Idd, ik heb een paar oranje maar de meeste zijn roodquote:
Goh...quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:17 schreef Mex_ het volgende:
Gebakken eitje met spek, kaas, peper, zout op een geroosterd boterhammetje![]()
[..]
Idd, ik heb een paar oranje maar de meeste zijn rood![]()
Ik ben zelf ook nog oranje Mex_ en jij ook en weet je hoe dat komt?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:17 schreef Mex_ het volgende:
Gebakken eitje met spek, kaas, peper, zout op een geroosterd boterhammetje![]()
[..]
Idd, ik heb een paar oranje maar de meeste zijn rood![]()
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook nog oranje Mex_ en jij ook en weet je hoe dat komt?
Omdat onze referrals nog niet groen zijn
Ergo: niemand zal ooit groen wordenWant al je referrals moeten groen zijn wil je zelf ook groen worden
Whehehe en we zijn er in getuind![]()
Whehehehequote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:31 schreef Mex_ het volgende:
Meteen maar even mn ipod linkje weg gehaald, op deze manier verdien ik misschien wat meer [afbeelding]
Ga jij morgen PES5 tournooi spelen in de Dynamo?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:32 schreef febster het volgende:
Goh, had ook niemand verwacht ofzo dat dat heel iPod gebeuren nep zou zijn
Dus ook de referrals van je referrals en daar de referrals van etc etc...quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook nog oranje Mex_ en jij ook en weet je hoe dat komt?
Omdat onze referrals nog niet groen zijn
Ergo: niemand zal ooit groen wordenWant al je referrals moeten groen zijn wil je zelf ook groen worden
Whehehe en we zijn er in getuind![]()
quote:Simyo goedkeuringen
We krijgen veel mails met vragen over wanneer simyo aanbiedingen worden goedgekeurd. We hebben er bij de adverteerder al op aangedrongen, meer kunnen we helaas niet doen. We zijn helaas geheel afhankelijk van de adverteerder. We vragen iedereen dus nog even geduld te hebben. Je hoeft geen zorgen te maken dat er iets is fout gegaan. Bedankt voor jullie begrip.
D'r zitten wel heel kansloze tussenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:41 schreef Stormqueen het volgende:
r8ality heeft ook een paar mooie though
ik ben een eikel....
Centraal KnakWorstjes topic..
Anders lul ik wel ff tegen mezelf..
stelletje kutzeikFOKKERS
wat vinden jullie van mij?
ik ga me ff rukken en douchen...
Het officiele r8ality-fantopic :)
Stelletje teringtweakers!
Het is al 3 uur!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:04 schreef bleiblei het volgende:
Jeeez, vandaag al 2 keer voor elkaar gekregen dat een toegang voor mij geblocked werd.
1. Waarom heeft elk programma andere randvoorwaarden voor een pwd?
De ene keer moet het met cijfers en letters, dan minimaal 6 char, dan weer maximaal 8 char, dan weer met een underscore in het midden, dan weer uppercase en lowercase.
2. Waarom kunnen ze niet iets maken dat voor alle applicaties e.d. hetzelfde pwd instelt?
Ik heb nu een stuk of 20 verschillende passwords in omloop (waarvan 2 basispwd's alle 2 mogelijk in varianten met cijfertjes erin/erop/erachter).
3. Waarom is het gvd vrijdag de 13de.
Nieuwe trend?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:07 schreef FlowDesign het volgende:
Misselijkmakend dit, echt goor gewoon.
http://www.jaggle.nl/log/item.php?id=23897
Ik heb niet echt zin in een vet ongezond gerechtquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Het is al 3 uur!
Weet je wat, als jij nou ff een zeer vet, ongezond gerecht opnoemt dat je graag wil eten vanavond
En dan uit je werk naar mij komt ofzo
Heb je dan zin in iets anders wellichtquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:18 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik heb niet echt zin in een vet ongezond gerecht![]()
.
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Heb je dan zin in iets anders wellicht
Gepijpt worden!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Heb je dan zin in iets anders wellicht
Dat doet ze toch niet wil je zeggenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:30 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ghe, dat hoef ik der niet eens te vragen joh.
Klopt.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:31 schreef r8ality het volgende:
[..]
Dat doet ze toch niet wil je zeggen.
Dat is jouw ervaring met vrouwen ja.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:31 schreef r8ality het volgende:
[..]
Dat doet ze toch niet wil je zeggen.
quote:
Dat is NIET mijn ervaring met vrouwenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:32 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Dat is jouw ervaring met vrouwen ja.
Niet de mijne.
Is de asielaanvraag al ingediend?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:35 schreef _DeBje_ het volgende:
Jeeeeeeeeeeeej terug van vakantie...
Zal binnenkort ff wat foto's spammen.
Ben alleen wel 4 dagen goed ziek geweest![]()
Maar verder was het super![]()
Nee, want jij hebt helemaal geen ervaring met vrouwen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:40 schreef r8ality het volgende:
[..]
Dat is NIET mijn ervaring met vrouwen. (Je kan em zinstechnisch natuurlijk nog steeds inkoppen, komt u maarrrrr).
SCHUBBEKUTTEHOER! En toch inkoppen hequote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, want jij hebt helemaal geen ervaring met vrouwen.
Zo, en nu bier.
Ben je bruin?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:35 schreef _DeBje_ het volgende:
Jeeeeeeeeeeeej terug van vakantie...
Zal binnenkort ff wat foto's spammen.
Ben alleen wel 4 dagen goed ziek geweest![]()
Maar verder was het super![]()
Je vroeg er zelf om, tyfusschijtnerdquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:43 schreef r8ality het volgende:
[..]
SCHUBBEKUTTEHOER! En toch inkoppen he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |