der zijn nog steeds 3 mensen die geld van je krijgenquote:Op woensdag 7 februari 2007 18:39 schreef Kleintje het volgende:
jezus, waar slaat die reactie nou weer op!
Sjonge jonge!
Als je niet weet waar je over praat, bemoei je er dan lekker niet mee.
Die persoon heeft zijn spullen terug alleen wacht ik nog steeds op spullen van hem.
En geld verduisterd... je weet het echt niet he!
Zoek het lekker uit met je paard! Ik probeerde alleen antwoord te geven op je vraag. Misschien omdat ik er ervaring mee heb en heel wat mensen in de buurt ken die er ervaring mee hebben. Maar goed... zoek het uit!
ik kan er niks mee en de verkoop kan ook niet want ik heb er geen verstand van en een paarden makelaar zou wel niet bestaanquote:Op woensdag 7 februari 2007 18:41 schreef Kleintje het volgende:
jee, dat ik moeite heb gestopt in zo'n vaag figuur. Tnx voor dat topic Darkelf... weet denk ik wel voldoende
lekker makkelijk he? weg van de minste weerstand...quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:41 schreef noudstar het volgende:
[..]
het zijn er meerder maar ik ben van plan er een te laten slachten aangezien de andere twee in leen zijn
een stel gehandicapte die mij kunnen informerenquote:Op woensdag 7 februari 2007 18:42 schreef DarkElf het volgende:
[..]
lekker makkelijk he? weg van de minste weerstand...
die twee anderen zijn in leen, die mensen weten misschien wel meer van paarden dan jij, die kunnen je vast wel adviseren of is dat ook teveel werk?
Ga eens weg..quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:42 schreef noudstar het volgende:
[..]
der zijn nog steeds 3 mensen die geld van je krijgen
sorry maar ik ben een vast wgr lezer
[..]
ik kan er niks mee en de verkoop kan ook niet want ik heb er geen verstand van en een paarden makelaar zou wel niet bestaan
dan blijft er maar een optie
2 weken lang elke dag 120 km rijden voor die piep beesten ik wil in iedergeval die kosten eruit hebbenquote:Op woensdag 7 februari 2007 18:46 schreef DarkElf het volgende:
dan schenk je hem/haar aan die boerderij, goed voor je karma en je bent er vanaf
je had niets, dan nog niets dus niet verloren behalve een goede zaak gediend.
moeilijk om te bedenken he>
zet je PM is even aan.quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:44 schreef noudstar het volgende:
[..]
een stel gehandicapte die mij kunnen informeren
ja ze zijn geleent aan een gehandicapte boerdery zorg ding nog wat![]()
![]()
![]()
ik wil gewoon van die dingen af ze kosten teveel geld en zo snel mogelijk en het liefst zonder verlies
oke fijnquote:Op woensdag 7 februari 2007 18:56 schreef noudstar het volgende:
probleem is opgelost iemand van bokt.nl heeft zich gemeldt
Of je nu serieus bent of niet, dat geld krijg je er zeker niet voor als je ze laat slachtenquote:Op woensdag 7 februari 2007 18:47 schreef noudstar het volgende:
[..]
2 weken lang elke dag 120 km rijden voor die piep beesten ik wil in iedergeval die kosten eruit hebben
120*2*7=1680*2=3360 km*1.25=¤4200
pm staat aan
Ik ga lekker nog een keer reageren op deze vraag...quote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:20 schreef Juweel het volgende:
Leuke puber, Kleintje.
Rij je eigenlijk nog?
Volgens mij is Noudstar gewoon een kloon van iemand met een permban, hij is nog maar kort geregistreerd en weet van alles van iedereen (denkt hij).quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:02 schreef Daalni het volgende:
Hmm, ben ernstig aan het bedenken of die Noudstar nou serieus is of niet. Als het zo is vind ik het weer verbazend hoe dom mensen kunnen zijn....
Allemaal leuke foto's! Leuke haf ook!
Elefes: ja, dressuur he...nouja soms krijg je de punten niet die je verdiend, soms krijg je ze wel als je ze niet verdiend...gekke sport.
Succes zondag Juweel, gaat vast goedkomen!
quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:54 schreef liiszle het volgende:
aaaight fotos van paardjes in de sneeeuw
(sorry voor grote fotos)
we beginnen met mijn liefde, AMY
[afbeelding]
Amy's speel maatje Soos
[afbeelding]
uiteraard Mn andere liefde, Lance
[afbeelding]
Scooter (van een vriendin)
[afbeelding]
Linda, De mama van Amy
[afbeelding]
En Xantos.. hopeloos beest
[afbeelding]
ziet er erg leuk uit heeft een prachtige nek zeg!quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:47 schreef Kleintje het volgende:
Op verzoek ook een foto van mama Treasure.
Dit was van onze eerste wedstrijd na haar zwangerschap, ze was toen nog geen 3 weken onder het zadel nadat we maanden weinig tot niets hadden gedaan.
[afbeelding]
Zal van haar binnenkort ook wat nieuwe foto's maken..
oke, wel beetje iel voor dr bouw, maar vind het er toch erg leuk uitzien.quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:13 schreef Kleintje het volgende:
Tnx voor dat compliment.
Maar dat nekkie... IEUW...
Daar zit geen natuurlijke kromming in, te iel. Die wilde ik juist verbeteren bij het fokken (wat mooi is gelukt al zeg ik het zelf).
Of bedoel je de hals???
Die lijkt mooi door de houding, maar is ehm, vrij arm bespierd.
Maar verder vind ik mijn paard wel leuk hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |