Je zou inderdaad denken dat ik dat bedoelde. Maar in dit geval had je gewoon écht gelijk.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:35 schreef Lienekien het volgende:
'Zeg maar dat ze gelijk heeft, dan houdt ze er wel over op.'
De TT is een eerbetoon aan jou. Dapper hoor, Erik. En leuk!quote:
Die is voor de groepsmeets.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:42 schreef broer het volgende:
En natuurlijk - hoe kan het ook anders met zo'n topictitel - een linkje voor de écht meet-lustigen: TTK MEET ( Vraagteken. ).
Minimeets zijn misschien wel veel 'lustiger'.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 18:22 schreef broer het volgende:
Daarom zei ik ook 'voor de écht meet-lustigen'.
Dat lijkt me geen juiste inductie.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 18:28 schreef broer het volgende:
Als ik Erik zo hoor, wel, ja.
En wat had dit te betekenenquote:
Och, zoek er niet te veel achter.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:33 schreef rena het volgende:
[..]
En wat had dit te betekenen? Hoezo dat nota bene
?
Wat is er?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 18:58 schreef wyccie het volgende:
The fun is over.
Och zeg.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:39 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Och, zoek er niet te veel achter.
Grutjes.quote:
Ik zeg altijd vriendelijk 'nee, bedankt' tegen de caissières bij AH.quote:
Al die sombere gezichten vanavond. Het ligt zeker aan mij.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:49 schreef broer het volgende:
[..]
Nee, klopt. Ik had honger en wist niet wat ik zei.
Goede tip!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:27 schreef Lienekien het volgende:
Ik zeg altijd vriendelijk 'nee, bedankt' tegen de caissières bij AH.
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:55 schreef Lienekien het volgende:
Al die sombere gezichten vanavond. Het ligt zeker aan mij.
Ik las vorige week dat zij 36 is. Maar ze heeft de balorigheid, het uiterlijk en de uitstraling van een strijdlustige 23-jarige.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:05 schreef k_man het volgende:
Voor Mei Li Vos zou je bijna PvdA gaan stemmen.
Ja, dat ben ik ook geneigd om te zeggen. Maar aan de andere kant denk ik ook steeds: "Gut, meisje, toch. Ben je nu nog steeds net zo naïef als toen je 23 was?"quote:
Ik twijfelde niet aan 36-jarigen. Ik twijfelde aan 36-jarigen die ik in eerste instantie aanzie voor 23-jarigen.quote:
Neh, ik moet nog eventjes.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:07 schreef broer het volgende:
(Ik gok dat wyccies stage er gewoon op zit.)
Jammer dat jij nu precies bevestigt waar zij haar beklag over doet.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:05 schreef k_man het volgende:
Voor Mei Li Vos zou je bijna PvdA gaan stemmen.
Do2quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Heb ik iets gemist? Wat heeft "Tjebbe" met ons (ja, wij zijn een "ons") te maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |