ik vermoed dat ze dan ook de enige zijn...quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:48 schreef ranja het volgende:
[..]
dezelfde band die naar Lierop gaat (waar ligt dat ergens?)
Nee, op een of andere achterlijke manier komen heel veel goede bands naar de Nirwana in Lierop...quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:50 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik vermoed dat ze dan ook de enige zijn...
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:48 schreef ranja het volgende:
[..]
dezelfde band die naar Lierop gaat (waar ligt dat ergens?)
Lampengat.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:18 schreef cafca het volgende:
[..]
Lierop is een boerengat vlak bij Eindhoven (dat andere boerengat)
Welk nummer van wie?quote:As I walk along
I wonder what went wrong with our love
A love that was so strong.
And as I still walk on,
I think of the things we've done together
While our hearts were young.
Nee, hij gaat ook nog in de regen lopen.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:55 schreef jerver73 het volgende:
Robbie williams - angels?
quote:I'm a walkin' in the rain
Tears are fallin'and feel the pain
Wishin' you were here by me
To end this misery and I wonder
I wa wa wa wonder...
nee, die gebruikte alleen de muziek van de Softcell versie.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:38 schreef bartrid het volgende:
Rihanna een tijdje geleden met SOS?
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:47 schreef bartrid het volgende:
is ranja lunchen of boodschappen doen?
Op de valreep een punt voor de man met de mooie scrobblerlijstquote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:20 schreef bukgeit het volgende:
JJ72
Ze hadden een bekend nummer in 2000, October Swimmer, maar dat was volgens mij met een andere dame.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:26 schreef MaJo het volgende:
Is dat een inkoppertje dan? Nog nooit van gehoord
Ik had ze niet herkend.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:26 schreef MaJo het volgende:
Is dat een inkoppertje dan? Nog nooit van gehoord
In het boekje van de Garage Days staat wel een foto van de band, verkleed als coverbandje Metallicats, maar ik denk niet dat je die bedoelt?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:31 schreef bukgeit het volgende:
Houwe zo.
Wie of wat zijn Metallicats?
Juist wel, al is het antwoord niet volledig. De tweede betekenis ligt veel meer voor de hand.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 08:30 schreef Mark het volgende:
[..]
In het boekje van de Garage Days staat wel een foto van de band, verkleed als coverbandje Metallicats, maar ik denk niet dat je die bedoelt?
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |