Dus hier verderquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 09:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja alleen die wissels zijn kneiter duus1 goor handbediend rechtuit wisseltje 22 neukende 50
![]()
Oh ja en studeren ga ik ook
Hey Flashquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 09:41 schreef Dr_Flash het volgende:
PW
Hoe is het in FOT tegenswoordigs?
Neuh, is niet echt behoefte meer aan geloof ikquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 09:46 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Zie ook geen fotografische hoogstandjes meer van je, zoals ook je inbreng in alles![]()
Wat is dit nou weer voor lulkoek? Die dingen zijn gewoon godsgloeiend knetter onbetaalbaar, en die fusten erbij zijn ook schreeuwend duur. Anders stond er hier allang eentjequote:Thuistap heeft een imagoprobleem
Uitgegeven: 20 oktober 2006 14:43
AMSTERDAM - De thuistap heeft een imagoprobleem. De bierdrinkende man schaft het apparaat niet aan, omdat hij bang is gezien te worden als feestbeest, leeghoofd of meeloper. Dat blijkt uit een vrijdag gepresenteerd onderzoek van TNS Nipo.
Niet de prijs, de ruimte of de energierekening van een Beertender of PerfectDraft weerhoudt de bierliefhebber van de aanschaf. "De typische niet-thuistapper is bang om controle te verliezen wanneer hij wel een thuistap zou aanschaffen", meldt TNS.
Voor en door jou, of ....?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 10:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Neuh, is niet echt behoefte meer aan geloof ik
Ja, dat eigenlijkquote:
Ik las het ook en moest glimlachen; lekkere onzin dat een man het niet kan aanschaffen, voor de tap betaal je je al scheel (minimaal 200 euries), en per fust (5 liter oid?) betaal je 8-9 euro. Nee dat is goedkoop wil je zeggenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 10:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor lulkoek? Die dingen zijn gewoon godsgloeiend knetter onbetaalbaar, en die fusten erbij zijn ook schreeuwend duur. Anders stond er hier allang eentje
Iig vind ik van de perfectdraft:quote:
bronquote:Met de PerfectDraft geniet u thuis van de heerlijke smaak van een perfect getapt biertje. Op elk moment van de dag kunt u een lekker en vers glas bier tappen op een ideale temperatuur van 3 °C. Het systeem is bovendien gemakkelijk te installeren en te gebruiken. U gebruikt het in combinatie met fusten van 6 l. Als een fust eenmaal is geopend, blijft het bier een hele maand vers! U kunt Dommelsch, Hertog Jan, Jupiler, Bavaria en vanaf begin december ook Grolsch tappen met de PerfectDraft.
Een krat is 24 pijpjes, dus ongeveer 8 liter aan bier.. Ik vermoed dat 't in verhouding niet zoveel scheelt, maar dat je met een feestje goedkoper uit bent als je kratbier koopt ipv. fustjesquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 10:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh okee, ik zal zo eens bij de spar kijken hoe groot die vaten zijn en wat ze hier kosten. En hoeveel dat per liter meer is dan een kratje pijpjes
Nieke kus!![]()
Komt wel weer terug Flashquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 10:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, dat eigenlijkIk fotografeer niet zo meer, tegenwoordig. Tenminste niet met het oogmerk om mooie foto's te maken. Kiekjes knallen van vakantie of feest of dagelijksheid, dat doe ik wel
Maar de EOS en de groothoek en al die zooi, ligt al ruim 4 maanden vrijwel onaangeroerd
Smorgens Bengelquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:25 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Goedemorgen Marc.![]()
Hoe is uw dagje tot nu toe, of ben je net wakker.
Rond 9 opgestaan om rond half tien een vriendje van de jongste op te halen voor te spelen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Smorgens Bengel
Mijn dag tot nu toe was slapen idd
En hoe is het bij jou?
Je importeerd ook al kinderenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:30 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Rond 9 opgestaan om rond half tien een vriendje van de jongste op te halen voor te spelen.![]()
Even met zijn moeder zitten kletsen, uhmm zij kletste ik zei zo nu en dan wat.
Ik ga zo ff kijkenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:06 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Een krat is 24 pijpjes, dus ongeveer 8 liter aan bier.. Ik vermoed dat 't in verhouding niet zoveel scheelt, maar dat je met een feestje goedkoper uit bent als je kratbier koopt ipv. fustjes
Nu jij nog.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je importeerd ook al kinderen
Makkelijk he dat soort discussies, hoef je niet al te veel te doen
Zeker wel, want het verlies aan bier uit flesjes is niets normaal gesproken en bij een fust toch een redelijk deel van het bier.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:06 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Een krat is 24 pijpjes, dus ongeveer 8 liter aan bier.. Ik vermoed dat 't in verhouding niet zoveel scheelt, maar dat je met een feestje goedkoper uit bent als je kratbier koopt ipv. fustjes
Ja, ik ga zo eens boodschappen doen, en eens wat prijzen en zo vergelijken van de thuistapvaten. EN dan verder klooien met de trein. En studeren, ookquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:51 schreef marcb1974 het volgende:
Iemand nog plannen voor het weekend?
Dadelijk even shoppen denk ik, verder niets.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:51 schreef marcb1974 het volgende:
Klooien met de trein dus, of heb je komende week weer tentamen/examen?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, ik ga zo eens boodschappen doen, en eens wat prijzen en zo vergelijken van de thuistapvaten. EN dan verder klooien met de trein. En studeren, ook
Ook nog shoppen en verder moet ik even kijken,quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:54 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dadelijk even shoppen denk ik, verder niets.
Jij?
Das wel beter dan weerquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:59 schreef Dr_Flash het volgende:
nee, examens plan ik zelf in als ik er klaar voor ben
Tuurlijk, rij maar even de goede kant op.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ook nog shoppen en verder moet ik even kijken,
zullen we samen gaan
Toch wel handig die scholen, waar je zelf kan beslissen wanneer je je examen wil doen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:59 schreef Dr_Flash het volgende:
nee, examens plan ik zelf in als ik er klaar voor ben
Ik ga zo op de fiets zitten, kan even duren voordat ik er ben dusquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 12:01 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Tuurlijk, rij maar even de goede kant op.![]()
Vanavond reüniequote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:51 schreef marcb1974 het volgende:
Erg enthousiast weer.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 12:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik ga zo op de fiets zitten, kan even duren voordat ik er ben dus![]()
Reünie in combinatie met "quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 12:16 schreef leonieke het volgende:
Vanavond reünie
En voor de rest: werken
Ja maar als het geheugen brak is nietquote:
Misschien minder zooi erop zetten.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 12:30 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ja maar als het geheugen brak is nietstraks naar leeuwarden om nieuwe te halen
![]()
kan niet eens, heb geen geld
![]()
![]()
Bestellen op interngeheugen.com, spaart je een treinkaartje uitquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 12:30 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ja maar als het geheugen brak is nietstraks naar leeuwarden om nieuwe te halen
![]()
kan niet eens, heb geen geld
![]()
![]()
Gaan eten met een aantal mensen uit het middelbaar onderwijs. Gewoon op restaurant, niet georganiseerd vanuit school.quote:
Dat werken klinkt wel leuk,quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 12:16 schreef leonieke het volgende:
[..]
Vanavond reünie
En voor de rest: werken
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 12:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat werken klinkt wel leuk,
maar die reunie
1 euro met de busquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 12:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bestellen op interngeheugen.com, spaart je een treinkaartje uit
Ik snap het nietquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 12:38 schreef leonieke het volgende:
[..]
Gaan eten met een aantal mensen uit het middelbaar onderwijs. Gewoon op restaurant, niet georganiseerd vanuit school.
En zelfs voor een reünie georganiseerd door school zou ik![]()
We zijn met 8 mensen die gaan eten waarvan ik ze allemaal wil terugzien. Na een jaar zal er sowieso voor veel mensen vanalles veranderd zijn en gaan we dus veel bij te praten hebben. Ik kijk er echt naar uitquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 12:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik snap het niet
Reünies zijn per definitie saai, zouteloos en KUT![]()
Mensen die je wat te melden hebt, dat zijn toch wel vrienden die je vaker in allerlei omstandigheden ziet. Als je speciaal "voor de reünie" naar een reünie toe gaat, dan weet je van tevoren dat je daar 95 % mensen tegenkomt die je geen moer te melden hebtJonges wat een lol
Goed zoquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 12:46 schreef leonieke het volgende:
En als reünies per definitie saai, zouteloos en kut zijn, dan ga je er toch gewoon niet naartoe?
Ik hoop dat mijn zwager komt morgen, dan ga ik boeken voor mijn weekendje wegquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:51 schreef marcb1974 het volgende:
Je kan alleen boeken als hij erbij is?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 12:53 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik hoop dat mijn zwager komt morgen, dan ga ik boeken voor mijn weekendje weg. Verder vooral stomme huishoudelijke klusjes
.
Ik ga nooit naar reünies, jakkesquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 12:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik snap het niet
Reünies zijn per definitie saai, zouteloos en KUT![]()
Mensen die je wat te melden hebt, dat zijn toch wel vrienden die je vaker in allerlei omstandigheden ziet. Als je speciaal "voor de reünie" naar een reünie toe gaat, dan weet je van tevoren dat je daar 95 % mensen tegenkomt die je geen moer te melden hebtJonges wat een lol
Eigenlijk wel, maar dat gaat tegenwoordig niet zo gemakkelijk. Een deel van de mensen woont in Gent, ik woon in Ninove, de één werkt, de ander studeert nog, de één is getrouwd, de ander nog vrijgezel, ... Vroeger gingen we 2 ā 3 keer per jaar samen eten, tegenwoordig is dat nog 1 keer.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 12:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Goed zo
Maar veel plezier jij even goed![]()
Zou je die mensen niet vaker willen zien bijvoorbeeld?
Ja, want hij heeft een creditcardquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 12:54 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je kan alleen boeken als hij erbij is?
Wat nou, vrouwquote:
Best welquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 12:59 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ozo, dan is het wel handig dat hij komt ja.![]()
Het is niet specifiek een "jongetjes-ding" of zo hoorquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:05 schreef es70 het volgende:
Wat nou, vrouw
Wij hebben nou eenmaal niet zo'n ding.
Denk dat ze gewoon bedoelt dat ze zelf zo'n ding niet wil.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is niet specifiek een "jongetjes-ding" of zo hoor
Nee, mijn schoonzus schijnt het beheer idd te hebbenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is niet specifiek een "jongetjes-ding" of zo hoor
Al zouden we 'm willen (wat niet het geval is), dan krijgen we 'm denk ik toch niet...quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:13 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Denk dat ze gewoon bedoelt dat ze zelf zo'n ding niet wil.![]()
Zoiets komt hier ook niet in huis.
Da's altijd verstandig denk ikquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Hmm dan ben ik nog maar even zuinig op de mijne
Ja, bingoquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:28 schreef es70 het volgende:
Btw... Ik stuur vrijwel nooit mailtjes met hotmail, dus mocht je zoiets ontvangen, wegpleuren. Pat opende gister een dergelijk mailtje en kreeg een blauw scherm.
Zo eentje was het er iddquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, bingo
Maar ik had hem ook al van een ander gehad, dus ik heb m gelijk weggetieft
Het is die waar speedy het vorige week ook over had:
"Ik heb akkoord gegeven om je deze leuke link te sturen bla bla"
Die heb ik ook gehad, weggegooid, maar schijnt zich toch hebben doorgestuurd naar anderen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, bingo
Maar ik had hem ook al van een ander gehad, dus ik heb m gelijk weggetieft
Het is die waar speedy het vorige week ook over had:
"Ik heb akkoord gegeven om je deze leuke link te sturen bla bla"
Ik had 'm ook weggegooid, dat heeft dus niet zoveel effect kennelijkquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Die heb ik ook gehad, weggegooid, maar schijnt zich toch hebben doorgestuurd naar anderen.![]()
Lekkerquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Die heb ik ook gehad, weggegooid, maar schijnt zich toch hebben doorgestuurd naar anderen.![]()
de goedkoopste zal wel 6 euro per krat zijn, excl statiegeldquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ja er staat bij de spar helemaal geen prijs bij het bierAlleen een zooi kratten, en ik ga ze niet allemaal kopen om te kijken wat het allemaal kost
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Husband and wife are waiting at the bus stop with their nine children. A blind man joins them after a few minutes. When the bus arrives, they find it overloaded and only the wife and the nine kids are able to fit onto the bus.
So the husband and the blind man decide to walk. After a while, the husband gets irritated by the ticking of the stick of the blind man as he taps it on the sidewalk, and says to him, "Why don't you put a piece of rubber at the end of your stick? That ticking sound is driving me crazy." The blind man replies, "If you would've put a rubber at the end of YOUR stick, we'd be riding the bus... so shut the fuck up."
WLzquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:58 schreef leonieke het volgende:
En wat doe je daar precies mee?
Opetenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:58 schreef leonieke het volgende:
En wat doe je daar precies mee?
ik mis nog een foto waar je een tand mistquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Opeten
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Die spruiten van Es lezen ook mee hequote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:05 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik mis nog een foto waar je een tand mist
Leer mij dat ook eens,quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:56 schreef leonieke het volgende:
Ow, ik ging ook eens iets *doen* vandaag ipv in de zetel slapen
Straks eens in actie schieten
Aansteker onder Marc's achterste aansteekt.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Leer mij dat ook eens,
in actie schieten
Ik zit hier nog altijdquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Leer mij dat ook eens,
in actie schieten
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:33 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Aansteker onder Marc's achterste aansteekt.![]()
Hmmm, theorie en praktijk zijn dus nog niet helemaal bij elkaar gekomen danquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:34 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik zit hier nog altijd
Zo'n goeie leerkracht ben ik dus niet na mijn uren![]()
Het verschil zit hem vooral in het tijdstipquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hmmm, theorie en praktijk zijn dus nog niet helemaal bij elkaar gekomen dan
beide is geen optie ?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:18 schreef es70 het volgende:
Ik weet niet wat ik moet doen. Haar rustig door laten groeien, of toch maar weer de schaar erin...
Waarom kan het nou niet gewoon een keer 10 cm groeien in een nacht.
Je zal toch zelf de keus moeten maken.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:18 schreef es70 het volgende:
Ik weet niet wat ik moet doen. Haar rustig door laten groeien, of toch maar weer de schaar erin...
Waarom kan het nou niet gewoon een keer 10 cm groeien in een nacht.
A-symetriequote:
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:28 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je zal toch zelf de keus moeten maken.![]()
Dat ziet er meer uit als een boblijn met een rare toef in je nekquote:
Make-up is ook een beetje teveel van het goeiequote:
Je wil nog niet hard genoeg.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:32 schreef es70 het volgende:
[..]
![]()
Ik wil gewoon lang haar zonder die tussenfase.
Dat kun je verkopenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:33 schreef leonieke het volgende:
Als ik een stuk van mijn haar knip, mag je het hebben hoor es
Het ziet er meer uit als een aangeschoten korhoender die 200 euro in een "haute couture" kapsalon neerlegt in een ijdele poging om van haar minderwaardigheidscomplex af te komen, terwijl ze zelf wel beter weet, ook nogquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:33 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat ziet er meer uit als een boblijn met een rare toef in je nek.
Harder dan anders, want anders had ik allang de schaar erin gezetquote:
Had ik dat 5 of 6 jaar geleden geweten, ging ik serieus wat geld verdiend hebben (haar hing tot op mijn poep en heb ik laten afknippen tot boven mijn schoudersquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:35 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat kun je verkopen. Tenminste, dat roept mijn schoonmoeder altijd...
Goed idee, doe ik mee, heeft ze een lekkere volle bos.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:33 schreef leonieke het volgende:
Als ik een stuk van mijn haar knip, mag je het hebben hoor es
Dat zwart is wel mooiquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het ziet er meer uit als een aangeschoten korhoender die 200 euro in een "haute couture" kapsalon neerlegt in een ijdele poging om van haar minderwaardigheidscomplex af te komen, terwijl ze zelf wel beter weet, ook nog
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:36 schreef leonieke het volgende:
[..]
Had ik dat 5 of 6 jaar geleden geweten, ging ik serieus wat geld verdiend hebben (haar hing tot op mijn poep en heb ik laten afknippen tot boven mijn schouders)
Belgenhaar?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:38 schreef es70 het volgende:
Ik betwijfel overigens of het idd nog iets zou opbrengen tegenwoordig...
Het nadeel is dat je het meestal zelf niet zo goed krijgt als een kapper/sterquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:38 schreef leonieke het volgende:
Zo'n kapsel vind ik wel mooi, maar zou ik zelf nooit kiezen. Ik zou het zelf nooit zo mooi krijgen.
Kapsters mogen meestal doen met mijn haar wat ze willen, zolang ze ervoor zorgen dat ik er weinig werk aan heb
Ik ookquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:39 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Deze vind ik persoonlijk wel leuk.[afbeelding]
Idd, dus daarom mijn saai kapselquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:39 schreef es70 het volgende:
[..]
Het nadeel is dat je het meestal zelf niet zo goed krijgt als een kapper/ster.
Zo lang is mijn haar nu zo'n beetje, ik kan het alleen wel vergeten om het zo te krijgenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:39 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Deze vind ik persoonlijk wel leuk.[afbeelding]
Die twee laatste zijn toch wel te doen???quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:39 schreef es70 het volgende:
[..]
Het nadeel is dat je het meestal zelf niet zo goed krijgt als een kapper/ster.
Waarom kan je dat vergeten?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:40 schreef es70 het volgende:
[..]
Zo lang is mijn haar nu zo'n beetje, ik kan het alleen wel vergeten om het zo te krijgen.
Ik heb er het geduld niet voor bij mezelfquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:40 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Die twee laatste zijn toch wel te doen???![]()
ja, en bij ieder zuchtje wind de stress "quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:42 schreef es70 het volgende:
Gewoon droog fohnen en klaar is meer mijn stijl dan een uur voor de spiegel te moeten staan...
Jij fohnt nog?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:42 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb er het geduld niet voor bij mezelf. Gewoon droog fohnen en klaar is meer mijn stijl dan een uur voor de spiegel te moeten staan...
Omdat mijn haar een beetje krult, en bij voorkeur de verkeerde kant opquote:
Dat al helemaal nietquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, en bij ieder zuchtje wind de stress "Mijn kapsel! Wat DOE je?!?!
"
Leek me ook niks hoor
Ja, omdat het anders veel te lang nat blijft. 'T is net niks, maar het blijft dus wel heel lang natquote:
Have funquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 18:06 schreef leonieke het volgende:
Ik ga mij eens gaan klaarmaken
Tot morgen
Kun je daar eens wat meer over vertellen?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 20:15 schreef Sjowhan het volgende:
Vanavond maar eens een lekker flesje wijn open trekken
Oi, dit moet echt erg zijnquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 20:27 schreef Bengeltje het volgende:
Moeders, je moest ze soms eens flink................![]()
Ze doet het zelfs vanuit haar vakantiestek. Of zou het stiekem mijn stiefvader zijn geweest?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 20:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oi, dit moet echt erg zijn
Knuf?
Dat zou ze eens moeten durven.quote:
helemaal niks gedaanquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 20:43 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Qu.![]()
![]()
Hoe is die vandaag, leuke dingen gedaan?![]()
Oh datquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 20:42 schreef Bengeltje het volgende:
Zeg ik dat we bezig zijn met offertes voor de oprit, krijg je onzinnige opmerkingen, jullie hebben
geen oprit. blablabla..
Domme opmerkingen, over altijd bezig moeten in mijn huis, volgens haar maatstaven is het namelijk
nooit goed.
Het is zo weer januari.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat is januari eigenlijk alweer lang geleden zeg
ok:quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:13 schreef marcb1974 het volgende:
Zeg maar niets hoor
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:43 schreef SpeedyGJ het volgende:
Goedeavond, eindelijk mijn pc weer klaar, sjonge wat een enorme klote gedoe zeg![]()
speelzequote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:25 schreef Bengeltje het volgende:
Spelletje gaat doen, is wat actiever dan hier slowen.![]()
Slowenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:25 schreef Bengeltje het volgende:
Spelletje gaat doen, is wat actiever dan hier slowen.![]()
Slowen is best ok.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Slowen
Dat is toch heel voorzichtig een klein beetje verliefd met je meisje dansen op Billy Ocean?
Ik was er nog niet aan toequote:
't is een simpel wijntje (chenet aangezien ik niet echt rode wijn lusquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 20:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kun je daar eens wat meer over vertellen?
Streek, jaar, druivensoort,
afdronk, bouquet, je weet wel
Ik heb in groep 7 met een meisje geslowed tijdens het schoolfeestjequote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik was er nog niet aan toe
Maar Angela vond me best leuk, toendenk ik
![]()
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 20:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Is Es alweer terug?
Ehm... Ik werk voor TNTquote:
Coolnessquote:
Dat de verzender het nu maar via 'ons' gaat proberen en het niet terugzendt maar gewoon een briefje achterlaat waarmee je je pakketje op kunt halenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Coolness
heb je het bovenstaande vervolg op mijn![]()
Selektvracht
![]()
debakel gelezen?
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:03 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat de verzender het nu maar via 'ons' gaat proberen en het niet terugzendt maar gewoon een briefje achterlaat waarmee je je pakketje op kunt halen.
quote:
Ik heb ook vreemde gedachtes over s.v., geef mij maar een bedrijf met T&T en op-postkantoor-ophalen optie, want dat is iig voor mij veel beter.quote:
Waarom niet, zijn het Fok!stersquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:07 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
ik weet niet of ik daar de oude liefdes inzet hoor
NEEEEEEEquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:08 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik hoef gelukkig alleen nog maar brievenbuspakketjes te bezorgen
.
En als 'zij' zeggen dat het door de brievenbus past.... Dan past het door de brievenbus.
Mijnes zijn allemaal van voordat fok bestond hoorquote:
Dat zal geen brievenbuspakketje worden denk ik hoorquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
NEEEEEEE
niet mijn wagonnetje door de brievenbus prakken
Die van mij ook, die is volgens mij uit de Pong-tijd (tenminste, ik denk dat dat zo heette)quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijnes zijn allemaal van voordat fok bestond hoor
Pong!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:19 schreef es70 het volgende:
[..]
Die van mij ook, die is volgens mij uit de Pong-tijd (tenminste, ik denk dat dat zo heette).
Ik heb nog ergens een filmpje met dat ze met 2 autoos aan het kutten zijn en uiteindelijk aan de rand van het heelal aankomen en zoquote:
Dat hadden wij nietquote:
Niet "veul" eerder. Hooguit maandenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:43 schreef es70 het volgende:
Pong werd in 1975 gelanceerd, da's dus veul eerder dan dat ik mijn eerste vriendje had
.
Fuck offquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet "veul" eerder. Hooguit maanden
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:50 schreef es70 het volgende:
[..]
Fuck off. Ik was 12 of 13 toen ik mijn eerste vriendje had, ik was niet zo'n vlotte
.
quote:
quote:
Nee, en dat weet ej bestquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:53 schreef es70 het volgende:
[..]
Volgens mij denk jij hele verkeerde dingen...
In het linker laatje van de kastquote:Op zondag 22 oktober 2006 00:45 schreef marcb1974 het volgende:
Weet iemand toevallig waar de gebruiksaanwijzing is?
Das een oude, die heeft al nooit gewerktquote:
dan moet je ff die patch zoekenquote:Op zondag 22 oktober 2006 01:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das een oude, die heeft al nooit gewerkt
In de kelder?quote:Op zondag 22 oktober 2006 01:20 schreef qu63 het volgende:
[..]
dan moet je ff die patch zoeken
volgens mij lag ie in de kelder
Ik heb vanmorgen deze foto gemaakt...woehaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op zondag 22 oktober 2006 11:12 schreef Bengeltje het volgende:
Ogen open telt niet, sommige mensen slapen met de ogen open.
Meer bewijs aub.
*meldtquote:Op zondag 22 oktober 2006 11:08 schreef Bengeltje het volgende:
Wakker worden allemaal............
Mooi plaatje.quote:Op zondag 22 oktober 2006 11:23 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Ik heb vanmorgen deze foto gemaakt...woehaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
bewijs geleverd![]()
![]()
[afbeelding]
Deejjjjjjquote:
Beejjjjjjjjquote:Op zondag 22 oktober 2006 11:32 schreef Bengeltje het volgende:
Deejjjjjj![]()
Wat ben jij maar lang weg geweest, vind je het niet meer leuk hier?![]()
Bestaan er andere dingen dan fok??????quote:Op zondag 22 oktober 2006 11:38 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Beejjjjjjjj
beetje ontFokt, en druk met andere dingen
heul veulquote:Op zondag 22 oktober 2006 11:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Bestaan er andere dingen dan fok??????![]()
![]()
Goedemorgen Sjowhan.quote:
Als het nodig is dan is het nodig.quote:Op zondag 22 oktober 2006 11:46 schreef D.Rose het volgende:
[..]
heul veul
en die gaan nu ff voor
ik 'build weer body'(4 tot 5 keer p.w.), ga paar keer per week fietsen (mits droog weer) en we zijn bezig met het huis (opruimen, opknappen)
Ben eerst in 8 weken 11 kilo afgevallen (vet) en ben nu in 4 weken weer 5 kilo aangekomen (spieren)quote:Op zondag 22 oktober 2006 11:49 schreef Bengeltje het volgende:
Als het nodig is dan is het nodig.![]()
Heb je al een strak buikje?Showen dan he.
![]()
Nou ik zie je bewijsmateriaal(foto) wel binnen komen.quote:Op zondag 22 oktober 2006 11:52 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ben eerst in 8 weken 11 kilo afgevallen (vet) en ben nu in 4 weken weer 5 kilo aangekomen (spieren)
Buik is het minst strak, want daar zat het meeste vet, maar wel al een stuk beter dan 4 weken terug, en ik
ben nog lang niet klaar
Qu.quote:
We zullen wel zien of je dat zietquote:Op zondag 22 oktober 2006 11:58 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nou ik zie je bewijsmateriaal(foto) wel binnen komen.![]()
[..]
Bengelquote:
jaquote:Goedemorgen, lekker lang geslapen?
jij ook fijne dagquote:Op zondag 22 oktober 2006 12:01 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
![]()
Ik ben er vandoor, fijne dag verder.![]()
allemaal.
Doe eens rustig zegquote:Op zondag 22 oktober 2006 11:08 schreef Bengeltje het volgende:
Wakker worden allemaal............
ik ookquote:Op zondag 22 oktober 2006 12:01 schreef Bengeltje het volgende:
[..]![]()
Ik ben er vandoor, fijne dag verder.![]()
allemaal.
en dat noemt zich niet vlotquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:50 schreef es70 het volgende:
[..]
Fuck off. Ik was 12 of 13 toen ik mijn eerste vriendje had, ik was niet zo'n vlotte
.
Dat was allemaal heel lief en onschuldigquote:
't was meer dat je zei dat je '12 of 13' was, en dan is 't niet vlot?quote:Op zondag 22 oktober 2006 12:25 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat was allemaal heel lief en onschuldig.
Dat valt toch wel meequote:Op zondag 22 oktober 2006 12:28 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
't was meer dat je zei dat je '12 of 13' was, en dan is 't niet vlot?
Ik zeg ook niet dat 't lief en onschuldig kon zijn hoor
16 was ik toenquote:Op zondag 22 oktober 2006 12:32 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat valt toch wel mee. Volgens mij is het redelijk normaal dat je als je naar de middelbare school gaat dat je ineens begint in te zien dat het andere geslacht toch ook wel leuk kan zijn...
Het is toch algemeen bekend dat jongens niet zo vlot zijnquote:
ga je?quote:Op zondag 22 oktober 2006 12:47 schreef marcb1974 het volgende:
Oh ja, doei enzo
Weer eentje uit de kom gesprongen?quote:
Uit het schepnetjequote:Op zondag 22 oktober 2006 13:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weer eentje uit de kom gesprongen?
Zit gewoon teveel water in denk ik
Het zijn niet mijn vissenquote:Op zondag 22 oktober 2006 13:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Zet ze op de post naar Afrika, de HUFTERS
Tip: Selektvracht
Ze zijn van Kyran en Romek, dus het verhaal loopt tot ze op hun rug drijven en een enkeltje toilet krijgenquote:Op zondag 22 oktober 2006 13:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoe lang moet je op die Unter-organismen passen dan? Water verschonen?! Is het een maaaaaandenlang verhaal of zo?
Ze hebben ze voor hun verjaardag gekregen (en niet van mijquote:Op zondag 22 oktober 2006 14:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Whehehe
Dat zal je leren, leuk visjes kopen voor de kids
Laat ze ze zelf verzorgen of zo anders?
En een oplossing voor jouquote:Op zondag 22 oktober 2006 14:27 schreef es70 het volgende:
Ze hebben ze voor hun verjaardag gekregen (en niet van mij). Zelf verzorgen lijkt me nog niet zo'n goed plan, je kunt die krengen amper vangen
. Bovendien ben ik dan vast de pineut als er eentje buiten de kom beland, en dat zou vast een vervelende dood voor het beestje betekenen...
16 februariquote:
Ik ben als een klein kind aan het aftellen, duurt me nog veel te langquote:
Ja, maar dat was het op 5 maart 2005 ookquote:
Oh jaquote:Op zondag 22 oktober 2006 16:47 schreef es70 het volgende:
Ja, maar dat was het op 5 maart 2005 ook.
Was ook leuk iddquote:Op zondag 22 oktober 2006 16:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh jaNou ja, was OOK leuk
En er lag nog maar 20 cm, het meeste was al weg
Zo ging het dus nietquote:Op zondag 22 oktober 2006 17:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zie het al voor me zegLange tafel, 8 meiden, staat er eentje op en begint klassikaal: "IS ER NOG IEMAND ZWANGER?!"
Beetje als in "Moet er nog zand zijn?" Vlaamse uitdrukking
Nee op zich niet. Nou moeten we gaankijken of we nog ergens een mobiel nummer van hem hebben en zo.quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:29 schreef leonieke het volgende:
Hey, dat is gekl**t Fles![]()
Vreemd dat hij zomaar vertrokken is. Was er nog iets anders aan de hand? Want je vertrekt toch niet zomaar?
Wat heeft het huwelijk eigenlijk met zwanger zijn te maken?quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:30 schreef leonieke het volgende:
[..]
Zo ging het dus niet![]()
De vraag kwam eigenlijk omdat mijn beste vriendin in de hele groep vroeg hoe het nu allemaal was geweest op het huwelijk en dat ze alle details in geuren en kleuren wou horen.
Maar kennelijk zijn ze nog wat aan het testen en zetten ze gewoon maar even dit soort kletskoek erinquote:Zondag is er veel zon en wordt het 18 graden, wel staat er behoorlijk wat wind.
Gewoon ze hoorden dat ik getrouwd was (er zijn er al een stuk of 4 getrouwd) en toen vroeg opeens iemand of er ook al mensen waren die zwanger waren.quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat heeft het huwelijk eigenlijk met zwanger zijn te maken?
Linkje?quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Fok heeft een eigen weerhoekje op de FP tegenwoordig
[..]
Maar kennelijk zijn ze nog wat aan het testen en zetten ze gewoon maar even dit soort kletskoek erin
vrij vertaald van Guus Meeuwis?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:47 schreef Dr_Flash het volgende:
BabetteWe waren veel te verliefd, en veel te jong
Huh? Nee? Wat zingt die dan?quote:Op zondag 22 oktober 2006 18:51 schreef Tha_T het volgende:
btw Fles, is
[..]
vrij vertaald van Guus Meeuwis?Viel me zo op
"Guus Meeuwis - Verliefd is veel leuker"quote:
Ja maar wij waren ECHT veel te jongquote:Op zondag 22 oktober 2006 19:24 schreef Tha_T het volgende:
[..]
"Guus Meeuwis - Verliefd is veel leuker"
Want verliefd zijn is veel leuker
En makkelijker dan
We waren veel te jong toen
En wisten niet van houden van , nonono
Gelukkig is het topic zo volquote:Op zondag 22 oktober 2006 19:24 schreef es70 het volgende:
Tegenwoordig ben ik een emotionele, labiele doos.
Okayquote:Op zondag 22 oktober 2006 19:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gelukkig is het topic zo vol
Straks ga je blij doen hoor![]()
Ik weet een leuk topic voor jequote:Op zondag 22 oktober 2006 19:31 schreef es70 het volgende:
Ik geloof dat ik maar moet stoppen met het fotoboek voor vandaag.
Goede leeftijd voor zulks soort dingenquote:Op zondag 22 oktober 2006 19:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar wij waren ECHT veel te jong
als in: samen 13
Mooi topicquote:Op zondag 22 oktober 2006 19:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik weet een leuk topic voor je
Fles kookt noodles.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |