En als zij het nou niet willen, dan wil iik het wel leren… dan plaats ik elke week (of om de 2 weken) wel de statistieken… lijkt me leuk….quote:Op maandag 30 oktober 2006 11:23 schreef BVO het volgende:
Forum begint al aardig te lopen, dus wordt het tijd voor dit topic. Zou leuk zijn als Arcee, Bruce117, of ieder ander die allerlei statistieken kan genereren ons regelmatig over de XFA stats op de hoogte wil houden
.
Nee.quote:Op maandag 30 oktober 2006 11:50 schreef charmed_angel het volgende:
Is het moeilijk?
Nou, aan het werk danquote:
bij BB doen ze het wel toch?quote:Op maandag 30 oktober 2006 16:45 schreef Svensational het volgende:
Ze kunnen het niet meer omdat de /0 optie niet meer werkt, daarmee konden ze alle topic uit een forum halen geloof ik.
Hmmm...maar niet meer zo vaak geloof ik, het is er een stuk moeilijker door geworden...quote:Op maandag 30 oktober 2006 16:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
bij BB doen ze het wel toch?
OMFG, dat was echt de tofste avond ooitquote:Op donderdag 2 november 2006 18:36 schreef BVO het volgende:
11/2 was trouwens de avond van Serges exit, met toen een topic dat in 15 minuten vol was: Idols #69: Harm moet eruit!
Weet je hoe erg het is als t forum plat ligt en je wilt je enthousiasme kwijt. We hebben toen wel uren op msn zitten kletsen allemaalquote:Op donderdag 2 november 2006 18:53 schreef Svensational het volgende:
[..]
OMFG, dat was echt de tofste avond ooit! Hoewel de finale ook wel tof was, maar toen lag het forum 's avonds een tijd plat.
4 maart.quote:
Dat was echt geweldig! Iedereen was hysterisch van blijheid.quote:Op donderdag 2 november 2006 18:36 schreef BVO het volgende:
11/2 was trouwens de avond van Serges exit, met toen een topic dat in 15 minuten vol was: Idols #69: Harm moet eruit!
Hoe kut zou het zijn geweest als het forum tijdens Serges exit plat was geweestquote:Op donderdag 2 november 2006 19:02 schreef PeRi het volgende:
[..]
Weet je hoe erg het is als t forum plat ligt en je wilt je enthousiasme kwijt. We hebben toen wel uren op msn zitten kletsen allemaal!!
[..]
4 maart..
Legendarisch.quote:Op donderdag 2 november 2006 19:08 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Dat was echt geweldig! Iedereen was hysterisch van blijheid..
Kan nog wel hoor.quote:Op maandag 30 oktober 2006 16:45 schreef Svensational het volgende:
Ze kunnen het niet meer omdat de /0 optie niet meer werkt, daarmee konden ze alle topic uit een forum halen geloof ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |