uhu!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:42 schreef Frollo het volgende:
Als je toch zo'n manier aan je centjes moet komen, allememachies, hoe sneu ben je dan.
oplichters
Ooh doe geen moeitequote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:49 schreef RyanVlensjes het volgende:
Zal ik alvast een smerig pizza recept bedenken?
hoezo een baksteen opsturen?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 10:27 schreef Armageddon het volgende:
Hier is het bewuste artikel.
http://www.idealog.nl/art(...)lo_ga_eens_dood.html
Met de luchtpost....quote:
w00t.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:10 schreef SadKingBilly het volgende:
Doe es ff dat rekeningnummer hier (voor 16:30), zal ik kijken of het in mijn systeem voorkomt
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:10 schreef SadKingBilly het volgende:
Doe es ff dat rekeningnummer hier (voor 16:30), zal ik kijken of het in mijn systeem voorkomt
geeft niks ik heb een back-upquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:15 schreef SadKingBilly het volgende:
Partner op bankrelatie: Geen waarden bij deze selectie.
sorry
niks gevondenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:19 schreef _GdR_ het volgende:
ram dat rekening nummer is in google.
sent!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:20 schreef Zwaffel het volgende:
Goed,ik heb dus de gegevens maar sjeen heeft ze aangepast.
Wie die zooi moet hebben mot ff PM'en
quote:
FF via PM, post werd geedit,quote:
het is inderdaad de veenstraat denk ik.quote:
Ja dat wou ik ook al doen. En dan?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:37 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
het is inderdaad de veenstraat denk ik.
ik ga ff bellen.
"Hallo met Piet! Ik ben een joegoeslaaf, en ik vroeg me af of u iemand probeert op te lichten? Lijkt mij niet zo'n goed plan? u woont toch op *insert straat*! ?? "quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:37 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Ja dat wou ik ook al doen. En dan?
"ja hoi heeft u een telefoon op marktplaats te koop staan?"
denk niet dat ze ja zeggen![]()
nee mevrouw uit de veenstraat is het niet.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:37 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Ja dat wou ik ook al doen. En dan?
"ja hoi heeft u een telefoon op marktplaats te koop staan?"
denk niet dat ze ja zeggen![]()
heb je serieus gebelt?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:41 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
nee mevrouw uit de veenstraat is het niet.
de broekstraat neemt nie opquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:42 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
heb je serieus gebelt?
Ik ga ook bellen
ik heb t nog opgenomen ookquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:42 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
heb je serieus gebelt?
Ik ga ook bellen
okequote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:43 schreef Guusie het volgende:
share!
neem tnie op ik ben bezig met de korenbloemquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:42 schreef _GdR_ het volgende:
wie gaat de broekstraat bellen?
doe maar. We verliezen toch niks.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:44 schreef Armageddon het volgende:
Godverdomme niets te vinden met dit heerschap. Ik denk zelf dat dit geen oplichter is maar gewoon een gevalletje jammer. Het enige wat ik kan doen is een post maken op IDEA en dan de link mailen en gaan dreigen met publicatie van naam en adres en telefoonnummer. Een soort poker dus. Misschien gaat ze all in.Doen?
ik bel nu Aardstraatquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:43 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
ik heb t nog opgenomen ook
je hoor haar stem alleen heeeeeel zacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |