Ja, Jan Peter Pan was leuk gevonden, maar de scene zelf was niks, net als de hele uitzending.quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:58 schreef vw_caddy het volgende:
mwoa, vond de JPB-scene erg matig eigenlijk.
Die was wel aardig ja.quote:
Prachtig inderdaad, en dan nemen ze een TBS'er aan want daar krijgen ze subsidie voor.quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:24 schreef Bullpit het volgende:
Joris en Monique die een au pair zochten![]()
![]()
nee.quote:Op zaterdag 4 november 2006 22:14 schreef -Hans- het volgende:
Zou die Castro een parodie zijn geweest op de reclame waarbij een oude man doet of hij slecht te been is, maar op een gegeven moment achter een kinderwagen aanrent om vervolgens weer net te doen of hij slecht ter been is?
Totaal niet met je eens.. Heb dit seizoen zeker slechtere gezienquote:
Dat niet, de eerste paar waren geloof ik een stuk slechterquote:
Was de eerste keer dat ik de Top-Pop clip grappig vondquote:Op zondag 5 november 2006 14:53 schreef pberends het volgende:
Van welke groep is dat Moskou, Moskou liedje?
Dsjengis Kahn geloof ikquote:Op zondag 5 november 2006 14:53 schreef pberends het volgende:
zoals al gezegt:quote:Op zondag 5 november 2006 14:53 schreef pberends het volgende:
Ik geef deze aflevering een 6-jequote:
Je bedoelt de afl. van vanavond?quote:Op zaterdag 11 november 2006 00:38 schreef Haaibaaike het volgende:
Morgen is het mooi heb het stukje bij Boulevard gezien
Ja vanavond bedoel ikquote:Op zaterdag 11 november 2006 13:43 schreef Mr_Booze het volgende:
[..]
Je bedoelt de afl. van vanavond?
quote:Floortje Dessing gaat een bijzondere reis maken, is premier Balkenden de gastredacteur van RTL Boulevard en schitteren de lijsttrekkers van de grote partijen in een nummer uit de Musical DENHAGO.
Ik denk nu meteen weer aan Fiona van RTL Boulevard met haar snel gepraat.quote:Op zaterdag 11 november 2006 15:37 schreef -Hans- het volgende:
Vanavond alweer de laatste Koefnoen van dit seioen!
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |