Nou, doe even normaal zegquote:Op woensdag 7 februari 2007 17:46 schreef noudstar het volgende:
kan ik die dingen verkopen of kan ik ze naar een slagerij brengen ofzo iets help
ps de slagerij is voor mij de beste oplossing denk ik
wat moet ik ermee ik heb geen verstand van die dingen en wie zegt dat die handelaar mij niet oplicht en veel minder betaalt dan die waard is en nu is het paard alleen maar een lastquote:Op woensdag 7 februari 2007 17:49 schreef Locusta het volgende:
[..]
Nou, doe even normaal zeg![]()
Verkoop ze dan aan een handelaar oid.
precies weet ik veelquote:Op woensdag 7 februari 2007 17:53 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Misschien zijn het wel geweldige fokpaarden, weet jij veel? Dan levert een buisje van hun sperma of een veulen veel meer op dan een enkeltje slachterij...
Of goede rijpaarden, dan kun je ze aan liefhebbers of een manage verkopen.quote:Op woensdag 7 februari 2007 17:53 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Misschien zijn het wel geweldige fokpaarden, weet jij veel? Dan levert een buisje van hun sperma of een veulen veel meer op dan een enkeltje slachterij...
Misschien is dit topic beter op zijn plaats in F&F?quote:Op woensdag 7 februari 2007 17:56 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Dan zou ik inlichtingen inwinnen bij meerdere personen. Zoek uit of ze stambomen hebben, en als ze die hebben dan is er vast wel wat te vinden op internet. Vraag het anders aan Kleintje, die weet ook wel wat van paarden.
nee dit is geen bullshit ik zit serieus met dit probleemquote:Op woensdag 7 februari 2007 17:58 schreef SterkStaaltje het volgende:
Je kan een erfenis ook weigeren,
Maar dit topic is toch bullshit.
tja... je verdiepen in de materie is natuurlijk teveel moeitequote:Op woensdag 7 februari 2007 17:59 schreef noudstar het volgende:
[..]
nee dit is geen bullshit ik zit serieus met dit probleem
ik wil wel een goed thuis voor ze zoeken alleen ik heb er geen verstand van daarom dacht ik meteen aan de slachter
stel ik hem breng hem naar de slachter wat kost het me dan en wat krijg ik ervoor bij de slagerij???quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:11 schreef Flurry het volgende:
[..]
tja... je verdiepen in de materie is natuurlijk teveel moeite![]()
een gegeven paard...![]()
helaas welquote:Op woensdag 7 februari 2007 18:14 schreef Flashwin het volgende:
weet je zeker dat je ouder dan 18 bent?
Sorry hoor, maar ik vind je echt een respectloze eikel! Denk je dat dat familielid dit in gedachten had voor zijn paard? Als je er niet voor kan zorgen kan je 'm ook gewoon levend verkopen - dat brengt met een beetje geluk nog meer op ook - of anders de erfenis weigeren.quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:13 schreef noudstar het volgende:
[..]
stel ik hem breng hem naar de slachter wat kost het me dan en wat krijg ik ervoor bij de slagerij???
mischien kickje naar f en f
Levend verkopen lijkt me ook een betere optie.quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:20 schreef Flurry het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar ik vind je echt een respectloze eikel! Denk je dat dat familielid dit in gedachten had voor zijn paard? Als je er niet voor kan zorgen kan je 'm ook gewoon levend verkopen - dat brengt met een beetje geluk nog meer op ook - of anders de erfenis weigeren.
erfenis weigeren kan al niet meerquote:Op woensdag 7 februari 2007 18:20 schreef Flurry het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar ik vind je echt een respectloze eikel! Denk je dat dat familielid dit in gedachten had voor zijn paard? Als je er niet voor kan zorgen kan je 'm ook gewoon levend verkopen - dat brengt met een beetje geluk nog meer op ook - of anders de erfenis weigeren.
dan verdiep je je er even in, of laat dat doen door iemand en verkoopt ze levend aan mensen die het wel kunnen waarderen om zo'n beest te hebben, sukkel.quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:16 schreef noudstar het volgende:
[..]
helaas wel
sorry jongens maar ik zit niet op een paard te wachten en al zeker geen paard die 120 km verder op staat en die elke dag eten nodig heeft het spijt me
Je hoeft er ook niet blij mee te zijn, als je maar een huis zoekt voor dat beestje ! Dat paard kan er ook niks aan doen dat zn eigenaar is overledenquote:Op woensdag 7 februari 2007 18:16 schreef noudstar het volgende:
[..]
helaas wel
sorry jongens maar ik zit niet op een paard te wachten en al zeker geen paard die 120 km verder op staat en die elke dag eten nodig heeft het spijt me
Wat al 10x gezegd is, levend verkopen.quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:21 schreef noudstar het volgende:
wat moet ik dan
om der vervolgens achter te komen dat die mensen te weinig betaalt hebbenquote:Op woensdag 7 februari 2007 18:21 schreef DarkElf het volgende:
[..]
dan verdiep je je er even in, of laat dat doen door iemand en verkoopt ze levend aan mensen die het wel kunnen waarderen om zo'n beest te hebben, sukkel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |