Jij bent toch ook een oudje?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:55 schreef Blueman het volgende:
[..]
Voor jou tijd.
Het is nu wachten op reacties van de oudjes van het topic: Joost, BB etc
Ja.. wel een redelijk oudje.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:13 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Jij bent toch ook een oudje?
R8al, BB, jij en ArTiC.
Rest van OP komt zo.
Digitaal FM -> 896 @ googlequote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:14 schreef Stormqueen het volgende:
Je was me voor
Digitaal FM en worstenbroodjes? Is dat een insider iets?
Wordt veel eten dusquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:24 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Digitaal FM -> 896 @ google
Heleboel worstenbroodjes -> Een domme aars heeft vanmiddag de SMTP server verbinding met de SAP testomgeving aangezet waardoor er heulveul inkooporders naar leveranciers gingen (waaronder dingen als 100.000 worstenbroodjes).
die uitleg was inderdaad wel even nodigquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:24 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Digitaal FM -> 896 @ google
Heleboel worstenbroodjes -> Een domme aars heeft vanmiddag de SMTP server verbinding met de SAP testomgeving aangezet waardoor er heulveul inkooporders naar leveranciers gingen (waaronder dingen als 100.000 worstenbroodjes).
Ey! Hadden we afgesproken samen te eten?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jelle!
Nu heb je deze kutreeks WEER 4 dagen in je AT![]()
Je denkt ook maar aan 1 ding he!quote:
Waar?quote:
We hadden niks afgesprokenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:25 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ey! Hadden we afgesproken samen te eten?
Anders pak ik de trein en ga ik op schiphol eten.
Op het uitkijkdek thingy.
Wheheh gezellig bij julliequote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
We hadden niks afgesproken
Als ik vies kook mag je het best zeggen hoor
Dan ga ik maccen![]()
maccen?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
We hadden niks afgesproken
Als ik vies kook mag je het best zeggen hoor
Dan ga ik maccen![]()
Een lotgenootquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:31 schreef FUFR het volgende:
[..]
maccen?
ik wil mee!![]()
Ga vanaf eh... volgende weer wel verder met afvallen..denk ik..misschien..
Zullen we samen maccen?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:33 schreef Ingridh007 het volgende:
[..]
Dat was mn gedachte nadat ik digitaal las
Ik ga vanavond nr mn Turk denk ik.
Jij kookt helemaal niet viesquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zullen we samen maccen?
Hoewel, bij nader inzien is dat niet echt een strak plan met die anale fantasieen van jou
Niet happenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:36 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Jij kookt helemaal niet vies.
Ik weet trouwens ook niet of ik zin heb om naar schiphol te gaan....
Neh... Ik kom wel naar Eindhoven dadelijk.
nog veel erger, ben deze week (eergisteren) gestopt met roken. .quote:
een lotgenootquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:37 schreef FUFR het volgende:
[..]
nog veel erger, ben deze week (eergisteren) gestopt met roken. .
Ik ga voortaan ook met mijn vrijheid betalenquote:PS: ik maak geeen gebruik van de medische zorg en wel van het openbaar vervoer en in plaats van te betalen met geld betaal ik met mijn vrijheid. Een keuze die ik bewust maak.
Ik kijk dadelijk op Zuid WTC wel welke trein ik pakquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:39 schreef Stormqueen het volgende:
BB, als je gaarne op schiphol eet moet je dat zelf weten. Ik heb eigenlijk geen zak zin om te koken vandaagDus als we samen eten wordt het toch snelle hap...
Ik heb allemaal oude foto's in mijn fobo, van toen ik nog dun wasquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:37 schreef FUFR het volgende:
[..]
nog veel erger, ben deze week (eergisteren) gestopt met roken. .
eh, afvallen? jij? kijk ik dan naar de verkeerde fotos?
werk zequote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:39 schreef Blueman het volgende:
Ik ben weer eens werken
Misschien tot vannacht!
Mijn mobiel is dus pleite hequote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:40 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik kijk dadelijk op Zuid WTC wel welke trein ik pak.
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mijn mobiel is dus pleite he
Dus je kan me niet bellen
Ik denk, ik zeg het maar evenMakkelijker als je voor half vijf kiest en het hier even post
dat ga ik ook es doen... nooit naar mijn bmi gekeken eigenlijk.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb allemaal oude foto's in mijn fobo, van toen ik nog dun was
Mijn BMI van 28 vraagt toch wel om wat actie hoor
Hij zal wel thuis liggen...quote:
laatst geprobeerd zonder vaginatie-systeem van lhw naar die mac te rijden.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hij zal wel thuis liggen...
beetje dom van mij swa
Tot half zes ben ik ook nog bereikbaar op 040-2924300
Maar laat het me wel weten alsjeblieft want de mac zit op de terug naar huis-route
Eentje maar?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:49 schreef FUFR het volgende:
ja....
*kuch33kuch*
Maar ik heb zware botten!
ja, dat is het
Nu hou ik niet van heel dun, maar er mag bij mij wel een kilootje af
ik ben nooit onflink geweest.quote:
Ik werk 90% vanaf huis (5 minuten van lhw) dus dan zou ik je speciaal op moeten komen halenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Werk jij op de luchthavenweg
Carpoolen?
Meerhovenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:55 schreef FUFR het volgende:
[..]
Ik werk 90% vanaf huis (5 minuten van lhw) dus dan zou ik je speciaal op moeten komen halen
ik kan het niet nalaten tel. nrs. te googlen
ik heb voor mijn werk alleen een gsm, LT en internet nodig en ik verrek het om iedere dag 120 km in de file te gaan staan. Kwestie van goed onderhandelen voordat je tekent
Ik ben lid geworden en heb het weer opgezegd zonder dat ik er 1 voet binnen heb gezetquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:58 schreef FUFR het volgende:
ben lid van Bizzfit..
Ben ik nou sociaal-maatschappelijk geaccepteerd?
Ben er alleen nog niet geweest..![]()
Nee, een bastaard en een stationwagen van een duits merk zonder trekhaak of aanhanger.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Meerhoven
Heb je ook een station wagon en een labrador?
Das knapquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ben lid geworden en heb het weer opgezegd zonder dat ik er 1 voet binnen heb gezet
maar ga je ook?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:59 schreef amaranta het volgende:
ik ben lid van de essbra
ongeveer 1 keer per week.quote:
Dat mag, mits je op een enigszins christelijk tijdstip aan komt waaien.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:13 schreef bleiblei het volgende:
SQ... Ik eet niet mee. Mag ik wel bij je blijven slapen?
oi...26 is niet oudquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:13 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Jij bent toch ook een oudje?
R8al, BB, jij en ArTiC.
Rest van OP komt zo.
Uiteraardquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:07 schreef amaranta het volgende:
SQ met de auto door de drive in?
een big mac, kipnuggets en frietquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:19 schreef amaranta het volgende:
En wat heb je toen besteld?
In een salade zitten meer calorieen dan in een bigmacquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:27 schreef amaranta het volgende:
ik neem ook altijd een bigmac
Maar de eerstvolgende keer dat ik naar de mac ga neem ik een salade!
Precies, als het toch ranzig ongezond is kan het maar beter zo smaken ookquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:29 schreef amaranta het volgende:
dan neem ik een bigmac
als je het negeert gaat het misschien wel wegquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:36 schreef amaranta het volgende:
friek wat jij hebt zal ons aan onze derriere oxideren.
Als je nou "gewoon" zoals FUFR je entree had gemaakt had je misschien wel een kans gehad
Ingrid is liefquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:39 schreef amaranta het volgende:
Daar moest ik laatst ook aan denken.
Heeft bij Ingrid ook niet gewerkt![]()
Ik weet togquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:40 schreef amaranta het volgende:
Daarom stond er ook een wink bij.
En Frankquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:43 schreef amaranta het volgende:
Merckthoeve was inderdaad drie keer niks.
Donker en saai.
*spetterend heet datquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:43 schreef amaranta het volgende:
En aan het spoor.
Levensgevaarlijk als iedereen dronken is.
Nee idd. Gewoon ergens anders heen. Laat de merckthoeve maar in de spreekwoordelijke poep zakkenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:46 schreef amaranta het volgende:
daarnaast wil ik op zo'n mooie dag niet geconfronteerd worden met een pijnlijke ervaring uit mijn verleden.
En dat gaat dan niet als je om de haverklap een gele voorbij ziet komen.
Een goed begin is het halve werkquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:50 schreef amaranta het volgende:
Ik haat mijn aanstaande, hij is van plan om tot half elf te playstationnen.
Net een kind zeg ik je.
Wie heeft m wel gezien? Alleen je mama?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:03 schreef amaranta het volgende:
Net even 'mijn' ceremoniemeesteres gesproken. Ze wil de jurk zien.
hahahhahahahaha wat naïef.
Ik heb geen fotograaf geregeld.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:10 schreef Ingridh007 het volgende:
Ik wil de fotos zien 8eraf.
Heb je eik al een fotograaf geregeld Amaranta?
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:11 schreef amaranta het volgende:
Naja, bij de kerk mag iedereen natuurlijk komen kijken.
Maar als ik niet 5 kilo afval trouw ik niet!
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:13 schreef amaranta het volgende:
@ SQ als we niet over de 200 gasten gaan zit een uitnodiging er wel in hoor....
Ochquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:16 schreef amaranta het volgende:
is dit een gruwelijk beeld in mijn toekomst?
http://images.google.nl/images?hl=nl&q=rob%20schouten&sa=N&tab=wi
hier ook, een of andere chicken mystic en vele andere zaken.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 18:18 schreef Stormqueen het volgende:
Zo, mijn jaarlijkse portie mac weer gehaald
MacDrive roeleert
je bestaat nietquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:38 schreef amaranta het volgende:
zoek dat maar eens op google
dokkenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:01 schreef amaranta het volgende:
hoe kom je achter iemand email adres bij schoolbank
ik zet de mijne in mijn profiel maar die wissen ze steeds
Da's wel lekker cheap shoppen jaquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:38 schreef FlowDesign het volgende:
Vandaag met gurlie wezen shoppen.
gurlie heeft een leuke dunne colltrui gekocht bij Vero Moda en ik heb voor 85 Euro 3 truien en 1 spijkerbroek van Jack&Jones en 2 t-shirts van Abercrombie&Fitch gekocht
jezus...daar heb ik niet een een broek voorquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:38 schreef FlowDesign het volgende:
ik heb voor 85 Euro 3 truien en 1 spijkerbroek van Jack&Jones en 2 t-shirts van Abercrombie&Fitch gekocht
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:41 schreef amaranta het volgende:
Maar het was haar ondertitel.
Maargoed Friek. Ben de beroerdste niet.
Ik geef je een her.
Doe maar alsof je hier voor de 1e keer komt.
Wauw.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:38 schreef FlowDesign het volgende:
gurlie heeft een leuke dunne colltrui gekocht bij Vero Moda en ik heb voor 85 Euro 3 truien en 1 spijkerbroek van Jack&Jones en 2 t-shirts van Abercrombie&Fitch gekocht
Hoe kom jij aan A&F zooiquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:38 schreef FlowDesign het volgende:
Idd, laatst 300 euro voor 3 broeken. Wel G-Starr (NL merk dus een beetje fatsoenlijke maat) plus die dingen zijn (bijna) onverslijtbaar.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:22 schreef ArTiC het volgende:
[..]
jezus...daar heb ik niet een een broek voor
Maar wat is dat dan voor shirt? Gewoon een basic shirt met A&F (voluit) erop? Geen broeken of overhemden ofzo?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:27 schreef FlowDesign het volgende:
A&F van de America Today
Bij Jack&Jones aanbieding 3 truien voor 40 Euro, terwijl ze normaal 40 euro per stuk kosten
30 Euro voor Jack&Jones spijkerbroek, normale prijsDuurste die ze hebben kost 80 Euro.
En die A&F shirt waren 7,95 per shirt. Joost heeft er ook 2
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 07:35 schreef Ingridh007 het volgende:
Ook op zaterdag stipt om 7 uur wakker worden en dan niet meer kunnen slapen
Ik zou voor 2 gaan, als je straks in 1 woont ga je toch denken aan 2, dat je die woning eigelenlijk liver gehad had en niet weet of je hem kekregen had enzo.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:46 schreef amaranta het volgende:
Je verkeert dus in de positie waarin je:
Woning 1, die iets minder is, zeker krijgt.
Woning 2, die iets meer is, misschien krijgt.
Ik zou voor woning 1 gaan.
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:23 schreef Ingridh007 het volgende:
De woonruimte was gaaf!!!
Minder gaaf: je ex klasgenootje tegenkomen die nu als intercedente werkt en de ruimte ook wil
Ik hoor t woensdag.
quote:Op zondag 15 oktober 2006 00:01 schreef Ingridh007 het volgende:
Ja, we hebben ff telefoonnummer geswitcht en daarna nog ff gebelt.
Zelf twijfel ik niet, de buurt mag dan wel niet de beste zijn, maar de woonruimte is te gek & veilig.
Moet alleen nog errug veel aan gebeuren, de vloerbedekking is vies en de muren zijn in 5 verschillende kleuren behang/verf.
quote:Op zondag 15 oktober 2006 08:53 schreef Ingridh007 het volgende:
Mogguh, kan niet meer slapen
Vind t veel te spannend of ik de woonruimte krijg
Met AF en A&F voluit geschreven hebben ze ook, maar ik heb er twee gekocht met andere teksten erop.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:49 schreef febster het volgende:
[..]
Maar wat is dat dan voor shirt? Gewoon een basic shirt met A&F (voluit) erop? Geen broeken of overhemden ofzo?
Hmm ja oke, dan weet ik al wat ze haddenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:34 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Met AF en A&F voluit geschreven hebben ze ook, maar ik heb er twee gekocht met andere teksten erop.
Die van Joost heb ik nog niet gezien. Maar ik denk dat er na vandaag niet veel meer zullen liggen.
Of ze ook broeken en overhemden hebben durf ik te betwijfelen.
Toevallig eentje met iets in de trend van dat je dronken bent en niet meer weet hoe het meisje weet langs wie je bent wakker gewordenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:34 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Met AF en A&F voluit geschreven hebben ze ook, maar ik heb er twee gekocht met andere teksten erop.
Die van Joost heb ik nog niet gezien. Maar ik denk dat er na vandaag niet veel meer zullen liggen.
Of ze ook broeken en overhemden hebben durf ik te betwijfelen.
Nee, niet gezien.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:45 schreef febster het volgende:
[..]
Toevallig eentje met iets in de trend van dat je dronken bent en niet meer weet hoe het meisje weet langs wie je bent wakker geworden?
Waar is die eerste woning dan... Wat is het voor iets. Niet helemaal meegekregen?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:15 schreef Ingridh007 het volgende:
De huisbaas van woning 1 belde me en heb een optie op de woning tot maandag 19:00.
Mooi verhaal dit:')
Hoe had je die gevonden dan, zoek ook zoiets...quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:23 schreef Ingridh007 het volgende:
De eerste woning is ook in Tongelre, maar die wijk is niet zo goed. 38m2, alles eigen 455 incl. Slecht onderhouden en behang in 5 kleuren en vieze vloerbedekking.
2e woning is in het centrum van Tongelre (vlakbij de AH) 48m2, alles eigen, goed onderhouden, mooi ingedeeld, grote ramen en 430 incl.
Lees zelf ff terugquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:11 schreef amaranta het volgende:
Als ik het goed heb begrepen vind ze hem minder in vergelijking tot woning 2.
Lees anders eens wat terug. Nu een week geleden lag Ingrid wakker omdat ze woning 1 zo ontzettend graag wilde hebben.
Dus zo pauper is die woning helemaal niet.
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:42 schreef Ingridh007 het volgende:
Okay, de andere woonruimte in Tongelre (beduidend minder) staat nu op mn voicemail....
What to do!!!
Gewoon voor die 2e gaan, niet genoegen nemen met minder als je beter kunt krijgen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:31 schreef Ingridh007 het volgende:
Amaranta bedoelt dat toen ik woning 2 nog niet gezien was ik laaiend enthousiast was over woning 1.
En daar heeft ze gelijk in.
Maar jij hebt ook gelijk, nu ik 2 gezien heb, zou ik dan nog genoegen nemen met 1?
Vind t zo spannend
Dat moet je zelf uitmakenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:31 schreef Ingridh007 het volgende:
Maar jij hebt ook gelijk, nu ik 2 gezien heb, zou ik dan nog genoegen nemen met 1?
Nou, nu heb ik echt een baaldag. Een semi-allochtone leerkracht wonend te Eindhoven die gaat trouwen en die me gaat negeren in een topic van een openbaar forum.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:28 schreef amaranta het volgende:
@ Friek.
Je hebt nu helemaal afgedaan.
Friek gaat met ingang van NU in de negeerstand!
Droogklootquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:40 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Nou, nu heb ik echt een baaldag. Een semi-allochtone leerkracht wonend te Eindhoven die gaat trouwen en die me gaat negeren in een topic van een openbaar forum.
Ik had zo verlangd naar je inhoudelijke commentaar op mijn posts, maar nu lijkt het allemaal voorbij. Ik denk dat ik het maar moet accepteren.
Volledig allochtoon ja!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:40 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Nou, nu heb ik echt een baaldag. Een semi-allochtone leerkracht wonend te Eindhoven die gaat trouwen en die me gaat negeren in een topic van een openbaar forum.
Ik had zo verlangd naar je inhoudelijke commentaar op mijn posts, maar nu lijkt het allemaal voorbij. Ik denk dat ik het maar moet accepteren.
Ja die dus door de douane helemaal verneukt worden waardoor er op het moment even niks meer loopt. Ik had verdomme in NY (hele vette winkel) veel meer moeten inslaanquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:04 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Nee, niet gezien.
Er zijn wel regelmatig A&F inkoopacties op Fok
wat een geld zeg, dan kun je onderhand beter wat gaan kopen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:23 schreef Ingridh007 het volgende:
De eerste woning is ook in Tongelre, maar die wijk is niet zo goed. 38m2, alles eigen 455 incl. Slecht onderhouden en behang in 5 kleuren en vieze vloerbedekking.
2e woning is in het centrum van Tongelre (vlakbij de AH) 48m2, alles eigen, goed onderhouden, mooi ingedeeld, grote ramen en 430 incl.
Vertel es waar jij woont? Woonruimte is een hot onderwerp in deze reeks.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:12 schreef FUFR het volgende:
[..]
wat een geld zeg, dan kun je onderhand beter wat gaan kopen.
![]()
Hebben jij en X uberhaupt wel iets wat jullie allebei tof vindenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:20 schreef Ingridh007 het volgende:
Xander vindt Eindhoven helemaal niets, maar t ligt wel in Brabant (waar we uiteindelijk toch willen blijven/nr terug willen).
Tis afwachten, zeker ook met mijn baan in mn achterhoofd en hoe voorspoedig t bij X op school blijft gaan.
pssst all-pes6.rarquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:54 schreef febster het volgende:
[..]
Ja die dus door de douane helemaal verneukt worden waardoor er op het moment even niks meer loopt. Ik had verdomme in NY (hele vette winkel) veel meer moeten inslaan.
Ja ik ga hem kopen hequote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:23 schreef ArTiC het volgende:
[..]
pssst all-pes6.rar
X360 versie staat op usenet en Dixons schijnt PES6 maandag te hebben![]()
Dinsdag ff wat eerder weg van mijn werk dan![]()
Hoeft toch niet. Opposites attrack (of hoe je dat ook schrijft).quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:22 schreef febster het volgende:
[..]
Hebben jij en X uberhaupt wel iets wat jullie allebei tof vinden
Ik heb veel wazige relaties gezien, maar jij spant bij tijd en wijlen echt de kroon hoor...
Ik hoop oprecht dat je dat dan ook doetquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:26 schreef Ingridh007 het volgende:
Dankje feb
Ga nu toch alleen wonen als t goed is, kan ik t helemaal nr mn eigen smaak doen.
Jay-Z, hollah!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 19:30 schreef Ingridh007 het volgende:
Doe mij dees maar, alhoewel ik geen cd's koop.
[afbeelding]
Eindelijkquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 18:41 schreef Friek_ het volgende:
Ik heb besloten om jullie te verlaten.
Hij doet wel veel voor een gestopte rappertquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 19:30 schreef Ingridh007 het volgende:
Doe mij dees maar, alhoewel ik geen cd's koop.
[afbeelding]
Zeg maar Wil hoor.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:14 schreef amaranta het volgende:
FUFR waar woon jij eigenlijk?
zie mijn vorige post.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:21 schreef Ingridh007 het volgende:
[..]
Vertel es waar jij woont? Woonruimte is een hot onderwerp in deze reeks.
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 20:35 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Hij doet wel veel voor een gestopte rappert![]()
HOVA![]()
Jawat was bij Wartaal vanavondquote:Op zondag 22 oktober 2006 00:08 schreef bleiblei het volgende:
*Febster here*
BB heeft geen Opgezwolle
GRAPJE!!!!1111quote:
Jammerquote:Op zondag 22 oktober 2006 02:27 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Jawat was bij Wartaal vanavond![]()
Hij maakt nog 1 hiphop album en dan neemt ie afscheid van de scene voorlopig...de Hollandse Jay-Z is opgestaan
Ik streef dus nr de woning van 430 en dat is dan wel icl g/w/l & servicekosten enz.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:37 schreef FUFR het volgende:
[..]
zie mijn vorige post.
Ik bedoel..455 huur das toch al 2/3 van het bedrag dat je voor een hypo kwijt bent van 2,5 ton..
huur = pffieww... foetsie
mm.. das jammer voor jequote:Op zondag 22 oktober 2006 09:58 schreef Ingridh007 het volgende:
[..]
Ik streef dus nr de woning van 430 en dat is dan wel icl g/w/l & servicekosten enz.
Verder krijg ik op mijn schattige nog niet eens modale salaris zonder vast contract amper een hypotheek van 1,5 ton
grrr...ging om 4 uur naar bed, om 8 uur werden mijn oogleden opgetild..Papaaaa, ik wil koekjes bakken...quote:Op zondag 22 oktober 2006 11:05 schreef Friek_ het volgende:
Opstaan jongens, de kater wacht op jullie.
Ik heb ook net iets meer als 1,5 ton kunnen lenen om ons appartement te kunnen kopen. En ik verdien niet verkeerd dacht ikquote:Op zondag 22 oktober 2006 09:58 schreef Ingridh007 het volgende:
[..]
Ik streef dus nr de woning van 430 en dat is dan wel icl g/w/l & servicekosten enz.
Verder krijg ik op mijn schattige nog niet eens modale salaris zonder vast contract amper een hypotheek van 1,5 ton
Hij is het onderling gebitch zat...ook de reden dat duvel gestopt is??quote:Op zondag 22 oktober 2006 05:24 schreef febster het volgende:
[..]
Jammer
Jawat kan tenminste nog een beetje het tempo/kwaliteit van Sticks bijbenen
Ja die zat om de hoek bij ons. Was wel handig want toen was ik daar invalwerk aan het verrichten.quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:40 schreef Blueman het volgende:
De eendjesvijver? Dat is toch bij die basisschool.. de Opbouw ofzoiets?
PSV
Staan toch geen uitslagen bij!quote:Op zondag 22 oktober 2006 15:53 schreef FlowDesign het volgende:
Voetbaluitslagen spammen in dit topic is strikt verboden![]()
![]()
Sjeez.quote:Op zondag 22 oktober 2006 16:18 schreef r8ality het volgende:
http://www.nieuwnieuws.nl(...)tiener_riskeert.html
Moraal van dit verhaal: Mercedessen zijn steviger dan Daewoo's.
Kromme zin..quote:Op zondag 22 oktober 2006 16:31 schreef amaranta het volgende:
het boze lesbische tiener wat> forum?
Dadelijk F1 kijkenquote:Op zondag 22 oktober 2006 18:15 schreef Ingridh007 het volgende:
Wat voor leuks hebben jullie dit weekend allemaal gedaan (gezien de rust int topic).
Ik heb t bij sporten & stressen om woningen gehouden
En zo Samenwonen en t Blok kijken
Daar vindt jij nog niets voor in de Bennekel.quote:Op zondag 22 oktober 2006 13:59 schreef Ingridh007 het volgende:
Idd, ik denk dat ik eerder rond een ton zou kunnen krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |