Ach, ik knip hier en daar wat...quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar je bent dus kapper?
't Is een erg leuke naam. Eén van de weinige leuke Friese namen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:29 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ah, Erik wist het nog niet, dus.
Wat tof!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:32 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ach, ik knip hier en daar wat...
Goed hè?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:33 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ga je slapen? Nu al?
Veel plezier en succes, en droom met liefde.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:36 schreef wyccie het volgende:
[..]
Goed hè?
Nou ja, ik ga in bed liggen. Dat slapen duurt altijd even.
Doei.
Ha! Eitje!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:34 schreef Claudia_x het volgende:
Ik wil graag krullen. Kun je dat?
Dan denk ik dat je mij - of haar - niet helemaal begrijpt.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:43 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Jammer dat jij nu precies bevestigt waar zij haar beklag over doet.
Het was je vast te doen om wat ze te zeggen heeft.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:37 schreef k_man het volgende:
[..]
Dan denk ik dat je mij - of haar - niet helemaal begrijpt.
Helaas te vaak wel.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:55 schreef k_man het volgende:
Heb jij nooit het idee dat je uiterlijk of uitstraling er toe doen Lienekien?
Meer voor mezelf. En ik wacht stiekem eigenlijk nog op een antwoord van jou op een eerdere vraag van mijquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:57 schreef De-oneven-2 het volgende:
Antwoord je nu voor Lienekien, Erik? Of?
Ik betreur niet dat uiterlijk een rol speelt, maar dat een prettig uiterlijk het voor een vrouw al gauw moeilijk maakt echt serieus genomen te worden. Tegelijkertijd vind ik die Mei Li buitengewoon naïef en een beetje dom.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:53 schreef k_man het volgende:
Ach, uiterlijk en uitstraling spelen natuurlijk heel vaak mee, niet alleen in de politiek. Ik heb nog wel het (naïeve?) idee dat mensen niet uitsluitend op Wouter stemmen om z'n billetjes.
Ik denk dat een mooi uiterlijk alleen maar helpt bij het serieus genomen wordenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:58 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik betreur niet dat uiterlijk een rol speelt, maar dat een prettig uiterlijk het voor een vrouw al gauw moeilijk maakt echt serieus genomen te worden. Tegelijkertijd vind ik die Mei Li buitengewoon naïef en een beetje dom.
Nou, het is meer zo dat ik het me afvraag. En ja, ik vind het leuk als mensen homoseksueel zijn. Dan heb ik minder het gevoel dat je er alleen voor staat.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:59 schreef k_man het volgende:
Vind je het belangrijk om dat van anderen te weten Erik?
Die grap wordt hier wel vaker gemaakt.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik denk dat een mooi uiterlijk alleen maar helpt bij het serieus genomen worden.
Wat suggereer je nou toch weer allemaal, klein mannetje.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:58 schreef k_man het volgende:
Misschien ligt het voor Lienekien gevoelig?
Ik weet het, maar ik kan 'm niet laten liggen. Ik ben nog steeds een beetje zoekende naar de balie "Zelfdiscipline".quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:00 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Die grap wordt hier wel vaker gemaakt.
Bij DLR kwam ze nogal naïef over hè? Vond ik ook. Maar ik vroeg me af alleen of dat echt was of functioneel. Ik kan me moeilijk voorstellen hoe ze haar huidige positie bereikt heeft als ze echt zo is.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:58 schreef Claudia_x het volgende:
Ik betreur niet dat uiterlijk een rol speelt, maar dat een prettig uiterlijk het voor een vrouw al gauw moeilijk maakt echt serieus genomen te worden. Tegelijkertijd vind ik die Mei Li buitengewoon naïef en een beetje dom.
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:00 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wat suggereer je nou toch weer allemaal, klein mannetje.
Als ik uit eigen ervaring mag spreken: ik denk dat het echt was en dat ze tegelijkertijd heel goed beseft dat ze beter had moeten weten.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:02 schreef k_man het volgende:
Bij DLR kwam ze nogal naïef over hè? Vond ik ook. Maar ik vroeg me af alleen of dat echt was of functioneel. Ik kan me moeilijk voorstellen hoe ze haar huidige positie bereikt heeft als ze echt zo is.
En of je homo bentquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:03 schreef De-oneven-2 het volgende:
Zo, hallo...Wat gaat het opeens hard hier...
Welke vraag, Erik? Of ik kapper ben?
Nee, natuurlijk niet.
Ik vind juist dat jouw reacties op mij de voorspelbare waren. Want je speelt het weer op de persoon.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:04 schreef k_man het volgende:
[..]
![]()
Je begint een beetje voorspelbaar te worden Lientje.
Maar het is zulke matige humor.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik weet het, maar ik kan 'm niet laten liggen. Ik ben nog steeds een beetje zoekende naar de balie "Zelfdiscipline".
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:06 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Heb je me die vraag gesteld? Waar?
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat tof!
En misschien een stomme vraag, maar ben je ook homo?
Ah! Gevonden!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat tof!
En misschien een stomme vraag, maar ben je ook homo?
Ik kan niet altijd hoogstaand zijn.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:05 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Maar het is zulke matige humor.
Ik vroeg me af of ze media-aandacht niet stiekem belangrijker vindt dan de manier waarop. Het was niet één voorbeeld dat ze aanhaalde, het gebeurt haar kennelijk keer op keer. Waarom zou ze die missers zo willen etaleren? Ze hoeft niet in een programma te komen om te vertellen dat ze teleurgesteld is en beter had moeten weten. Ze kiest daar zelf voor, want hé, het is wel weer aandacht.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:04 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Als ik uit eigen ervaring mag spreken: ik denk dat het echt was en dat ze tegelijkertijd heel goed beseft dat ze beter had moeten weten.
Jammerquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:07 schreef De-oneven-2 het volgende:
Nee, ik ben geen homo, Erik.
Is de 'matige grap' geen Fok klassieker?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:05 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Maar het is zulke matige humor.
Ik neem dat 'voorspelbaar' terug. Je zegt nog steeds de merkwaardigste dingen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:04 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik vind juist dat jouw reacties op mij de voorspelbare waren. Want je speelt het weer op de persoon.
Kom zeg, de discussie gaat over politici, maar jij speelt het direct op mijn persoon. Ja toch?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:11 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik neem dat 'voorspelbaar' terug. Je zegt nog steeds de merkwaardigste dingen.![]()
Ik denk dat ze zich echt miskend voelde en dat even wilde ventileren. Tja, als je over je boek wilt gaan praten, moet je gast zien te worden bij Boeken&cetera, voor je verkiezingsprogramma ga je naar Nova. Dat weet zij ook wel. Maarja, die Pauw & Witteman waren ook wel erg flauw en dan kun je je daar achteraf natuurlijk alsnog boos om maken. Sterker nog, waarschijnlijk word je er steeds bozer om. Om dan uit te gaan zitten huilen bij DLR is een beetje lachwekkend en daar doe je je imago ook geen goed mee.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:08 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik vroeg me af of ze media-aandacht niet stiekem belangrijker vindt dan de manier waarop. Het was niet één voorbeeld dat ze aanhaalde, het gebeurt haar kennelijk keer op keer. Waarom zou ze die missers zo willen etaleren? Ze hoeft niet in een programma te komen om te vertellen dat ze teleurgesteld is en beter had moeten weten. Ze kiest daar zelf voor, want hé, het is wel weer aandacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |