Tuurlijk,dat het dom is weet ze ook donders goed. En idd "maar" 80 euro. Maar het is voor haar veel geld. Al was het 10. Het gaat IMHO ook nog om het idee.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 10:22 schreef DerBolle het volgende:
buiten het feit om dat het ontzettend dom is van dat meisje, mag ze blij zijn dat het maar 80 euro is.
Ik heb geen idee. Ik gok hooguit een dag of 4. De politie wil wel wat doen,enkel als zij de adres gegevens overhandigt. Ik las net op marktplaats dat als je opgelicht bent je aangifte moet doen en de politie via het contactform contact moet laten opnemen met MP. Als de politie het advertentie nr erbij vermeldt speelt marktplaats de gegevens door.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 10:24 schreef opgebaarde het volgende:
Hoeveel tijd zit er tussen het moment van geld overmaken en nu?
Rabobank zal niks doen, iedereen kan een mooi verhaal vertellen, helaas in dit geval. Als de politie niks wil doen, dan heb je alleen marktplaats nog.
Kijk, now we are talking businessquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 10:25 schreef Armageddon het volgende:
Ook een keer zo'n geintje gehad. Heb toen de hele kolerezooi van die persoon (prive gegevens + geintjes die die uithaalde) op mijn weblog gezet. Binnen een week had ik mijn geld terug plus het artikel.
Geef mij straks die gebruikersnaam maar + IP adres + Bankrekeningnaam en nummer en dan ga ik dat voor die studente regelen.
Dat krijg ik ws morgen pas. Aangezien de vrouw die ik sprak op het werk zit en haar dochter is morgen weer thuis.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 10:25 schreef Armageddon het volgende:
Ook een keer zo'n geintje gehad. Heb toen de hele kolerezooi van die persoon (prive gegevens + geintjes die die uithaalde) op mijn weblog gezet. Binnen een week had ik mijn geld terug plus het artikel.
Geef mij straks die gebruikersnaam maar + IP adres + Bankrekeningnaam en nummer en dan ga ik dat voor die studente regelen.
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 10:27 schreef Armageddon het volgende:
Hier is het bewuste artikel.
http://www.idealog.nl/art(...)lo_ga_eens_dood.html
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 10:27 schreef Armageddon het volgende:
Hier is het bewuste artikel.
http://www.idealog.nl/art(...)lo_ga_eens_dood.html
Ik vermoed eigenlijk dat ze nooit een telnr van die vrouw gehad heeft en dat alles via mail is gegaan. En al zal ze wel een nr hebben,een telefoon is natuurlijk makkelijk uit te zettenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 10:29 schreef beestjuh het volgende:
Rabobank kan een boze brief naar hun klant sturen, dat is eigenlijk het enige. Als je vriendin het goed aanpakt wellicht een persoonlijk telefoontje...
Geef jij mij maar zoveel mogelijk gegevens en ome Arma gaat dat regelen voor jou.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 10:29 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Dat krijg ik ws morgen pas. Aangezien de vrouw die ik sprak op het werk zit en haar dochter is morgen weer thuis.
En dan nog,hoe wou je dat doen? Ip adres kun je alleen hostname resolven. Bankrek staat nooit een adres bij
Dat heeft de bank waarschijnlijk wel...quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 10:31 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Ik vermoed eigenlijk dat ze nooit een telnr van die vrouw gehad heeft en dat alles via mail is gegaan. En al zal ze wel een nr hebben,een telefoon is natuurlijk makkelijk uit te zetten
Ik zit net te denken,ze heeft het bank rek nr. Dus ook de naam + achternaam waar het naartoe moet. Dat in combo met de plaats dan moet er toch IETS te vinden zijn ?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 10:31 schreef danos het volgende:
dat is het risico van op internet kopen via sites als marktplaats.nl, vraag altijd het prive telefoonnummer/adres van iemand en bel nog even voordat je wat gaat overmaken, kan je een boel problemen schelen.
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 10:32 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Geef jij mij maar zoveel mogelijk gegevens en ome Arma gaat dat regelen voor jou.
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 10:36 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Ik zal die vrouw zo ff bellen dat ze mot opschieten met die gegevens.![]()
ben sowieso zelf ook wel benieuwd
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 10:33 schreef beestjuh het volgende:
[..]
Dat heeft de bank waarschijnlijk wel...
Vraagje: hoe is dat gegaan?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 10:19 schreef Zwaffel het volgende:
.... Nu heeft zij het geld overgemaakt naar een rekeningnr van de rabobank. Maar de beste verkoopster weigert nu om de telefoon op te sturen.
De verkooper heeft niks meer laten horen. Antwoord niet op mailtjes,telefoontjes helemaal NIKSquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 10:37 schreef Ozziecar het volgende:
[..]
Vraagje: hoe is dat gegaan?
Heeft de verkoper niets meer laten horen?
Of heeft ze echt een mailtje gekregen dat ze naar haar telefoon kan fluiten?
Heeft de verkoopster nu echt geweigerd om de telefoon op te sturen of heeft ze niet meer gereageerd? In het tweede geval kan er natuurlijk gewoon een logische oorzaak zijn waardoor ze niet heeft kunnen reageren.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 10:39 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
De verkooper heeft niks meer laten horen. Antwoord niet op mailtjes,telefoontjes helemaal NIKS
Hoor dus net dat zij een mailtje heeft gestuurd vanquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 10:42 schreef Everett het volgende:
[..]
Heeft de verkoopster nu echt geweigerd of de telefoon op te sturen of heeft ze niet meer gereageerd? In het tweede geval kan er natuurlijk gewoon een logische oorzaak zijn waardoor ze niet heeft kunnen reageren.
pm dat mailadres even als je wil.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 10:39 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
De verkooper heeft niks meer laten horen. Antwoord niet op mailtjes,telefoontjes helemaal NIKS
Dat heb ik niet lieverd. Tegen 13:00 is ze vrij en gaat dr moeder bellen voor het rek nr. Zal gelijk mail adres en andere shit vragen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 10:44 schreef Armageddon het volgende:
[..]
pm dat mailadres even als je wil.
Ok, dat laat dan aan duidelijkheid in ieder geval niets te wensen over. Alleen wel heel stom om dan een Rabo rekening te gebruiken. Dan is de kans toch wel groot dat je adres wordt achterhaald en dat iemand zijn/haar geld terug komt halen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 10:43 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Hoor dus net dat zij een mailtje heeft gestuurd van
"hoi krijg ik mn foon nog?"
En de verkoopster van -Nee!
En toen niks meer laten horen
Misschien heeft ze niet zover gedacht omdat ze niet 1 van de slimsten is?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 10:46 schreef Everett het volgende:
[..]
Ok, dat laat dan aan duidelijkheid in ieder geval niets te wensen over. Alleen wel heel stom om dan een Rabo rekening te gebruiken. Dan is de kans toch wel groot dat je adres wordt achterhaald en dat iemand zijn/haar geld terug komt halen.
Wat vooral belangrijk is dat is de naam waar het rekeningnummer onder valt. En ik haat oplichters maar dat was je misschien al opgevallen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 10:45 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Dat heb ik niet lieverd. Tegen 13:00 is ze vrij en gaat dr moeder bellen voor het rek nr. Zal gelijk mail adres en andere shit vragen.
Wel lief dat je wil helpen
Doe me ook meteen haar MSN dan straks.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 10:48 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Misschien heeft ze niet zover gedacht omdat ze niet 1 van de slimsten is?
Ja,daar dacht ik ook aanquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 10:48 schreef Orealo het volgende:
Als je iets wilt overmaken heb je toch Naam+Achternaam+woonplaats nodig?
www.telefoongids.nl , hoef je geen Arma voor te zijn.
Zo simpel is het meestal niet helaas.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 10:48 schreef Orealo het volgende:
Als je iets wilt overmaken heb je toch Naam+Achternaam+woonplaats nodig?
www.telefoongids.nl , hoef je geen Arma voor te zijn.
"Never underestimate the power of the Internet"quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 10:50 schreef Zwaffel het volgende:ik ben wel benieuwd of dit een leuk geld terug einde gaat krijgen
Moet lukken.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 10:50 schreef Zwaffel het volgende:ik ben wel benieuwd of dit een leuk geld terug einde gaat krijgen
Hetzelfde internet waardoor ze kon worden opgelicht bedoel je...quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 10:51 schreef ChOas het volgende:
[..]
"Never underestimate the power of the Internet"
Die gaat straks spijt krijgen dat wil jij niet weten.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 10:53 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Hetzelfde internet waardoor ze kon worden opgelicht bedoel je...
Ja, die... we hebben het niet over intelligentie, maar over het openbaren van informatie.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 10:53 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Hetzelfde internet waardoor ze kon worden opgelicht bedoel je...
Je gaat haar toch niet vermoordenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 10:55 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Die gaat straks spijt krijgen dat wil jij niet weten.
Als dat geld niet heel snel terug komt misschien wel. Tis toch alweer een paar dagen geleden dat ik iemand vermoord heb.quote:
hey! ik mag eerst als ik dr adres hebquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:04 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Als dat geld niet heel snel terug komt misschien wel. Tis toch alweer een paar dagen geleden dat ik iemand vermoord heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |