abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44980121
Heeft ie koorts? En het kan natuurlijk ook een andere ziekte zijn, denk aan een verkoudheid ofzo. Zelf word je daar ook hardstikke brak en gaar van
pi_44987972
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 18:31 schreef Leintjeuh het volgende:
Heeft ie koorts? En het kan natuurlijk ook een andere ziekte zijn, denk aan een verkoudheid ofzo. Zelf word je daar ook hardstikke brak en gaar van
weet ik.. Gisteren temperatuur gemeten, 38.1, dus normaal..
Vandaag bij het trainen was het al weer ietsje beter dus ik heb hoop
Er was in ieder geval wat meer energie (duidelijk), ook al ging het eigenlijk nog heel slecht vergeleken met hoe het kan, toch was ik er blij mee . Veel basiswerk gedaan, en daarbij moet ik me echt inhouden om geen oefeningen te gaan doen maar echt alleen basis (ik wil oefeningen oefenen! ). Daar moet ik echt op gewezen worden, ik weet heel goed dat het beter is basis te doen als het niet zo goed loopt, maar ik heb dan altijd de neiging om toch nog een paar oefeningen mee te nemen (die natuurlijk niet goed gaan dan). Het is zo raar eigenlijk om met een Z1-paard maar wat voltes en overgangen te doen alleen, tenminste, het voelt heel raar.

Maar ik heb dus hoop Morgen nog wat oefenen.. Wellicht is het een verkoudheidje, ik hoop het maar. Iets erngstigs ga ik ook niet van uit, omdat hij er gewoon wel goed uit ziet, maar het is toch vervelend.
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
pi_45486121
Hoe gaat t nu Elefes?

Even ene fotootje van mijn grote liefde mét de ganz geile frontriem:

pi_45494330
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 20:22 schreef Juweel het volgende:
Hoe gaat t nu Elefes?

Even ene fotootje van mijn grote liefde mét de ganz geile frontriem:

[afbeelding]

Beter, beter... Ik ben als het ware bijna helemaal opnieuw begonnen, rustig aan doen en vooral veel los werken, en nu is het weer een beetje beter. Energie is weer redelijk terug, alleen de losheid nog niet helemaal, en het aan de hulpen zijn zeker niet, door al dat gedoe. Maar we blijven volhouden om het weer zo goed (en beter uiteraard) te krijgen als het was.
Gelukkig is mijn instructeur weer terug, heb een paar weken geen les gehad en dat draagt er natuurlijk ook niet aan bij..

Mooie foto trouwens Erg sjiek .
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
pi_45499487
Gelukkig maar! Ook bij mij is de dip zo goed als weg. Ik heb haar wat meer ruimte gegeven, ben er iets minder vaak op gaan zitten en dat heeft volgens mij goed geholpen om haar weer wat losser te krijgen.

Zondag weer wedstrijd, nog steeds L2 want eerst moet de contra nóg beter gaan.
pi_45531786
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 10:08 schreef Juweel het volgende:
Gelukkig maar! Ook bij mij is de dip zo goed als weg. Ik heb haar wat meer ruimte gegeven, ben er iets minder vaak op gaan zitten en dat heeft volgens mij goed geholpen om haar weer wat losser te krijgen.

Zondag weer wedstrijd, nog steeds L2 want eerst moet de contra nóg beter gaan.
Ik heb vandaag echt fijn getraind. Eindelijk was mijn instructeur weer terug, Faraj loopt altijd erg goed als ik les van hem heb. De oefeningen gaan dan ook altijd goed, hoewel ik die zelf na de les meestal alleen doe.
We werken dan altijd helemaal los op de basis, en dat werkt echt fantastisch. Ik merk wel dat ik het nodig heb dat iemand goed mee kijkt, vaak heb ik zelf het idee dat Faraj al genoeg werkt in een overgang bijvoorbeeld, terwijl hij eigenlijk nog meer moet doen.
Maar ik ben wel blij dat het weer goed ging, ook proefje geoefend dat ging ook best lekker. Nu maar hopen dat het morgen ook goed gaat, ik zie Faraj al weer wat kunstjes uithalen

Succes morgen Juweel! Groot gelijk dat je nog in de L2 blijft, je hebt er niets aan om over te gaan als je iets nog niet goed genoeg beheerst, komt alleen maar spanning van als het dan in de proef ineens wel goed moet.
pi_45915415

Al heel lang niet hier geweest.
Maar wilde even mijn kleine puber showen...
Ze doet het verdomd goed...

pi_45916453
Leuke puber, Kleintje.

Rij je eigenlijk nog?
pi_45916619
Neuh... na een stuk of 4 keer met een dwars paard gezeten te hebben was ik het helemaal zat.
Ik hou het bij losgooien en longeren. Heb sinds kort een verzorgster en die ben ik aan het klaarstomen zodat die straks gaat rijden. Het zal makkelijker worden als ze over 2 maanden het land weer opgaan, dan is ze al minder fris. Hier aan zee is er altijd wel een flinke wind en daar is mevrouw gevoelig voor.
Mijn tijd om te rijden komt wel weer. Ga wel regelmatig een stuk met ze wandelen. Het gaat verder echt geweldig. Half oktober gespeend en sinds begin december lopen ze weer regelmatig samen los in de paddock en dat gaat super. Kan er ook bijna ieder paard bijgooien, het gaat allemaal goed.
Met een kruising fries erbij gaat het helemaal super, echt een drie eenheid!
pi_45918583
Ziet er mooi uit Kleintje Fijn dat het zo goed gaat.
Ik ben ergens wel blij dat het niet zo koud is buiten: Faraj kan lekker de wei in en de frisheid valt nu heel erg mee. Andere jaren was het in de vrieskou bijna niet te rijden omdat hij gewoon te veel energie had (ook nog eens best gevaarlijk). Wind wil daar inderdaad ook nogal eens aan bijdragen
Wat doet de verzorgster allemaal met je paard?

Vorige week had ik les in de binnenbak en we hebben toen Faraj eens flink aangepakt (extra streng geweest) omdat hij elke keer aan het klieren was. Dat had ontzettend veel effect, daarna was hij net een engeltje zo lief en braaf
pi_45996740
Aloha!
Ik dacht ik kom ook weer ff kijken, maar het ziet er hier een stuk actiever uit als de laatste keer..
Leuk beest Kleintje! Zou vandaag gaan oefenspringen...start mn auto niet! Grrr, paard eruit, spullen er weer uit en met vriendin mee om haar dan maar te groomen. Had er net zo'n zin in!
  maandag 5 februari 2007 @ 01:40:26 #162
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_45996913
Gaat zo'n zwarte nou ook echt harder dan een witte ?
pi_45999145
quote:
Op maandag 5 februari 2007 01:40 schreef Dribbel_ het volgende:
Nee natuurlijk niet, een rode auto is toch ook niet sneller dan een witte auto? Hangt van het merk en het model af, net zo bij paarden.
pi_46000377
quote:
Op maandag 5 februari 2007 01:40 schreef Dribbel_ het volgende:
2e keer dat je dit in deze reeks vraagt, Dribbel. Wegwezen.
pi_46000867
quote:
Op maandag 5 februari 2007 01:25 schreef Daalni het volgende:
Aloha!
Ik dacht ik kom ook weer ff kijken, maar het ziet er hier een stuk actiever uit als de laatste keer..
Leuk beest Kleintje! Zou vandaag gaan oefenspringen...start mn auto niet! Grrr, paard eruit, spullen er weer uit en met vriendin mee om haar dan maar te groomen. Had er net zo'n zin in!
Ah dat is wel balen, vooral als je helemaal ingeladen bent en al
Ik ken iemand die ging een keer op springwedstrijd, toen ze daar aan kwamen kwamen ze er pas achter dat ze de pony vergeten waren Dan sta je ook mooi te kijken...

Ik had gisteren weer wedstrijd, en het ging best lekker Faraj liep niet meer te klieren omdat hij zo kijkerig was (bij het losrijden wel ontzettend, heel vervelend) en de oefeningen gingen ook best goed. Ik had wel een winstpunt verwacht alleen helaas niet gekregen (199 punten)...
pi_46001602
quote:
Op maandag 5 februari 2007 10:47 schreef Elefes het volgende:

[..]

Ah dat is wel balen, vooral als je helemaal ingeladen bent en al
Ik ken iemand die ging een keer op springwedstrijd, toen ze daar aan kwamen kwamen ze er pas achter dat ze de pony vergeten waren Dan sta je ook mooi te kijken...

Ik had gisteren weer wedstrijd, en het ging best lekker Faraj liep niet meer te klieren omdat hij zo kijkerig was (bij het losrijden wel ontzettend, heel vervelend) en de oefeningen gingen ook best goed. Ik had wel een winstpunt verwacht alleen helaas niet gekregen (199 punten)...
Dat is ook altijd jammer, als je zo lekker gereden hebt, maar net geen WP hebt..
maar goed, het gaat natuurlijk om het gevoel wat je er bij hebt

ik heb 17 Feb Mijn eerste 2 onderdelen wedstrijd (mennen) ben erg benieuwd. lance gaat wel érg vooruit met het rijden enzo.

ook amy is een stoere meid geworden Ipv het lieve kleutertje.. die gaat eerdaags ook eens wat harder aan het werk, ipv de hele dag rennen.

hier enkele foto's

Amy met haar héeerlijk ruime drafje

En Amy helemaal.. wat een leuk beest omte zien is het toch

en tenslotte de enige normale foto van het springen *mams kan geen fotos maken, dus van hoger staat er niet op*
But if your mind's right Then we just might spend some time and we call it what we want..
  woensdag 7 februari 2007 @ 18:26:13 #167
167156 noudstar
at your service
pi_46081617
hallo

ik heb een klein probleempje

een van me paarden moeten geslacht worden kan iemand mij vertellen waar zoiets gebeurdt en hoeveel het kost

bij voorbaat dank
pi_46081707
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 18:26 schreef noudstar het volgende:
hallo

ik heb een klein probleempje

een van me paarden moeten geslacht worden kan iemand mij vertellen waar zoiets gebeurdt en hoeveel het kost

bij voorbaat dank
Vraag dat eens op een manege zou ik zeggen.
Work mode_ [ ] on
__________ [x] off
relax mode_ [x] on
__________ [ ] off
  woensdag 7 februari 2007 @ 18:33:09 #169
167156 noudstar
at your service
pi_46081805
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 18:29 schreef buitenbeentje het volgende:

[..]

Vraag dat eens op een manege zou ik zeggen.
en het vlees zijn slagerijen daar in geinterseert of gaat dan meteen de vuilnisbak in???
pi_46081811
in principe kost het niets en krijg je zelfs wat geld terug voor het vlees. Vraag het eens na bij het slachthuis.
  woensdag 7 februari 2007 @ 18:35:26 #171
167156 noudstar
at your service
pi_46081869
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 18:33 schreef Kleintje het volgende:
in principe kost het niets en krijg je zelfs wat geld terug voor het vlees. Vraag het eens na bij het slachthuis.
jaja was jij niet die gene die spullen nooit meer terug gegeven heeft en geld van fokkkers heeft verduistert

weet er iemand nog een adresje van een slachthuis in z-limburg
pi_46081967
moet ie geslacht worden? je wilt toch gewoon er vanaf?

rare erfenis

boevendien, zijn het er nu meerdere of maar een , aangezien je het in je OP over paarden hebt
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_46081984
jezus, waar slaat die reactie nou weer op!
Sjonge jonge!
Als je niet weet waar je over praat, bemoei je er dan lekker niet mee.
Die persoon heeft zijn spullen terug alleen wacht ik nog steeds op spullen van hem.
En geld verduisterd... je weet het echt niet he!

Zoek het lekker uit met je paard! Ik probeerde alleen antwoord te geven op je vraag. Misschien omdat ik er ervaring mee heb en heel wat mensen in de buurt ken die er ervaring mee hebben. Maar goed... zoek het uit!
  woensdag 7 februari 2007 @ 18:40:06 #174
167156 noudstar
at your service
pi_46082009
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 18:38 schreef DarkElf het volgende:
moet ie geslacht worden?

rare erfenis
ja hij moet inderdaad geslacht worden ik kan er niks mee ik heb niks met paarden en elke dag 120 km rijden is mij teveel van het goede
  woensdag 7 februari 2007 @ 18:41:19 #175
167156 noudstar
at your service
pi_46082051
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 18:38 schreef DarkElf het volgende:
moet ie geslacht worden? je wilt toch gewoon er vanaf?

rare erfenis

boevendien, zijn het er nu meerdere of maar een , aangezien je het in je OP over paarden hebt
het zijn er meerder maar ik ben van plan er een te laten slachten aangezien de andere twee in leen zijn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')