quote:Op zondag 22 oktober 2006 11:52 schreef babette21 het volgende:
.... dat het touwtje maar net iets te lang mag zijn!
voor reacties op dit artikel: zie vorige topicquote:Op zondag 22 oktober 2006 17:31 schreef Svensational het volgende:
Binnenkort is ONM.....
Ik word er niet wijs uit of die Sarah nu dezelfde rol gaat spelen.quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:52 schreef babette21 het volgende:
[..]
voor reacties op dit artikel: zie vorige topic
grapjasquote:Op zondag 22 oktober 2006 19:54 schreef Svensational het volgende:
Ik word er niet wijs uit of die Sarah nu dezelfde rol gaat spelen.
quote:
Ik weet niet meer hoe ze de vorige keer heette, ik weet alleen dat ze het met Kasper deed, zou dus best dezelfde kunnen zijn...quote:Sarah Chronis gaat het personage Eva Persijn vertolken, een energieke en positieve 20-jarige filmacademie-studente. Op het moment dat ze de serie in komt verliest ze haar vader door een ongeval. Eva raakt daardoor helemaal het spoor bijster, helemaal als ze achter komt dat haar nieuwe vriendje wel eens iets met zijn dood te maken zou kunnen.
quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:01 schreef Svensational het volgende:
[..]
[q]Sarah Chronis gaat het personage Eva Persijn vertolken, een energieke en positieve 20-jarige filmacademie-studente. Op het moment dat ze de serie in komt verliest ze haar vader door een ongeval. Eva raakt daardoor helemaal het spoor bijster, helemaal als ze achter komt dat haar nieuwe vriendje wel eens iets met zijn dood te maken zou kunnen./q]Ik weet niet meer hoe ze de vorige keer heette, ik weet alleen dat ze het met Kasper deed, zou dus best dezelfde kunnen zijn...
De topiclist is kwijt.quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:06 schreef babette21 het volgende:
je hebt die ander zelfs in 'n TT genoemd, dus óf je geheugen is bedroevend slecht, of je doet jezelf dommer voor dan je bent... allebei niet echt iets om trots op te zijn, maar zeg het maar: welke wordt het?!
We zijn nog iemand kwijt.quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:09 schreef Svensational het volgende:
De topiclist is kwijt.
De teringquote:Op zondag 22 oktober 2006 17:31 schreef Svensational het volgende:
Binnenkort is ONM maar liefst twee nieuwe...
quote:Op maandag 23 oktober 2006 18:19 schreef weet_ik_veel het volgende:
Waarom is mijn topic dicht? Ik was eerder.
Zo erg is het nou ook weer niet, maar ik vraag het me gewoon af...quote:
Ik kon al tellen op de kleuterschool, jij blijkbaar nog steeds niet.quote:Op maandag 23 oktober 2006 21:41 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Zo erg is het nou ook weer niet, maar ik vraag het me gewoon af...
Hoezo? Dit topic is van 23.48 uur en het mijne van 23.26 uur....quote:Op maandag 23 oktober 2006 22:38 schreef Svensational het volgende:
Ik kon al tellen op de kleuterschool, jij blijkbaar nog steeds niet..
Zaterdag/zondagquote:Op maandag 23 oktober 2006 23:06 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Hoezo? Dit topic is van 23.48 uur en het mijne van 23.26 uur....
Moet je eens luisteren, Sven. Daar houden ze bij ONM ook geen rekening mee. In 4 jaar tijd wordt er iemand 50 jaar ouder....quote:
In ONM hebben ze geeneens weekendquote:Op maandag 23 oktober 2006 23:12 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Moet je eens luisteren, Sven. Daar houden ze bij ONM ook geen rekening mee. In 4 jaar tijd wordt er iemand 50 jaar ouder....
quote:Maandag 30 oktober
Joyce vraagt Sanne op de man af – vrouw in dit geval- hoe het is om iemand bijna dood te rijden en je vader daarvoor op te laten draaien. Het antwoord dat Sanne geeft is hard… keihard. En dat zou wel eens heel erg in haar nadeel kunnen zijn! Yousef heeft het helemaal gehad met Junior die Esmee maar niet uit zijn hoofd kan krijgen. Daan snapt zelf niet waarom hij zo moeilijk doet over Malú. Als JP daar maar over blijft doorzeuren, neemt Daan een grote beslissing.
Dinsdag 31 oktober
Wraakzuchtige Joyce dringt er bij Junior op aan dat zij samen Sanne bij de politie aangeven. Junior wil het echter op zijn eigen manier oplossen en dat doet hij dan ook. Malú krijgt lucht van het plan van Chris en Julia om Leonore’s bankrekening kaal te plukken. Ze brengt Chris vervolgens in een lastige situatie. Joost wil zijn allergrootste angst -hoogtevrees- aangaan. Hij denkt er een enorme kick van te krijgen…
Woensdag 1 november
Joost bijt zich vast in zijn hoogtevreesplan. Een ernstig ongeval is het gevolg. Ilyas wil van zijn advocaat weten of hij een omgangsregeling met zijn kind kan afdwingen. Niels is furieus als hij hier lucht van krijgt. Chris heeft heel veel uit te leggen aan Leonore, over het verkochte schilderij, over zijn toekomstplannen, maar vooral zijn ware gevoelens voor haar. Terug bij Julia ontstaat een knallende ruzie…
Donderdag 2 novermber
Weer dat UEFA-Cup voetbal... dus geen ONM.![]()
Vrijdag 3 november
Joost is hyper van de zenuwen: hij houdt zichzelf verantwoordelijk voor het ongeval met de hijsbak. Dan loopt hij de dochter van de gevallen glazenwasser tegen het lijf. Weet Just de romantische toenaderingspogingen van Jeroen te weerstaan? Bettina noemt Joyce onredelijk en jaloers op Annemarie. Hier valt maar één reactie te verwachten: Joyce ontploft, maar er gebeurt meer… (iets met Marnix namelijk).
quote:
quote:Iets met MArnix namelijk
quote:Joost bijt zich vast in zijn hoogtevreesplan. Een ernstig ongeval is het gevolg.
dood vogeltje zeg, ik had al coma-visioenen enzo...quote:Joost is hyper van de zenuwen: hij houdt zichzelf verantwoordelijk voor het ongeval met de hijsbak. Dan loopt hij de dochter van de gevallen glazenwasser tegen het lijf.
Hugo heeft ook al eens in een hijsbak gezeten.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 18:26 schreef babette21 het volgende:
dood vogeltje zeg, ik had al coma-visioenen enzo...
toen met Fons, toch?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 18:46 schreef Iwan1976 het volgende:
Hugo heeft ook al eens in een hijsbak gezeten.![]()
Ik snap niet dat ze Malu hebben kunnen casten. Wat een irrant klotewijf is dat zeg. Met der gare zulu kop en eeuwige gejammer.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:01 schreef babette21 het volgende:
ik snap nog steeds niet hoe ze dat Malu-kind hebben kunnen casten als zus van Julia;
ze hebben echt níks gemeen, totaal andere look......
mee eens, ze voegt niks toe. Maar los daarvan is ze - puur op uiterlijk - totaal ongeloofwaardig als zus van Julia!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:09 schreef pberends het volgende:
Ik snap niet dat ze Malu hebben kunnen casten. Wat een irrant klotewijf is dat zeg. Met der gare zulu kop en eeuwige gejammer.
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 18:49 schreef babette21 het volgende:
toen met Fons, toch?
Ze hebben verschillende vaders. Maar dat neemt niet weg dat het een totaal overbodig karakter is. Laat Rita haar maar snel Verdonkeremanen!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:01 schreef babette21 het volgende:
ik snap nog steeds niet hoe ze dat Malu-kind hebben kunnen casten als zus van Julia;
ze hebben echt níks gemeen, totaal andere look......
Spannend jongens!quote:Maandag 06-11
Daan gruwelt als hij hoort hoe zijn personeel zijn bruiloft wilt gaan vieren. Daardoor twijfelt Malú: Wil hij wel echt met haar trouwen?
De relatie van Niels en Iris bevindt zich nog steeds in een kritiek stadium; komt alles wel weer goed? Joyce lijkt Frank wel te zien zitten, maar zij beweert dat ze Frank juist geschikt vindt voor Bettina.
Tja, het begint een beetje op The Bold te lijken...Jaren niet gevolgd en nog steeds zijn ze met hetzelfde verhaaltje bezig.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:33 schreef pberends het volgende:
[..]
Spannend jongens!.
Kan net zo goed niet kijken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |