abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42866266
Dan gaan we hier maar verder

laatste deeltje : Eigen paard deel 5

woensdag donderdag en vrijdag wedstrijd druk druk
But if your mind's right Then we just might spend some time and we call it what we want..
pi_42866435
liiszle, veel succes komende week.
Work mode_ [ ] on
__________ [x] off
relax mode_ [x] on
__________ [ ] off
pi_42866505
dankjewel! is de eerste wedstrijd met Lance.. dus ben érg benieuwd
But if your mind's right Then we just might spend some time and we call it what we want..
pi_42866562
Zoveel wedstrijden achter elkaar, waar moet je rijden liiszle?

Ik vind arabierenkruisingen ook fijne paarden voor de sport, heb er ook eentje NRPS dus
Ging vandaag ook weer fijn met trainen, het appuyeren gaat ook steeds beter (is nog even wennen, die oefening).
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
pi_42866607
Succes
pi_42866630
Ik moet in Leusden rijden, op Nimmerdoor
Woensdag is dressuur onder het zadel, donderdag mennen dressuur, en vrijdag vaardigheid mennen

Zo, jij bent al ver met je paardje dan! leuk.. rij je ook wedstrijden?
pi_42867181
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 17:40 schreef liiszle het volgende:
Ik moet in Leusden rijden, op Nimmerdoor
Woensdag is dressuur onder het zadel, donderdag mennen dressuur, en vrijdag vaardigheid mennen

Zo, jij bent al ver met je paardje dan! leuk.. rij je ook wedstrijden?
We zijn ook al eventjes bezig
Ik rijd hem nu 5 jaar (hij is 8) en heb hem zo'n beetje alles zelf geleerd vanaf dat er iemand 3x op had gezeten (zadelmak gemaakt).
Met kleine ups en downs zijn we nu in de Z1 aangekomen en heb ik zelfs mijn eerste proef al mijn eerste winstpunt gereden *beetje trots is* .
Als het goed is heb ik volgende week weer wedstrijd, als dat allemaal doorgaat. Heb er zin in
Vind wedstrijd rijden altijd leuk om te doen, wel een uitdaging om het daar ook allemaal voor elkaar te hebben en te laten zien wat je kunt.
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 18:21:06 #8
131889 Ladylicious
Want more? Good luck.
pi_42867584
Bah, rij nu 3 a 4 keer per week bij n particuliere fokker net buiten de stad, maar moet er waarschijnlijk mee stoppen omdat ik het te druk krijg met school.. Ga het wel heel erg missen ben ik bang..
Therapy has taught me that nothing is my fault.
pi_42874870
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 18:21 schreef Ladylicious het volgende:
Bah, rij nu 3 a 4 keer per week bij n particuliere fokker net buiten de stad, maar moet er waarschijnlijk mee stoppen omdat ik het te druk krijg met school.. Ga het wel heel erg missen ben ik bang..
Kan je dat niet terug brengen naar 2 keer in de week of zo? Bang zijn dat je het gaat missen helpt niet, je gaat het gewoon missen. Ik rijd zelf 1 keer in de week en mis het al als ik een keer over sla.
Work mode_ [ ] on
__________ [x] off
relax mode_ [x] on
__________ [ ] off
pi_42879766
even teruggelezen... jullie komen echt met plaatjes die het goed doen op een kalender. Waar een pennymeisjeshart sneller van gaat slaan.
Ik vind ze grappig, maar nope... ik hoef zo'n dier niet.

Ben zelf totaal geen fan van haflingers, fjorden, friezen, tinkers, quarters en arabieren.
Maar voor een lippizaner, andalusier, lusitano valt mijn bek open. Ik vind ze zoooooo gaaf!

Goed, is hier heel wat gebeurd....

Lang niet geschreven over Burning en Treas. Er is een hoop gebeurd. Ze zijn verhuisd. Burning heeft de eerste week dat we verhuisd waren nog bij mama gewoond en is nu oud en wijs genoeg en is dus op zichzelf gegaan, een soort student op kamers! In het begin was het even moeilijk. Burning was een stuk minder dapper dan daarvoor, Treas is behoorlijk depri geweest. Ik denk dat Treas het er vooral moeilijk mee had dat ze bijna niets te eten had in plaats van dat ze opeens al het eten voor zichzelf had!

Maar Burning staat weer hele dagen op het land. Ze staat met Solo op het land en Bingo komt ze ongeveer 1 uurtje per dag vergezellen. Het gaat erg goed. In het begin hadden Solo en Burning wat problemen maar het gaat erg goed. Inmiddels heeft ze ook Ziezo erbij op het land en daarmee loopt ze nu dag en nacht op het land. Dat gaat geweldig.

Treas is alweer een paar keer mee geweest de duinen in en het strand op. Vandaag hebben we in de bak getraind terwijl Burning in het land daarnaast stond en ook dat ging goed. We hebben ook alweer nieuwe wedstrijden gepland en het wachten is nu tot ik de oproep krijg dat mijn eigen trailer opgehaald kan worden!

Het gaat dus allemaal oke!

Hier EINDELIJK weer wat foto's!

Hallo daar... welkom in mijn land...

Ik kom je even van dichterbij bekijken en goedkeuren!

Ik ga eens kijken hoe mama het daar in de bak doet met het achterbuurmeisje erop...

HE... sta je nou nog hier!!!

Weet je wat jij kan... mijn kont kussen!
Ik ga kijken hoe ik het later moet gaan doen!
pi_42880605
Leuke foto's weer Kleintje
Waarom ben je verhuisd van stal? Ziet er wel mooi uit die omgeving, ligt het zo dicht aan de zee? *Jaloers is*

Ik ga zo weer lekker trainen, ik hoop dat ik volgende week wedstrijd heb want ik heb er echt zin in. Als ik een tijdje niet weggeweest ben begint het echt te kriebelen om weer eens een wedstrijd te rijden
pi_42880732
De omgeving waar Kleintje haar paarden heeft stan doen me denken aan marinebasis De Erfprins, maar dat zou wel erg toevallig zijn. Maar dat zou wel lekker dicht bij zee zijn, de dijk over en je bent op het strand.

En Burning heeft zich ook mooi ontwikkeld zeg!
Work mode_ [ ] on
__________ [x] off
relax mode_ [x] on
__________ [ ] off
pi_42881069
Ik ben zelf verhuisd. Ben van Oudewater naar de de kop van Noord Holland gegaan.
Heb dus ook al even geen wedstrijden meer gereden, ben weer rustig gaan trainen, nu op zoek naar een instructrice hier en dan aan de slag.

Buitenbeentje, het klopt wel een beetje. Stal erfprins heeft een stukje vlak bij de marinebasis en die huurt ook wat stallen bij ons op stal. Zelf sta ik niet in een gehuurde stal van Erfprins. Het is 5 minuten rustig stappen en dan ben ik inderdaad bij de zee en het strand. Het is heerlijk om weer terug te zijn. Duidelijk dat Treas en ik het erg hebben gemist.
  zondag 22 oktober 2006 @ 16:17:43 #14
131889 Ladylicious
Want more? Good luck.
pi_42889199
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 23:24 schreef buitenbeentje het volgende:

[..]

Kan je dat niet terug brengen naar 2 keer in de week of zo? Bang zijn dat je het gaat missen helpt niet, je gaat het gewoon missen. Ik rijd zelf 1 keer in de week en mis het al als ik een keer over sla.
Haha Maar nee, minder rijden is geen optie, die paarden hebben gewoon de beweging nodig en anders krijgen ze die niet..

@ Kleintje: Wat een geweldig diertje heb je
Therapy has taught me that nothing is my fault.
pi_42891133
Mijn schat:

Hij vindt het zo leuk om op de foto te gaan En meneer heeft weer lekker lopen sjansen met een hengstige merrie die er naast in de wei stond. Soms vergeet hij even dat ie ruin is
pi_42892058

Wauw Kleintje, wat een lekker ding is Burning geworden zeg, wauw!
pi_42892172
Wauw Elefes, dit is ook een mooie foto hoor,
Ook zo leuk, dat plukkie gras en die lip zo
pi_42893593
Mooie foto's allemaal hier zeg!
pi_42893729
wat een leuke fotos zeg!

En Elefes. Wooow ! wat een beauty!
pi_42901974
thanks voor alle complimenten voor mijn kleine schat.
Grappige is dat iedereen mij had gewaarschuwd dat een eerste veulen nooit echt mooi wordt. Sja... ik kan echt wel kritisch naar mijn paard kijken en ik heb eigenlijk maar 3 opmerkingen...
Voor staat ze iets frans, maar dat is met goed bekappen nog goed te krijgen want je kan het nu nog goed vormen.
Haar ruggetje begint toch iets lang te worden, dat is iets van haar vader, Rubiquil. Maar goed... Ollright loopt toch verdomd goed Grand Prix met zo'n rug.
En net voor haar schoft heeft ze dat deukje. Maar hoeveel paarden hebben dit niet? Met goed rijden trekt dit ook bij.

Persoonlijk vind ik haar een beauty, terwijl ik niet van vossen hou...
pi_42902002
Elefes, wat een prachtfoto's. Die aders zijn echt geweldig mooi op dat koppie
pi_42902039
Leuke foto's! Vooral Burning is erg stoer!
pi_42903648
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 22:26 schreef Kleintje het volgende:
Elefes, wat een prachtfoto's. Die aders zijn echt geweldig mooi op dat koppie
Tnx. Ben er ook blij mee Eens kijken of ik hier 'ns wat aan de muur kan hangen, vind het zo heerlijk om naar die foto's te kijken. Word er altijd helemaal blij van, mijn paardje .

Burning staat er trouwens ook heerlijk op, lekker brutaal en uitdagend. Ben benieuwd wat dat gaat worden als je er op gaat rijden, hoe ze daar op zal reageren.
Heb je Treasure trouwens weer laten dekken?

Met rijden kun je idd een heleboel mindere puntjes van je paard heel goed "wegwerken". Ken hier voorbeelden van paarden die kampioenstitels winnen onder het zadel, vervolgens naar een minder ervaren ruiter gaan en dan heel gewoontjes overkomen (met minder voer en minder rijvaardigheid), terwijl ze eerst de show stalen.
pi_42912043
Das een waarheid als een koe...
Maar goed rijden staat of valt volgens mij met goede instructie. Kijk voor de gein eens op marktplaats welke penny's er allemaal een zakcentje denken bij te verdienen met lesgeven. Zo zonde.
pi_42916380
Kleintje, wat groeit het veulen hard zeg.
Mooi beestje om te zien
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')