ik werk op de markt met vis dus ik ruik lekker naar vis niet naar die r'dammersquote:Op maandag 23 oktober 2006 00:32 schreef hardcorebass het volgende:
let maar op dat jezelf niet begint te stinken dan
Ja precies, alsof het aan het programma ligtquote:Op maandag 23 oktober 2006 02:46 schreef Geqxon het volgende:
Dan download je zeker iets heel erg populairs
Nerdquote:Op maandag 23 oktober 2006 21:41 schreef Geqxon het volgende:
Ik sleep gewoon de .torrent of de .nzb naar een shared netwerk folder van mijn server, en dan gaat alles vanzelf. Als ik het dan ooit nodig heb, kan ik het van dezelfde share halen. Ideaal
Ik jou ookquote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:27 schreef Ipho het volgende:
Ik heb jullie gemist.
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:01 schreef Ferrox het volgende:
Zometeen ff het gemeentehuis bellen of ze mn rijbewijs al binnen hebben![]()
Vanmiddag naar Motoport![]()
Morgen 100% zeker rijden![]()
Dan moet je natuurlijk ook wel vertellen wie je geneuqt heb héquote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:03 schreef C2C het volgende:
omg
hele week ouders niet thuis, misterdog hier de hele tijd en nog wat maten en de hele tijd feesjes,
gistre weer verkeerde dingen gedaan
k weet de naam van het meidje met wie ik stond niet eens meerquote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:14 schreef Alvilon het volgende:
[..]
Dan moet je natuurlijk ook wel vertellen wie je geneuqt heb hé![]()
Pak van mijn hart joh!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:44 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb geen van jullie gemist.
owja.. homie fo sho ofzo..quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:55 schreef mister_dog het volgende:
OKE OKE OKE Dan zeg ik het wel ze was blond ze was niet dik ze had tietjes maar LELIJK GODVERDOMME![]()
Ik zat dus zo met jarno en nog een paar wijven bij jarno..dus ik zeg he ik ga (ik moest snowboarden enzo)(daarna weer feesten) loop ik naar me jas/helm en shit pak ik die troep komt 1 van die wijven (lelijk.nl) achter me aan..heb je een scooter
? ja jo zei verhaal ophangen over haar bekeuring ofzo want ze had ook scooter komt jarno naar buiten zo kijkend van jongen je hebt een vriendin ga nou niet met haar..
ALSOF IK OOOOOIT IN ME KOP ZOU HALEN OM MET DAT WIJF TE GAANl0ll3r0mGBBq einz!!
!1!een
hoiquote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:05 schreef Diemietuhriej het volgende:
Wij drinken hier altijd gewoon ketsveel bier. En sterke drank alleen als er vrouwen langskomen.![]()
![]()
Gefeliciteerd, je kan je ballen bij de balie inleveren, je bent geen ventquote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:29 schreef Devolution het volgende:
Ik drink vooral sterke drank, bijna geen bier. Ik hou nie zo van die bitterheid, doe mij maar Apfelkorn of wodka ofzo![]()
Kenkerhard geDDOSt.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:09 schreef hardcorebass het volgende:
wat was er nu eigenlyk met fok aan de hand?
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:09 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, je kan je ballen bij de balie inleveren, je bent geen vent
ik heb niet gerookt. niet stoned geweest, niet high, niet moe, niets geen nietsquote:
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:09 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, je kan je ballen bij de balie inleveren, je bent geen vent
Pap.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:08 schreef fs180 het volgende:
van wie is die moto
Hoi.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:57 schreef mstr het volgende:
Ik heb me voorgenomen om hier ook soms langs te komen.
Bijna 16![]()
Een scootert,quote:Op woensdag 25 oktober 2006 18:02 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Hoi.
En wat voor iets wil je gaan kopen als je dan eindelijk 16 bent?![]()
Dat had je hier niet moeten zeggenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 18:03 schreef mstr het volgende:
[..]
Een scootert,
Alleen ben er nog niet uit wat precies
Weet ikquote:Op woensdag 25 oktober 2006 18:04 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dat had je hier niet moeten zeggen
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 18:03 schreef mstr het volgende:
[..]
Een scootert,
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 18:04 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Waarom wil iedereen met een scooter beginnen. Maak die fout nou niet.
En dalijk ga je zeker ook nog zeggen dat je een aerox wel mooi vind?![]()
srquote:Op woensdag 25 oktober 2006 18:03 schreef mstr het volgende:
[..]
Een scootert,
Doen wij wel voor jequote:Op woensdag 25 oktober 2006 18:06 schreef mstr het volgende:
[..], moet ik mijzelf nu uit het raam gooien?
Een golf SDI, nou, geloof me, die ren je er nog uit.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 18:24 schreef Geqxon het volgende:
Hoe kan een auto verliezen van een brommer
Wat voor dames? Turken?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 18:23 schreef Ferrox het volgende:
Hell yeah![]()
Ik ging lekker rijden vandaag![]()
Ik reed met een gangetje van 60, kwam ik een groepje jongens tegen op nieuwerwetse schakelbrommers(RX, GPR ed) zij toeteren en zwaaien![]()
Ik verder rijden, in de bebouwde kom, keurig 30 politiegolf komt naast me rijden: agenten steken duim op en zwaaien![]()
Ik nog verder rijden, bij een kruising, stond mn pa met onze slome kut-zafira. Ik kom naast em staan, hij doet zn raam open, ik flink gassen in de vrijWedstrijdje gehouden en gewonnen
![]()
![]()
En v��l dames keken om![]()
Kortom, IK HOU VAN MN BROMMER![]()
![]()
![]()
En owja, mstr: geen scooter kopenEcht niet doen, Schakelbrommerts rijden alles er uit en zijn mooier
![]()
Gelukkig maar voor je, anders zou ik toch maar even kijken wat er mis mee is.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:15 schreef eRrrrJeee het volgende:
auto auto auto!
mijn clio 1.2 uit 96.. gaat nog harder dan al die brommers hier
uhuh... hij slaat welles af... als ik in zijn 2 door de bocht gaquote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:17 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Gelukkig maar voor je, anders zou ik toch maar even kijken wat er mis mee is.![]()
op top ja..quote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:15 schreef eRrrrJeee het volgende:
auto auto auto!
mijn clio 1.2 uit 96.. gaat nog harder dan al die brommers hier
Meer gas geven he.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:18 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
uhuh... hij slaat welles af... als ik in zijn 2 door de bocht ga
misschien harder dan met 3kmu door de bochten.. het helpt echt!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:18 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:18 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
het belangrijkste:quote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:34 schreef Ferrox het volgende:
Godverdomme zeg![]()
Ik reed daar net met een gangetje of 60, opeens merkte ik dat ik zachter ging en dat ik minder toeren maakte. Ik wilde gas bij geven, kut handvat lamik kijk es goed, is mn gaskabel geknapt
![]()
ben naar huis gereden door aan mn kabel te trekken![]()
Nu moet ik wachten tot morgen om een nieuwe kabel te kunnen halen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |