seizoen 12 dus weer mssquote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:57 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Yep, na hem eerst ontvoerd te hebben. Staat denk ik minstens een jaar of vijf op
Het zal niet de eerste keer zijn dat CBS een flinke geld boete krijgt vanwege (om het even heel plat te zeggen) te veel vlees.. Ik heb de scene nog niet gezien, straks maar eens kijkenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:56 schreef BlueCurl het volgende:
hihi jah het ging zeker wat ver. ik vond het echt helemaal niks wat ze deed daar. ik bedoel we leven hier dan nog wel in nederland en niemand kan zich druk maken dat je der bh zag enzo maar hoe ze zich gewoon voornam... bah
en jah lady heather had de moordenaar van haar dochter onder handen genomen
Gaat er denk ik wel om waar je je als sletje vertoont, ook in Nederland. Voor de kroeg kan het best, als een agente op deze manier parkeerbonnen zou staan uitdelen zou je ook zoiets hebben van: mehquote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:56 schreef BlueCurl het volgende:
hihi jah het ging zeker wat ver. ik vond het echt helemaal niks wat ze deed daar. ik bedoel we leven hier dan nog wel in nederland en niemand kan zich druk maken dat je der bh zag enzo maar hoe ze zich gewoon voornam... bah
Zie mijn post, dat het is meeste wat getoond word.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:08 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Het zal niet de eerste keer zijn dat CBS een flinke geld boete krijgt vanwege (om het even heel plat te zeggen) te veel vlees.. Ik heb de scene nog niet gezien, straks maar eens kijken
maar maar ze neemt grissie over als die weg isquote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:12 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Gaat er denk ik wel om waar je je als sletje vertoont, ook in Nederland. Voor de kroeg kan het best, als een agente op deze manier parkeerbonnen zou staan uitdelen zou je ook zoiets hebben van: mehZou dit bovendien niet vallen onder seksuele intimidatie? Zou een keer tijd worden dat iemand haar aanpakt
Ja, da's ook niet logisch. In het echt zou ze 100% zeker ontslagen zijn na het opblazen van het lab, of na het gebruiken van DNA-bewijs om erachter te komen wie haar pappie is. Maar neuh, zij wordt supervisor. Alles voor de kijkcijfersquote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:07 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
maar maar ze neemt grissie over als die weg is
Huh? In den beginne had je Ecklie met dayshift en Grissom met graveyard. In seizoen 5 is het team van Grissom gesplitst en werden Nick en Warrick onder Catherine's leiding in de swing shift geplaatst, aan het eind van seizoen 5 zegt Grissom: I want my guys back en zo gebeurde het dan ook. Catherine is dus geen acting supervisor meer (tot nu dan, even).quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:17 schreef Geqxon het volgende:
Trouwens, klopt het nog dat het oorspronkelijke CSI team nog steeds in tweeen gesplitst is?? Dus graveyard shift en dayshift?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Jill-RMC op 07-01-2007 23:56:20 ]
Yep, da's de enige echte mr. Marg Helgenberger, dus die mocht speciaal in deze toch al niet drukke aflevering komen om Cath!Drama te vergrotenquote:Op zondag 7 januari 2007 23:50 schreef Geqxon het volgende:
Trouwens, die Mick Jagger dude uit de vorige aflevering, dat is toch dezelfde persoon als met die Cath een beetje problemen had een aantal afleveringen geleden? Jaja, ik zal voortan beter opletten
Ben je gek joh, niet iedereen is verslaafdquote:Op maandag 8 januari 2007 00:01 schreef Geqxon het volgende:
Ik ga echt even alle recaps nalezen, ik voel me zo stom af en toe
Ik heb Brass helemaal niet gezien in deze aflevering, klopt dat?quote:Op maandag 8 januari 2007 00:12 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Net de laatste ep gezien. Ik miste een Brass die Grissom nog even op z'n nummer zette dat hij zo raar weg ging ofzo.
Ja, dat vond ik ook.. ik had liever een soort van nervous breakdown gezien van Grissom. Had misschien wat beter uitgewerkt worden.quote:Op maandag 8 januari 2007 11:12 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik vind dat de 'grote burn out' echt helemaal niet goed is neergezet hoor. Ik vond en vind het helemaal niet duidelijk dat Grissom even toe is aan iets anders, maar ja, het heeft dan ook meer met de acteur dan met het personage te maken natuurlijk, deze break
ik moet dat nog steeds... en waarom een nieuwe csi als ze der al zoveel hebben... van mij mag keppler wegblijven hoorquote:Op zondag 21 januari 2007 11:35 schreef PieterBas het volgende:
Ik vond het maar een trage aflevering.. Ik moest wel wennen aan Keppler..
Same here. Maar... Net even de preview van komende aflevering gezien. Belooft wat te worden!!quote:Op zondag 21 januari 2007 14:42 schreef BlueCurl het volgende:
van mij mag keppler wegblijven hoor
Ja, want in de zeven jaar dat ze al met deze mensen werkt hebben ze zich echt bewezen als mensen die lekken... ehm, notquote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:38 schreef Geqxon het volgende:
Team bedriegen? Ze moest het wel stil houden, omdat er anders gelekt zou kunnen worden.
Screamquote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:55 schreef The_S het volgende:
ik vind die keppler dude best wel gaaf erin, welke film heeft hij ook alweer in gespeeld?
Heb die nieuwe nog niet gezien maar vond Keppler's eerste ep wel leuk. Volgens zijn Bio kan hij nog een erg leuk karakter worden.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik vind die nieuwe kerel echt niet cool.
Mwah technisch zijn het er 3, including 7x13. Dus 7x14 en 7x15 nog.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:39 schreef The_S het volgende:
volgens imdb heeft hij maar 2 episodes in CSI dus....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vond de afleveringen 7x12 en 7x13 btje tegenvallen beide. In Sweet Jane had ik ernstig de neiging om door het beeld te kruipen en die oude creep te meppen. Onder het mom van wees eens niet zo'n bastard. En tsja 7x13 vond ik een tikkie afgeraffeld. Ze hadden die achterdocht het het pact van de rest van het team best nog wat meer kunnen uitwerken desnoods een dubbele aflevering. Wel mooi continuiteits puntje met die eerste gast die dood werd geschoten.
[ Bericht 31% gewijzigd door Jill-RMC op 28-01-2007 16:22:37 ]
gaan we hem gezellig samen kijken vanavondquote:Op vrijdag 2 februari 2007 17:20 schreef Estolan het volgende:
vanavond Meet Market kijken ( S07E14 ), ben benieuwd
Leek op een liefdesbrief ofzo.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 10:23 schreef Estolan het volgende:
en wat staat er nou precies in de brief van Grissom??
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 10:23 schreef Estolan het volgende:
en wat staat er nou precies in de brief van Grissom??
Iemand op YTDAW heeft het uitgeplozenquote:Sara,
Our parting was awkward. I don't know
why I find it so difficult to express my
feelings for you... Even though we're far apart,
I can see you as vividly as if you were here
with me... I said I'll miss you, and I do.
Sonnet #47
Betwixt mine eye and heart a league is took,
And each doth good turns now unto the other:
When that mine eye is famish'd for a look,
Or heart in love with sighs himself doth smother,
With my love's picture then my eye doth feast
And to the painted banquet bids my heart;
Another time mine eye is my heart's guest
And in his thoughts of love doth share a part:
So, either by thy picture or my love,
Thyself away art resent still with me;
For thou not farther than my thoughts canst move,
And I am still with them and they with thee;
Or, if they sleep, thy picture in my sight
Awakes my heart to heart's and eye's delight.
YTDAW is altijd erg handig....tho soms ben ik van mening dat sommige mensen daar een hobby moeten gaan zoeken en niet zo moeten overanalyzenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:20 schreef miss_dynastie het volgende:
Iemand op YTDAW heeft het uitgeplozen
Dat IS hun hobby. En op zijn tijd doe ik er lekker aan meequote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:20 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
YTDAW is altijd erg handig....tho soms ben ik van mening dat sommige mensen daar een hobby moeten gaan zoeken en niet zo moeten overanalyzen![]()
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:28 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat IS hun hobby. En op zijn tijd doe ik er lekker aan mee![]()
quote:Op zondag 11 februari 2007 22:41 schreef wolfrolf het volgende:
Grissom z'n baard weer terugIk vind hem er frisser uit zien zonder
Wel erg blij dat good old Gil weer van de partij is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door miss_dynastie op 14-02-2007 00:47:59 ]
Oh, ik las 'dan zonder'quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:44 schreef wolfrolf het volgende:
Daar ben ik juist blij om dan miss_dynastie
Nopes dat heeft ze altijd al gehad. Alleen bij sommige outfits zie je het wat duidelijker dan andere. Zit al sinds S2 al af en toe van Ey die lijkt wel zwanger..!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:32 schreef PeRi het volgende:
Is Sara (Jorja Fox) trouwens zwanger in real life? Moment dat ze met Greg door de gang wandelt (29e minuut), waggelt ze een beetje als een zwanger vrouw, met dr buik naar voren. Je ziet dr geplopte navel heel goed zitten door dr shirtje heen en lijkt het of ze een heel klein buikje heeft. Toen ben ik erop gaan letten en het is echt overduidelijk zowat. Ze moet wel echt zwanger zijn denk ik?
Ik heb het idee dat het plan van de broer en zus pas werd geboren ná de moord op de agente.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:32 schreef PeRi het volgende:
En wat ik nog niet helemaal begrijp deze keer; deze moord was in scene gezet door de broer en zus. Maar de echte serialkiller is dus wel nog on the loose. Maar niemand wist er vanaf, want die broer maakte het pas voor het eerst duidelijk aan de media/wereld dat er een serialkiller was die miniatuurs maakte. Hoe wisten broer en zus dat de miniatuurkiller bestaat/bestond? Zou het dan toch een van haar patiënten geweest zijn? Of heb ik iets over het hoofd gezien deze ep?
Google zegt van nietquote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:32 schreef PeRi het volgende:
Is Sara () trouwens zwanger in real life? Moment dat ze met Greg door de gang wandelt (29e minuut), waggelt ze een beetje als een zwanger vrouw, met dr buik naar voren. Je ziet dr geplopte navel heel goed zitten door dr shirtje heen en lijkt het of ze een heel klein buikje heeft. Toen ben ik erop gaan letten en het is echt overduidelijk zowat. Ze moet wel echt zwanger zijn denk ik?
De zus leed aan Parkinson en wilde zelfmoord plegen. Nadat het plan van de seriemoordenaar was ontdekt, en zij en haar broer waren gevonden, werden zij beiden op de hoogte gesteld van wat er aan de hand was. Met die info hebben zij toen achteraf bedacht dat dit een perfecte manier was om zo haar (de zus/dokter) om het leven te brengen, omdat het dan toch op de seriemoordenaar afgeschoven zou worden.quote:En wat ik nog niet helemaal begrijp deze keer; deze moord was in scene gezet door de broer en zus. Maar de echte serialkiller is dus wel nog on the loose. Maar niemand wist er vanaf, want die broer maakte het pas voor het eerst duidelijk aan de media/wereld dat er een serialkiller was die miniatuurs maakte. Hoe wisten broer en zus dat de miniatuurkiller bestaat/bestond? Zou het dan toch een van haar patiënten geweest zijn? Of heb ik iets over het hoofd gezien deze ep?
Dat was al weken lang duidelijk gezien zijn diepgaande bio op de CSI website. Jammer dat zo weinig mensen de moeite hebben genomen om hem door te lezen want het had een hoop gezeik over Keppler kunnen voorkomen.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:39 schreef The_S het volgende:
net 715 gekeken, echt gave ep. En keppler idd weg, maar er was vanaf het eerste moment dat hij verscheen in de serie al iets vaags met hem dus er moest wel een verhaal aan vastzitten
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
Supergave EP! Absoluut!
De zus leed aan Parkinson en wilde zelfmoord plegen. Nadat het plan van de seriemoordenaar was ontdekt, en zij en haar broer waren gevonden, werden zij beiden op de hoogte gesteld van wat er aan de hand was. Met die info hebben zij toen achteraf bedacht dat dit een perfecte manier was om zo haar (de zus/dokter) om het leven te brengen, omdat het dan toch op de seriemoordenaar afgeschoven zou worden.
Aha, dank. Dan klopt het idd een stuk beter ja.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:03 schreef Jill-RMC het volgende:
Ik heb het idee dat het plan van de broer en zus pas werd geboren ná de moord op de agente.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |