Ach, ik knip hier en daar wat...quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar je bent dus kapper?
't Is een erg leuke naam. Eén van de weinige leuke Friese namen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:29 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ah, Erik wist het nog niet, dus.
Wat tof!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:32 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ach, ik knip hier en daar wat...
Goed hè?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:33 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ga je slapen? Nu al?
Veel plezier en succes, en droom met liefde.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:36 schreef wyccie het volgende:
[..]
Goed hè?
Nou ja, ik ga in bed liggen. Dat slapen duurt altijd even.
Doei.
Ha! Eitje!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:34 schreef Claudia_x het volgende:
Ik wil graag krullen. Kun je dat?
Dan denk ik dat je mij - of haar - niet helemaal begrijpt.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:43 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Jammer dat jij nu precies bevestigt waar zij haar beklag over doet.
Het was je vast te doen om wat ze te zeggen heeft.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:37 schreef k_man het volgende:
[..]
Dan denk ik dat je mij - of haar - niet helemaal begrijpt.
Helaas te vaak wel.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:55 schreef k_man het volgende:
Heb jij nooit het idee dat je uiterlijk of uitstraling er toe doen Lienekien?
Meer voor mezelf. En ik wacht stiekem eigenlijk nog op een antwoord van jou op een eerdere vraag van mijquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:57 schreef De-oneven-2 het volgende:
Antwoord je nu voor Lienekien, Erik? Of?
Ik betreur niet dat uiterlijk een rol speelt, maar dat een prettig uiterlijk het voor een vrouw al gauw moeilijk maakt echt serieus genomen te worden. Tegelijkertijd vind ik die Mei Li buitengewoon naïef en een beetje dom.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:53 schreef k_man het volgende:
Ach, uiterlijk en uitstraling spelen natuurlijk heel vaak mee, niet alleen in de politiek. Ik heb nog wel het (naïeve?) idee dat mensen niet uitsluitend op Wouter stemmen om z'n billetjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |