Nee, Goofy is een hond. En Pluto. Deze lijken er niet op...quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:55 schreef timbastiaansen het volgende:
Zijn dat geen honden?
Goofy is een dingoquote:Op zondag 22 oktober 2006 20:56 schreef Rumboon het volgende:
[..]
Nee, Goofy is een hond. En Pluto. Deze lijken er niet op...
alleen de burgermeester was toch een varken?quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:08 schreef Fetai het volgende:
Duckstad bestaat uit het overgrote deel uit: eenden, honden en varkens. Dat weet iedereen toch
![]()
Je vergeet de muizen.quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:08 schreef Fetai het volgende:
Duckstad bestaat uit het overgrote deel uit: eenden, honden en varkens. Dat weet iedereen toch
![]()
Enkele bewoners ook, bijvoorbeeld wat leden van de Damesclub.quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:09 schreef Acryl het volgende:
[..]
alleen de burgermeester was toch een varken?
Knor! Tok!quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:10 schreef HuHu het volgende:
[..]
Je vergeet de muizen.
[..]
Enkele bewoners ook, bijvoorbeeld wat leden van de Damesclub.
quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:14 schreef Palau het volgende:
Willie Wortel is geen kip, maar een kraanvogel.
Meen je dat nouquote:Op zondag 22 oktober 2006 21:10 schreef HuHu het volgende:
[..]
Je vergeet de muizen.
[..]
Enkele bewoners ook, bijvoorbeeld wat leden van de Damesclub.
mini mousequote:Op zondag 22 oktober 2006 21:15 schreef Fetai het volgende:
[..]
Meen je dat nou? De enige muis die ik me zo snel kan bedenken is Mickey Mouse... lopen er verder echt nog muizen daar rond
![]()
Ja.. Minnie Mousequote:Op zondag 22 oktober 2006 21:15 schreef Fetai het volgende:
[..]
Meen je dat nou? De enige muis die ik me zo snel kan bedenken is Mickey Mouse... lopen er verder echt nog muizen daar rond
![]()
quote:
Volgens Wikipedia is Willie Wortel een kip verdomme. Sterker nog; een antropomorfische kip. Als we wikipedia in twijfel gaan trekken is het einde zoek...quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:14 schreef Palau het volgende:
Willie Wortel is geen kip, maar een kraanvogel.
en Loebas, de hond van donaldquote:Op zondag 22 oktober 2006 21:21 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
En Tobber he, Donalds kat. Maar ja, dat is een gewoon huisdier.
Volgens de Donald Duck was het een kraanvogel.quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:20 schreef Rumboon het volgende:
[..]
Volgens Wikipedia is Willie Wortel een kip verdomme. Sterker nog; een antropomorfische kip. Als we wikipedia in twijfel gaan trekken is het einde zoek...
http://nl.wikipedia.org/wiki/Willie_Wortel
Ja, en Broer Konijn is een konijn. En Meneer Beer is een beer, en Rein Vos is een vos en de Grote Boze Wolf is een Wolf.quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:17 schreef Palau het volgende:
Clarabella is een koe trouwens en Midas en Wolfje zijn wolven. Dan heb je ook nog Oma Wolf en Stef de wolf en Pollo. Verder heb je nog die Broer Konijn, Mollie (konijn) Toon de Schildpad , Rein de Vos, Meneer en Mevrouw Beer en die Leeuw die regeert over het bos en Vittorio Wezel
Ik nam aan dat je dat wel kon raden , ja.quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:23 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Ja, en Broer Konijn is een konijn. En Meneer Beer is een beer, en Rein Vos is een vos en de Grote Boze Wolf is een Wolf.
Ik doelde inderdaad op Mickey en Minnie, en natuurlijk nog Puk en Max (neefjes van Mickey). Of er nog meer muizen in de stad zijn durf ik niet te zeggen.quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:18 schreef Fetai het volgende:
[..]
... ik doelde meer op de bewoners zelf, naast alle hoofdpersonen.
Wellicht in het Cornelis Prulparkquote:Op zondag 22 oktober 2006 21:25 schreef HuHu het volgende:
[..]
Ik doelde inderdaad op Mickey en Minnie, en natuurlijk nog Puk en Max (neefjes van Mickey). Of er nog meer muizen in de stad zijn durf ik niet te zeggen.
quote:
Antropomorfisch bedoel je?quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:29 schreef Rumboon het volgende:
Heb Wikipedia uit pedagogisch oogpunt maar even bewerkt wat betreft de Willie Wortel kwestie
Daar heb ik een beetje een oogje opquote:Op zondag 22 oktober 2006 21:37 schreef BigBadPete het volgende:
En Zwarte Magica. Die is geil !![]()
[afbeelding]
Oh noez!quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:37 schreef EricG het volgende:
Gijs gans is ook een gans
een mens natuurlijkquote:Op zondag 22 oktober 2006 21:42 schreef Diederik_Duck het volgende:
Wat is Madam Mikmak eigenlijk?
[afbeelding]
maar die wonen in het bos, is toch buiten duckstad?quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:17 schreef Palau het volgende:
Clarabella is een koe trouwens en Midas en Wolfje zijn wolven. Dan heb je ook nog Oma Wolf en Stef de wolf en Pollo. Verder heb je nog die Broer Konijn, Mollie (konijn) Toon de Schildpad , Rein de Vos, Meneer en Mevrouw Beer en die Leeuw die regeert over het bos en Vittorio Wezel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |