Nee, Goofy is een hond. En Pluto. Deze lijken er niet op...quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:55 schreef timbastiaansen het volgende:
Zijn dat geen honden?
Goofy is een dingoquote:Op zondag 22 oktober 2006 20:56 schreef Rumboon het volgende:
[..]
Nee, Goofy is een hond. En Pluto. Deze lijken er niet op...
alleen de burgermeester was toch een varken?quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:08 schreef Fetai het volgende:
Duckstad bestaat uit het overgrote deel uit: eenden, honden en varkens. Dat weet iedereen toch
![]()
Je vergeet de muizen.quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:08 schreef Fetai het volgende:
Duckstad bestaat uit het overgrote deel uit: eenden, honden en varkens. Dat weet iedereen toch
![]()
Enkele bewoners ook, bijvoorbeeld wat leden van de Damesclub.quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:09 schreef Acryl het volgende:
[..]
alleen de burgermeester was toch een varken?
Knor! Tok!quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:10 schreef HuHu het volgende:
[..]
Je vergeet de muizen.
[..]
Enkele bewoners ook, bijvoorbeeld wat leden van de Damesclub.
quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:14 schreef Palau het volgende:
Willie Wortel is geen kip, maar een kraanvogel.
Meen je dat nouquote:Op zondag 22 oktober 2006 21:10 schreef HuHu het volgende:
[..]
Je vergeet de muizen.
[..]
Enkele bewoners ook, bijvoorbeeld wat leden van de Damesclub.
mini mousequote:Op zondag 22 oktober 2006 21:15 schreef Fetai het volgende:
[..]
Meen je dat nou? De enige muis die ik me zo snel kan bedenken is Mickey Mouse... lopen er verder echt nog muizen daar rond
![]()
Ja.. Minnie Mousequote:Op zondag 22 oktober 2006 21:15 schreef Fetai het volgende:
[..]
Meen je dat nou? De enige muis die ik me zo snel kan bedenken is Mickey Mouse... lopen er verder echt nog muizen daar rond
![]()
quote:
Volgens Wikipedia is Willie Wortel een kip verdomme. Sterker nog; een antropomorfische kip. Als we wikipedia in twijfel gaan trekken is het einde zoek...quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:14 schreef Palau het volgende:
Willie Wortel is geen kip, maar een kraanvogel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |