ik hoop het ookquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:26 schreef Aibmi het volgende:
Je moet het geld toch wel terug kunnen krijgen? Zou gek zijn als het niet zo is. Je weet een rekeningnummer, en emailadres. Ik hoop iig dat het lukt
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 12:18 schreef Schotse_Hooglander het volgende:
Zou gaaf zijn als ze dom genoeg zou zijn, om een hyves te hebben of iets dergelijks.
Ik zou dan een mail sturen en zeggen dat je haar adres hebt achterhaald. Voorstellen dat zij gewoon de 80 euro overmaakt en dat het jou dan wat reistijd scheelt en haar een gebroken nek.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 12:21 schreef Zwaffel het volgende:
wat is nou het slimste mocht ik achter dat adres komen? aangifte doen of langsgaan?
Ik ben voor de laatste optie,maar ik ben dan ook een relkip
Men kan gewoon een verzonnen achternaam en woonplaats aan je geven hoor als er maar een correct rekening nummer wordt doorgegeven.Alleen bij de postbank kan het wel eens zijn dat het niet lukt, maar voor de rest .. Noooo problemquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 12:22 schreef _The_General_ het volgende:
Je weet toch al de achternaam en de woonplaats?
Heeft ze het letterlijk geweigerd (alsin: "Nee"quote:Nu heeft zij het geld overgemaakt naar een rekeningnr van de rabobank. Maar de beste verkoopster weigert nu om de telefoon op te sturen.
Dat staat een paar posts eerder al:quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 12:38 schreef Palomar het volgende:
Wat bedoel je trouwens precies met:
[..]Heeft ze het letterlijk geweigerd (alsin: "Nee"), of heeft ze alleen niet meer gereageerd? Kan natuurlijk in die 4 dagen serieus iets tussen zijn gekomen waardoor ze even niet kan reageren...
Ik heb zelf ook es iets gekocht via marktplaats, wat na een week wachten (al vooruitbetaald) niet werd verstuurd. Die kerel reageerde ook niet meer op e-mails. Toen heb ik met een hotmail accountje onder een andere naam gereageerd op een andere advertentie van hem, en hij reageerde ineens wel binnen 10 minuten... Heb die persoon daar toen even mee geconfronteerd en de volgende dag lag mn bestelling in de brievenbus.
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 10:43 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Hoor dus net dat zij een mailtje heeft gestuurd van
"hoi krijg ik mn foon nog?"
En de verkoopster van -Nee!
En toen niks meer laten horen
dus je weet eigenlijk niets....quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:26 schreef Aibmi het volgende:
Je moet het geld toch wel terug kunnen krijgen? Zou gek zijn als het niet zo is. Je weet een rekeningnummer, en emailadres. Ik hoop iig dat het lukt
Jawel, als ze de mails nog heeft dan kan marktplaats je hebben, vooral omdat die studente een mail heeft gehad dat ze de telefoon gewoon niet krijgt.quote:
Dit is niet hetzelfde probleem. Ik plaats jouw probleem liever in het vakje "azijnzeiker"quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:15 schreef sanger het volgende:
TVP, ik zit met hetzelfde probleem.
Heb via Fok! V&A een SE K750i gekocht maar de levering was niet helemaal in orde. Er wordt gesproken van nieuwstaat (doos is niet open geweest). Ik heb wel de zending binnen gekregen, echter waren de batterij en de headset niet helemaal nieuw meer. Ik heb ik het topic gereageerd, en een mail verstuurd maar geen reactie. Hij heeft wel op andere topics op Fok! gereageerd dus hij moet het gezien hebben.
Wat kan ik nu doen? Ik weet zijn adres, en op adres heb ik het telefoonnummer (vast en mobiel) gevonden. Alleen zal dat van zijn ouders zijn. Wie heeft er tips?
Wat ben je weer lekker vriendelijkquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:16 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Dit is niet hetzelfde probleem. Ik plaats jouw probleem liever in het vakje "azijnzeiker"
Vriendelijk komt niet in mijn woordenboek voor mijn beste.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:17 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Wat ben je weer lekker vriendelijk![]()
Ja leuk,open maar een ander topicquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:15 schreef sanger het volgende:
TVP, ik zit met hetzelfde probleem.
Heb via Fok! V&A een SE K750i gekocht maar de levering was niet helemaal in orde. Er wordt gesproken van nieuwstaat (doos is niet open geweest). Ik heb wel de zending binnen gekregen, echter waren de batterij en de headset niet helemaal nieuw meer. Ik heb ik het topic gereageerd, en een mail verstuurd maar geen reactie. Hij heeft wel op andere topics op Fok! gereageerd dus hij moet het gezien hebben.
Wat kan ik nu doen? Ik weet zijn adres, en op adres heb ik het telefoonnummer (vast en mobiel) gevonden. Alleen zal dat van zijn ouders zijn. Wie heeft er tips?
Mot ze d'r geld nou terug of hoe zit dat? Gaat madam gewoon even met pauze.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:18 schreef Zwaffel het volgende:
Ze is met pauze. over 15 min is ze terug.
stoute mensen!quote:echter waren de batterij en de headset niet helemaal nieuw meer
Nee die vrouw is dr moederquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:19 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Mot ze d'r geld nou terug of hoe zit dat? Gaat madam gewoon even met pauze.![]()
mhawquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:20 schreef Rio het volgende:
Doei EUR 80,=!
Ooit gehoord van de wet van privacy?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:24 schreef gepper het volgende:
Ik heb ook zoiets ooit meegemaakt.
Gewoon bellen met postbank, hun gaan dan bemiddelen tussen de 2 partijen (oftewel vragen of diegene het geld wil terugstorten)
Wordt dit niet gedaan mogen (moeten) ze na een maand naam, adres enzovoorts doorgeven zodat je zelf contact op kan nemen/aangifte kan doen/knokploeg sturen.
Dit was alleen van postbank -> postbank rekening en niet naar rabobank.....
En toch doen ze hetquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:26 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Ooit gehoord van de wet van privacy?lijkt me sterk dat ze zo maar ff NAW gegevens vrijgeven eigk.
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:27 schreef gepper het volgende:
[..]
En toch doen ze het(persoonlijke ervaring) Ze zeiden zelfs dat ze dat verpicht zijn te doen na een maand na melding...
Hey,anders ik welquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:28 schreef fuckbuddy het volgende:
En anders gaan we ff langs, heb wel zin om de huisraat van dat soort mensen kort en klein te slaan.
jajajaja stoere praat. kom nou gewoon met dat adres.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:29 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Hey,anders ik wel
Ik zie mezelf al helemaal staan met een honkbalknuppel.
"Hoi,ik kom even 80 euro halen voor dat meisje wat je hebt opgelicht. Die telefoon mag je in je reet steken"
-puh ik heb niks gedaan
*honkbalknuppel laat zien*
"zeker weten?"
-ooh hier is 80 euro
die heb ik dus niet.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:34 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
jajajaja stoere praat. kom nou gewoon met dat adres.
Gelukkig maak je de tag achter je naam waar....quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:16 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Dit is niet hetzelfde probleem. Ik plaats jouw probleem liever in het vakje "azijnzeiker"
Dan zit ik al thuis. Spreek je vanmiddag/vanavond wel dan!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:37 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
die heb ik dus niet.
Nou,oke volgende : Dat meisje is *nu* onderweg naar huis.
Zodra ze thuis is belt ze haar moeder om bankreknr,gebruikersnaam en e-mail door te geven.
Die moeder belt mij dan weer.
Dus ik hoop over 45 a 60 min toch echt dat rek nr te hebben
Gaan ik ook doenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:19 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Ja leuk,open maar een ander topic![]()
trouwens dit moet in de V&A feedback
Ow dat vertelde je er niet bijquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:38 schreef sanger het volgende:
[..]
Gelukkig maak je de tag achter je naam waar....
Maar zou jij niet gaan zeiken als je een (ZGAN, doos is alleen open geweest om te kijken of hij ge simlocked is ;')) telefoon zou kopen waarvan de batterij na 5 minuten leeg is?
Anders ad je me op msnquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:38 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Dan zit ik al thuis. Spreek je vanmiddag/vanavond wel dan!
Veulquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:39 schreef baskabel4 het volgende:
en dan?wat hebben we aan dat rekeningnummer??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |