Doe zelf niet zo dom. het is trouwens wel zijn kind.quote:Op woensdag 8 november 2006 21:09 schreef Sethje het volgende:
Ook lekker vaag hoe die domme turk ineens in turkije zit met een kind wat niet van hem is.
Ik word dus compleet allergies van typs zoals jij.quote:Op donderdag 9 november 2006 19:27 schreef Sethje het volgende:
Tering je word toch spontaan racistisch van die Ylias
ONM goes GTST de laatste tijd... eerst met de 2 Franken, dan gekke tante Dorothea en als uitsmijter Elif met haar "in goede en slechte tijden".quote:Op donderdag 9 november 2006 19:19 schreef pberends het volgende:
Dionne: "Gekke tante Dorothea"
in december kun je het gedrag van andere users weer fijn belonen/afstraffen via de SHO Awardsquote:Op donderdag 9 november 2006 19:41 schreef maril het volgende:
Ik word dus compleet allergies van typs zoals jij.
hij is lelijk, nep en vooral níet grappig....quote:Op donderdag 9 november 2006 21:20 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
TVP en btw wat heeft iedereen tegen Joost? Ik vind em wel cool...
Adresboekje kwijtquote:Op woensdag 8 november 2006 21:09 schreef Sethje het volgende:
Ik word zo schijtziek van die Julia, wat een debiele bitch zij is echt zo dom. Het is gewoon veel te voorspelbaar, ze doet gewoon de meest domme dingen wat je in elke situatie kan doen.
Voor als je slaapproblemen hebt wel, ja.quote:Op vrijdag 10 november 2006 19:43 schreef Iwan1976 het volgende:
De cliffhangers worden ook met de dag spannender.![]()
Wat was de cliffquote:Op vrijdag 10 november 2006 19:43 schreef Iwan1976 het volgende:
De cliffhangers worden ook met de dag spannender.![]()
Ludo + zuurstofmasker was de enige noemenswaardige cliffhanger vandaag.quote:
Arthuro di Walsemo?quote:Op vrijdag 10 november 2006 21:40 schreef Iwan1976 het volgende:
Ludo + zuurstofmasker was de enige noemenswaardige cliffhanger vandaag.
De koning van Meerdijk is herrezen, nu de koning van Ulft nog!![]()
The one and only.quote:Op vrijdag 10 november 2006 21:42 schreef weet_ik_veel het volgende:
Arthuro di Walsemo?
Wie wil hier nou vadertje spelen voor de kind van een ander dat is toch echt Niels hoorquote:Op donderdag 9 november 2006 21:01 schreef Sethje het volgende:
Ik hoopte echt dat hij Ylias de babydief in elkaar ging rammen maar helaas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |