quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:31 schreef Leintjeuh het volgende:
Heeft ie koorts? En het kan natuurlijk ook een andere ziekte zijn, denk aan een verkoudheid ofzo. Zelf word je daar ook hardstikke brak en gaar van
Beter, beter... Ik ben als het ware bijna helemaal opnieuw begonnen, rustig aan doen en vooral veel los werken, en nu is het weer een beetje beter. Energie is weer redelijk terug, alleen de losheid nog niet helemaal, en het aan de hulpen zijn zeker niet, door al dat gedoe. Maar we blijven volhouden om het weer zo goed (en beter uiteraard) te krijgen als het was.quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:22 schreef Juweel het volgende:
Hoe gaat t nu Elefes?
Even ene fotootje van mijn grote liefde mét de ganz geile frontriem:
[afbeelding]
![]()
![]()
Ik heb vandaag echt fijn getraind. Eindelijk was mijn instructeur weer terug, Faraj loopt altijd erg goed als ik les van hem heb. De oefeningen gaan dan ook altijd goed, hoewel ik die zelf na de les meestal alleen doe.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 10:08 schreef Juweel het volgende:
Gelukkig maar! Ook bij mij is de dip zo goed als weg. Ik heb haar wat meer ruimte gegeven, ben er iets minder vaak op gaan zitten en dat heeft volgens mij goed geholpen om haar weer wat losser te krijgen.
Zondag weer wedstrijd, nog steeds L2 want eerst moet de contra nóg beter gaan.
Nee natuurlijk niet, een rode auto is toch ook niet sneller dan een witte auto? Hangt van het merk en het model af, net zo bij paarden.quote:Op maandag 5 februari 2007 01:40 schreef Dribbel_ het volgende:
Gaat zo'n zwarte nou ook echt harder dan een witte ?
2e keer dat je dit in deze reeks vraagt, Dribbel. Wegwezen.quote:Op maandag 5 februari 2007 01:40 schreef Dribbel_ het volgende:
Gaat zo'n zwarte nou ook echt harder dan een witte ?
Ah dat is wel balen, vooral als je helemaal ingeladen bent en alquote:Op maandag 5 februari 2007 01:25 schreef Daalni het volgende:
Aloha!
Ik dacht ik kom ook weer ff kijken, maar het ziet er hier een stuk actiever uit als de laatste keer..
Leuk beest Kleintje! Zou vandaag gaan oefenspringen...start mn auto niet! Grrr, paard eruit, spullen er weer uit en met vriendin mee om haar dan maar te groomen. Had er net zo'n zin in!
Dat is ook altijd jammer, als je zo lekker gereden hebt, maar net geen WP hebt..quote:Op maandag 5 februari 2007 10:47 schreef Elefes het volgende:
[..]
Ah dat is wel balen, vooral als je helemaal ingeladen bent en al
Ik ken iemand die ging een keer op springwedstrijd, toen ze daar aan kwamen kwamen ze er pas achter dat ze de pony vergeten warenDan sta je ook mooi te kijken...
Ik had gisteren weer wedstrijd, en het ging best lekkerFaraj liep niet meer te klieren omdat hij zo kijkerig was (bij het losrijden wel ontzettend, heel vervelend) en de oefeningen gingen ook best goed. Ik had wel een winstpunt verwacht alleen helaas niet gekregen (199 punten)...
Vraag dat eens op een manege zou ik zeggen.quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:26 schreef noudstar het volgende:
hallo
ik heb een klein probleempje
een van me paarden moeten geslacht worden kan iemand mij vertellen waar zoiets gebeurdt en hoeveel het kost
bij voorbaat dank
en het vlees zijn slagerijen daar in geinterseert of gaat dan meteen de vuilnisbak in???quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:29 schreef buitenbeentje het volgende:
[..]
Vraag dat eens op een manege zou ik zeggen.
jaja was jij niet die gene die spullen nooit meer terug gegeven heeft en geld van fokkkers heeft verduistertquote:Op woensdag 7 februari 2007 18:33 schreef Kleintje het volgende:
in principe kost het niets en krijg je zelfs wat geld terug voor het vlees. Vraag het eens na bij het slachthuis.
ja hij moet inderdaad geslacht worden ik kan er niks mee ik heb niks met paarden en elke dag 120 km rijden is mij teveel van het goedequote:
het zijn er meerder maar ik ben van plan er een te laten slachten aangezien de andere twee in leen zijnquote:Op woensdag 7 februari 2007 18:38 schreef DarkElf het volgende:
moet ie geslacht worden? je wilt toch gewoon er vanaf?
rare erfenis
boevendien, zijn het er nu meerdere of maar een , aangezien je het in je OP over paarden hebt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |