Morgen kun je de schijt krijgen natuurlijk, want dan ben ik van de tijdelijke feyenooitfanclubquote:
Dushier een beetje aan MODderen noem jij werkquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:33 schreef teamlead het volgende:
[..]
vind je het gek? zit verdomme te werken![]()
Joh je weet toch dat de efteling ook op zaterdag open is? Zit die laaf dan ook niet zo te stangen!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:37 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dushier een beetje aan MODderen noem jij werk![]()
![]()
OOHH het is een vriendje van Adjequote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:38 schreef versabommie het volgende:
[..]
Joh je weet toch dat de efteling ook op zaterdag open is? Zit die laaf dan ook niet zo te stangen!
0-10 lijkt me een leuke uitslagquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
Morgen kun je de schijt krijgen natuurlijk, want dan ben ik van de tijdelijke feyenooitfanclub
Heb het gevoel dat ik vandaag ergens moet zijn maar weet niet wat
whehehehe!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
Heb het gevoel dat ik vandaag ergens moet zijn maar weet niet wat
dream on ...mag lije dat die griekse clown er zo 3 maakt morgenquote:
Ik ga nergens heenquote:
mag ook wel, maar hij moet wel met de trein terug naar 020quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
dream on ...mag lije dat die griekse clown er zo 3 maakt morgen
Zou me niets verbazen en dat gun ik hem ook welquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
Die hopeloos uit vorm zijnde dwerg met paardegebit?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:47 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen en dat gun ik hem ook welen dan scoort Huntelaar er 4
![]()
Wa?quote:
quote:
Je hebt gelijk, die griekse clown heeft een lekker bekkiequote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
Die hopeloos uit vorm zijnde dwerg met paardegebit?![]()
Hoi lieverd,quote:
allesquote:
Wil je erover pratenquote:
Wees toch eens objectief en realistisch, mafhoofdquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
Goed geregeld weer! Alles in gang zetten, iedereen gek maken en dan niet op komen dagenquote:
kan zomaar..wraak is een goede motivatorquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:54 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Wees toch eens objectief en realistisch, mafhoofd![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |