het moet wel erg slecht gaan met ONM als je haar mist........quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:00 schreef Iwan1976 het volgende:
Komt Jasmine Sendar eigenlijk nog terug? Ik zag haar vanavond weer bij TROS Vermist zitten.
Klopt. Er schiet me opeens te binnen dat RTL4 destijds de uitzendvolgorde gewijzigd heeft i.v.m. de actualiteit. Ze hebben toen 'De Cock en de motorclubmoord' uitgezonden i.p.v. 'De Cock en de moord op het bureau'.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:12 schreef weet_ik_veel het volgende:
Dat was volgens mij de eerste... tenminste op de dvd-reeks.
Ik vroeg het meer omdat ik haar afwezigheid een mooie aanleiding vind om haar uit de leader te schrappen.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:13 schreef Wup het volgende:
het moet wel erg slecht gaan met ONM als je haar mist........
er zou toch een hele zooi acteurs weggaan voor een paar maanden vanwege een of andere vage wet?
ze staat ook op de nieuwe castfoto....quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 11:05 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik vroeg het meer omdat ik haar afwezigheid een mooie aanleiding vind om haar uit de leader te schrappen.![]()
Nikkie (Plessen) ook. Erg vreemd.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 12:09 schreef babette21 het volgende:
[..]
ze staat ook op de nieuwe castfoto....
Niet tochquote:
Wat heeft ze de schrijvers dan geflikt? Als ze zo gestraft wordt...quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:09 schreef babette21 het volgende:
[..]
die 's nieuw, wordt gespeeld door Sara Chronis....
arm kind, moet met Joost aan de haal
Waarom is Niels terug bij Iris?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:24 schreef pberends het volgende:
Eindelijk geen aflevering met dat EEUWIGE babygezeik.
Nee, Nikkie mag niet meer terug komen van de schrijvers. Godzijgeprezen.quote:
Wat flik je me nou???quote:Op zondag 29 oktober 2006 18:14 schreef Miss_Bitchy het volgende:
Nee, Nikkie mag niet meer terug komen van de schrijvers. Godzijgeprezen.
ik vond Nikkie wel oke. beter dan de Iris-Sanne-Ilyas en overige bagger generatie.quote:Op zondag 29 oktober 2006 18:14 schreef Miss_Bitchy het volgende:
Nee, Nikkie mag niet meer terug komen van de schrijvers. Godzijgeprezen.
hoe kom je daar nou bij?!quote:Op zondag 29 oktober 2006 15:38 schreef Airelle het volgende:
Nikkie (Plessen) ook. Erg vreemd.
zich op laten sluiten in de koelcel van het azb en zn tong laten vast vriezenquote:Op maandag 30 oktober 2006 19:02 schreef babette21 het volgende:
waarom ligt Joost in godsnaam in 't ziekenhuis...?! alsof hij thuis niet kan liggen zwijgen...
lekker rustig....quote:Op maandag 30 oktober 2006 19:15 schreef pberends het volgende:
Nu gaat Joost 3 maanden doen alsof ie niet kan praten....
En hij gaat weer verder met z'n achterlijke filmproject....quote:Op maandag 30 oktober 2006 19:23 schreef xericax het volgende:
hij kan volgende keer weer praten dus
nou, Tara mag wel wegblijven (Hugo trouwens ook wel) en ik kan me geen reden bedenken waarom Daphne naar de begrafenis van Joost zou gaan... de rest van de - toffe - Van Walsums / Simons rusten in vrede....quote:Op maandag 30 oktober 2006 19:43 schreef soapie het volgende:
En hij gaat weer verder met z'n achterlijke filmproject....Debiel lijntje. Hoop dat hij snel dood gaat dan kunnen alle van Walsumpjes / Simons voor de begrafenis opkomen draven....
![]()
Dat maakt in onm toch niet uit....quote:Op maandag 30 oktober 2006 19:47 schreef babette21 het volgende:
de rest van de - totfe - Van Walsums / Simons rusten in vrede....
Als hij door de stad scheurt moet hij Juniman voor zijn kloten rijden, maar dan goed.quote:Op maandag 30 oktober 2006 20:32 schreef pberends het volgende:
Joost moet anderen bij z'n project betrekken. Kijken hoeveel doden er vallen als hij het DOK met 200 km/u inrijd.
Of hij moet opeens een slagersmes naar Daan gooien. Kijken hoe gewond hij raakt.
quote:Maandag 6 november
Daan gruwelt als hij lucht krijgt van de manier waarop zijn personeel zijn bruiloft wil gaan vieren. Zijn veto wekt bij Malú de twijfel op: wil hij wel écht met haar trouwen? De relatie van Niels en Iris bevindt zich in een diepe vertrouwenscrisis. Joyce ziet Frank meer als een potentieel vriendje voor Bettina dan voor zichzelf. Bettina wuift het idee weg, maar gaat Frank toch met andere ogen bekijken.
Dinsdag 7 november
Paniek: Waar is Ilyas? Elif, zij moet helpen. Wat kan Tonnie doen? Vader Cabar wordt ingeschakeld. Niels is woedend en wil contact opnemen met Interpol. Wie gaat, wie blijft? Waarheen? Wat is er in godsnaam precies gebeurd? Waar is Ivan?
Woensdag 8 november
De zoektocht in Turkije verloopt niet zo soepel als Niels en Iris gehoopt hadden. Het is ver en heet. Ze verdwalen en de bus strandt. En als ze eenmaal aangekomen zijn, de vraag waar het allemaal om draaide: waar is Ivan? Chris probeert een doodongelukkige Leonore bij te staan, terwijl Julia haar besteeld! Joyce weet Bettina zo te bewerken dat Junior een baantje krijgt in het AZB.
Donderdag 9 november
Iris en Niels proberen de moed er in het verre Turkije in te houden, maar als alles tegenzit is dat geen gemakkelijke opgave. Nadat Tonnie zijn hart heeft uitgestort, is het voor Elif moeilijk om bij hem in de buurt te zijn. Joyce en kersverse werknemer Junior gaan de confrontatie aan met SEH-baas Marnix. Joost bevindt zich in een lastig parket als hij naast een lijkkist wordt aangetroffen.
Vrijdag 10 november
Joost komt er niet onderuit om een afspraak met Eva te maken. Raakt hij in zijn eigen sportvisleugens verstrikt? Sanne twijfelt: heeft ze nou wel of niet een liefdesrelatie met Just. Als Just voor zijn werk een paar dagen weg moet, is ze er helemaal niet gerust op. Voor Tonnie is het ondoenlijk om nog langer getuige te zijn van alle goede zorgen die Elif aan Ilyas geeft.
Maandag 13 november
Het is Bettina's verjaardag vandaag en eigenlijk is dat een gevoelig punt. Het begint al als Frank haar iets te enthousiast gefeliciteert, waarna ze onder druk wordt gezet om een borrel in Dok te organiseren. Al dat harde zingen vindt ze al genant maar het ergste moet dan nog komen. Elif voelt zich geroepen een keuze tussen Ilyas en Tonnie te maken. Ze besluit Tonnie als eerste in te lichten.
Dinsdag 14 november
Julia biecht aan Leonore haar diefstal op en maakt haar deelgenoot van het trauma uit het verleden. Zal haar eerlijkheid beloond worden? Eindelijk duidelijkheid: Joyce zet een punt achter alle gezeur en gezever tussen haar en Marnix. Frank heeft iets goed te maken bij Bettina en weet daarbij de juiste snaar te raken. Marnix vist voorzichtig naar hoe het zit tussen Joyce en hartenbreker Ricardo.
Woensdag 15 november
Elif wil niets met Tonnie te maken hebben, zolang hij om blijft gaan met de crimineel Faber. Tonnie begeeft zich in een levensgevaarlijke situatie. Julia heeft de champagne koud staan, maar komt Chris wel met goed nieuws? Joyce blijft (lekker pesterig) nogal vaag als jaloerse Marnix vraagt hoe haar avond met hunk-slash-dokter Ricardo was. Sanne heeft echter ook nog wel een nieuwtje over Ricardo.
Donderdag 16 november
Junior betrapt Marnix en Joyce in een innig samenzijn. En wat erger is: Annemarie ook!!! Tonnie zit met zwaargewonde Faber. Die heeft hulp nodig en er is maar 1 iemand die Tonnie durft te vragen: Elif. Joost wil Eva dolgraag helpen, maar zijn schuldgevoel over de dood van haar vader zit hem daarbij verschrikkelijk in de weg. Malú vraagt Daan om met haar mee te gaan naar Portugal.
Vrijdag 17 november
Niels is overdreven hoopvol en positief over zijn toekomst met Iris en Ivan en dus neemt hij een bijzonder besluit. Esmee wil van Sanne weten of er roddels rondgaan binnen het AZB over Marnix en... Joyce. Junior heeft zijn zakken flink gevuld in het ziekenhuis, maar als hij die spullen probeert te verkopen, valt de opbrengst nogal tegen. Hij zint op een beter plan.
Dit is toch niet wat ik denk dat het is?!quote:Niels is overdreven hoopvol en positief over zijn toekomst met Iris en Ivan en dus neemt hij een bijzonder besluit.
Waar was ie bang voorquote:
hoogtevrees? geen idee, nogal vage scene.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:19 schreef pberends het volgende:
[..]
Waar was ie bang voor
Die kantoormensen ook.
stomme trut is het...quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:23 schreef xericax het volgende:
wel een beetje lullig van malou
Iwan??quote:hallo allemaal,,
we hadden ff een vraagje,,
weet iemand welke rol beryl van praag speelde in onm? ze had ooit een gastrol.
groetjes manon en cynthia
Dat trouwgezeik ookquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:30 schreef babette21 het volgende:
[..]
stomme trut is het...
heb nog geen zinnige bijdrage van haar gezien
Ik weet dat ze samen met Roel Fooy een gastrol heeft gehad in 'In de Vlaamsche Pot' en ze was te zien in een serie over de vrijwillige brandweer, 'Voor hete vuren', waarin Ben Ramakers, René Rétèl, Albertine de Kanter en Robin Rienstra ook mee speelden. Haar rol in ONM staat helaas niet in m'n archief, maar ik vermoed dat ze een verpleegster speelde.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:37 schreef babette21 het volgende:
Iwan??
Kun je het dan straks nog wel volgen?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:48 schreef Ludger het volgende:
*slaat Onm eens een paar weken over*
Oh, Joost had geen moeite om van een brug af te springen op de trein...quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:22 schreef xericax het volgende:
[..]
hoogtevrees? geen idee, nogal vage scene.
Hij heeft ook geheugenverlies, want een paar jaren geleden stond ie te miepen dat zijn nek was gebroken.quote:Op woensdag 1 november 2006 19:11 schreef pberends het volgende:
Oh, Joost had geen moeite om van een brug af te springen op de trein...
Ja dat is toen hier in het centrum opgenomen, daar kwam ik natuurlijk weer niet toevallig langs.quote:Op woensdag 1 november 2006 19:33 schreef Wup het volgende:
haha toen had ie straatvrees
Nog een geluk bij een ongeluk dat er morgen geen ONM is.quote:Op woensdag 1 november 2006 19:25 schreef pberends het volgende:
Het was al saai, maar nu komt Winston Post ook nog eens terug. Ik dacht dat die opgeflikkerd was?
quote:Levi als Gooische Man
Donderdag 2 november is er weliswaar geen ONM op tv maar dat neemt niet weg dat je helemaal zonder je dagelijkse dosis ONM-acteurs hoeft te zitten. Levi van Kempen zit namelijk in de seizoenssluiter van Gooische Vrouwen! Hij speelt de laatste verovering van Anouk en dat belooft wat.
Donderdag 2-11 om 20.30 op Talpa.
Nikkie is een arogant #%$^$#^! Ben haar zoooo vaak tegengekomen in de stad...quote:Op zondag 29 oktober 2006 18:48 schreef Wup het volgende:
[..]
ik vond Nikkie wel oke. beter dan de Iris-Sanne-Ilyas en overige bagger generatie.
de afdeling verhaallijntjes liet het alleen ernstig afweten wat Lizzy betreft.
Ik denk dat Nikkie het wel gezien had daar, ik kan haar iig geen ongelijk geven.
Moet tie verdomme nou elk programma dat ik kijk vernaggelen?quote:
En toen was je onaardig tegen haar?quote:Op donderdag 2 november 2006 18:25 schreef Miss_Bitchy het volgende:
Nikkie is een arogant #%$^$#^! Ben haar zoooo vaak tegengekomen in de stad...
Iddquote:Op donderdag 2 november 2006 20:04 schreef pberends het volgende:
He getver, voetbal.
volgens mij wordt alleen 't buitenlands voetbal op 3 uitgezonden, de rest zit nog op 2. Geen idee waarom.quote:Op donderdag 2 november 2006 20:11 schreef Wup het volgende:
misschien een domme vraag maar waarom is BNN naar ned3 verhuisd als sport gewoon mee verhuist?
quote:Op donderdag 2 november 2006 21:03 schreef babette21 het volgende:
nu: Junior in Gooische Vrouwen
Er is ook geen Nederlands voetbal meer op de publieke omroepenquote:Op donderdag 2 november 2006 20:31 schreef babette21 het volgende:
[..]
volgens mij wordt alleen 't buitenlands voetbal op 3 uitgezonden, de rest zit nog op 2.
nee, da's op talpa toch? maar de rest, zeg maar de sporten waar nu ook eens aandacht aan wordt besteedquote:Op donderdag 2 november 2006 21:32 schreef Svensational het volgende:
Er is ook geen Nederlands voetbal meer op de publieke omroepen
Oh, a cette bicyclettequote:Op donderdag 2 november 2006 21:36 schreef babette21 het volgende:
[..]
nee, da's op talpa toch? maar de rest, zeg maar de sporten waar nu ook eens aandacht aan wordt besteed, zit toch allemaal op 2?!
De extreme sporten zitten dankzij Joost tegenwoordig ook op 3.quote:Op donderdag 2 november 2006 21:36 schreef babette21 het volgende:
nee, da's op talpa toch? maar de rest, zeg maar de sporten waar nu ook eens aandacht aan wordt besteed, zit toch allemaal op 2?!
Hoihoi!quote:
Ja ze bedondert die Ilyas echt hoor !quote:Op vrijdag 3 november 2006 02:15 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Hoihoi!
Iriswat een schijnheilig wijf zeg, neuken met de een en willen opvoeden met de ander.
Niels: "Dat is mijn kind niet"quote:Op vrijdag 3 november 2006 02:17 schreef Viper20 het volgende:
[..]
Ja ze bedondert die Ilyas echt hoor !
Lekker effe een kindje maken samen met hem en vervolgens zijn zoon jatten, dat zit er bij mij niet in hoor !
Als ik Ilyas was had ik nog heftiger gereageerd, en dan die domme Niels![]()
Oke, maar het blijft toch echt het kind van Ilyas en Iris wat Niels ook zegt !quote:Op vrijdag 3 november 2006 02:21 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Niels: "Dat is mijn kind niet""Oke we doen het, we gaan hem samen opvoeden, maar Ilyas kan de tyfus krijgen.
![]()
![]()
Oke, ik heb geen juridische kennis, dus wat die advocaat zegt kan best kloppen, maar ik ben het er niet mee eens.![]()
Ja maar Niels heeft het erkend, dus dat is het juridische struikelblokquote:Op vrijdag 3 november 2006 02:23 schreef Viper20 het volgende:
[..]
Oke, maar het blijft toch echt het kind van Ilyas en Iris wat Niels ook zegt !
Dus ik zelf vind dat Ilyas zowieso meer recht heeft op Iwan dan Niels![]()
Ja dat wel, maar dat maakt Niels nog niet de echte vader van Iwan !quote:Op vrijdag 3 november 2006 02:26 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja maar Niels heeft het erkend, dus dat is het juridische struikelblok, naar wat men daar zegt....
Dat zou ik ook zeggen, maar....Dat schijnt juridisch dus zo te zijn als ONM realistisch is/de waarheid spreekt.quote:Op vrijdag 3 november 2006 02:28 schreef Viper20 het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar dat maakt Niels nog niet de echte vader van Iwan !
Dat zou totaal nergens op slaan zou ik dan zeggen![]()
Ik denk dat het ook weer niet helemaal waar is hoe ze het in ONM spelen !quote:Op vrijdag 3 november 2006 02:32 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat zou ik ook zeggen, maar....Dat schijnt juridisch dus zo te zijn als ONM realistisch is/de waarheid spreekt.![]()
Het is misschien niet helemaal waar, maar wel gedeeltelijk denk ik. Zoals ik al zei in het GTST-topic zijn ze hier een stuk realistischer dus..maar verder weet ik het ook niet.quote:Op vrijdag 3 november 2006 02:36 schreef Viper20 het volgende:
[..]
Ik denk dat het ook weer niet helemaal waar is hoe ze het in ONM spelen !
Want ik geloof dat de echte vader (Biologische) het recht heeft om zijn eigen zoon op te eisen !
Tenminste dat lijkt me wel logisch, het is je eigen vlees en bloed![]()
Weet ik.quote:Op vrijdag 3 november 2006 02:41 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Het is misschien niet helemaal waar, maar wel gedeeltelijk denk ik. Zoals ik al zei in het GTST-topic zijn ze hier een stuk realistischer dus..maar verder weet ik het ook niet.![]()
Ja ik ben ook doodmoe !quote:Op vrijdag 3 november 2006 02:45 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Maar Viper, ik vind het heel gezellig maar ik ben doodmoe dus ik ga m'n bedje eens opzoeken.![]()
We praten morgen/of een andere keer wel verder ok?![]()
Dat is ook vreemd.quote:Op vrijdag 3 november 2006 02:45 schreef Viper20 het volgende:
[..]
Maar toch blijf ik het vreemd vinden dat de vader alle rechten zeg maar ontdaan worden,
ik vind dat gewoon niet kunnen.
Ik ben morgen vrijquote:Op vrijdag 3 november 2006 02:48 schreef Viper20 het volgende:
[..]
Ja ik ben ook doodmoe !
En anders kom ik morgenochtend me bed niet meer uit![]()
Slaap lekker Fokvriend, we treffen elkaar wel weer![]()
Oke tot dan!quote:Op vrijdag 3 november 2006 02:52 schreef Viper20 het volgende:
Mij tref je morgenavond wel weer, ik ben er overdag morgen niet !
Ik ben er wel weer na 22:00 !
Trustequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |