Tribunes? Waar?quote:Op woensdag 15 november 2006 14:29 schreef warezguy05 het volgende:
> beste geluid
> gratis garderobe / wc's (wc's zien er meestal ook nog redelijk uit)
> tribunes om lekker te kunnen zitten op zn tijd
alleen de gladde vloer is minder, maar al met al de beste locatie die ik ken
Gadarobes zijn op 2 verdiepingen. Gratis maar jammer dat de trappen zo glad zijn. En er is op de 1e en 2e verdieping van die grote deuren aan de rechterkant. Op de 2e ga je richting de stoelen. Op de eerste kun je alleen maar staan of naar beneden lopen.quote:Op woensdag 15 november 2006 14:30 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Tribunes? Waar?
Ik zag alleen wat balkons, maar daar kon je niet zitten. Of je moet van een plakkerige ranzige broek houden en gewoon op de grond neerploffen.
Garderobes heb ik ook gemist (ook niet nodig, dat wel).
Ik vind dat zo´n Boutnummer. Is naar mijn mening geen goed lopend geheel. De verschillende `onderdelen´ sluiten niet op elkaar aan (Kick en melodielijn enzo)quote:Op woensdag 15 november 2006 20:18 schreef mstx het volgende:
Lekkere nieuwe releases.
Polycarpus - Fuck You (JP9081)
Centraal: Jumpstyle.quote:Op zaterdag 18 november 2006 00:30 schreef Verzin-een-leuke-nick het volgende:
Mag jumpstyle hier ook?
DJ Genius - Get this place again <=-- heerlijk!
dat komt door sommige nederlandse & italiaanse poep-producers die van elke plaat een zogenaamde "jump" mix maken. dat is vaak geen jump maar gewoon hardstylequote:Op zaterdag 18 november 2006 12:17 schreef Verzin-een-leuke-nick het volgende:
[..]
Soms is er niet eens verschil.
Rochard heeft niet meer zo`n mooie lompe bass in zijn tracks, was met Waazzzzaa ook al zo.. Hij kan veel beter dan dit..quote:Op woensdag 15 november 2006 20:18 schreef mstx het volgende:
Lekkere nieuwe releases.
Phillipe Rochard vs Max B Grant - Maximizer (SBLTD002)
Die is goed te doen idd...!quote:Op maandag 20 november 2006 22:22 schreef Noxa het volgende:
Nieuwe van Technoboy al gehoord? Is best nice, lekker rag bassline en mooie vocals.
Ja, echt , mooi stukjequote:Op maandag 20 november 2006 22:57 schreef LeonH het volgende:
Kan het zijn dat het terecht is dat ik zo nu en dan wel een kippenvelletje zie verschijnen bij Time 2 Rock van Headhunterz?
Gewoon die break is uber: Time 2 rock time to f*ck, it's the new kid on the block, on the way to the top the Headhunterz never stop, *melodietje*, f*ck, BAMBAMBAMBAM!!!
Meesterlijk!
Jep.quote:Op maandag 20 november 2006 22:57 schreef LeonH het volgende:
Kan het zijn dat het terecht is dat ik zo nu en dan wel een kippenvelletje zie verschijnen bij Time 2 Rock van Headhunterz?
Gewoon die break is uber: Time 2 rock time to f*ck, it's the new kid on the block, on the way to the top the Headhunterz never stop, *melodietje*, f*ck, BAMBAMBAMBAM!!!
Meesterlijk!
Of scantraxx rootz, dat die bass net een maat later begintquote:Op maandag 20 november 2006 23:37 schreef mstx het volgende:
[..]
Jep.
Victim of my Rage, Aiming 4 Ur Brain en Left Some Answerz blijven ook masterlijk.![]()
Ja het jammere van Aiming 4 ur brain is dat in de uiteindelijke versie een stukje nederlands zit. Dus Can you feel it hoorde je in de promo versies, en "dat voel je meteen" op de vinyl... Wel behoorlijk jammer vind ik dan..quote:Op maandag 20 november 2006 23:37 schreef mstx het volgende:
[..]
Jep.
Victim of my Rage, Aiming 4 Ur Brain en Left Some Answerz blijven ook masterlijk.![]()
Ik vind het wel een grappig stukjequote:Op dinsdag 21 november 2006 15:40 schreef LeonH het volgende:
[..]
Ja het jammere van Aiming 4 ur brain is dat in de uiteindelijke versie een stukje nederlands zit. Dus Can you feel it hoorde je in de promo versies, en "dat voel je meteen" op de vinyl... Wel behoorlijk jammer vind ik dan..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |