Idd, ik heb een paar oranje maar de meeste zijn roodquote:
Goh...quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:17 schreef Mex_ het volgende:
Gebakken eitje met spek, kaas, peper, zout op een geroosterd boterhammetje![]()
[..]
Idd, ik heb een paar oranje maar de meeste zijn rood![]()
Ik ben zelf ook nog oranje Mex_ en jij ook en weet je hoe dat komt?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:17 schreef Mex_ het volgende:
Gebakken eitje met spek, kaas, peper, zout op een geroosterd boterhammetje![]()
[..]
Idd, ik heb een paar oranje maar de meeste zijn rood![]()
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook nog oranje Mex_ en jij ook en weet je hoe dat komt?
Omdat onze referrals nog niet groen zijn
Ergo: niemand zal ooit groen wordenWant al je referrals moeten groen zijn wil je zelf ook groen worden
Whehehe en we zijn er in getuind![]()
Whehehehequote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:31 schreef Mex_ het volgende:
Meteen maar even mn ipod linkje weg gehaald, op deze manier verdien ik misschien wat meer [afbeelding]
Ga jij morgen PES5 tournooi spelen in de Dynamo?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:32 schreef febster het volgende:
Goh, had ook niemand verwacht ofzo dat dat heel iPod gebeuren nep zou zijn
Dus ook de referrals van je referrals en daar de referrals van etc etc...quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook nog oranje Mex_ en jij ook en weet je hoe dat komt?
Omdat onze referrals nog niet groen zijn
Ergo: niemand zal ooit groen wordenWant al je referrals moeten groen zijn wil je zelf ook groen worden
Whehehe en we zijn er in getuind![]()
quote:Simyo goedkeuringen
We krijgen veel mails met vragen over wanneer simyo aanbiedingen worden goedgekeurd. We hebben er bij de adverteerder al op aangedrongen, meer kunnen we helaas niet doen. We zijn helaas geheel afhankelijk van de adverteerder. We vragen iedereen dus nog even geduld te hebben. Je hoeft geen zorgen te maken dat er iets is fout gegaan. Bedankt voor jullie begrip.
D'r zitten wel heel kansloze tussenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:41 schreef Stormqueen het volgende:
r8ality heeft ook een paar mooie though
ik ben een eikel....
Centraal KnakWorstjes topic..
Anders lul ik wel ff tegen mezelf..
stelletje kutzeikFOKKERS
wat vinden jullie van mij?
ik ga me ff rukken en douchen...
Het officiele r8ality-fantopic :)
Stelletje teringtweakers!
Het is al 3 uur!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:04 schreef bleiblei het volgende:
Jeeez, vandaag al 2 keer voor elkaar gekregen dat een toegang voor mij geblocked werd.
1. Waarom heeft elk programma andere randvoorwaarden voor een pwd?
De ene keer moet het met cijfers en letters, dan minimaal 6 char, dan weer maximaal 8 char, dan weer met een underscore in het midden, dan weer uppercase en lowercase.
2. Waarom kunnen ze niet iets maken dat voor alle applicaties e.d. hetzelfde pwd instelt?
Ik heb nu een stuk of 20 verschillende passwords in omloop (waarvan 2 basispwd's alle 2 mogelijk in varianten met cijfertjes erin/erop/erachter).
3. Waarom is het gvd vrijdag de 13de.
Nieuwe trend?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:07 schreef FlowDesign het volgende:
Misselijkmakend dit, echt goor gewoon.
http://www.jaggle.nl/log/item.php?id=23897
Ik heb niet echt zin in een vet ongezond gerechtquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Het is al 3 uur!
Weet je wat, als jij nou ff een zeer vet, ongezond gerecht opnoemt dat je graag wil eten vanavond
En dan uit je werk naar mij komt ofzo
Heb je dan zin in iets anders wellichtquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:18 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik heb niet echt zin in een vet ongezond gerecht![]()
.
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Heb je dan zin in iets anders wellicht
Gepijpt worden!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Heb je dan zin in iets anders wellicht
Dat doet ze toch niet wil je zeggenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:30 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ghe, dat hoef ik der niet eens te vragen joh.
Klopt.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:31 schreef r8ality het volgende:
[..]
Dat doet ze toch niet wil je zeggen.
Dat is jouw ervaring met vrouwen ja.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:31 schreef r8ality het volgende:
[..]
Dat doet ze toch niet wil je zeggen.
quote:
Dat is NIET mijn ervaring met vrouwenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:32 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Dat is jouw ervaring met vrouwen ja.
Niet de mijne.
Is de asielaanvraag al ingediend?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:35 schreef _DeBje_ het volgende:
Jeeeeeeeeeeeej terug van vakantie...
Zal binnenkort ff wat foto's spammen.
Ben alleen wel 4 dagen goed ziek geweest![]()
Maar verder was het super![]()
Nee, want jij hebt helemaal geen ervaring met vrouwen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:40 schreef r8ality het volgende:
[..]
Dat is NIET mijn ervaring met vrouwen. (Je kan em zinstechnisch natuurlijk nog steeds inkoppen, komt u maarrrrr).
SCHUBBEKUTTEHOER! En toch inkoppen hequote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, want jij hebt helemaal geen ervaring met vrouwen.
Zo, en nu bier.
Ben je bruin?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:35 schreef _DeBje_ het volgende:
Jeeeeeeeeeeeej terug van vakantie...
Zal binnenkort ff wat foto's spammen.
Ben alleen wel 4 dagen goed ziek geweest![]()
Maar verder was het super![]()
Je vroeg er zelf om, tyfusschijtnerdquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:43 schreef r8ality het volgende:
[..]
SCHUBBEKUTTEHOER! En toch inkoppen he.
Hou nou eens op met je vrijdagmiddaggeilheidsfantasieen hier neer te spammenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:50 schreef r8ality het volgende:
Ben je door een neger geneukt?
Ik kijk wel 3x uit. Bah, negersquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hou nou eens op met je vrijdagmiddaggeilheidsfantasieen hier neer te spammen
Wat denk jij wel niet van je nichtje? Ze neukt alleen met blanken met een grote piemol snap dat danquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:50 schreef r8ality het volgende:
Ben je door een neger geneukt?
Nichtje.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:55 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Wat denk jij wel niet van je nichtje? Ze neukt alleen met blanken met een grote piemol snap dat dan
En danPy is haar broer.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nichtje.
Wacht eens even.
Is dat zo?![]()
![]()
![]()
Ja dat wist ik, maar toch... en de helft woont bij elkaar in huis van dit topic, of neukt elkaar, of is familie, of is helmonder. Wat een bijeengeraapt zootjequote:
Debje is ook nog een ex van me hè... wist je dat al?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja dat wist ik, maar toch... en de helft woont bij elkaar in huis van dit topic, of neukt elkaar, of is familie, of is helmonder. Wat een bijeengeraapt zootje
Juh, die verhalen ken ik ookquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:01 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Debje is ook nog een ex van me hè... wist je dat al?
De krrrracht van het topicquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja dat wist ik, maar toch... en de helft woont bij elkaar in huis van dit topic, of neukt elkaar, of is familie, of is helmonder. Wat een bijeengeraapt zootje
Mag ik hem inkoppen?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:55 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Wat denk jij wel niet van je nichtje? Ze neukt alleen met blanken met een grote piemol snap dat dan
Hey!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:04 schreef amaranta het volgende:
hoi
Anders doe ik het.quote:
Ik ben geheel independentquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zal ik eens wat oude topics doorspitten? Op zoek naar (ex)relaties van jouquote:
Ik zeg niksquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:13 schreef r8ality het volgende:
[..]
Zal ik eens wat oude topics doorspitten? Op zoek naar (ex)relaties van jou.
_Mal_ en Inu zijn niet eens echte exen. Of wel... Of niet... Ik weet het niet meerquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:13 schreef r8ality het volgende:
[..]
Zal ik eens wat oude topics doorspitten? Op zoek naar (ex)relaties van jou.
Nu zeg ik al HELEMAAAAAL niksquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:14 schreef bleiblei het volgende:
[..]
_Mal_ en Inu zijn niet eens echte exen. Of wel... Of niet... Ik weet het niet meer.
Ik snap jequote:
Dat lijkt me nogal logischquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:15 schreef amaranta het volgende:
dan van jou reality
Bij mij staan in 1 of 2 topics een paar kansloze posts van mijn ontmaagdingsgeval buurmeisjequote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:15 schreef amaranta het volgende:
dan van jou reality
Dat was echt te grappigquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:18 schreef r8ality het volgende:
[..]
Bij mij staan in 1 of 2 topics een paar kansloze posts van mijn ontmaagdingsgeval buurmeisje.
Onderdeel van je fietsversnellingquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:20 schreef amaranta het volgende:
Wat is een derailleur?
Een wapen van de duitsers?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:20 schreef amaranta het volgende:
Wat is een derailleur?
Dat postte ik niet 's morgens vroeg, want we waren pas om 16.00 wakker ofzoquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:19 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Dat was echt te grappig.
Dat je echt smorgens vroeg: Whoaaah! Ik ben ontmaagd! Postte om der vervolgens topics lang af te zeiken op der iq van een stoeptegel.
Dat is het binnenste van je wielquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:22 schreef amaranta het volgende:
Het is inderdaad een onderdeel van een fiets.
Wat een stom kut spel op sbs 6.
Onderdelen van een fiets
Staat er: jas beschermer, derailleur, bidon, naaf, reflector.
Ik had ook nog nooit van een naaf gehoord
Ik denk dat er nog wel 10.000 woorden zijn waarvan jij nog nooit gehoord hebt. En nee, ik ga niets inkoppenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:23 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Dat is het binnenste van je wiel.
Ik zou maar gewoon je fiets naar de fietsenmaker brengen als ie kapot is.
Een bidon een onderdeel van je fiets?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:22 schreef amaranta het volgende:
Het is inderdaad een onderdeel van een fiets.
Wat een stom kut spel op sbs 6.
Onderdelen van een fiets
Staat er: jas beschermer, derailleur, bidon, naaf, reflector.
Ik had ook nog nooit van een naaf gehoord
Nouw, zoalsquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:24 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ik denk dat er nog wel 10.000 woorden zijn waarvan jij nog nooit gehoord hebt. En nee, ik ga niets inkoppen.
Ik heb een keer zo'n aflevering gezien: wat kun je maken van chocola?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:25 schreef amaranta het volgende:
Ja een belspelletje ja.
En alle logische onderdelen zoals bel, bagagedrager, fietsreparatieset enzo zitten niet bij de juiste antwoorden.
Nouw, dan ben ik niet de enigequote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:26 schreef amaranta het volgende:
ambidexter
Maar weet jij het wel?quote:Ambidexter. Niemand weet wat het betekent, maar dat hoeft ook niet.
Ik ben braaf aan het leren.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:12 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Is dat nog nodig dan?
ga eens leren!
De cijfertjesvariant op Dislexie?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:28 schreef amaranta het volgende:
discalculie
Hoe oud was hij toen?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:19 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Dat was echt te grappig.
Dat je echt smorgens vroeg: Whoaaah! Ik ben ontmaagd! Postte om der vervolgens topics lang af te zeiken op der iq van een stoeptegel.
kogellager ja. Een metalen balletjequote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:30 schreef amaranta het volgende:
kogellader is schijnbaar ook een onderdeel van een fiets
kogellaGer mutsquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:30 schreef amaranta het volgende:
kogellader is schijnbaar ook een onderdeel van een fiets
ja een kogellager is 1 metalen balletje... uhuhquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:31 schreef bleiblei het volgende:
[..]
kogellager ja. Een metalen balletje
Ow wacht, dat is het hele ding met balletjes derinquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:31 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
ja een kogellager is 1 metalen balletje... uhuh
goedzoquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:32 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ow wacht, dat is het hele ding met balletjes derin.
Volgens mij was toen ik nog net geen 20. Op een paar dagen na ofzoquote:
Moeten we dit niet ergens melden ofzo?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En allebei die G als hoofdletter ook
Ze zouden ons nooit geloven, voor hetzelfde geld zouden we het via MSN hebben afgesproken.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:33 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Moeten we dit niet ergens melden ofzo?
Ook nog hetzelfde tijdstip.
Klopt. In het Latijn.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:31 schreef amaranta het volgende:
ik dacht dat een talpa een mol was
Dat is een ROLlager slomequote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:32 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ow wacht, dat is het hele ding met balletjes derin.
[afbeelding]
die dus.
Dat is gewoon een kogellager hoor. Wat is nou weer een rollager?quote:
http://images.google.nl/images?hl=nl&q=kogellager&sa=N&tab=wiquote:
met rolletjes ipv kogels, wat denk je dan?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:37 schreef r8ality het volgende:
[..]
Dat is gewoon een kogellager hoor. Wat is nou weer een rollager?
Gohquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:38 schreef Mex_ het volgende:
maargoed....velglint is ook een van de goede antwoorden
Dit is een kutspel.
Jezus, wat prehistorischquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:38 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
met rolletjes ipv kogels, wat denk je dan?
Webstream. Duh.quote:
Die dove Kasper?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:57 schreef r8ality het volgende:
Je bent zelf een alliteratie.
Onze procesbegeleider had voor een project ook een prachtige naam gekozen voor zijn alter ego als opdrachtgever: Russische Repsak. De achternaam van de beste man is Kasper. Zucht.
OMG. De Brug heb ik ook gehad in een casusquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:59 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Die dove Kasper?.
Damn wat een kerel.
Maar tis wel beter dan "De Brug Informatisering".
Er staat gelukkig niet zo heel veel filequote:
Zijn alter ego zou toch iets iets in de trant van Homofiele Harry of Deaf Dickrider moeten zijnquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:57 schreef r8ality het volgende:
Je bent zelf een alliteratie.
Onze procesbegeleider had voor een project ook een prachtige naam gekozen voor zijn alter ego als opdrachtgever: Russische Repsak. De achternaam van de beste man is KasperS. Zucht.
www.traphic.nlquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:09 schreef r8ality het volgende:
[..]
Er staat gelukkig niet zo heel veel file.
http://www.anwb.nl/verkee(...)ie.hoofdbalk.verkeer
En wegens een technische storing zijn er niet eens gegevens beschikbaar uit noorden, oosten en zuiden.
Ik zei toch dat het daar altijd vast staatquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:19 schreef gurlie het volgende:
Ben ik effe blij dat ik nu niet daar bij Ekkersrijt zit.
Altijd weer die Helmonders..quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Heb ik vanmiddag ook nog 30 minuten gestaan.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:19 schreef gurlie het volgende:
Ben ik effe blij dat ik nu niet daar bij Ekkersrijt zit.
Ja maar, 9 vd 10 zijn wél gitaarmuziekquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:42 schreef r8ality het volgende:
1 Nirvana Smells Like Teen Spirit
2 U2 One
3 Anouk Nobody's Wife
4 Charly Lownoise & Mental Theo Wonderfull days
5 Guns 'N Roses November Rain
6 Red Hot Chili Peppers Under The Bridge
7 Pearl Jam Black
8 Metallica One
9 Cranberries Zombie
10 Blur Song 2
3FM 90's top tien. Charly Lownoise & Mental Theo op nummer vier, tussen grootheden als Gun's & Roses en RHCP e.d. Eat that, met je gitaren.
Ik heb nog steeds gelijk.quote:Op vrijdag 31 december 2004 02:48 schreef r8ality het volgende:
Ik had gewoon serieus medelijden met Blieblie. De kans dat ie ooit een lekkerder wijf dan Inu neukt is klein nameljik..
NOFI uiteraard.
31 dec 2004quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:53 schreef r8ality het volgende:
Ik kwam net nog een post van me tegen uit een eerder EHV-topic:
[..]
Ik heb nog steeds gelijk.
BB neukt tenminstequote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:53 schreef r8ality het volgende:
[..]
Afleiding door die Borat reclamebordenquote:
Gitaarmuziekquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:45 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ja maar, 9 vd 10 zijn wél gitaarmuziek
The Kooks - Inside In Inside Outquote:
Doet ie goedquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:03 schreef amaranta het volgende:
Onze 60 jarige overbuurman is vandaag vader geworden. Zijn vriendin/vrouw is 33
Misschien is hij wel een man waarmee ze kan praten en uit hij zijn gevoelens heel goed.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:22 schreef amaranta het volgende:
Het enige wat ik kan bedenken is zijn geld.....
Hij is ongeveer 1 meter 10 en weegt 80 kilo. Erg communicatief lijkt hij niet..... Hij zal wel goed in bed zijn danquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:30 schreef Blueman het volgende:
[..]
Misschien is hij wel een man waarmee ze kan praten en uit hij zijn gevoelens heel goed.
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:10 schreef ArTiC het volgende:
[..]
BB neukt tenminsteTrue
en dan reken ik hoeren niet mee dus JoostBah.
en zo lekker was Inu nou ook weer nietDat zeg ik niet
.
Hmmm daar heb je een punt!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:33 schreef amaranta het volgende:
[..]
Hij is ongeveer 1 meter 10 en weegt 80 kilo. Erg communicatief lijkt hij niet..... Hij zal wel goed in bed zijn dan
22.10 De Lama's!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:59 schreef r8ality het volgende:
Jezus, wat een ruk-avond qua TV. Gaat Veronica ineens waardeloze films uitzenden vanwege vrijdag de 13de. Hoe dom.
Ik ga gewoon maar sporten ofzo.
Als je em koopt, wil ik wel de foto zienquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:53 schreef Ingridh007 het volgende:
Waar zou ik deze kunnen kopen
http://i105.photobucket.com/albums/m212/yolanthe/Yolanthe171.jpg
Vraag het aan Yolanthe.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:15 schreef Ingridh007 het volgende:
Zoek es op waar ik em kan kopen dan!!
Alsof jouw Xje dat niet ordinair vindtquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:53 schreef Ingridh007 het volgende:
Waar zou ik deze kunnen kopen
http://i105.photobucket.com/albums/m212/yolanthe/Yolanthe171.jpg
Blauwequote:
meldquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:21 schreef Crash_Override007 het volgende:
Gaat Slapen![]()
Morgen stappen iemand ?![]()
Nein, Duitsland --> Ringquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:21 schreef Crash_Override007 het volgende:
Gaat Slapen![]()
Morgen stappen iemand ?![]()
Ga je nu een X360 halen?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:49 schreef ArTiC het volgende:
btw al terug van de dartic uithangen...gelijkspel
Ach..we doen het beter dan helmond Sport
Pfuh, proest.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:53 schreef r8ality het volgende:
[..]
Nope...geef voorlopig alleen geld uit aan mijn huisquote:
Begrijpelijkquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:57 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nope...geef voorlopig alleen geld uit aan mijn huis
kuch...PC, draadloze controller, HDTV, game onquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 01:08 schreef febster het volgende:
[..]
Begrijpelijk
Ik vertel wel hoe PES6 is
Hmm, klinkt goedquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 01:09 schreef ArTiC het volgende:
[..]
kuch...PC, draadloze controller, HDTV, game on![]()
Nee jij trekt volle zalen en massa's vrouwenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:53 schreef r8ality het volgende:
[..]
Het is officieel nu Live mail, en er staat als je hem probeert te laden ergens een linkje bij, om hem in de klassieke vorm weer te geven, omdat die minder zwaar is (schijnt).quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 11:25 schreef amaranta het volgende:
Ligt het aan mij of heeft hotmail de laatste tijd kuren?
Het duurt enorm lang voordat de pagina geladen is.
Waar ik hem ook probeer te openen.
Suc6quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:23 schreef Ingridh007 het volgende:
De woonruimte was gaaf!!!
Minder gaaf: je ex klasgenootje tegenkomen die nu als intercedente werkt en de ruimte ook wil
Ik hoor t woensdag.
Die filmpjes van die Drunk Girls zijn echt te grappigquote:
Hier nietquote:Op zondag 15 oktober 2006 18:42 schreef FlowDesign het volgende:
Youtube is echt traag de laatste weken
quote:Kreeg einde van de ochtend een sms van 1 van de AF ringgangers. Een late ractie op Af want heb de hele dag moeten werken...
Maar her was de hele morgen al mistig en dat Danny met de AF BMW ongeluk(je) heeft gehad.
Maar dat beide OK zijn. ( Beide = Danny en bijrijder, of danny en de auto, maar weet niet wat ermee bedoeld werd )
Gelukkig dus geen persoonlijke ongelukken, en hopelijk alleen maar wat blikschade...
Das matig. Gaat geld kostenquote:
Nee, verder niks gehoord, koppeling stond al op het verlanglijstje, had alleen gehoopt dat deze het wat langer vol zou houden.quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:28 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Das matig. Gaat geld kosten![]()
Maar verder niks gehoord van die BMW?
Ik zou em opbellen om vervolgens je stotterende buurjongetje de standen door te laten gevenquote:Op zondag 15 oktober 2006 21:40 schreef Ingridh007 het volgende:
Zit je in Afrika, sms je je vriendin, om te vragen of ze wat voetbaluitslagen kan smsen
quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:47 schreef amaranta het volgende:
Ik zou de komende weken niks van me laten horen.
Wat nou voetbal
Waar zittie? Een vriend van me heeft een half jaar in SA gezeten en die kwam toch wel met "aparte" verhalen thuisquote:Op zondag 15 oktober 2006 21:48 schreef Ingridh007 het volgende:
Ik heb ze braaf gesmst, incl t nieuws dat de dames met hockeywereldkampioen zijn geworden, bleek t oud nieuws te zijn.
Nog een smsje gekregen over de veiligheid "voorlopig lijkt alles oké, echt een meevaller, alle belangrijke plekken worden zwaar bewaakt door kerels met geweren".
Hij moet snel naar huis komen
Braaf is inderdaad het juiste woord.quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:48 schreef Ingridh007 het volgende:
Ik heb ze braaf gesmst, incl t nieuws dat de dames met hockeywereldkampioen zijn geworden, bleek t oud nieuws te zijn.
Nog een smsje gekregen over de veiligheid "voorlopig lijkt alles oké, echt een meevaller, alle belangrijke plekken worden zwaar bewaakt door kerels met geweren".
Hij moet snel naar huis komen
Ach joh, in het algemeen zijn wel zuinig op Nederlanders in dat soort landenquote:Op zondag 15 oktober 2006 22:39 schreef Ingridh007 het volgende:
Ja t lijkt mij ook een leuk reisje, maja, ik zit met de veiligheid in mn maag
Gelukkig is t maar 10 dagen en hebben ze locals bij zich.
Ik vote voor een darwin awardquote:In een bioscoop in Amsterdam-Zuidoost is zondagochtend het stoffelijk overschot van een nog onbekende man aangetroffen. Het is nog onbekend hoe de man om het leven is gekomen.
De politie kreeg rond 9.30 uur de melding. Toen agenten poolshoogte gingen nemen, troffen ze de levensloze man aan in het trappenhuis bij één van de nooduitgangen.
Update 15.23 uur
Het gaat om een 21-jarige man, die behoorde tot een groep feestgangers van een danceparty in de Heineken Music Hall. Hij was rond 01.00 uur door de bewaking de feestzaal uitgezet. Vermoedelijk heeft hij geprobeerd om via een nooduitgang en het trappenhuis van de naastgelegen bioscoop door het plafond terug te keren naar het feest. Het plafond bleek echter niet bestand tegen zijn gewicht, waarna de man een val van circa vijf meter niet overleefde.
Afschieten die nicht.quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:31 schreef febster het volgende:
Paul de Leeuw
Ongelovelijk goed programma week in, week uit
Nu met Ilse de Lange als gast, wat een wereldvrouw is dat
Ik heb gisteren een WD Netcenter 160GB voor m'n Pa besteld. Kan ie z'n documenten backuppen naar een externe netwerkschijfquote:Op maandag 16 oktober 2006 00:03 schreef Juup© het volgende:
Overmorgen een Maxtor HD maar opsturen naar Maxtor. Heeft het gisteren begeven (gelukkig niet mijn pc)
En je rijexamen dan?quote:Op maandag 16 oktober 2006 07:57 schreef gurlie het volgende:
Ik ben serieus voor het eerst van mijn leven zenuwachtig voor een tentamen.
Terwijl ik het niet eens hoef te halen!
quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:28 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Das matig. Gaat geld kosten![]()
Maar verder niks gehoord van die BMW?
quote:Zoals de BMW van de baan af kwam:
Zoals de BMW nu bij Absleppdienst KFZ Bongard in Adenau staat:
Uitzichtpunt Adenau / Breidscheid:
De plek des onheils:
In Wippermann, de rechter bocht vlak voor Eschbach. Maar gelijk even op mijn al bestaande kaartje bijgetekend.
Afslepen 350 Euroquote:Op maandag 16 oktober 2006 09:35 schreef bleiblei het volgende:
Oei... Hoe duur is de vangrail e.d. die ze nu moeten dokken?
Daar zit copyright op hoorquote:Op maandag 16 oktober 2006 09:39 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Afslepen 350 Euro
3 vangrailsdelen à 250 Euro
Preciesquote:Op maandag 16 oktober 2006 09:57 schreef bleiblei het volgende:
Het scheelt ook als je een eigen auto hebt waar je niet perse maandag weer mee naar je werk moet. Beetje de luxe positie zoals Mex heeft. Leuk snel autootje en als er wat mee aan de hand is kan je dat op je gemak op gaan lossen. Issie totalloss, tja heel erg jammer. Maar meer ook niet.
De verzekering van de Mazda kost het dubbele van die 7¤ maar dat is in mijn ogen nog steeds verwaarloosbaar. 's Winters schors ik 'm dus stopt ook de verzekering en belasting, al met al rijd ik voor een paar knaken per maand (vaste lastenquote:Op maandag 16 oktober 2006 10:05 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Precies
Ik ben ook wel van plan om nog lange tijd een oldtimer (Volvo) erbij te hebben, ook al zou ik al een leasebak en nog iets anders hebben. Het kost toch geen fuck (7 euro per maand verzekering) dus is altijd mooi om als back-up auto te hebben en als je een (beetje grote) garage hebt kun je 'm ook nog zelf opknappen enzo![]()
Krijgtie vast ruzie mee als hij dat doetquote:Op maandag 16 oktober 2006 10:18 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ga ff een fatsoenlijke domeinnaam registreren ofzo
www.registerfly.com -> $ 9 per jaar.
We kwamen donderdagmiddag op dat idee terwijl we vrijdagochtend een presentatie moesten geven @ Fontys, vandaar de brakke tijdelijke domeinnaamquote:Op maandag 16 oktober 2006 10:18 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ga ff een fatsoenlijke domeinnaam registreren ofzo
www.registerfly.com -> $ 9 per jaar.
Ik weet niet hoe de policy is, werven is werven zou je denkenquote:Op maandag 16 oktober 2006 10:20 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Krijgtie vast ruzie mee als hij dat doet.
Mex, heb je eigenlijk al een referral bonus binnen?
Ohooooooooo!quote:Op maandag 16 oktober 2006 10:26 schreef Stormqueen het volgende:
Daardoor voelde ik me ook niet extreem schuldig toen er een kleine glimlach om mijn mondhoeken verscheen![]()
Naja, als je domeinnamen gaat reggen met Atos erin enzo.quote:Op maandag 16 oktober 2006 10:22 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe de policy is, werven is werven zou je denken
Da's waar, kan het beter gewoon zo latenquote:Op maandag 16 oktober 2006 10:35 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Naja, als je domeinnamen gaat reggen met Atos erin enzo.
Een .xs.to.tv.v3 adresje liggen ze vast niet wakker van.
Een .com/.net/whatever... Wellicht wel.
Schandalig! Ik weet het!quote:
Als ze er achter komen en moeilijk gaan doen kun je nog altijd zeggen dat je een vooruitstrevende blik hebt en dat je op eigen "kosten" mensen werft toch?quote:Op maandag 16 oktober 2006 10:35 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Naja, als je domeinnamen gaat reggen met Atos erin enzo.
Een .xs.to.tv.v3 adresje liggen ze vast niet wakker van.
Een .com/.net/whatever... Wellicht wel.
Je bent echt niet de enige hoorquote:Op maandag 16 oktober 2006 10:26 schreef Stormqueen het volgende:
So hee, die kont van die BMW
Wel redelijk naadje als je uit de bocht vliegt. Maar iig fijn om te horen dat ze niets mankeren.
Daardoor voelde ik me ook niet extreem schuldig toen er een kleine glimlach om mijn mondhoeken verscheen![]()
quote:Op maandag 16 oktober 2006 10:54 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ben gisteren op en neer geweest naar Apeldoorn in de Mercedes 190D van mijn vader. Ondanks het feit dat het een zwaar lelijke, zwaar foute bak is rijdt het ding als een tietHet is dat het onbetaalbaar is, anders kocht ik ook een tank
Mijn moeder heeft trouwens niet eens in haar broek gepist van angstViel me weer mee
Ja het zijn echt net tanks inderdaad, niet kapot te krijgen.quote:Op maandag 16 oktober 2006 10:58 schreef Mex_ het volgende:
[..]
De pa van een vriend van mij heeft ook een 190D, het apparaat heeft al ruim 600.000km gereden, dingen zijn onverwoestbaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |