Frank Reitsema weer uit de dood herrezen????quote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:29 schreef Miss_Bitchy het volgende:
Joyce lijkt Frank wel te zien zitten, maar zij beweert dat ze Frank juist geschikt vindt voor Bettina.
Doden #124 die opstaat...quote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:48 schreef soapie het volgende:
[..]
Frank Reitsema weer uit de dood herrezen????![]()
Op zich zou het kunnen, maar het zal wel weer een gevalletje naamrecycling zijn... eerst Daphne, nu Frank... who's next?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:48 schreef soapie het volgende:
Frank Reitsema weer uit de dood herrezen????![]()
Eva?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:44 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Op zich zou het kunnen, maar het zal wel weer een gevalletje naamrecycling zijn... eerst Daphne, nu Frank... who's next?![]()
In het echte leven hebben mensen soms ook dezelfde naam hoor, dus zo raar is het nietquote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:44 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Op zich zou het kunnen, maar het zal wel weer een gevalletje naamrecycling zijn... eerst Daphne, nu Frank... who's next?![]()
die 's nieuw, wordt gespeeld door Sara Chronis....quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:17 schreef Miss_Bitchy het volgende:
Eva?
Ik dacht dat jij Joost vroeger zo'n hunk vond?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:09 schreef babette21 het volgende:
die 's nieuw, wordt gespeeld door Sara Chronis....
arm kind, moet met Joost aan de haal
daarom zijn er al 2 Lizzy's de serie uitgevluchtquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:09 schreef babette21 het volgende:
die 's nieuw, wordt gespeeld door Sara Chronis....
arm kind, moet met Joost aan de haal
nee, Annemarie ookquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:50 schreef Wup het volgende:
daarom zijn er al 2 Lizzy's de serie uitgevlucht
ik weet nog een Nico en heel even Julia toen ze dacht dat hij rijk & beroemd was.. ze heeft het als enige overleefd?
Erik-Jan van Puffelenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:59 schreef weet_ik_veel het volgende:
Weer een ONM carrieremove: de rechter is nu arts? John Serkei?
ik vind hem wel leukquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:59 schreef weet_ik_veel het volgende:
Weer een ONM carrieremove: de rechter is nu arts? John Serkei?
Vrouwen kunnen prive en familie niet gescheiden houdenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:10 schreef babette21 het volgende:
lekker, zo'n date met je hele familie erbij
En zo te zien vindt Marnix het niet echt okay dat Just gay is. Hij zag er not amused uit....quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:16 schreef pberends het volgende:
Crisis, ze hebben net anderhalve week met elkaar.
Hij blijkt zelf homo te zijn.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:18 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
En zo te zien vindt Marnix het niet echt okay dat Just gay is. Hij zag er not amused uit....
Hij viel erg mee, ik liet me teveel meeslepen door Kira.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:59 schreef pberends het volgende:
OH NEE, de vader van Kira in Goudkust speelt nu de doktertje van Joost.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |