quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:18 schreef Jill-RMC het volgende:
Ik vind dr gewoon irritant...en volgens mij als shipper zijnde moet je wel een hekel aan sofia hebben, al moet ik zeggen dat ik me niet meer zo ontzettend irriteer aan dr als ik vroeger deed.
Mooie aflevering van gisteren trouwens. Was best boeiend, al had je redelijk snel door hoe de vork in de steel zat. Greg is nog steeds aaaaawww. Dat No, Dear van Grissom was echt te tuttig. Ik zat echt zo van: OMG did he actually say that? Rewind :p Young Indiana Jones is oud gewordenWhat was up met die scenes van die geheugenkaartjes? Eerst Grissom en daarna Nick dat je echt specifiek in beeld ziet dat ze de geheugenkaart uit hun camera halen en in de computer stoppen. Ow over foto's gesproken: Way to go Cath, 1 foto maken van een schoen en daarna de rest van de spullen gewoon meteen zonder te foto'n oppakken en verplaatsen.
Zo ff Grey's kijken
Ik gok sponsoring.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:18 schreef Jill-RMC het volgende:
What was up met die scenes van die geheugenkaartjes? Eerst Grissom en daarna Nick dat je echt specifiek in beeld ziet dat ze de geheugenkaart uit hun camera halen en in de computer stoppen.
Ik vind het prima aangezien ik deze toch grotendeels gecopy past heb van het eerste deel. Alleen het plaatje even veranderd geloof ikquote:Op vrijdag 3 november 2006 08:53 schreef BlueCurl het volgende:
@Jill-RMC Vraagje, na wat downtime ook met mijn domein voor de OP.. ik ben nu hele nieuwe aan het maken. Zou jij het erg vinden als jouw openings post wat veranderd word?
ok tnxquote:Op vrijdag 3 november 2006 13:35 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Ik vind het prima aangezien ik deze toch grotendeels gecopy past heb van het eerste deel. Alleen het plaatje even veranderd geloof ik
7x06 - aan het downen...gaat weer reuzesnel met 0,06kb :s
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Het is wat met Grisquote:Op vrijdag 3 november 2006 17:20 schreef miss_dynastie het volgende:
Hij had volgens mij gewoon migraine, Geqxon.
Dit had hij al eerder hoor, volgens mij zelfs voor zijn gehoor op begon te spelen, in de laatste aflevering van seizoen 1, toen hij geschorst werd omdat hij niet zo fijn met die FBI-dude samenwerkte. Toen zei hij dat hij ze een keer per jaar heeft, als ik het me goed herinner.quote:Op vrijdag 3 november 2006 17:20 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Het is wat met Gris
Eerst zijn gehoor, nu dit
Denk dat dat lampje daar stond om grissom nog herkenbaar in beeld te krijgen.zonder licht filmt nogal lastigquote:Op zondag 5 november 2006 00:41 schreef Jill-RMC het volgende:
Net eindelijk de tijd gehad om de aflevering te kijken. Vond m opzich niet zo verschrikkelijk boeiend. Dingetje dat me opviel was vooral het in beeld showen van de textmessages. Ik had echt totaal weer geen feeling met de personages. Het enigste moment dat ik dacht van aww, was toen die Lucas gevonden werd en die moeder een break down kreeg. Vooral ook omdat dan die vader van die ander erbij was. Blijft toch sneu.
Vond trouwens het migraine gebeuren goed verbeeld. Het knijpen van de ogen, dat wrijven langs zn hoofd. Last van licht en geluid. Enigste minpuntje was het einde als ie gaat liggen op zn bank...alles rustig, blinds closed, licht uit om zo min mogelijk last te hebben en dan het tafellampje vlak langs je gezicht aan laten staan....die had ik echt als eerste een gooi gegeven.
Mwah dat ik denk ik niet. Qua belichtig was het nogal een overbodig flutlampje. Genoeg anderen manieren om dat goed belicht te krijgen.quote:Op zondag 5 november 2006 03:58 schreef Marc H het volgende:
[..]
Denk dat dat lampje daar stond om grissom nog herkenbaar in beeld te krijgen.zonder licht filmt nogal lastig
voor mij is dat gelijk . volgende week of februari of einde van het seizoen enzo. maar ben benieuwd wel!quote:Op woensdag 8 november 2006 17:44 schreef Jill-RMC het volgende:
Ja owkee dat het voor dit seizoen zou zijn had ik ook wel verwacht maar had meer gedacht dat ze er pas tijdens February Sweeps ofzo weer mee zouden beginnen.
ik ook. ik vond het zo sneu voor greg ten die camera naar hem kwam maar gelukkig kwam die man die hij gered heeft hem daarvan redden.quote:Op vrijdag 10 november 2006 11:38 schreef khazad het volgende:
Ik heb me helemaal kapot zitten ergeren aan dat ene jurylid. Goed gespeeld dus
CSI bestaat ook vrij weinig uit rechtzaak afleveringen. Die aflevering dat grissom oom zeer kort de tijd had om wat te bewijzen om die tijdlijn goed te maken was ook wel grappig en was ook een soort van rechtzaak zaakquote:Op zaterdag 11 november 2006 14:25 schreef Geqxon het volgende:
Normaal vind ik rechtzaal afleveringen helemaal niks, maar doordat deze een geschiedenis had vond ik het wel boeiend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |