quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:56 schreef Juweel het volgende:
Leuke merrie Simone! Ze staat nu in de opfok?
Vanavond les....ik hoop dat het weer een klein beetje ok is, anders waai ik de buitenbak door
Een met een witte punt op de kop!quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:43 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik wou graag een paard kopen voor m'n vriendin als kadootje, ik was van plan tussen de 75 en 125 euro uit te geven, wat raden jullie aan, een zwarte of een witte?
Kijk dat is eens een mooi beestjuhquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 14:45 schreef Simone_1986 het volgende:
Hallo allemaal
Ik heb sinds 2 weken ook een eigenpaard
Een Haflinger merrie van nu 1,5 jaar
Senna
[afbeelding]
[afbeelding]
klopt het is ons paardjequote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:04 schreef whizzer2250 het volgende:
[..]
Kijk dat is eens een mooi beestjuhhaha, hij is ook een beetjuh van mij
![]()
![]()
quote:
Sjiek hequote:Op woensdag 1 november 2006 11:36 schreef Juweel het volgende:
Staat prachtig de stang en trens Eelefes! Heel chic!
En gefeliciteerd met je winst. Gaat heel goed dus!
Ik ben gisteren alle kanten opgeregend en gewaaid met m'n les. Ook m'n instructeur leek wel een origami (?) mannetje met z'n paraplu die zich helemaal om hem heen vouwdeToch volgehouden en superfijn gereden. Contra pakte ze goed op en ook de schouderbinnenwaarts gaat steeds beter.
Leukquote:Op woensdag 1 november 2006 18:29 schreef Simone_1986 het volgende:
Omdat ze nu nog zo jong is, gaat ze naar een veulenopfok waar ze lekker op kan groeien met andere jaarlingen. En als ze 2,5 a 3 jaar is dan zet ik haar op stal en ga ik rustig beginnen met de basis dingen te leren. ik ga haar pas inrijden als ze 3,5 of 4 jaar is.
En verder wil ik Drezzuur gaan rijden met haar als ze wat ouder is, en meedoen aan keuringen
Het is verplicht boven de Z2 geloof ik, dus als je nationaal gaat rijden.quote:Op woensdag 1 november 2006 22:02 schreef buitenbeentje het volgende:
Wat kan je eigenlijk extra met een paard bij het gebruik van een stang en trens stel? Is het verplicht boven een bepaald nivo of voegt het ook wat toe?
quote:Op donderdag 2 november 2006 14:26 schreef Simone_1986 het volgende:
Ja Dressuur is erg leuk, springen vindt ik ook gaaf maar ik vindt springen altijd een beetje eng
Rij jij ook dressuur met je paard ?
Heb juist het tegenovergesteldequote:Op donderdag 2 november 2006 15:09 schreef Elefes het volgende:
[..]Ik heb dat ook met springen, vind het wel leuk maar het moet niet al te hoog worden
Heb met mijn pony incidenteel wel eens een wedstrijdje gedaan, maar meestal was dat niet veel. Met mijn paard doe ik meer wat balkjes draven en kleine sprongetjes, voor de afwisseling af en toe. Ik vind het wel mooi om te zien, maar dressuur blijft toch mijn favoriete discipline
.
quote:Op dinsdag 14 november 2006 15:35 schreef Juweel het volgende:
Leuk zeg! Wat is vaardigheid precies?
Ik heb er zondag ook weer twee punten bij gereden, een dunne: 180 en een lekkere dikke: 190
Dat is ook een lekkere score zegquote:Op dinsdag 14 november 2006 15:35 schreef Juweel het volgende:
Leuk zeg! Wat is vaardigheid precies?
Ik heb er zondag ook weer twee punten bij gereden, een dunne: 180 en een lekkere dikke: 190
Ik neem me altijd voor dat als ik niet meer kan rijden (te oudquote:Op dinsdag 14 november 2006 17:42 schreef liiszle het volgende:
[..]
Dat is ook een lekkere score zeg
vaardig heid was met mennen, dus zo snel mogenlijk door pionnetjes rijden en geen balletjes er van af gooien enzobest leuk, maar moeilijk met een opgefokt paard
wel 2 WP dr bij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |