Uiteraardquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:17 schreef spruud het volgende:
Mag er nog gewijzigd worden tot aanvang van de wedstrijd? (Dit is een soort TVP dus)
*zift muggen*quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:00 schreef BVO het volgende:
NK Afstanden: Assen (3-11-06)
-knip-
NK Afstanden, Heerenveen, 3 november.
Omdat in het vorige topic demeesten zeiden dat er selectief gekozen moest worden, dus bij elk kampioenschap een selectie van afstandenquote:Op zondag 22 oktober 2006 13:23 schreef Mirri het volgende:
Huh, waarom doen we niet alle afstanden voor het NK afstanden???![]()
Ah, ik zie het al, de sprintafstanden winnen het niet van de lange afstanden...quote:Op zondag 22 oktober 2006 13:23 schreef BVO het volgende:
Omdat in het vorige topic demeesten zeiden dat er selectief gekozen moest worden, dus bij elk kampioenschap een selectie van afstanden.
Dat ging over de Worldcups (dacht ik, wat mij betreft iig wel). NKs en WKs zijn wat anders.quote:Op zondag 22 oktober 2006 13:23 schreef BVO het volgende:
Ja, stom foutje. 3 november is NK Afstanden in Assen. Week erop eerste worldcup, in Heerenveen.
En niet iedereen zal het misschien eens zijn met een top 5, maar een prono maken waar iedereen het mee eens is is ook gewoon onmogelijk. En of je nou 3 namen moet voorspellen of 5 maakt qua werk weinig uit, maar maakt het wel weer spannender
.
[..]
Omdat in het vorige topic demeesten zeiden dat er selectief gekozen moest worden, dus bij elk kampioenschap een selectie van afstanden.
Ja...quote:Op zondag 22 oktober 2006 13:28 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dat ging over de Worldcups (dacht ik, wat mij betreft iig wel). NKs en WKs zijn wat anders.
Wie zegt dat het teveel is???quote:Op zondag 22 oktober 2006 13:30 schreef BVO het volgende:
Ja hee, dan voorspellenw e toch alles. Maar zeur dan niet dat het teveel is, er moeten op een gegeven moment toch keuzes gemaakt worden, je kan niet iedereen 100% tevreden stellen dan he.
Zeuren doen we toch welquote:Op zondag 22 oktober 2006 13:30 schreef BVO het volgende:
Ja hee, dan voorspellenw e toch alles. Maar zeur dan niet dat het teveel is, er moeten op een gegeven moment toch keuzes gemaakt worden, je kan niet iedereen 100% tevreden stellen dan he.
In het andere topic staat de verdeling:quote:Op zondag 22 oktober 2006 13:31 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ja...
Het is inderdaad wel zo, dat er 3 sprint worldcups zijn, dus dan komen de sprintafstanden toch wel tot hun recht.
Volgens mij worden er in de worldcups meer 500 en 1000 meters gereden dan 3000 en 5000 meters. Dus dan is het toch nog eerlijk. He, gelukkig!![]()
Dit lijstje gaat alleen over de wereldbeker?quote:Op zondag 22 oktober 2006 13:34 schreef BVO het volgende:
[..]
In het andere topic staat de verdeling:
4x 500 meter
5x 1000 meter
6x 1500 meter
6x 3000/5000 meter
2x 5000/10000 meter
Waarbij we die lange afstanden ook nog kunnen omdraaien, zodat het 5x 3000/5000 en 3x 5000/10000 wordt.
ik wacht iig bij deze eerste wedstrijd wel tot de startlijst er is. Zat nu eens wat te bedenken, maar kwam erachter dat ik vooral bij de dames echt niet veel kan bedenken.quote:Op zondag 22 oktober 2006 13:29 schreef Mirri het volgende:
Spruud heeft nu zo'n prachtige lijst in elkaar gezet, maar hoe weet hij, en wij, welke schaatsers er allemaal deelnemen?
We weten ook nog niet wie er in vorm is, wordt dus echt een gokspelletje...quote:Op zondag 22 oktober 2006 13:38 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
ik wacht iig bij deze eerste wedstrijd wel tot de startlijst er is. Zat nu eens wat te bedenken, maar kwam erachter dat ik vooral bij de dames echt niet veel kan bedenken.
Nee, over het hele seizoen.quote:Op zondag 22 oktober 2006 13:38 schreef Mirri het volgende:
[..]
Dit lijstje gaat alleen over de wereldbeker?
Ik zit in dat andere topic te kijken, en we voorspellen dus alleen het gemiddelde van de twee 500m en 1000m?
Volgens mij is dat dan 3 keer, of ik kijk niet goed.![]()
Ik heb er wel zin in! Goed gedaan BVOquote:Op zondag 22 oktober 2006 13:41 schreef BVO het volgende:
[..]
Nee, over het hele seizoen.
Komen ook nog de allround-, sprint en wereldbekerklassementen bij.
Het is zo al best een hele lijst hoor.
Idd. Is eigenlijk wel genoeg zoquote:Op zondag 22 oktober 2006 13:41 schreef BVO het volgende:
[..]
Nee, over het hele seizoen.
Komen ook nog de allround-, sprint en wereldbekerklassementen bij.
Het is zo al best een hele lijst hoor.
Inderdaad, hier laten we niet 2 World Cup-weekenden schieten.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:24 schreef BVO het volgende:
Maar das geen prono he.
En wij maken niet zulke stomme beslissingen als bij de voetbalmanager.
Misschien handig om een standaard deadline in te stellen voor ieder weekend?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:12 schreef Wombcat het volgende:
Wanneer is de deadline?
Staat al in de OP inmiddelsquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:50 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Misschien handig om een standaard deadline in te stellen voor ieder weekend?
Ah, ik zie het. Dan nog wel een probleempje bij Haerbin en Nagano, daar moet dan 4.00 van gemaakt worden ofzo?quote:
http://www.knsb.nl/live-2(...)rs/deelnemers_nl.aspquote:Op woensdag 1 november 2006 11:58 schreef MiLalaa het volgende:
ik zit te wachten tot de startlijst bekend is.. anders wordt het me te moeilijk. Zal er toch morgen wel zijn?
Wouter Oldeheuvel doet al niet mee.. tip voor degenen die hem al in de prono hadden
bedankt! ik ga vanavond aan de slagquote:Op donderdag 2 november 2006 10:15 schreef Remzz het volgende:
http://www.knsb.nl/live-2(...)rs/deelnemers_nl.asp
Had ik ook al in de OP voorgesteldquote:Op woensdag 1 november 2006 11:39 schreef Bruce117 het volgende:
Het is ook nog een optie om de puntentelling van de Wielerprono opver te nemen.
quote:Romme meldt zich af voor NK 2-11-2006
ASSEN (ANP) - Gianni Romme zal tijdens de Nederlandse afstandskampioenschappen in Assen niet in actie komen. De Brabantse stayer heeft zich vrijdag bij de KNSB afgemeld, zonder daarvoor een reden te geven.
Romme liet zich de afgelopen dagen niet zien op ijsbaan 'De Smelt'. De tweevoudig olympisch kampioen had zich via enkele marathonwedstrijden voorbereid op de NK. Op het laatste moment haakte hij toch af.
Tom Prinsen, die met een lichte schouderblessure kampte, is wel op tijd fit geraakt. Hij neemt gewoon deel aan de vijf kilometer.
quote:Op donderdag 2 november 2006 17:04 schreef komrad het volgende:
1500m heren
1.Groothuis
2. Kuipers
3. Kramer
4. Wennemars
5. Tuitert
5k heren
1. Kramer
2. Verheijen
3. Uytdehaage
4. Romme 4. Bob de Jong
5. Prinsen
1000m dames
1. Wust
2. Timmer
3. Gerritsen
4. van Dijk
5. van der Star
3k dames
1. Wust
2. Smit,G
3. Groenewold
4. Tamar vd Wal
5. van DIjk
echt 1 grote gok
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:39 schreef Remzz het volgende:
Wel heel moeilijk heb er dit maar van gemaakt
Mannen
1500 meter (zondag 5 november)
1. Erben Wennemars
2. Stefan Groothuis
3. Jan Bos
4. Beorn Nijenhuis
5. Mark Tuitert
5000 meter (vrijdag 3 november)
1. Sven Kramer
2. Carl Verheijen
3. Bob de Jong
4. Gianni Romme Boris Kusmirac
5. Rintje Ritsma
Vrouwen
1000 meter (zaterdag 4 november)
1. Ireen Wüst
2. Marianne Timmer
3. Sanne van der Star
4. Tessa van Dijk
5. Paulien van Deutekom
3000 meter (zaterdag 4 november)
1. Ireen Wust
2. Renate Groenewold
3. Tessa Van Dijk
4. Wieteke Cramer
5. Gretha Smit
quote:Op donderdag 2 november 2006 11:56 schreef Wombcat het volgende:
Voorlopgie prono:
Mannen
1500 meter
1. Mark Tuitert
2. Stefan Groothuis
3. Erben Wennemars
4. Jan Bos
5. Beorn Nijenhuis
5000 meter
1. Sven Kramer
2. Carl Verheijen
3. Gianni Romme
3. Bob de Jong
4. Jochem Uytehaage
5. Rintje Ritsma
Vrouwen
1000 meter
1. Marianne Timmer
2. Ireen Wüst
3. Annette Gerritsen
4. Els Murris
5. Sanne van der Star
3000 meter
1. Renate Groenewold
2. Gretha Smit
3. Ireen Wust
4. Carien Kleibeuker
5. Foske Tamar van der Wal
Geduld ik moest nog ff denkenquote:Op vrijdag 3 november 2006 06:27 schreef Wombcat het volgende:
Maril, geen nr. 3 op de 1500 meter?
Verwacht je ene dopingzaak of zo?
Remco Oldenheuvel doet niet mee, toch?quote:Op vrijdag 3 november 2006 10:38 schreef DeeBee het volgende:
hmm, door tentamens geen tijd gehad om er eerder over na te denken, dus nu maar even heel snel wat gokken (want het hele weekend ook weg):
Mannen
1500m
1. Remco Olde Heuvel
2. Simon Kuipers
3. Jan Bos
4. Mark Tuitert
5. Erben Wennemars
jawel, je bent in de war met z'n broer Wouterquote:Op vrijdag 3 november 2006 10:46 schreef Brahimov het volgende:
Remco Oldenheuvel doet niet mee, toch?
ohja, je hebt gelijk! Dat ben ik helemaal vergeten..quote:Op vrijdag 3 november 2006 10:49 schreef DeeBee het volgende:
ja inderdaad, Remco moet wel even mee doen, en beter rijdt hij net zo hard in Emmen als hij laatst in Inzell kon![]()
Ah, tuurlijk. Excusesquote:Op vrijdag 3 november 2006 10:49 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
jawel, je bent in de war met z'n broer Wouter![]()
inderdaadquote:Op vrijdag 3 november 2006 10:59 schreef MiLalaa het volgende:
prima!
je moet wel heel gek doen om geen punten te verdienen![]()
Primaquote:Op vrijdag 3 november 2006 12:14 schreef BVO het volgende:
Heb de puntentelling enkel op het laatste punt aangepast, in de zin dat 6/8 1 punt is en niet 6/10 zoals bij de wielerprono, omdat het aantal deelnemers hier natuurlijk veel kleiner is.
Kleine wijziging: O Heuvel -> Prinsenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:17 schreef spruud het volgende:
Mannen
1500 meter (zondag 5 november)
1. Wennemars
2. Bos
3. Kuipers
4. Kramer
5. Tuitert
5000 meter (vrijdag 3 november)
1. Verheijen
2. Kramer
3. De Jong
4. Uytdehaage
5. W. Olde Heuvel Prinsen
Vrouwen
1000 meter (zaterdag 4 november)
1. Timmer
2. Wust
3. Gerritsen
4. Van Deutekom
5. Van der Star
3000 meter (zaterdag 4 november)
1. Wust
2. Groenewold
3. Van Dijk
4. Van der Wal
5. Cramer
Mag er nog gewijzigd worden tot aanvang van de wedstrijd? (Dit is een soort TVP dus)
Hehe... ja, vond ik ook. Ik had eigenlijk tot 18:55 uur moeten wachten om niet mensen op een idee te brengen.quote:
quote:Voor de schaatsprono:
5km mannen:
1. Sven Kramer
2. Bob de Jong
3. Carl Verheyen
4. Jochem Uytdehaage
5. Olde Heuvel
Ja, via een alternatieve route heeft ie t doorgegevenquote:
Eeeeh, sorry dat ik het zeg.quote:Op vrijdag 3 november 2006 20:31 schreef komrad het volgende:
kan vaduz niet meer op fok of zo??
tsja ik vroeg me dan ook tijdens de wielerprono ook al af maar nooit gevraagdquote:Op vrijdag 3 november 2006 20:33 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Eeeeh, sorry dat ik het zeg.
Maar onder welke steen kom jij vandaan
Nee zijn volgensmij perm-ban'squote:Op vrijdag 3 november 2006 20:39 schreef MiLalaa het volgende:
heeft toch met de mod-rel te maken? Hij was VBL mod. Geband. Alleen ik dacht dat die ban wel weer eens over zou zijn..
dat hij opgestapt is als mod weet ik, maar ik niet alle opgestapte mods zijn gebanned, daarom zag ik niet direct een relatie tussen de ban (heeft hij een ban?? ) en het niet meer zijn van modje hierquote:Op vrijdag 3 november 2006 20:39 schreef MiLalaa het volgende:
heeft toch met de mod-rel te maken? Hij was VBL mod. Geband. Alleen ik dacht dat die ban wel weer eens over zou zijn..
Top 3 juist voorspeld = 16 punten.quote:Op vrijdag 3 november 2006 12:57 schreef Arcee het volgende:
5000m mannen:
1. Sven Kramer
2. Carl Verheijen
3. Bob de Jong
4. Jochem Uytdehaage
5. Rintje Ritsma
Ja, zat ik eigenlijk ook al aan te denken. Voor dit weekend in ieder geval niet meer, ook omdat sommigen alleen de 5000 meter ingeleverd hadden, maar kunnen dat vanaf volgende week misschien beter doen.quote:Op vrijdag 3 november 2006 21:29 schreef MiLalaa het volgende:
Heel fijn BVO![]()
maar aan de andere kant, niet zo fijn. Volgend weekend bv, kan ik bv niet computeren tussen de dagen door.dus als iemands vorm dan ineens te wensen overlaat op een andere afstand, kan ik niet wijzigen.
Ok, is m'n eigen probleem hoor! Maar is het geen idee om gewoon voor de 1e afstand van het toernooi alle afstanden in te leveren?
Voor het overzichtelijk houden is dat wel het beste idd.quote:Op vrijdag 3 november 2006 21:29 schreef MiLalaa het volgende:
Heel fijn BVO![]()
maar aan de andere kant, niet zo fijn. Volgend weekend bv, kan ik bv niet computeren tussen de dagen door.dus als iemands vorm dan ineens te wensen overlaat op een andere afstand, kan ik niet wijzigen.
Ok, is m'n eigen probleem hoor! Maar is het geen idee om gewoon voor de 1e afstand van het toernooi alle afstanden in te leveren? Anders krijg je ook 100 edits..
Vind ik ook, laten we dat dan nu ingaan??quote:Op vrijdag 3 november 2006 21:29 schreef MiLalaa het volgende:
Heel fijn BVO![]()
Ok, is m'n eigen probleem hoor! Maar is het geen idee om gewoon voor de 1e afstand van het toernooi alle afstanden in te leveren? Anders krijg je ook 100 edits..
quote:Op vrijdag 3 november 2006 21:30 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja, zat ik eigenlijk ook al aan te denken. Voor dit weekend in ieder geval niet meer, ook omdat sommigen alleen de 5000 meter ingeleverd hadden, maar kunnen dat vanaf volgende week misschien beter doen.
nee Bruce, verpest het nou niet. Dan ben je haast verplicht elke minuut van het weekend klaar te staan een prono te kunnen dumpen, anders gooi je je eigen glazen in. Niet handig.quote:Op vrijdag 3 november 2006 21:36 schreef Bruce117 het volgende:
Het lijkt me eigenlijk niet zo'n goed idee.
Ben meer een voorstander van het posten gewoon elke wedstrijd los posten
Precies.quote:Op vrijdag 3 november 2006 21:39 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
nee Bruce, verpest het nou niet. Dan ben je haast verplicht elke minuut van het weekend klaar te staan een prono te kunnen dumpen, anders gooi je je eigen glazen in. Niet handig.
Mag mijn mening toch wel geven MiLalaaquote:Op vrijdag 3 november 2006 21:39 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
nee Bruce, verpest het nou niet. Dan ben je haast verplicht elke minuut van het weekend klaar te staan een prono te kunnen dumpen, anders gooi je je eigen glazen in. Niet handig.
quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:06 schreef Mirri het volgende:
Trouwens, ik was de enige die Boer gisteravond al in de top 5 zette![]()
jammer ja, ik heb hem er gisteren nog op geattendeerd via fotoboek, maar of ie het gelezen heeft..quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:23 schreef Mirri het volgende:
Waar is The Vulture???
Jammer dat hij niet mee doet.
quote:Op donderdag 2 november 2006 11:56 schreef Wombcat het volgende:
Vrouwen
1000 meter
1. Ireen Wüst
2. Margot Boer
3. Marianne Timmer
4. Annette Gerritsen
5. Sanne van der Star
3000 meter
1. Ireen Wust
2. Renate Groenewold
3. Gretha Smit
4. Carien Kleibeuker
5. Foske Tamar van der Wal
quote:Balen, was last minutewerk, had Kusmirak dus niet van plek 5 moeten halen. Ach ja, beter dan niks invullen.
Hier de volgende voorspellingen:
Zaterdag 4 november: 1000 meter vrouwen.
1. Wust
2. Van Deutekom
3. Groenewold
4. Cramer
5. Kleinsman
Zaterdag 4 november: 3000 meter vrouwen.
1. Ireen Wust
2. Gretha Smit
3. Renate Groenewold
4. Kleinsman
5. Kleibeuker
nee die doen we nietquote:Op zaterdag 4 november 2006 12:34 schreef maril het volgende:
10 km wordt niet gedaan hč?
1 en 3 op de juiste plek, de andere 3 in de top 5 = 17 punten.quote:Op zaterdag 4 november 2006 01:10 schreef Arcee het volgende:
1000m dames:
1. Ireen Wüst
2. Margot Boer
3. Marianne Timmer
4. Annette Gerritsen
5. Paulien van Deutekom
Hehe, is nu vooral geluk, een paar honderdsten maken het verschilquote:Op zaterdag 4 november 2006 14:07 schreef Mirri het volgende:
Geen wonder dat je zo actief bent met die prono, BVO, je bent gewoon hartstikke goed!![]()
Ik moet nog 5 punten terugpakken op je![]()
Nog een laatste aanpassing voor de 3000 meter vrouwen (als het mag):quote:
eeej, dat lijstje herken ik ergens vanquote:Op zaterdag 4 november 2006 15:15 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Nog een laatste aanpassing voor de 3000 meter vrouwen (als het mag):
3000 meter
...
Iedereen heeft ongeveer hetzelfde lijstje op deze afstand. Eigenlijk is dit ook hetzelfde lijstje als ik al had (van het begin af aan eigenlijk), alleen heb ik Kleibeuker eruit gegooid.quote:Op zaterdag 4 november 2006 15:19 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
eeej, dat lijstje herken ik ergens van
daar ben ik het wel mee eensquote:Op zaterdag 4 november 2006 16:54 schreef BVO het volgende:
Vanaf deze week is er voor elke afstand binnen een weekend één gezamenlijke deadline, voor de start van de eerste afstand.
Mooi, maar die post heb ik dus gemist, o.a. door al die aanpassingenquote:Op zondag 5 november 2006 11:23 schreef komrad het volgende:
is na dit weekend afgelopen ambrosius, zie eerdere post van BVO
quote:Op zondag 5 november 2006 12:08 schreef TheVulture het volgende:
Ok ik doe ook maar even snel mee dan, was het helemaal vergeten
1. Mark Tuitert
2. Sven Kramer
3. Jan Bos
4. Remco Oldeheuvel
5. Simon Kuipers
laat ik me daar maar bij aansluitenquote:Op zondag 5 november 2006 14:00 schreef Arcee het volgende:
Stik, Kramer 1 zat er natuurlijk wel in.
7 punten.
Slechts.quote:Op zondag 5 november 2006 14:01 schreef Mirri het volgende:
1500 m mannen
1. Mark Tuitert 0 punten![]()
2. Simon Kuipers 5 punten
3. Jan Bos 4 punten
4. Beorn Nijenhuis 1 punt
5. Stefan Groothuis 1 punt
11 punten slechts
Voor de mannen idd enkel 1000 en 15000 meter, dit omdat we besloten hadden dat van de worldcups we steeds slechts een paar afstanden zouden doen. Nu dus de 1000 meter, volgende keer weer de 5000 meter. Over het gehele seizoen is het evenwichtig verdeeld.quote:Op zondag 5 november 2006 14:28 schreef sturky100 het volgende:
gaat goed, bvo!
voorspelling volgende week: wel 1000 meter heren en géén 5000m of tikfout?
Ja, alles.quote:Op zondag 5 november 2006 14:26 schreef komrad het volgende:
is er volgende week voor de WB Heerenveen ook een sprintprogramma?
Ik weet het niet, ligt er aan wat jullie willen. Hetzijn er maar 3 en je bent natuurlijk heel erg afhankelijk van de teams steeds. Daarnaast is er geloof ik ook Nederland 1 en 2 enzo. Maar als jullie het willen doen we het. Dan hoeft het in ieder geval nog niet deze week, de eerste ploegenachtervolging is over 2 weken in Berlijn.quote:Op zondag 5 november 2006 14:13 schreef Mirri het volgende:
BVO, zullen we ook de ploegenachtervolging doen???![]()
Als geluk met de domme is, en je zoveel geluk hebt, moet je wel heel dom zijnquote:Op zondag 5 november 2006 18:45 schreef BVO het volgende:
En Bruce, de statsman. Oftewel, kom even kijken in Arcee! Bruce117! XFA Statistieken!
![]()
.
Maar idd, op de Idolsprono na (13e), was ik steeds op het podium. Twee keer 2e in de wielerprono, 3e in de OS-prono en 1e in de Wie is de Mol prono. Maar meeste was geluk
.
en die wielerprono was ook nog eens erg closequote:Op zondag 5 november 2006 18:45 schreef BVO het volgende:
En Bruce, de statsman. Oftewel, kom even kijken in Arcee! Bruce117! XFA Statistieken!
![]()
.
Maar idd, op de Idolsprono na (13e), was ik steeds op het podium. Twee keer 2e in de wielerprono, 3e in de OS-prono en 1e in de Wie is de Mol prono. Maar meeste was geluk
.
Er was dubbele punten gezegd geloof ik.quote:Op zondag 5 november 2006 21:36 schreef Mirri het volgende:
Zeg BVO, hoeveel punten kun je verdienen voor het eindklassement van de wereldbeker?
Ik kan me herinneren dat we daar vrij veel voor wilde rekenen, aangezien het belangrijk is.
verstandigquote:Op woensdag 8 november 2006 07:56 schreef sturky100 het volgende:
schopje naar boven
ik vind dubbel wel kunnen eigenlijk. het is namelijk heeeeeel moeilijk te voorspellen en dus extra kanp als het je lukt..quote:Op maandag 6 november 2006 11:01 schreef BVO het volgende:
Ik weet niet of we dubbele punten moeten doen, het weegt dan wel heel zwaar natuurlijk. Vooral omdat er acht wereldbekers te voorspellen zijn, is dan een heel groot deel van het totaal. Terwijl je er wel meer geluk bij nodig hebt dan andere voorspellingen (blessures, wie laat WB's schieten, enz.). Of jullie moeten het allemaal dubbel willen, dan doen we dat.
Maar dan wordt de invloed wel heel groot, terwijl er veel geluk bij nodig is. Stel, je hebt de nummer 1en 2 omgedraaid en dat loopt net aan fout, kost dat je al 18 punten op iemand die het net aan wel goed heeft. Maar goed, ik sluit me aan bij de meerderheidquote:Op woensdag 8 november 2006 18:49 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik vind dubbel wel kunnen eigenlijk. het is namelijk heeeeeel moeilijk te voorspellen en dus extra kanp als het je lukt..
"Wachten op deelnemers" staat er.quote:Op donderdag 9 november 2006 10:02 schreef MiLalaa het volgende:
Veel nieuwe namen bij de deelnemerslijst, leukik ga ze aanmoedigen, die Bgroep
huh?quote:
Ja, ik ook.quote:Op donderdag 9 november 2006 13:34 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
huh?Gisteren stond het er wel.
Ik weet het dus alMaar ik hoop dat er nog veranderingen in komen, want ik miste al 1 leuke.
JRquote:
Jan Ros doet niet meequote:Op donderdag 9 november 2006 16:21 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
JR![]()
En jij? Toch nog stille hoop dat Cindy er ineens bij is?
Oh de lijst is weer bekend! Grijp allen je kans voor ie weer weg is. Ik ga snel naar huis om erover na te denken.
Nee hoor, ik was ook al voor.quote:Op donderdag 9 november 2006 10:02 schreef MiLalaa het volgende:
De meerderheid is tot nu toe alleen Jelle?
Ik ben voor enkele punten, ook al vanwege het almaar toenemende koffiedikkijkengehaltequote:Op donderdag 9 november 2006 09:28 schreef BVO het volgende:
[..]
Maar dan wordt de invloed wel heel groot, terwijl er veel geluk bij nodig is. Stel, je hebt de nummer 1en 2 omgedraaid en dat loopt net aan fout, kost dat je al 18 punten op iemand die het net aan wel goed heeft. Maar goed, ik sluit me aan bij de meerderheid.
Mazzelkutjequote:Op donderdag 9 november 2006 20:31 schreef Mirri het volgende:
wacht geduldig op de loting voor de 1500 m mannen
die lotingen van za en zo worden pas later bekend.
trouwens, ik moet toch vrijdag al mijn voorspellingen inleveren, want ik ga naar Heerenveen en ik neem de laptop niet mee ...![]()
![]()
![]()
Er word volgensmij geen klassement opgemaakt, dus ik zou gewoon de eerste doen.quote:Op donderdag 9 november 2006 21:41 schreef BVO het volgende:
Oh, er zijn er twee..?? De eerste maar dan? Of de twee tezamen?
haha, ik vind 't ook zielig voor jouw namen als je ze er nu nog uitgooitquote:Op donderdag 9 november 2006 21:57 schreef MiLalaa het volgende:
Shit ik zie nu alweer een heleboel namen die ik er ook in had willen gooienIk vind het zo zielig voor degene die ik niet kies
![]()
Ja.quote:Op donderdag 9 november 2006 23:17 schreef IJsVogel het volgende:
Was wotherspoon er dit jaar niet tussenuit omzich voor vancouver nog op te laden?
quote:Op vrijdag 10 november 2006 09:17 schreef komrad het volgende:
Wereldbeker Heerenveen:
1500 meter mannen
1. Fabris
2. Kramer
3. Davis
4. Hedrick
5. Morrison
1000 meter mannen
1. Davis
2. Bos
3. Kuipers
4. Dorofeyev
5. Groothuis
1500 meter vrouwen
1. Friesinger
2. Wust
3. Groves
4. Van Deutekom
5. Pechstein
3000 meter vrouwen
1. Wust
2. Friesinger
2. Groenewold
3. Haugli
4. Pechstein
5. Anschutz
andere users zijn ook nog gewoon welkom hoorquote:Op vrijdag 10 november 2006 14:05 schreef BVO het volgende:
Mirri, sanger, Ambrosius, Wombcat en DeeBee moeten hun voorspellingen nog inleveren.
Ik ook nog voor de algemene, maar daar ga ik zo naar kijken.
Graag zelfsquote:Op vrijdag 10 november 2006 15:05 schreef komrad het volgende:
[..]
andere users zijn ook nog gewoon welkom hoor
Welke Lee bedoel je, K.H. of K.S.quote:Op vrijdag 10 november 2006 09:30 schreef Joris33 het volgende:
500m Mannen:
1. Kato
2. Lee
3. Carpenter
4. Dorofeyev
5. Koskela
K.Squote:Op vrijdag 10 november 2006 17:21 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Welke Lee bedoel je, K.H. of K.S.
En er zijn ook 2 koskela's, maar je bedoelt vast en zeker Pekka.
9 punten.quote:Op donderdag 9 november 2006 19:14 schreef Arcee het volgende:
1500 meter vrouwen
1. Friesinger
2. Wust
3. Groves
4. Pechstein
5. Van Deutekom
Dit van net was de 1000 he, niet de 1500quote:Op vrijdag 10 november 2006 18:31 schreef Arcee het volgende:
[..]
9 punten.Pechstein deed niet eens mee.
Volgens mij heb ik ergens 500m gemistquote:Op vrijdag 10 november 2006 18:31 schreef Arcee het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 10 november 2006 18:31 schreef Arcee het volgende:
[..]
6 punten, da's minder dan bij de uitslag van de 1000 voor de prono van de 1500.quote:Op donderdag 9 november 2006 19:14 schreef Arcee het volgende:
Wereldbeker Heerenveen:
1500 meter mannen
1. Davis
2. Hedrick
3. Fabris
4. Kramer
5. Morrison
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |