Dat Niels uberhaupt bij die hormoon-giraf blijftquote:Op dinsdag 7 november 2006 13:56 schreef Viper20 het volgende:
[..]
Klaar uit geef het kind aan Ilyias !
En maak zelf weer een nieuw kind.
Jezus, wat een kut acteur en personagequote:Op dinsdag 7 november 2006 19:04 schreef pberends het volgende:
Winston Post, je kunt alleen je rol nog redden door onmiddelijk dood te gaan!
Ik vind hem opzich niet zo erg, maar hij kan geen homo spelen.quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:19 schreef pberends het volgende:
[..]
Jezus, wat een kut acteur en personage.
Wat heeft Nickelodeon met Ilyas te maken?quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:00 schreef pberends het volgende:
Het staat nu vast: van Nickelodeon word je een ontvoerende crimineel.
Hij keek toch de hele dag tekenfilms.quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:31 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Wat heeft Nickelodeon met Ilyas te maken?
Dat kan ook Cartoon Network zijn.quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:24 schreef pberends het volgende:
Hij keek toch de hele dag tekenfilms.
nou hoe fout... en de meneer van de klantenbalie is ook al wegbezuinigd:(quote:Op woensdag 8 november 2006 12:30 schreef babette21 het volgende:
De Essent-familie heeft een nieuwe buurvrouw
Tonnie gaat voor die tante natuurlijk.quote:Op woensdag 8 november 2006 19:13 schreef babette21 het volgende:
hoe heeft Ilyas dat kind ooit mee kunnen nemen? neem aan dat Ivan alleen in 't paspoor van Iris staat...
en wat doet Tonnie daar nou weer? die heeft er toch niks mee te maken?!
Begint idd erg vervelend te worden.quote:Op woensdag 8 november 2006 21:09 schreef Sethje het volgende:
Ik word zo schijtziek van die Julia, wat een debiele bitch zij is echt zo dom. Het is gewoon veel te voorspelbaar, ze doet gewoon de meest domme dingen wat je in elke situatie kan doen.
Tonnie is de beste vriend van die Turkquote:Op woensdag 8 november 2006 19:13 schreef babette21 het volgende:
hoe heeft Ilyas dat kind ooit mee kunnen nemen? neem aan dat Ivan alleen in 't paspoor van Iris staat...
en wat doet Tonnie daar nou weer? die heeft er toch niks mee te maken?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |