Dan moet je natuurlijk ook wel vertellen wie je geneuqt heb héquote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:03 schreef C2C het volgende:
omg
hele week ouders niet thuis, misterdog hier de hele tijd en nog wat maten en de hele tijd feesjes,
gistre weer verkeerde dingen gedaan
k weet de naam van het meidje met wie ik stond niet eens meerquote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:14 schreef Alvilon het volgende:
[..]
Dan moet je natuurlijk ook wel vertellen wie je geneuqt heb hé![]()
Pak van mijn hart joh!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:44 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb geen van jullie gemist.
owja.. homie fo sho ofzo..quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:55 schreef mister_dog het volgende:
OKE OKE OKE Dan zeg ik het wel ze was blond ze was niet dik ze had tietjes maar LELIJK GODVERDOMME![]()
Ik zat dus zo met jarno en nog een paar wijven bij jarno..dus ik zeg he ik ga (ik moest snowboarden enzo)(daarna weer feesten) loop ik naar me jas/helm en shit pak ik die troep komt 1 van die wijven (lelijk.nl) achter me aan..heb je een scooter
? ja jo zei verhaal ophangen over haar bekeuring ofzo want ze had ook scooter komt jarno naar buiten zo kijkend van jongen je hebt een vriendin ga nou niet met haar..
ALSOF IK OOOOOIT IN ME KOP ZOU HALEN OM MET DAT WIJF TE GAANl0ll3r0mGBBq einz!!
!1!een
hoiquote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:05 schreef Diemietuhriej het volgende:
Wij drinken hier altijd gewoon ketsveel bier. En sterke drank alleen als er vrouwen langskomen.![]()
![]()
Gefeliciteerd, je kan je ballen bij de balie inleveren, je bent geen ventquote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:29 schreef Devolution het volgende:
Ik drink vooral sterke drank, bijna geen bier. Ik hou nie zo van die bitterheid, doe mij maar Apfelkorn of wodka ofzo![]()
Kenkerhard geDDOSt.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:09 schreef hardcorebass het volgende:
wat was er nu eigenlyk met fok aan de hand?
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:09 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, je kan je ballen bij de balie inleveren, je bent geen vent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |