even teruggelezen... jullie komen echt met plaatjes die het goed doen op een kalender. Waar een pennymeisjeshart sneller van gaat slaan.
Ik vind ze grappig, maar nope... ik hoef zo'n dier niet.
Ben zelf totaal geen fan van haflingers, fjorden, friezen, tinkers, quarters en arabieren.
Maar voor een lippizaner, andalusier, lusitano valt mijn bek open. Ik vind ze zoooooo gaaf!
Goed, is hier heel wat gebeurd....
Lang niet geschreven over Burning en Treas. Er is een hoop gebeurd. Ze zijn verhuisd. Burning heeft de eerste week dat we verhuisd waren nog bij mama gewoond en is nu oud en wijs genoeg en is dus op zichzelf gegaan, een soort student op kamers! In het begin was het even moeilijk. Burning was een stuk minder dapper dan daarvoor, Treas is behoorlijk depri geweest. Ik denk dat Treas het er vooral moeilijk mee had dat ze bijna niets te eten had in plaats van dat ze opeens al het eten voor zichzelf had!
Maar Burning staat weer hele dagen op het land. Ze staat met Solo op het land en Bingo komt ze ongeveer 1 uurtje per dag vergezellen. Het gaat erg goed. In het begin hadden Solo en Burning wat problemen maar het gaat erg goed. Inmiddels heeft ze ook Ziezo erbij op het land en daarmee loopt ze nu dag en nacht op het land. Dat gaat geweldig.
Treas is alweer een paar keer mee geweest de duinen in en het strand op. Vandaag hebben we in de bak getraind terwijl Burning in het land daarnaast stond en ook dat ging goed. We hebben ook alweer nieuwe wedstrijden gepland en het wachten is nu tot ik de oproep krijg dat mijn eigen trailer opgehaald kan worden!
Het gaat dus allemaal oke!
Hier EINDELIJK weer wat foto's!
![]()
Hallo daar... welkom in mijn land...
Ik kom je even van dichterbij bekijken en goedkeuren!
Ik ga eens kijken hoe mama het daar in de bak doet met het achterbuurmeisje erop...
![]()
HE... sta je nou nog hier!!!
![]()
Weet je wat jij kan... mijn kont kussen!
Ik ga kijken hoe ik het later moet gaan doen!