisd als sport gewoon mee verhuist?
quote:Op donderdag 2 november 2006 21:03 schreef babette21 het volgende:
nu: Junior in Gooische Vrouwen
Er is ook geen Nederlands voetbal meer op de publieke omroepenquote:Op donderdag 2 november 2006 20:31 schreef babette21 het volgende:
[..]
volgens mij wordt alleen 't buitenlands voetbal op 3 uitgezonden, de rest zit nog op 2.
nee, da's op talpa toch? maar de rest, zeg maar de sporten waar nu ook eens aandacht aan wordt besteedquote:Op donderdag 2 november 2006 21:32 schreef Svensational het volgende:
Er is ook geen Nederlands voetbal meer op de publieke omroepen
Oh, a cette bicyclettequote:Op donderdag 2 november 2006 21:36 schreef babette21 het volgende:
[..]
nee, da's op talpa toch? maar de rest, zeg maar de sporten waar nu ook eens aandacht aan wordt besteed, zit toch allemaal op 2?!
De extreme sporten zitten dankzij Joost tegenwoordig ook op 3.quote:Op donderdag 2 november 2006 21:36 schreef babette21 het volgende:
nee, da's op talpa toch? maar de rest, zeg maar de sporten waar nu ook eens aandacht aan wordt besteed, zit toch allemaal op 2?!
Hoihoi!quote:
Ja ze bedondert die Ilyas echt hoor !quote:Op vrijdag 3 november 2006 02:15 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Hoihoi!
Iriswat een schijnheilig wijf zeg, neuken met de een en willen opvoeden met de ander.
Niels: "Dat is mijn kind niet"quote:Op vrijdag 3 november 2006 02:17 schreef Viper20 het volgende:
[..]
Ja ze bedondert die Ilyas echt hoor !
Lekker effe een kindje maken samen met hem en vervolgens zijn zoon jatten, dat zit er bij mij niet in hoor !
Als ik Ilyas was had ik nog heftiger gereageerd, en dan die domme Niels![]()
Oke, maar het blijft toch echt het kind van Ilyas en Iris wat Niels ook zegt !quote:Op vrijdag 3 november 2006 02:21 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Niels: "Dat is mijn kind niet""Oke we doen het, we gaan hem samen opvoeden, maar Ilyas kan de tyfus krijgen.
![]()
![]()
Oke, ik heb geen juridische kennis, dus wat die advocaat zegt kan best kloppen, maar ik ben het er niet mee eens.![]()
Ja maar Niels heeft het erkend, dus dat is het juridische struikelblokquote:Op vrijdag 3 november 2006 02:23 schreef Viper20 het volgende:
[..]
Oke, maar het blijft toch echt het kind van Ilyas en Iris wat Niels ook zegt !
Dus ik zelf vind dat Ilyas zowieso meer recht heeft op Iwan dan Niels![]()
Ja dat wel, maar dat maakt Niels nog niet de echte vader van Iwan !quote:Op vrijdag 3 november 2006 02:26 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja maar Niels heeft het erkend, dus dat is het juridische struikelblok, naar wat men daar zegt....
Dat zou ik ook zeggen, maar....Dat schijnt juridisch dus zo te zijn als ONM realistisch is/de waarheid spreekt.quote:Op vrijdag 3 november 2006 02:28 schreef Viper20 het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar dat maakt Niels nog niet de echte vader van Iwan !
Dat zou totaal nergens op slaan zou ik dan zeggen![]()
Ik denk dat het ook weer niet helemaal waar is hoe ze het in ONM spelen !quote:Op vrijdag 3 november 2006 02:32 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat zou ik ook zeggen, maar....Dat schijnt juridisch dus zo te zijn als ONM realistisch is/de waarheid spreekt.![]()
Het is misschien niet helemaal waar, maar wel gedeeltelijk denk ik. Zoals ik al zei in het GTST-topic zijn ze hier een stuk realistischer dus..maar verder weet ik het ook niet.quote:Op vrijdag 3 november 2006 02:36 schreef Viper20 het volgende:
[..]
Ik denk dat het ook weer niet helemaal waar is hoe ze het in ONM spelen !
Want ik geloof dat de echte vader (Biologische) het recht heeft om zijn eigen zoon op te eisen !
Tenminste dat lijkt me wel logisch, het is je eigen vlees en bloed![]()
Weet ik.quote:Op vrijdag 3 november 2006 02:41 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Het is misschien niet helemaal waar, maar wel gedeeltelijk denk ik. Zoals ik al zei in het GTST-topic zijn ze hier een stuk realistischer dus..maar verder weet ik het ook niet.![]()
Ja ik ben ook doodmoe !quote:Op vrijdag 3 november 2006 02:45 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Maar Viper, ik vind het heel gezellig maar ik ben doodmoe dus ik ga m'n bedje eens opzoeken.![]()
We praten morgen/of een andere keer wel verder ok?![]()
Dat is ook vreemd.quote:Op vrijdag 3 november 2006 02:45 schreef Viper20 het volgende:
[..]
Maar toch blijf ik het vreemd vinden dat de vader alle rechten zeg maar ontdaan worden,
ik vind dat gewoon niet kunnen.
Ik ben morgen vrijquote:Op vrijdag 3 november 2006 02:48 schreef Viper20 het volgende:
[..]
Ja ik ben ook doodmoe !
En anders kom ik morgenochtend me bed niet meer uit![]()
Slaap lekker Fokvriend, we treffen elkaar wel weer![]()
Oke tot dan!quote:Op vrijdag 3 november 2006 02:52 schreef Viper20 het volgende:
Mij tref je morgenavond wel weer, ik ben er overdag morgen niet !
Ik ben er wel weer na 22:00 !
Trustequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |