quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:49 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
GTA is zo geniaal, kan niks aan tippen.
Scarface is ook best vet!quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:49 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
GTA is zo geniaal, kan niks aan tippen.
ik was hooked. Ben voor de 3de keer al me stats kwijt, stat systeem wil nog niet goed werken. Dus ik nok met BF2142 totdat de stats goed werken. Tot die tijd moet ik het maar doen met BF2quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:51 schreef Sickert het volgende:
[..]
heb ik ook een beetje
ik vind 2142 zeer geslaagd
zitten nog wel wat bugjes in maar lang niet zo veel als toen in bf2
(logisch ook als ze dezelfde engine gebruikt hebben)
maargoed ik ben hooked
quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:42 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
getverdemme wat ben je ook een aanstelleren een tankhoer
en een viese viese sniper
![]()
![]()
Stats systeem werkt aardig hoor, ik ben toch ook al 9 unlocks verder, en zit nu op 1800quote:Op zondag 22 oktober 2006 18:32 schreef Viro het volgende:
[..]
ik was hooked. Ben voor de 3de keer al me stats kwijt, stat systeem wil nog niet goed werken. Dus ik nok met BF2142 totdat de stats goed werken. Tot die tijd moet ik het maar doen met BF2![]()
En idd minder bugs dan BF2 toendertijd
ik haal je toch niet meer in, maar aakomende week wordt het heel spannend, veel punten pakkenquote:Op zondag 22 oktober 2006 17:54 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Mag ik nog eens voorzichtig naar de voetbalpoule wijzen![]()
![]()
Ik heb alleen nog Niels als concurrent, de rest is zo goed als afgeschreven.
En dat met voorspellingen die ik in augustus al had gedaan
Jij wel, maar ik raak alles kwijtquote:Op zondag 22 oktober 2006 19:19 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Stats systeem werkt aardig hoor, ik ben toch ook al 9 unlocks verder, en zit nu op 1800
Ik denk ook dat het goed is voor de clan, echter we kunnen het niet betalen.quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:25 schreef RudyCarell het volgende:
Even over 2142, ik wil daar best een server van voor BoF! Maar die heeft enkel I3D, en is flink duurder dan BF2, publicservers heeft BattleField 2142 non ranked. Ik denk dat het wel goed voor de clan is.
unranked server files heb ik al doorgestuurd naar ursel, had het 1x gespeeld en wist dat het meerdere zou bevallen, dus meteen server gezocht, linux files en doorgestuurd, ursel zou kijken wanneer dat ie tijd had voor een unranked servertjequote:Op zondag 22 oktober 2006 20:25 schreef RudyCarell het volgende:
Even over 2142, ik wil daar best een server van voor BoF! Maar die heeft enkel I3D, en is flink duurder dan BF2, publicservers heeft BattleField 2142 non ranked. Ik denk dat het wel goed voor de clan is.
Ijsmuts wat doe je mij allemaal aanquote:Op maandag 23 oktober 2006 00:47 schreef IJsmuts het volgende:
toch nog ff deze spammen![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
Errrrrg mooi weer allemaalquote:
u word wederom bedankt. gij vieze spammertquote:Op maandag 23 oktober 2006 00:02 schreef IJsmuts het volgende:
en voor calimero:
[Asian][Deel 2] Addicted to Asians
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |