Dus hier verderquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 09:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja alleen die wissels zijn kneiter duus1 goor handbediend rechtuit wisseltje 22 neukende 50
![]()
Oh ja en studeren ga ik ook
Hey Flashquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 09:41 schreef Dr_Flash het volgende:
PW
Hoe is het in FOT tegenswoordigs?
Neuh, is niet echt behoefte meer aan geloof ikquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 09:46 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Zie ook geen fotografische hoogstandjes meer van je, zoals ook je inbreng in alles![]()
Wat is dit nou weer voor lulkoek? Die dingen zijn gewoon godsgloeiend knetter onbetaalbaar, en die fusten erbij zijn ook schreeuwend duur. Anders stond er hier allang eentjequote:Thuistap heeft een imagoprobleem
Uitgegeven: 20 oktober 2006 14:43
AMSTERDAM - De thuistap heeft een imagoprobleem. De bierdrinkende man schaft het apparaat niet aan, omdat hij bang is gezien te worden als feestbeest, leeghoofd of meeloper. Dat blijkt uit een vrijdag gepresenteerd onderzoek van TNS Nipo.
Niet de prijs, de ruimte of de energierekening van een Beertender of PerfectDraft weerhoudt de bierliefhebber van de aanschaf. "De typische niet-thuistapper is bang om controle te verliezen wanneer hij wel een thuistap zou aanschaffen", meldt TNS.
Voor en door jou, of ....?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 10:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Neuh, is niet echt behoefte meer aan geloof ik
Ja, dat eigenlijkquote:
Ik las het ook en moest glimlachen; lekkere onzin dat een man het niet kan aanschaffen, voor de tap betaal je je al scheel (minimaal 200 euries), en per fust (5 liter oid?) betaal je 8-9 euro. Nee dat is goedkoop wil je zeggenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 10:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor lulkoek? Die dingen zijn gewoon godsgloeiend knetter onbetaalbaar, en die fusten erbij zijn ook schreeuwend duur. Anders stond er hier allang eentje
Iig vind ik van de perfectdraft:quote:
bronquote:Met de PerfectDraft geniet u thuis van de heerlijke smaak van een perfect getapt biertje. Op elk moment van de dag kunt u een lekker en vers glas bier tappen op een ideale temperatuur van 3 °C. Het systeem is bovendien gemakkelijk te installeren en te gebruiken. U gebruikt het in combinatie met fusten van 6 l. Als een fust eenmaal is geopend, blijft het bier een hele maand vers! U kunt Dommelsch, Hertog Jan, Jupiler, Bavaria en vanaf begin december ook Grolsch tappen met de PerfectDraft.
Een krat is 24 pijpjes, dus ongeveer 8 liter aan bier.. Ik vermoed dat 't in verhouding niet zoveel scheelt, maar dat je met een feestje goedkoper uit bent als je kratbier koopt ipv. fustjesquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 10:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh okee, ik zal zo eens bij de spar kijken hoe groot die vaten zijn en wat ze hier kosten. En hoeveel dat per liter meer is dan een kratje pijpjes
Nieke kus!![]()
Komt wel weer terug Flashquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 10:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, dat eigenlijkIk fotografeer niet zo meer, tegenwoordig. Tenminste niet met het oogmerk om mooie foto's te maken. Kiekjes knallen van vakantie of feest of dagelijksheid, dat doe ik wel
Maar de EOS en de groothoek en al die zooi, ligt al ruim 4 maanden vrijwel onaangeroerd
Smorgens Bengelquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:25 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Goedemorgen Marc.![]()
Hoe is uw dagje tot nu toe, of ben je net wakker.
Rond 9 opgestaan om rond half tien een vriendje van de jongste op te halen voor te spelen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Smorgens Bengel
Mijn dag tot nu toe was slapen idd
En hoe is het bij jou?
Je importeerd ook al kinderenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:30 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Rond 9 opgestaan om rond half tien een vriendje van de jongste op te halen voor te spelen.![]()
Even met zijn moeder zitten kletsen, uhmm zij kletste ik zei zo nu en dan wat.
Ik ga zo ff kijkenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:06 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Een krat is 24 pijpjes, dus ongeveer 8 liter aan bier.. Ik vermoed dat 't in verhouding niet zoveel scheelt, maar dat je met een feestje goedkoper uit bent als je kratbier koopt ipv. fustjes
Nu jij nog.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je importeerd ook al kinderen
Makkelijk he dat soort discussies, hoef je niet al te veel te doen
Zeker wel, want het verlies aan bier uit flesjes is niets normaal gesproken en bij een fust toch een redelijk deel van het bier.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:06 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Een krat is 24 pijpjes, dus ongeveer 8 liter aan bier.. Ik vermoed dat 't in verhouding niet zoveel scheelt, maar dat je met een feestje goedkoper uit bent als je kratbier koopt ipv. fustjes
Ja, ik ga zo eens boodschappen doen, en eens wat prijzen en zo vergelijken van de thuistapvaten. EN dan verder klooien met de trein. En studeren, ookquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:51 schreef marcb1974 het volgende:
Iemand nog plannen voor het weekend?
Dadelijk even shoppen denk ik, verder niets.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:51 schreef marcb1974 het volgende:
Klooien met de trein dus, of heb je komende week weer tentamen/examen?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, ik ga zo eens boodschappen doen, en eens wat prijzen en zo vergelijken van de thuistapvaten. EN dan verder klooien met de trein. En studeren, ook
Ook nog shoppen en verder moet ik even kijken,quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:54 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dadelijk even shoppen denk ik, verder niets.
Jij?
Das wel beter dan weerquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:59 schreef Dr_Flash het volgende:
nee, examens plan ik zelf in als ik er klaar voor ben
Tuurlijk, rij maar even de goede kant op.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ook nog shoppen en verder moet ik even kijken,
zullen we samen gaan
Toch wel handig die scholen, waar je zelf kan beslissen wanneer je je examen wil doen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:59 schreef Dr_Flash het volgende:
nee, examens plan ik zelf in als ik er klaar voor ben
Ik ga zo op de fiets zitten, kan even duren voordat ik er ben dusquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 12:01 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Tuurlijk, rij maar even de goede kant op.![]()
Vanavond reüniequote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:51 schreef marcb1974 het volgende:
Erg enthousiast weer.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 12:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik ga zo op de fiets zitten, kan even duren voordat ik er ben dus![]()
Reünie in combinatie met "quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 12:16 schreef leonieke het volgende:
Vanavond reünie
En voor de rest: werken
Ja maar als het geheugen brak is nietquote:
Misschien minder zooi erop zetten.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 12:30 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ja maar als het geheugen brak is nietstraks naar leeuwarden om nieuwe te halen
![]()
kan niet eens, heb geen geld
![]()
![]()
Bestellen op interngeheugen.com, spaart je een treinkaartje uitquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 12:30 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ja maar als het geheugen brak is nietstraks naar leeuwarden om nieuwe te halen
![]()
kan niet eens, heb geen geld
![]()
![]()
Gaan eten met een aantal mensen uit het middelbaar onderwijs. Gewoon op restaurant, niet georganiseerd vanuit school.quote:
Dat werken klinkt wel leuk,quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 12:16 schreef leonieke het volgende:
[..]
Vanavond reünie
En voor de rest: werken
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 12:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat werken klinkt wel leuk,
maar die reunie
1 euro met de busquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 12:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bestellen op interngeheugen.com, spaart je een treinkaartje uit
Ik snap het nietquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 12:38 schreef leonieke het volgende:
[..]
Gaan eten met een aantal mensen uit het middelbaar onderwijs. Gewoon op restaurant, niet georganiseerd vanuit school.
En zelfs voor een reünie georganiseerd door school zou ik![]()
We zijn met 8 mensen die gaan eten waarvan ik ze allemaal wil terugzien. Na een jaar zal er sowieso voor veel mensen vanalles veranderd zijn en gaan we dus veel bij te praten hebben. Ik kijk er echt naar uitquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 12:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik snap het niet
Reünies zijn per definitie saai, zouteloos en KUT![]()
Mensen die je wat te melden hebt, dat zijn toch wel vrienden die je vaker in allerlei omstandigheden ziet. Als je speciaal "voor de reünie" naar een reünie toe gaat, dan weet je van tevoren dat je daar 95 % mensen tegenkomt die je geen moer te melden hebtJonges wat een lol
Goed zoquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 12:46 schreef leonieke het volgende:
En als reünies per definitie saai, zouteloos en kut zijn, dan ga je er toch gewoon niet naartoe?
Ik hoop dat mijn zwager komt morgen, dan ga ik boeken voor mijn weekendje wegquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:51 schreef marcb1974 het volgende:
Je kan alleen boeken als hij erbij is?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 12:53 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik hoop dat mijn zwager komt morgen, dan ga ik boeken voor mijn weekendje weg. Verder vooral stomme huishoudelijke klusjes
.
Ik ga nooit naar reünies, jakkesquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 12:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik snap het niet
Reünies zijn per definitie saai, zouteloos en KUT![]()
Mensen die je wat te melden hebt, dat zijn toch wel vrienden die je vaker in allerlei omstandigheden ziet. Als je speciaal "voor de reünie" naar een reünie toe gaat, dan weet je van tevoren dat je daar 95 % mensen tegenkomt die je geen moer te melden hebtJonges wat een lol
Eigenlijk wel, maar dat gaat tegenwoordig niet zo gemakkelijk. Een deel van de mensen woont in Gent, ik woon in Ninove, de één werkt, de ander studeert nog, de één is getrouwd, de ander nog vrijgezel, ... Vroeger gingen we 2 ā 3 keer per jaar samen eten, tegenwoordig is dat nog 1 keer.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 12:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Goed zo
Maar veel plezier jij even goed![]()
Zou je die mensen niet vaker willen zien bijvoorbeeld?
Ja, want hij heeft een creditcardquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 12:54 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je kan alleen boeken als hij erbij is?
Wat nou, vrouwquote:
Best welquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 12:59 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ozo, dan is het wel handig dat hij komt ja.![]()
Het is niet specifiek een "jongetjes-ding" of zo hoorquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:05 schreef es70 het volgende:
Wat nou, vrouw
Wij hebben nou eenmaal niet zo'n ding.
Denk dat ze gewoon bedoelt dat ze zelf zo'n ding niet wil.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is niet specifiek een "jongetjes-ding" of zo hoor
Nee, mijn schoonzus schijnt het beheer idd te hebbenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is niet specifiek een "jongetjes-ding" of zo hoor
Al zouden we 'm willen (wat niet het geval is), dan krijgen we 'm denk ik toch niet...quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:13 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Denk dat ze gewoon bedoelt dat ze zelf zo'n ding niet wil.![]()
Zoiets komt hier ook niet in huis.
Da's altijd verstandig denk ikquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Hmm dan ben ik nog maar even zuinig op de mijne
Ja, bingoquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:28 schreef es70 het volgende:
Btw... Ik stuur vrijwel nooit mailtjes met hotmail, dus mocht je zoiets ontvangen, wegpleuren. Pat opende gister een dergelijk mailtje en kreeg een blauw scherm.
Zo eentje was het er iddquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, bingo
Maar ik had hem ook al van een ander gehad, dus ik heb m gelijk weggetieft
Het is die waar speedy het vorige week ook over had:
"Ik heb akkoord gegeven om je deze leuke link te sturen bla bla"
Die heb ik ook gehad, weggegooid, maar schijnt zich toch hebben doorgestuurd naar anderen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, bingo
Maar ik had hem ook al van een ander gehad, dus ik heb m gelijk weggetieft
Het is die waar speedy het vorige week ook over had:
"Ik heb akkoord gegeven om je deze leuke link te sturen bla bla"
Ik had 'm ook weggegooid, dat heeft dus niet zoveel effect kennelijkquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Die heb ik ook gehad, weggegooid, maar schijnt zich toch hebben doorgestuurd naar anderen.![]()
Lekkerquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Die heb ik ook gehad, weggegooid, maar schijnt zich toch hebben doorgestuurd naar anderen.![]()
de goedkoopste zal wel 6 euro per krat zijn, excl statiegeldquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ja er staat bij de spar helemaal geen prijs bij het bierAlleen een zooi kratten, en ik ga ze niet allemaal kopen om te kijken wat het allemaal kost
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Husband and wife are waiting at the bus stop with their nine children. A blind man joins them after a few minutes. When the bus arrives, they find it overloaded and only the wife and the nine kids are able to fit onto the bus.
So the husband and the blind man decide to walk. After a while, the husband gets irritated by the ticking of the stick of the blind man as he taps it on the sidewalk, and says to him, "Why don't you put a piece of rubber at the end of your stick? That ticking sound is driving me crazy." The blind man replies, "If you would've put a rubber at the end of YOUR stick, we'd be riding the bus... so shut the fuck up."
WLzquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:58 schreef leonieke het volgende:
En wat doe je daar precies mee?
Opetenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:58 schreef leonieke het volgende:
En wat doe je daar precies mee?
ik mis nog een foto waar je een tand mistquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Opeten
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Die spruiten van Es lezen ook mee hequote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:05 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik mis nog een foto waar je een tand mist
Leer mij dat ook eens,quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:56 schreef leonieke het volgende:
Ow, ik ging ook eens iets *doen* vandaag ipv in de zetel slapen
Straks eens in actie schieten
Aansteker onder Marc's achterste aansteekt.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Leer mij dat ook eens,
in actie schieten
Ik zit hier nog altijdquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Leer mij dat ook eens,
in actie schieten
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:33 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Aansteker onder Marc's achterste aansteekt.![]()
Hmmm, theorie en praktijk zijn dus nog niet helemaal bij elkaar gekomen danquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:34 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik zit hier nog altijd
Zo'n goeie leerkracht ben ik dus niet na mijn uren![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |