Je had liever zelf in de TT gestaan zeker??quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:07 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ach what's in the name.
owke, snap het, server is aant draaien, maar ben opgestapt met een ping van 822quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:18 schreef RudyCarell het volgende:
@ Ijsmuts, met Karkand bedoelde ik dat dat onze startmap is, en ik nogel vaak vul en dan dus altijd in dat stink karkand mezelf moet vermaken... dus 1 keer IO vullen is niet zo erg...
Je hebt geluk dat de autokicker niet aanstaat, anders was je er allang af geweest.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:40 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
owke, snap het, server is aant draaien, maar ben opgestapt met een ping van 822kan je vertellen, das niet leuk knallen
goh zou je denkenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:40 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
owke, snap het, server is aant draaien, maar ben opgestapt met een ping van 822kan je vertellen, das niet leuk knallen
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:55 schreef IJsmuts het volgende:
ik zal die andere plaatjes maar niet posten calimero![]()
lijkt me verstandigquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:55 schreef IJsmuts het volgende:
ik zal die andere plaatjes maar niet posten calimero![]()
hahaha, ik dacht dat ik maf was om op mn werk zo veel te fokken, calimero pluist gewoon de hun afquote:
Tering wat vrouw-onvriendelijk weer ...quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:54 schreef IJsmuts het volgende:
kijk wat calimero me net stuurt gek, om de TT te illustreren![]()
[afbeelding]
ik heb een tijdje pr0n gespaard, net als iemand anders dat met postzegels doetquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:17 schreef Viro het volgende:
[..]
Wat moet je met zoveel pr0n? Zo een "uit-bedrijf-wasstraat", dan heb je niet zoveel nodig
praat het maar weer voor jezelf goedquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:19 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ik heb een tijdje pr0n gespaard, net als iemand anders dat met postzegels doet
dat moetquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:37 schreef staticdata het volgende:
op het laatst verpest je het toch voor jezelf
Je verpest je kans op een trioquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:39 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
dat moetze mag me niet leuk vinden
![]()
anders ga ik misschien aan dr zitten en dat wil ik niet(wil ik wel, maar niet zo)
![]()
Je bent altijd zo lekker positief he...quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:14 schreef staticdata het volgende:
leuk he dat bf2142, je had het toch kunnen verwachten na alle bf2 issues
ben blij dat ik die 20 euro er niet aan heb uitgegeven
Ik wilde het wel uitgeven, maar ze zijn me gewoon vergeten of ik heb toch geen mailtje gestuurdquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:14 schreef staticdata het volgende:
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:30 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Je bent altijd zo lekker positief he...![]()
Ik vind het iig een vet spel...
Als je de demo hebt gespeeld vindt je Titan mode echt wel vet. Waarom kan ik geen Account aanmakenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:14 schreef staticdata het volgende:
Het was ook een Betaquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:37 schreef staticdata het volgende:
[..]
dit heeft niets met positiviteit te maken, eerder met ondervonden ervaring vanuit bf2 en de signalen die je meekreeg van het beta testen
....ik hou wel op.......quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:37 schreef Viro het volgende:
[..]
Als je de demo hebt gespeeld vindt je Titan mode echt wel vet. Waarom kan ik geen Account aanmakenKlote EA, ik wil BF2142 Titan mode spelen. NU NU Nu, oh nee kan nog niet pas als ik een nieuwe key krijg van EA NL
Dan maar vanaaf BF2
![]()
[..]
Het was ook een Beta
de beta liep goed vond ik... enkel niet als de titans op elkaar knalde... en het is niet enkel bij 2142 die security shite maar bij elk nieuwe ea-spel...quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:37 schreef staticdata het volgende:
[..]
dit heeft niets met positiviteit te maken, eerder met ondervonden ervaring vanuit bf2 en de signalen die je meekreeg van het beta testen
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:43 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
maar onze erecties botsen wel vaker met elkaar, laten we er maar traditie van maken
Neee.. toch niet morgen.. Ik wilde morgen nog 99 punten halen...quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:24 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Oh voor ik het vergeet:
Morgen is SF weekend
Maar enige tijd geleden, toen je nog met die beta/demo aan het klooien was, zei je nog dat je het een kutspel vond!?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:43 schreef RudyCarell het volgende:
de beta liep goed vond ik... enkel niet als de titans op elkaar knalde... en het is niet enkel bij 2142 die security shite maar bij elk nieuwe ea-spel...
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:43 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Maar enige tijd geleden, toen je nog met die beta/demo aan het klooien was, zei je nog dat je het een kutspel vond!?
Moet je vanavond nog even snel puntjes halen, kan natuurlijk ookquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:40 schreef ursel het volgende:
[..]
Neee.. toch niet morgen.. Ik wilde morgen nog 99 punten halen...
Dan maar op een andere server...![]()
Jij weet niet eens meer of je wel of niet bf2193 besteld hebt!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:46 schreef JMPoSTMaN het volgende:Kijk uit Rudy, de man met het olifanten geheugen
![]()
dat moet je niet aan jp vragen!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 09:56 schreef FJD het volgende:
volgende week doe ik ook meemisschien toch maar aan JP vragen of tie t spel opstuurt
Ik denk het niet, maar ik zal het nu wel even doen. Ff de pc aanslingeren.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:21 schreef IJsmuts het volgende:
Staat de server al op SF?
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:35 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik denk het niet, maar ik zal het nu wel even doen. Ff de pc aanslingeren.
Nee geen mail ontvangen, nou ik zal wel een fout hebben gemaakt bij het versturen. Helaas pindakaas.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 18:46 schreef BattleLies het volgende:
@Jorrit:
We hebben echt geen mail van je hoor en als het goed is heb je ook geen betalingsmails ontvangen. Anders ff op msn bespreken?
Jedi
Ik zal ook wel even vullen. Helaas geen tijd nog om te spelen, moet eerst een fiets kopenquote:
haha een fiets kopenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:47 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik zal ook wel even vullen. Helaas geen tijd nog om te spelen, moet eerst een fiets kopen
duuh!!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:39 schreef RudyCarell het volgende:
@Sickert
Heb nu de mx518, die is zoveel beter als die kutlasermuizen![]()
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:44 schreef JMPoSTMaN het volgende:Zonder gereedschap verstelbare stuurpen voor de meest comfortabele individuele zithouding
quote:
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:44 schreef JMPoSTMaN het volgende:Aluminium frame met geïntegreerd balhoofd en superlage instap voor dames
Dordrechtquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:17 schreef staticdata het volgende:
waar treed racoon op?
dan doe je je lady een plezier voor vanavondquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:24 schreef staticdata het volgende:
nou ja dordt is lekker dichtbij
my lady vind de plaat wel leuk maar hoeft geen concert te zien![]()
![]()
veel plezier i.i.g.!
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:24 schreef Sickert het volgende:
[..]
dan doe je je lady een plezier voor vanavond
en dan doet zij jouw erna mischien wel een plezier
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:30 schreef staticdata het volgende:
laat ik haar maar weer eens plezieren
hoezo niet? gecastreerd?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 20:48 schreef dekkered het volgende:
neuken zit er niet meer bij hor ijs
Wij hebben ook een sociaal leven hoorquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:41 schreef FJD het volgende:
wat is het hier rustig zeg, jullie lijken wel gewone mensen die in het weekend bier drinkenIk maar denken dat jullie t hele weekend achter de PC zitten en in slaap vallen achter je toetsenbord
Anyway, nu lekker in Adam. Gister niets gedaan, vandaag naar een expositie geweest en t verzetsmuseum. Anne Frank museum was helaas belachelijk druk
Gaaf uitzicht hier zeg, 12 ramen lang uitzicht over de ij-havenen een ambilight TV, HD met Xbox 360
Ja dat was wel een vreemd gezicht, nylonkous op je kop (dat stond je trouwens goed man), 2 verschillende gympies aan waarvan 1 met een losse zool, trui vol met gaten en dan een hele rij met glimmende medailles en kleurige ribbons, passion for fashionquote:Op zondag 22 oktober 2006 02:09 schreef IJsmuts het volgende:
zo, wat een SF dag zeg, vet veel gouden medailles gehaald, allemaal bandjes en lintjes en badges die ik nieteens in BF2 haal en lekker met chiel gespeeld!![]()
hebben we tenminste de BoF eer hoog gehouden door de server te ownenen dat met mn ping van 30-500
![]()
@ ferdi, ff naar foam gaan & hapje gaan eten bij kapitein zeppos in de maagdensteeg (bij munt)! als je voor een italiaan wil moet je casa di david nemen aan de singel (tegenover spui) is de beste italiaan van adam![]()
Vrijdag naar de vliegende panters geweest en net terug van een avondje stappen, die begon met een etentje in de tapasbar. Heerlijk onbeperkt tapas gegetenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:41 schreef FJD het volgende:
wat is het hier rustig zeg, jullie lijken wel gewone mensen die in het weekend bier drinkenIk maar denken dat jullie t hele weekend achter de PC zitten en in slaap vallen achter je toetsenbord
Anyway, nu lekker in Adam. Gister niets gedaan, vandaag naar een expositie geweest en t verzetsmuseum. Anne Frank museum was helaas belachelijk druk
Gaaf uitzicht hier zeg, 12 ramen lang uitzicht over de ij-havenen een ambilight TV, HD met Xbox 360
ja dat heb ik van mn oude omaatje geleerdquote:Op zondag 22 oktober 2006 02:59 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Ja dat was wel een vreemd gezicht, nylonkous op je kop (dat stond je trouwens goed man), 2 verschillende gympies aan waarvan 1 met een losse zool, trui vol met gaten en dan een hele rij met glimmende medailles en kleurige ribbons, passion for fashionouwe rebel!
Je ping is gehalveerd ten opzichte van een paar dagen geleden, toen zat je nog wel eens op de 1000, ga zo door![]()
wat heb je dan nou weer gedaan??quote:Op zondag 22 oktober 2006 15:14 schreef BattleLies het volgende:
Iemand zin om me een beetje op te vrolijken misschien??![]()
Niks! Ik heb jp op het vliegtuig gezet in Brussel (hij is naar de VS) en had zelf een beurs vandaag in Amsterdam maar ben eerder naar huis gekomen omdat ik toch nog beroerder was dan ik wilde toegeven .. ziek dus .. koorts weer ... voel me dus klote en alleen .. Maar ja ... gaat wel weer over hoorquote:Op zondag 22 oktober 2006 15:14 schreef BattleLies het volgende:
Iemand zin om me een beetje op te vrolijken misschien??![]()
getverdemme wat ben je ook een aanstellerquote:Op zondag 22 oktober 2006 16:22 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Niks! Ik heb jp op het vliegtuig gezet in Brussel (hij is naar de VS) en had zelf een beurs vandaag in Amsterdam maar ben eerder naar huis gekomen omdat ik toch nog beroerder was dan ik wilde toegeven .. ziek dus .. koorts weer ... voel me dus klote en alleen .. Maar ja ... gaat wel weer over hoor![]()
quote:Op zondag 22 oktober 2006 16:08 schreef Morpheus2002 het volgende:
Tijd om te gamen, GTA!
GTA is zo geniaal, kan niks aan tippen.quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:47 schreef Sickert het volgende:
[..]
![]()
Gta is zo 1920![]()
ga nou eens echte spellen spelen man
2142 pwned hard
Oja
Ajax
heb ik ook een beetjequote:Op zondag 22 oktober 2006 03:41 schreef Viro het volgende:
Wat is BF2?![]()
Mij gaan jullie voorlopig niet terug zien in BF2, nu ik BF2142 aan het werken heb gekregen en me pc op me studentenkamertje heb gepleurd. K was eerst tegen bf2142, maar nu ik het speel vind ik BF2 niet zo leuk meer.
quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:49 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
GTA is zo geniaal, kan niks aan tippen.
Scarface is ook best vet!quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:49 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
GTA is zo geniaal, kan niks aan tippen.
ik was hooked. Ben voor de 3de keer al me stats kwijt, stat systeem wil nog niet goed werken. Dus ik nok met BF2142 totdat de stats goed werken. Tot die tijd moet ik het maar doen met BF2quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:51 schreef Sickert het volgende:
[..]
heb ik ook een beetje
ik vind 2142 zeer geslaagd
zitten nog wel wat bugjes in maar lang niet zo veel als toen in bf2
(logisch ook als ze dezelfde engine gebruikt hebben)
maargoed ik ben hooked
quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:42 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
getverdemme wat ben je ook een aanstelleren een tankhoer
en een viese viese sniper
![]()
![]()
Stats systeem werkt aardig hoor, ik ben toch ook al 9 unlocks verder, en zit nu op 1800quote:Op zondag 22 oktober 2006 18:32 schreef Viro het volgende:
[..]
ik was hooked. Ben voor de 3de keer al me stats kwijt, stat systeem wil nog niet goed werken. Dus ik nok met BF2142 totdat de stats goed werken. Tot die tijd moet ik het maar doen met BF2![]()
En idd minder bugs dan BF2 toendertijd
ik haal je toch niet meer in, maar aakomende week wordt het heel spannend, veel punten pakkenquote:Op zondag 22 oktober 2006 17:54 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Mag ik nog eens voorzichtig naar de voetbalpoule wijzen![]()
![]()
Ik heb alleen nog Niels als concurrent, de rest is zo goed als afgeschreven.
En dat met voorspellingen die ik in augustus al had gedaan
Jij wel, maar ik raak alles kwijtquote:Op zondag 22 oktober 2006 19:19 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Stats systeem werkt aardig hoor, ik ben toch ook al 9 unlocks verder, en zit nu op 1800
Ik denk ook dat het goed is voor de clan, echter we kunnen het niet betalen.quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:25 schreef RudyCarell het volgende:
Even over 2142, ik wil daar best een server van voor BoF! Maar die heeft enkel I3D, en is flink duurder dan BF2, publicservers heeft BattleField 2142 non ranked. Ik denk dat het wel goed voor de clan is.
unranked server files heb ik al doorgestuurd naar ursel, had het 1x gespeeld en wist dat het meerdere zou bevallen, dus meteen server gezocht, linux files en doorgestuurd, ursel zou kijken wanneer dat ie tijd had voor een unranked servertjequote:Op zondag 22 oktober 2006 20:25 schreef RudyCarell het volgende:
Even over 2142, ik wil daar best een server van voor BoF! Maar die heeft enkel I3D, en is flink duurder dan BF2, publicservers heeft BattleField 2142 non ranked. Ik denk dat het wel goed voor de clan is.
Ijsmuts wat doe je mij allemaal aanquote:Op maandag 23 oktober 2006 00:47 schreef IJsmuts het volgende:
toch nog ff deze spammen![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
Errrrrg mooi weer allemaalquote:
u word wederom bedankt. gij vieze spammertquote:Op maandag 23 oktober 2006 00:02 schreef IJsmuts het volgende:
en voor calimero:
[Asian][Deel 2] Addicted to Asians
quote:Op maandag 23 oktober 2006 09:55 schreef BattleLies het volgende:
pfieuw! Nog iemand die reageert!thx man!
haha valt me weer tegen van muts hoor dat die zn beloft in eerste instantie niet nakomt... hij zou toch online zijn als jij ook online bentquote:Op maandag 23 oktober 2006 09:55 schreef BattleLies het volgende:
[..]
pfieuw! Nog iemand die reageert!thx man!
ja! en hij zou de hele week BF2 gaan spelen! heeftie ook beloofdquote:Op maandag 23 oktober 2006 09:57 schreef egg-bird het volgende:
[..]
haha valt me weer tegen van muts hoor dat die zn beloft in eerste instantie niet nakomt... hij zou toch online zijn als jij ook online bent
zal het thuis ff doen vanaafquote:Op maandag 23 oktober 2006 00:53 schreef IJsmuts het volgende:
oja, deze vond ik ook nog, kan iemand hier ff op ontiegelijke mooie wijze het bof logo in sjoppen? kan ik deze mooi als wallpaper nemen![]()
[afbeelding]
inderdaad. leuk op je werk.quote:Op maandag 23 oktober 2006 10:13 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Goeiemorgen
Aangezien er weer heel wat moois op deze pagina staat wordt het tijd om snel door te gaan naar pagina vier
BAN 4 LIFE!quote:Op maandag 23 oktober 2006 10:23 schreef staticdata het volgende:
Gisteren trouwens hackers/cheaters meegemaakt die in het gebouw bij square op karkand waren gaan zitten. geen idee hoe ze dat voor elkaar kregen. rete irritant
Boeiuh is toch onze server nietquote:Op maandag 23 oktober 2006 10:23 schreef staticdata het volgende:
Gisteren trouwens hackers/cheaters meegemaakt die in het gebouw bij square op karkand waren gaan zitten. geen idee hoe ze dat voor elkaar kregen. rete irritant
nee was onze server niet nee, was het maar zo deze zit 90% van de dag volquote:Op maandag 23 oktober 2006 10:33 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Boeiuh is toch onze server niet![]()
Als je op onze server speelt kunnen ze nog gekicked worden (in theorie)
vraag even hoe ze dat voor elkaar krijgen...quote:Op maandag 23 oktober 2006 10:41 schreef staticdata het volgende:
[..]
nee was onze server niet nee, was het maar zo deze zit 90% van de dag vol![]()
IOquote:Op maandag 23 oktober 2006 10:47 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
vraag even hoe ze dat voor elkaar krijgen...
LOL!! Losse flodders.... n00bquote:Op maandag 23 oktober 2006 00:53 schreef IJsmuts het volgende:
oja, deze vond ik ook nog, kan iemand hier ff op ontiegelijke mooie wijze het bof logo in sjoppen? kan ik deze mooi als wallpaper nemen![]()
[afbeelding]
quote:Op maandag 23 oktober 2006 01:39 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Errrrrg mooi weer allemaal![]()
In het kader van wat we in het weekend doen heb ik hier mijn maat met een veel te grote revolver.
En hier mijn vriendin in beter tijden
Harry is gek op .445 supermagnums, dit is een langere variant van de .44 magnum(die er ook prima in past) en doordat ie langer is past er evenredig meer poeder inquote:
ja ja ben ff je filmpjes aant bekijkenquote:
Omdat jij ontzettend triest speelt. Eerlijk gezegd vind ik dat je de poule verziekt door telkens 2-1 of 1-2 in te vullenquote:Op zondag 22 oktober 2006 17:54 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Mag ik nog eens voorzichtig naar de voetbalpoule wijzen![]()
![]()
Ik heb alleen nog Niels als concurrent, de rest is zo goed als afgeschreven.
En dat met voorspellingen die ik in augustus al had gedaan
Tjonge jonge, wat maakt dat nou uit. Alhoewel, iets vergelijkbaars waar ik niet tegenkan Bij beat-em-ups dat iemand alleen maar op de knoppen ramt en jij je best doet om de mooiste combo's te maken en dan nog verliezen, en die ander maar denken dat hij goed is...quote:Op woensdag 25 oktober 2006 10:52 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Omdat jij ontzettend triest speelt. Eerlijk gezegd vind ik dat je de poule verziekt door telkens 2-1 of 1-2 in te vullen
Ik lach echt super hard om je hullie reactiequote:Op woensdag 25 oktober 2006 10:52 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Omdat jij ontzettend triest speelt. Eerlijk gezegd vind ik dat je de poule verziekt door telkens 2-1 of 1-2 in te vullen
Ik heb er eenmalig gewoon tijd ingestoken, aangezien ik anders wist dat ik het niet zou bijhouden.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 10:56 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Tjonge jonge, wat maakt dat nou uit. Alhoewel, iets vergelijkbaars waar ik niet tegenkan Bij beat-em-ups dat iemand alleen maar op de knoppen ramt en jij je best doet om de mooiste combo's te maken en dan nog verliezen, en die ander maar denken dat hij goed is...
Precies IJsmuts kom maar op.quote:
quote:
KNOEIERquote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:32 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
dit is te erg, had de msn logs van 2 dagen in word bewaard, heb ik ze blijkbaar gedelete!!!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
DAT MEEN JE NIET GODVERDETERING!!!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
had ze al geedit etc![]()
![]()
ja .... ik weet het niet!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:34 schreef IJsmuts het volgende:
WEET IEMAND HOE IK MN MSN LOGS KAN RECOVEREN????? OP EEN WERK PC, MET ALLEEN WERK EMAIL-MSN!!!
![]()
![]()
JE MEENT HET!!quote:
Samenvatting is ook goed.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:46 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
JE MEENT HET!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
GODVER WAT BAAL IK HIER VAN!!!![]()
HAD ZE VOOR DE PAUZE FF GE-EDIT EN POST KLAAR GEZET
![]()
* fluffy girls + sofaquote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:50 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Samenvatting is ook goed.
Beter iets dan niets.
Geen nieuwe bestanden aanmaken op die schijf en vervolgens een progje ala undelete gebruiken om hem terug te halen.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:00 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
* fluffy girls + sofa
* latex pakjes, hondje nadoen
* heel veel poesjes miauw
* porno piepspelletje
* heel veel niet noemenswaardig gepraat
![]()
![]()
ik heb dus de verkeerde word file weggegooid. had er 2 gemaakt. eentje met een linkje van mn nieuwe avatar zodat ik die kon gaan gebruiken als Fok wee rup was en dus die chatlog. heb ik na mn avatar gefixed te hebben dus shift delete op het verkeerde doc gedaan![]()
het staat niet in mn prullenbak nu, kan ik het echt niet terughalen op een of andere manier???![]()
![]()
is een werkpc:quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:02 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Geen nieuwe bestanden aanmaken op die schijf en vervolgens een progje ala undelete gebruiken om hem terug te halen.
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:07 schreef staticdata het volgende:
je had gewoon op bof moeten posten prutser
nee hoor, meneer wil niets dubbel doen![]()
ik ga es ff kijken, maar er staat iig niet zoals bij geoon msn een optie om die logs te bewaren..quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:06 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Dan is het gewoon voor altijd weg.
Nu moet je dus kijken waar je msn logs worden opgeslagen. Staat er niet ergens iets in MSN waar hij die logs naartoe schrijft.
En er is toch een optie dat als je een gesprek met iemand begint dat je de vorige gesprekken ook nog in het venster ziet?
Jij hebt zeker windows messenger. Da's ook mooi klote. Weet ook niet of die uberhaupt logs kan opslaan.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:09 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ik ga es ff kijken, maar er staat iig niet zoals bij geoon msn een optie om die logs te bewaren..
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:10 schreef staticdata het volgende:
anders vraag je toch of ze het even over wilt doen met je
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:11 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]en als ze dan vraagt waarom gewoon de waarheid vertellen
zal vandaag wel eens vragen of ze dr pornopiepspelletje nog gedaan heeftquote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:10 schreef staticdata het volgende:
anders vraag je toch of ze het even over wilt doen met je
echt ik ben zo blij dat dit gedeelte van Fok nog niet openbaar isquote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:11 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]en als ze dan vraagt waarom gewoon de waarheid vertellen
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:24 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Na een klein onderzoekje ben ik tot de conclusie gekomen dat als je inderdaad windows messenger gebruikt je geen chat logs hebt, mocht messenger plus zijn geinstalleerd dan kun je de logs (mits deze functie aanstaat) terug vinden in je my documentsmy chat logs.
Bij deze is u call afgehandeld. Een prettige dag verder
zet es wat home made pr0n op het web ipv die trieste leidjes die ik al 100.000x gezien hebquote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:30 schreef BattleLies het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=-4120867056627260823
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:33 schreef staticdata het volgende:
Philips 80cm LCD TV voor 99 euro?
hoe lek is de otto site, je kan gewoon voor diverse mensen dingen bestellen
quote:Otto is niet gebonden aan haar aanbod indien sprake is van druk-, zet- of programmeerfouten in haar catalogi, mailings of op de Website.
Ja dus? Als ik er wel op tijd aan denk vul ik tenminste leuke uitslagen in en niet alleen 2-1 of 1-2. Ik liep toch al achter omdat ik later met de poule ben begonnen. Maar goed als dit jou insteek is van een leuk spel spelen is dat maar zoquote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:29 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik lach echt super hard om je hullie reactie![]()
![]()
![]()
pwnd![]()
Alsof jij zo leuk meedoet, eerst al te laat en nu vergeet je wedstrijden in te vullen, tja je maakt het me weer erg moeilijk![]()
![]()
![]()
dat weet ik, neemt niet weg dat je nog dingen kan bestellen voor andere mensen. afgezien van die prijs van 99 euroquote:
wist je dat die band uit elkaar was??quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:30 schreef BattleLies het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=-4120867056627260823
nou miet je niet je eigen situatie op de wereld gaan reflecteren he!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:45 schreef dekkered het volgende:
[..]
wist je dat die band uit elkaar was??
Ik mag het hopen.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:45 schreef dekkered het volgende:
[..]
wist je dat die band uit elkaar was??
dat kan toch sowiesoquote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:43 schreef staticdata het volgende:
[..]
dat weet ik, neemt niet weg dat je nog dingen kan bestellen voor andere mensen. afgezien van die prijs van 99 euro
o, nu begrijpt ik hem...quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:55 schreef staticdata het volgende:
nee, want je hebt een logincode nodig om te bevestigen, echter staat ie in dit geval al zover ingelogd dat je de bestelling kan plaatsen.
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:28 schreef BattleLies het volgende:
Ik heb hongerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
dan ga je eeeeeeeeeeeeetenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:28 schreef BattleLies het volgende:
Ik heb hongerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:47 schreef JMPoSTMaN het volgende:
IJsmuts probeert de ICT afdeling van Shell over te halen om zijn word docje te recoveren, maar hij stuit op nogal wat weerstand
Ik zoek wel een inet cafe op in Normandiequote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:28 schreef IJsmuts het volgende:
jaah, wat een drukte hier, maar ik ga naar huus nu!!
zal vanavond wat stukjes uit mn chatlog posten van vandaag!
sat zal jij dus niet meer lezen gans![]()
breng je op de heenweg Jp's tas ff langs? hij heeft hem elke dinsdag nodig en mist hem nogalquote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:43 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik zoek wel een inet cafe op in Normandie
Ik denk niet dat als ik op de stopknop druk van de bus dat hij dan stoptquote:Op woensdag 25 oktober 2006 18:45 schreef BattleLies het volgende:
[..]
breng je op de heenweg Jp's tas ff langs? hij heeft hem elke dinsdag nodig en mist hem nogal
Juich maar niet te hardquote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:25 schreef IJsmuts het volgende:
echt ik ben zo blij dat dit gedeelte van Fok nog niet openbaar is![]()
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:47 schreef JMPoSTMaN het volgende:
IJsmuts probeert de ICT afdeling van Shell over te halen om zijn word docje te recoveren, maar hij stuit op nogal wat weerstand
Frank heeft een kleurtje gekregenquote:
Man weet je hoe lang we ons hebben moeten inlikken voor dit kleurtjequote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:36 schreef IJsmuts het volgende:
normale mensen posten deze smilieals ze een blauwtje hebben gelopen
man hoe moet ik dat nou wetenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:41 schreef FJD het volgende:
[..]
Man weet je hoe lang we ons hebben moeten inlikken voor dit kleurtje
Ow kut dat filmpje hadden we nog niet naar jou geforward natuurlijkquote:
neem zaterdag maar meequote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:58 schreef FJD het volgende:
[..]
Ow kut dat filmpje hadden we nog niet naar jou geforward natuurlijk
Ik doe meequote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:00 schreef Timminater het volgende:
Lineage II (www.lineage2.com)
mensen interesse in een private server voor dat spel ??
spel is gratis te downloaden en servers zijn legaal, wil wel eens proberen een FoK! groep bij elkaar te krijgen, denk btw ook dat een compleet gratis game wel redelijk wat mensen aantrekt voor BoF!
probeer nu alles effe zwart op wit rond te krijgen met legaliteit enz. maar is er verder hier interesse voor ?
Is JP er nietquote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:01 schreef IJsmuts het volgende:
neem zaterdag maar meeoja, over zaterdag, ik moest van lies zeggen dat je als "BoF nieuwe stijl grand opening party" bestuurslid het feest nog even moet regelen aangezien JP weg is
![]()
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:39 schreef dekkered het volgende:
tering wel erg slecht probeer ijsmuts toe te voegen aan men msn loopt men pc bijna vast![]()
kom der net achter dat jij het niet was kwam door ferdiquote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:41 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
cool he, kan geen msn logs bewaren, maar wel DDOS attacks automatisch laten uitvoeren
![]()
ik wilde ook nog even knallen vanavond, maar mn verbinding is zo slecht, valt om de 3 tellen weg![]()
is tie toch nog eregens nuttig voorquote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:49 schreef FJD het volgende:
Die zijn van Tim
Dat is dat irritante vierkantje dat heel snel in de meest felle kleuren knippertIk dus dat ding 100x naar dekkered gestuurd
hondquote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:50 schreef Timminater het volgende:
[..]
is tie toch nog eregens nuttig voor
dat gaat de goede kant op! nog maar net weer vrij en nu al hunting for a new one!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:06 schreef dekkered het volgende:
wel erg dat ongeveer alleen de veteranen en de echte ouwe spammers van het ouwe bof topic alleen hier posten
daarom denk ik dat het openbaar maken van het BoF forum veel extra mensen en gezelligheid oplevert, omdat veel mensen wel eens een kijkje willen nemen hoe het is bij BoF maar zich niet meteen willen verplichten member te zijn. Dat is nu dus onmogelijk.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:06 schreef dekkered het volgende:
wel erg dat ongeveer alleen de veteranen en de echte ouwe spammers van het ouwe bof topic alleen hier posten
ow wat moet ik doen mijn kleine vrind om je te vermakenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 09:06 schreef dekkered het volgende:
ow enne ijsmuts kom maar op!!!
ik ben ziek en heb niks te doen dus![]()
net als mij lekker veel spammenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 09:07 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ow wat moet ik doen mijn kleine vrind om je te vermaken![]()
mmm, dan moet je me even uitleggen hoe dat precies gaat, benniet zo thuis in dat spemmenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 09:14 schreef dekkered het volgende:
[..]
net als mij lekker veel spammen![]()
![]()
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 09:17 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
mmm, dan moet je me even uitleggen hoe dat precies gaat, benniet zo thuis in dat spemmen![]()
jah das lachuh he!quote:
nee zo vaak ben ik niet meer op de server speel vrij weinig games nu dus en bf2 is niet van ja dat doe ik even een kwartiertje kan je beter counter-strikenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 09:27 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
jah das lachuh he!hee, maaruh, klopt het dat je niet zo vaak meer op de server bent?
gister was helemaal een drama, heeft de server volgens mij leeg gestaan, moets ik om 23.00 uur chiel op zoeken en een andere server ownen. waar ik uiteindelijk gekicked werd ivm mn hoge ping![]()
en ik was ook mn rank en unlocks kwijt, dat was wel kool, mega veel punten gescoord als pvt, iedereen wilde me killen maar ik was ze allemaal te snel af!![]()
dachten natuurlijk allemaal " he wat een n00b die pvt ijsmuts, die ga ik ff neerschieten met mn driedubbelle G36HJ-8"
maarja, pvt ijsmuts schiet toevallig wel sneller dan zn schaduw, dus iedereen lekker neergeknald!!![]()
samen met chiel een squadje gemaakt, en lekker scoren! dat teamwork is echt ongeloofelijk, wij speelde nu samen, maar je ownt gewoon een hele map als je goed samen speelt, moet je nagaan als je gewoon met 6 man bent![]()
nu ga ik ff roken en dan zal ik es kijken of ik wat voor je kan spammen, moet wel een beetje normaal zijn aangezien ik op mn werk zit....
dekkered, je moet minimaal wat puntjes etc in je posts tiefen, dat leest een stuk makkelijker!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 09:31 schreef dekkered het volgende:
[..]
nee zo vaak ben ik niet meer op de server speel vrij weinig games nu dus en bf2 is niet van ja dat doe ik even een kwartiertje kan je beter counter-striken
em geeft niet als het maar lekker isquote:Op donderdag 26 oktober 2006 09:35 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
dekkered, je moet minimaal wat puntjes etc in je posts tiefen, dat leest een stuk makkelijker!euh, ik ga wel stiekum wat piccas spammen, welke schoonheid blief je op je scherm?
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 09:52 schreef BattleLies het volgende:
Moguh mannen! Hoesie hier??? Nog steeds die ijsmuts die allerlei onzin loopt te posten?? Wordt wel eentonig he?!
Nog 1 nachtje!!!!!!!!!!!!!![]()
duurt te lang ijsquote:Op donderdag 26 oktober 2006 09:53 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
oja ik weet niet of ik blijf slapen zaterdag!
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 10:00 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
mmja, maar er moet ook nog gewerkt worden hier![]()
[afbeelding]
![]()
ik ben er iig nietquote:Op donderdag 26 oktober 2006 10:33 schreef FJD het volgende:
Vanavond nog BF2 jongensIk moet nog wat klein werk doen maar daarna heb ik weer alle tijd van de wereld
Jep... op den Dam in 020quote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:13 schreef staticdata het volgende:
Krasnapolsky is toch dat dure hotel in a'dam?
Je ziet maar als je maar niet vroeg weg gaat! watje!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 09:53 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
oja ik weet niet of ik blijf slapen zaterdag!
doe es lief joh, ik heb een baaldagquote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:27 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Je ziet maar als je maar niet vroeg weg gaat! watje!
lolquote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:37 schreef FJD het volgende:
http://mokumrulez.nl/ado.htm
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/audio/Opname001.mp3
De keeper van Den Haag die heeft een dildo in z'n maag
Die dildos langs de lijnquote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:37 schreef FJD het volgende:
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:37 schreef FJD het volgende:
Gister was de eerste ADO wedstrijdquote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:25 schreef IJsmuts het volgende:
hier hebben we vorige week toch al om gelachen
![]()
volgens de stemwijzer:quote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:28 schreef FJD het volgende:
[..]
Gister was de eerste ADO wedstrijd
Anyway. Wat gaan we allemaal stemmen mensenLaten we er maar weer eens wat politiek in gooien
ik kwam op leefbaar nl ofzo uitquote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:28 schreef FJD het volgende:
[..]
Gister was de eerste ADO wedstrijd
Anyway. Wat gaan we allemaal stemmen mensenLaten we er maar weer eens wat politiek in gooien
LOL! Zaterdag lekker feestvieren! Kijk daar maar naar uitquote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:27 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
doe es lief joh, ik heb een baaldag![]()
dat was wel onze premier die daar serieus op ingaanquote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:46 schreef IJsmuts het volgende:
net zoals laatst, die kamervragen over Lingo, dat kan je toch niet meer serieus nemen?![]()
tja, om te janken....quote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:56 schreef staticdata het volgende:
[..]
dat was wel onze premier die daar serieus op ingaan
Dat dacht ik eerst ook maar de achterliggende gedachte was niet dat Lingo zou verdwijnen maar dat een enkele zender co-ordinator een dergelijk programma gewoon kan schrappen als er zowel intern als extern veel weerstand tegen bestaat. Vanuit dat opzicht is het dus wel te begrijpen.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:46 schreef IJsmuts het volgende:
maxime is idd wel een geschikte kerel jah. bij mij vallen zowieso PvdA & VVD af. vind het vooral erg onsymphatieke partijen. maar ik vind heel veel dingen tegenwoordig slecht geregeld in de politiek. lijt wel een platform voor clowns gewordennet zoals laatst, die kamervragen over Lingo, dat kan je toch niet meer serieus nemen?
![]()
Het communisme moet toch wel een van de slechtste systemen ooit zijn simpelweg omdat het totaal voorbij gaat aan de menselijke aard.quote:conclusie is dat ik de huidige politiek echt slecht vind en serieus voor een communistische vorm en misschien zelfs wel dictatoriale vorm zou kiezen als dat kon![]()
zou het niet wetenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:00 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
oja, ff tussendoor, het is dronken en woont in een bos? rara wie is dat?
Paulus de Wodkabouterquote:
dit is dus klinklare onzin. ik heb hier een tijdje geleden over nagedacht, maar de mens wil gewoon een leider en daarmee basta. democratie is een onnatuurlijke samenlevingsvorm. je zult een dier nooit in een democratie zien leven. dieren leven wel allemaal in vormen die op communisme en/of dictatuur lijken omdat dit simpelweg de beste manier is om te leven en te overleven. een goed alfa mannetje beschermt en zorgt voor zijn onderdanen en houd de boel gezond en sterk. dat er bij de mens dan weer van die inhalige fukkers tercht komen op de plek van het alfa mannetje.......quote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:01 schreef FJD het volgende:
Het communisme moet toch wel een van de slechtste systemen ooit zijn simpelweg omdat het totaal voorbij gaat aan de menselijke aard.
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:02 schreef dekkered het volgende:
HOU IS OP MET DAT GELUL OVER POLITIEK :S
maak er 1 of ander topic voor ofzo maar niet in het spam topic
Het communisme gaat niet uit van een leider, dat is de dictatuur.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:07 schreef IJsmuts het volgende:
dit is dus klinklare onzin. ik heb hier een tijdje geleden over nagedacht, maar de mens wil gewoon een leider en daarmee basta. democratie is een onnatuurlijke samenlevingsvorm. je zult een dier nooit in een democratie zien leven. dieren leven wel allemaal in vormen die op communisme en/of dictatuur lijken omdat dit simpelweg de beste manier is om te leven en te overleven. een goed alfa mannetje beschermt en zorgt voor zijn onderdanen en houd de boel gezond en sterk. dat er bij de mens dan weer van die inhalige fukkers tercht komen op de plek van het alfa mannetje.......
Grote probleem van het communisme is dat de mens resultaat wil zien van zijn/haar inspanningen, op het moment dat je je de pleuris werkt en je krijgt net zoveel als een ander die geen flikker doet dan krijg je spanningen en daar wrikt het systeem. Dat wordt dan natuurlijk ook nog geholpen doordat bv. partijleden zoals in het goede oude Rusland het veel beter hadden dan de niet partijleden. Zoals het hebben van betere banen die op de een of andere manier toch meer privileges opleverde dan die van een normale arbeider. De mens zit simpelweg niet zo in elkaar dat iedereen z'n best doet en we vervolgens alles precies gelijk verdelen.quote:Communisme is een klasseloze samenleving met een economisch systeem gebaseerd op gemeenschappelijke eigendom van productiemiddelen, waarbij eenieder produceert naar vermogen en neemt naar behoefte, of een politieke stroming die streeft naar een dergelijk systeem.
daar heb ik geen problemen mee horquote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:15 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
deze reactie zie ik nu pas!!!
![]()
![]()
![]()
vraag even of ze jouw topic weer opengooien, gaan we daar wel in verder![]()
ik wil zaterdag ook wel mijn verweer voor een communistische samenleving houden idd, volledig subjectief en onbetrouwbaarquote:
Ben benieuwdquote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:04 schreef IJsmuts het volgende:
ik wil zaterdag ook wel mijn verweer voor een communistische samenleving houden idd, volledig subjectief en onbetrouwbaar![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |