Bertje
![]()
Wat hadden we het leuk samen in de eerste klas lagere school (groep 3 nu) Iedereen vond dat wij verkering hadden en dus vonden wij dat ook maar. Verder dan een zoen op de wang is het nooit gekomen, maar ohhh wat moest ik blozen.
![]()
Ronald
![]()
, je was lief voor me een schreef me de mooiste gedichten met prachtige potloodtekeningen. Maar owww wat deed jij slecht zoenen !
![]()
Danny
![]()
, Wij deden elkaar troosten als we verdriet hadden. We zoenden, we voelden, maar beiden wisten dat we niet verder 'konden' gaan. Jaren later hebben we diezelfde herinneringen nog eens opgehaald.
![]()
En weer wilde ik niets meer, jij wel. Weer wat later vertelde je dat je een vriendin had met dezelfde naam... toch een beetje genoegdoening en een beetje spijt. Je deed deugen... ik niet. Dank je wel Danny, ik koester je nog steeds.
![]()
John
![]()
Jaren lang waren we onafscheidelijk... tot je een andere deerne deed ontmoeten. We gingen al niet zo lekker meer. Je hebt me veel geleerd, vooral te genieten.
Luca
![]()
In goed overleg zijn we niet meer samen. Daarna werd je ziek.
![]()
Ik kan je nooit helemaal loslaten. Je hebt me heel veel mooie fijne dingen laten beleven en ik koester je nog steeds.
![]()
Schopje R&P misschien ?