Zijn hier dan geen modjes?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 03:24 schreef Thieske het volgende:
hey swa, je weet toch, wij negers nemen hele deze land over jonge dus deze topic is zeker kansloos, je weets.
see you., mattie......
Waar zijn de tijden van kraaltjes en spiegeltjes gebleven....quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 03:27 schreef Thieske het volgende:
[..]
alle mopdjes zijn mijn matties, ze dansen met mij de mocro flevour, je weets.
Pimpen is da bomb!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 03:28 schreef kijk_aan het volgende:
[..]
Waar zijn de tijden van kraaltjes en spiegeltjes gebleven....![]()
Daar word ik dan weer verdrietig van.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 03:32 schreef Steinberger het volgende:
[..]
Nee ik word heel blij van jou
ok snij je polsen dan maar doorquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 03:33 schreef Thieske het volgende:
[..]
Daar word ik dan weer verdrietig van.
Hoe Nederlands...quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 03:00 schreef Steinberger het volgende:
Dit wordt de topicreeks voor Nederlandse Blanke mensen. Praat hier over alles wat wij liefhebben!
-AMERIKAANSE AUTOS![]()
Kun je het niet hebben dat Nederland een sterke band met de vs heeftquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 03:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hoe Nederlands...
Jij bent zeker zo'n sukkel die graag achter de VS aan loopt? Daar is weinig Nederlands aan vriend. Was je opa in de oorlog ook lid van de NSB?
Ik prefereer deze methode:quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 03:33 schreef Steinberger het volgende:
[..]
ok snij je polsen dan maar door
ja natuurlijk mag je hier posten, wij nederlanders zijn heel vredelievend!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 03:35 schreef opgebaarde het volgende:
live...
Ik ben een Turk en ik ben blank en woon in Nederland...mag ik hier posten
kusjes een onzeker kreeftje
Dat hebben we ook met Israel of Surinamequote:Op vrijdag 20 oktober 2006 03:35 schreef Steinberger het volgende:
[..]
Kun je het niet hebben dat Nederland een sterke band met de vs heeft![]()
En Belgie! Want daar komt de friet vandaan!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 03:35 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dat hebben we ook met Israel of Suriname
Kun je het niet hebben dat je een landverrader bent?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 03:35 schreef Steinberger het volgende:
[..]
Kun je het niet hebben dat Nederland een sterke band met de vs heeft![]()
yo swaquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 03:36 schreef Thieske het volgende:
[..]
En Belgie! Want daar komt de friet vandaan!
Geweldig!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 03:35 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dat hebben we ook met Israel of Suriname
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 03:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kun je het niet hebben dat je een landverader bent?![]()
die persoon waar jij heel blij van werd en jij raadde die persoon aan zijn polsen open te snijden, remember?quote:
kan bestquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 03:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Steinberger, klinkt als een kankermof.
heet hij swa?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 03:39 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
die persoon waar jij heel blij van werd en jij raadde die persoon aan zijn polsen open te snijden, remember?
klinkt swa beter dan ido?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 03:41 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Eigenlijk Henk maar omdat Hendrik Ido zo klote klonk noemt iedereen Henk Swa
Idd, en ik ben swartquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 03:41 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Eigenlijk Henk maar omdat Hendrik Ido zo klote klonk noemt iedereen Henk Swa
Ons? Je hebt MPS?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 03:42 schreef Steinberger het volgende:
[..]
wat leuk dat je ons topic komt bezoeken!
okeyquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 03:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Persoonlijk vind ik dat Duitse VS aanbidders aan het gas moeten, ze moeten iig geen topics openen die de nationale trots moeten bevorderen. Zoals dit topic een (vrij) zielige poging daartoe is...
uitlaatgas van Amerikaanse benzineslurpers?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 03:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Persoonlijk vind ik dat Duitse VS aanbidders aan het gas moeten, ze moeten iig geen topics openen die de nationale trots moeten bevorderen. Zoals dit topic een (vrij) zielige poging daartoe is...
Dankje, ik houd nu eenmaal van AMERIKAANSE auto'squote:Op vrijdag 20 oktober 2006 03:42 schreef Steinberger het volgende:
[..]
wat leuk dat je ons topic komt bezoeken!
Nee ben geen turk en heb er eentje een uur gekekenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 03:44 schreef pietje77 het volgende:
Opgebaarde , ben je turks? en heb je al iets gekeken of heb ik ze allemaal voor niets gegeven?
Ga je nou aan het gas hangen dan?quote:
Bijvoorbeeld!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 03:44 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
uitlaatgas van Amerikaanse benzineslurpers?![]()
ik ookquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 03:44 schreef Thieske het volgende:
[..]
Dankje, ik houd nu eenmaal van AMERIKAANSE auto's
Enne, ons?![]()
dat is een goeiequote:Op vrijdag 20 oktober 2006 03:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ga je nou aan het gas hangen dan?
Je zou je moeder een groot plezier doen waarschijnlijk![]()
Ik heb even geen 1 uur 52 de tijd, sorry.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 03:45 schreef pietje77 het volgende:
Voor alle mensen super belangrijk dit! http://video.google.com/videoplay?docid=786048453686176230 (staat nu nr. 16 in V.S. Google top 100)
Waar gaat 't over?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 03:47 schreef pietje77 het volgende:
geen excuses nodig, wel extreem jammer omdat je niet weet wat je ziet.....
welke heb jij gezien nep turk?
dunno, niet dezequote:Op vrijdag 20 oktober 2006 03:47 schreef pietje77 het volgende:
geen excuses nodig, wel extreem jammer omdat je niet weet wat je ziet.....
welke heb jij gezien nep turk?
domme vraag "swa"quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 03:49 schreef Thieske het volgende:
Wordt dit een reeks?
omdat het geen feiten zijnquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 03:50 schreef pietje77 het volgende:
er worden alleen feiten, op een wat amerikaanse(blanke) manier gepresenteerd over alle terrorisme gepleegd door de regering, en dat is bijna alles - DE-CLASSIFIED ! ( alleen geen hond die het weet)
in negerstan zekerquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 03:51 schreef Thieske het volgende:
[..]
Er zijn geen domme vragen alleen domme antwoorden.![]()
Ga eens terug naar Truth.....quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 03:50 schreef pietje77 het volgende:
er worden alleen feiten, op een wat amerikaanse(blanke) manier gepresenteerd over alle terrorisme gepleegd door de regering, en dat is bijna alles - DE-CLASSIFIED ! ( alleen geen hond die het weet)
WHahahahahaha! Hij zei negerstan. hoe komt ie erop.quote:
Klinkt saai. Droge feiten. Ik sla 'm maar over.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 03:54 schreef pietje77 het volgende:
1 voorbeeld wat aan bod komt in de documentaire : http://en.wikipedia.org/wiki/Emad_Salem
Alles is dus nogmaals - de-classified / toegegeven.
En wil je helemaal stijl achterover slaan van een brilliante cult/documentaire/film met alleen maar droge feiten dan moet je "Who killed John O'neill" kijken (dutch subs available)
wow jij typt veelquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 03:54 schreef Thieske het volgende:
[..]
WHahahahahaha! Hij zei negerstan. hoe komt ie erop.![]()
![]()
Whahaha, wat een lol. Die Steinberger toch. Whoeoejeoej.
![]()
![]()
![]()
het is de schuld van de zandnegersquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 03:57 schreef pietje77 het volgende:
Ik kan je beloven dat je vanaf dan alles overziet, terrorisme, papier geld, inflatie, schuld(regering+volk - heel het westen) etc etc
Je weet gewoon niet wat je meemaakt! gegarandeerd !!
En dan? Moet ik me daar dan hele dagen druk over gaan maken en anderen gaan overtuigen op FOK! van m'n gelijk?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 03:57 schreef pietje77 het volgende:
Ik kan je beloven dat je vanaf dan alles overziet, terrorisme, papier geld, inflatie, schuld(regering+volk - heel het westen) etc etc
Je weet gewoon niet wat je meemaakt! gegarandeerd !!
Net zoals Loose Change en daar is 70% van de gegeven feiten gewoon te weerleggen (natuurkunde of normaal redeneren), dus zo'n nieuwe conspiracyfilm kan me redelijk gestolen wordenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 03:54 schreef pietje77 het volgende:
1 voorbeeld wat aan bod komt in de documentaire : http://en.wikipedia.org/wiki/Emad_Salem
Alles is dus nogmaals - de-classified / toegegeven.
En wil je helemaal stijl achterover slaan van een brilliante cult/documentaire/film met alleen maar droge feiten dan moet je "Who killed John O'neill" kijken (dutch subs available)
Nee van de swa's (oftewel, de swartjes)quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 03:57 schreef Steinberger het volgende:
[..]
het is de schuld van de zandnegers
ik lig in een deuk johquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 03:59 schreef Thieske het volgende:
[..]
Nee van de swa's (oftewel, de swartjes)
dus je kots nu op blanke mensen?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 04:00 schreef Steinberger het volgende:
[..]
blanke MENSCHEN, niet blanke vla
Nee, ik kots op swasquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 04:01 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
dus je kots nu op blanke mensen?![]()
zittie nog steeds dronken achter z'n computertjequote:Op vrijdag 20 oktober 2006 04:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Hoe oud ben je eigenlijk Zwijnberger, jaartje of 16?
max en nu hopen dat die extreem van de kaart is, anders....quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 04:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Hoe oud ben je eigenlijk Zwijnberger, jaartje of 16?
"zittie"quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 04:04 schreef Steinberger het volgende:
[..]
zittie nog steeds dronken achter z'n computertje![]()
iddquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 04:05 schreef Thieske het volgende:
[..]
He daar gaat dit topic niet over! Dit gaat over Amerikaanse auto's.....![]()
Het is herfstvakantie dus hij mag lang opblijven.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 04:04 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
max en nu hopen dat die extreem van de kaart is, anders....![]()
Dat zal het 'm zijn.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 04:06 schreef Thieske het volgende:
[..]
Het is herfstvakantie dus hij mag lang opblijven.
zou ik ook doen!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 04:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat zal het 'm zijn.
Ik ga maar eens maffen,slaap ze, zwijn-asperger...
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 04:07 schreef Thieske het volgende:
[..]
Alleen jammer voor je dat je er zelf nog niet in mag rijden.
hup naar je boomhutquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 04:12 schreef Thieske het volgende:
Ik duik m'n bed ook maar eens in. Doe je de groeten aan me in je laatste woord Steinberger.
-x-
een swa.
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 04:36 schreef OFfSprngr het volgende:
* OFfSprngr zet Type O Negative - Kill All The White People op.
inderdaad.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |