Air, Boards of Canada, het gehele Ninja Tune records oeuvre..........quote:Op zaterdag 4 november 2006 16:57 schreef dVTB het volgende:
[..]
Ik vind ze origineel en verfrissend klinken. Dat blijf ik van mening totdat jij me voorbeelden van bands noemt die hetzelfde deden als Röyksopp, maar dan eerder. Ik doe niet aan omgekeerde bewijslast.
Sorry hoor, ik heb alle cd's van AIR, maar die klinken compleet anders dan het merendeel van de Röyksopp-nummers, op hooguit enkele lounge-achtige nummers na.quote:Op zaterdag 4 november 2006 19:58 schreef dialMforMonkey het volgende:
Air, Boards of Canada, het gehele Ninja Tune records oeuvre..........
Dan boards of Canada, of wat shit van Ninja Tune. Royskopp is goed hoor, maar het zijn geen pioneers.quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:02 schreef dVTB het volgende:
[..]
Sorry hoor, ik heb alle cd's van AIR, maar die klinken compleet anders dan het merendeel van de Röyksopp-nummers, op hooguit enkele lounge-achtige nummers na.
Delic maakt volgens mij genoeg gebruik van analoge samples hoor.quote:Op zaterdag 4 november 2006 19:27 schreef Astherushcomes het volgende:
Ik vind dat Opgezwolle ook genoemd mag worden in dit topic ! Ik ben niet zo van de hip hop, maar hun sound is wel erg fraai![]()
ik vind zijn Beyonce - Nasty Girl remix erg goedquote:Op zaterdag 4 november 2006 22:41 schreef ioko het volgende:
- Aleksander Kowalski (meer techno)
Is dat een sarcastische opmerking? Ik ken weinig remixen van Kowalski, en al helemaal niet van Beyoncequote:Op zondag 5 november 2006 01:15 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ik vind zijn Beyonce - Nasty Girl remix erg goed![]()
die draaide hij op awakenings festival dit jaar, sindsdien achtervolgt het mijquote:Op zondag 5 november 2006 01:27 schreef ioko het volgende:
[..]
Is dat een sarcastische opmerking? Ik ken weinig remixen van Kowalski, en al helemaal niet van Beyonce![]()
Maar wel goed, of juist niet?quote:Op zondag 5 november 2006 01:37 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
die draaide hij op awakenings festival dit jaar, sindsdien achtervolgt het mij![]()
een sample is (tegenwoordig) per definitie niet analoogquote:Op zondag 5 november 2006 01:07 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
Delic maakt volgens mij genoeg gebruik van analoge samples hoor.
Die domme trancenichten dus, waar ik het al over hadquote:Op woensdag 1 november 2006 00:12 schreef PDOA het volgende:
[..]
'Wat de boer niet kent vreet 'ie niet'
naja, ze worden ingespeeld dan. ook goed. ik vind dat iets anders dan geluid creeeren met de computer.quote:Op maandag 6 november 2006 14:52 schreef Yorrit het volgende:
[..]
een sample is (tegenwoordig) per definitie niet analoog
ik snap overigens niet dat iedereen - buiten een paar mede uvt'ers - dat topic zo serieus namquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:24 schreef belsen het volgende:
Mijn oog stuitte net op 1001 argumenten tegen electronische muziek....
Laten we proberen om hier bands en acts te verzamelen, die juist het tegenovergestelde beweren. Dus geen Tiësto of andere repeterende dansstampers, maar serieuze, diepgaande electronische muziek.
ja ik ook, eigenlijkquote:Op vrijdag 10 november 2006 18:23 schreef Blivox het volgende:
Wel een hele leuke plaat. De plaat waardoor ikTiga
ben leren kennen...
Ah, maar live is het maken van de ingewikkeldere muziek niet mogelijk - geef maar toe!quote:Op vrijdag 10 november 2006 01:18 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
ik snap overigens niet dat iedereen - buiten een paar mede uvt'ers - dat topic zo serieus nam
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |