Die line-upquote:Op zaterdag 11 november 2006 20:04 schreef Guerra het volgende:
FF een kaartje voor Audio Attack gehaald. Zooo'n zin in, kijken hoe de hemkade is. Wordt echt supervet
quote:Mainstage 1
Activator
Alpha² (Alpha Twins)
Brennan Heart
Deepack
Outblast
Showtek
Zany
Zatox
Jump & Oldskool Hospital 2
Bass-D & King Matthew
Coone
Dano
Dr. Rude
Ruthless
Gelukkig ben ik dus niet de enige die het een boutnummer vindt.quote:Op zondag 12 november 2006 08:37 schreef warezguy05 het volgende:
[..]
hardstyle heeft weer een nieuw dieptepunt bereikt met dit nr
Ik vinnum wel grappig.quote:Op zondag 12 november 2006 08:37 schreef warezguy05 het volgende:
[..]
hardstyle heeft weer een nieuw dieptepunt bereikt met dit nr
Hij is heeeeeeeeeerlijk! Sinds de liveset van Lownoise op In Qontrol kijk ik al uit naar dit nummer!quote:Op zondag 12 november 2006 14:00 schreef Mystery8 het volgende:
Hij is er eindelijk![]()
Komt uit op Hardcopy label:
Charly Lownoise Vs Basebank - The Orgasm![]()
De lyrics vind ik minder, maar verder een lekkere melodie en een goeie kick. Mijn bescheiden meningquote:Op zondag 12 november 2006 12:45 schreef warezguy05 het volgende:
wat is er grappig aan? :/
met dit soort wanproducties wordt een muziekstyle totaal belachelijk gemaakt
<-- Deventer maar ik ga altijd uit in de richting van Twente;quote:Op zaterdag 11 november 2006 20:54 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Dieka is echt alles behalve ver weg..., maar ben er nog nooit geweest...*schaam* *schaam*![]()
Kan ik trouwens concluderen dat er best veel mensen hier uit regio twente komen?
hoe heet dat stuk vanaf ongeveer minuut 20 21?quote:
Eindelijkquote:Op dinsdag 14 november 2006 21:40 schreef Boy_Snakeye het volgende:
27 januari --> X-Qlusive ZANY!!!!!!
Is dat de tekst... ik maar denken dat het ipv hardstyle grounds, hardstyle rimes (rijmen) was ofzoquote:Op dinsdag 14 november 2006 23:43 schreef Sethje het volgende:
I wanna pafpaf some of the green green stuff... toch erg lekker weer van Duro.
Niet heel recent maar afgelopen zaterdag was Front 2 back van Zany& Tatanka 1 van de hoogtepunten van de avond..de bijdrage van DV8 is echt heerlijke in deze... Bassline, Hardtime, Rockin' Hardstyle Grounds
Rough Beat, Pitch The Speed, Give Us Everything We Need
Fresh'Em Up, Two To Come, No One Never Let Them Stop
On This Track We'll Attack, Bouncing Bouncing Front 2 Back!
*zucht* Ik vind de HMH niet leukquote:Op dinsdag 14 november 2006 21:40 schreef Boy_Snakeye het volgende:
27 januari --> X-Qlusive ZANY!!!!!!
OF je hebt gewoon een verkeerde ervaring ermee gehad, ik had ervoor ook nog nooit gehoord dat daar te gladde vloeren warenquote:Op woensdag 15 november 2006 09:04 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
*zucht* Ik vind de HMH niet leuk![]()
.
ik vond die ergens op internetquote:Op woensdag 15 november 2006 08:49 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Is dat de tekst... ik maar denken dat het ipv hardstyle grounds, hardstyle rimes (rijmen) was ofzo
Kijk het valt tegen omdat jouw verwachtingen te hoog waren. Eigen schuldquote:Op woensdag 15 november 2006 09:22 schreef ijsmeis het volgende:
Nouja, ik hoorde van allerlei kanten "hmh, toplocatie, blabla" maar ik vond het maar tegenvallen.
Ik had het veel groter verwacht ook![]()
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |