Zijn hier dan geen modjes?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 03:24 schreef Thieske het volgende:
hey swa, je weet toch, wij negers nemen hele deze land over jonge dus deze topic is zeker kansloos, je weets.
see you., mattie......
Waar zijn de tijden van kraaltjes en spiegeltjes gebleven....quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 03:27 schreef Thieske het volgende:
[..]
alle mopdjes zijn mijn matties, ze dansen met mij de mocro flevour, je weets.
Pimpen is da bomb!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 03:28 schreef kijk_aan het volgende:
[..]
Waar zijn de tijden van kraaltjes en spiegeltjes gebleven....![]()
Daar word ik dan weer verdrietig van.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 03:32 schreef Steinberger het volgende:
[..]
Nee ik word heel blij van jou
ok snij je polsen dan maar doorquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 03:33 schreef Thieske het volgende:
[..]
Daar word ik dan weer verdrietig van.
Hoe Nederlands...quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 03:00 schreef Steinberger het volgende:
Dit wordt de topicreeks voor Nederlandse Blanke mensen. Praat hier over alles wat wij liefhebben!
-AMERIKAANSE AUTOS![]()
Kun je het niet hebben dat Nederland een sterke band met de vs heeftquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 03:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hoe Nederlands...
Jij bent zeker zo'n sukkel die graag achter de VS aan loopt? Daar is weinig Nederlands aan vriend. Was je opa in de oorlog ook lid van de NSB?
Ik prefereer deze methode:quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 03:33 schreef Steinberger het volgende:
[..]
ok snij je polsen dan maar door
ja natuurlijk mag je hier posten, wij nederlanders zijn heel vredelievend!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 03:35 schreef opgebaarde het volgende:
live...
Ik ben een Turk en ik ben blank en woon in Nederland...mag ik hier posten
kusjes een onzeker kreeftje
Dat hebben we ook met Israel of Surinamequote:Op vrijdag 20 oktober 2006 03:35 schreef Steinberger het volgende:
[..]
Kun je het niet hebben dat Nederland een sterke band met de vs heeft![]()
En Belgie! Want daar komt de friet vandaan!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 03:35 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dat hebben we ook met Israel of Suriname
Kun je het niet hebben dat je een landverrader bent?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 03:35 schreef Steinberger het volgende:
[..]
Kun je het niet hebben dat Nederland een sterke band met de vs heeft![]()
yo swaquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 03:36 schreef Thieske het volgende:
[..]
En Belgie! Want daar komt de friet vandaan!
Geweldig!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 03:35 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dat hebben we ook met Israel of Suriname
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 03:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kun je het niet hebben dat je een landverader bent?![]()
die persoon waar jij heel blij van werd en jij raadde die persoon aan zijn polsen open te snijden, remember?quote:
kan bestquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 03:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Steinberger, klinkt als een kankermof.
heet hij swa?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 03:39 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
die persoon waar jij heel blij van werd en jij raadde die persoon aan zijn polsen open te snijden, remember?
klinkt swa beter dan ido?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 03:41 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Eigenlijk Henk maar omdat Hendrik Ido zo klote klonk noemt iedereen Henk Swa
Idd, en ik ben swartquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 03:41 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Eigenlijk Henk maar omdat Hendrik Ido zo klote klonk noemt iedereen Henk Swa
Ons? Je hebt MPS?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 03:42 schreef Steinberger het volgende:
[..]
wat leuk dat je ons topic komt bezoeken!
okeyquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 03:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Persoonlijk vind ik dat Duitse VS aanbidders aan het gas moeten, ze moeten iig geen topics openen die de nationale trots moeten bevorderen. Zoals dit topic een (vrij) zielige poging daartoe is...
uitlaatgas van Amerikaanse benzineslurpers?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 03:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Persoonlijk vind ik dat Duitse VS aanbidders aan het gas moeten, ze moeten iig geen topics openen die de nationale trots moeten bevorderen. Zoals dit topic een (vrij) zielige poging daartoe is...
Dankje, ik houd nu eenmaal van AMERIKAANSE auto'squote:Op vrijdag 20 oktober 2006 03:42 schreef Steinberger het volgende:
[..]
wat leuk dat je ons topic komt bezoeken!
Nee ben geen turk en heb er eentje een uur gekekenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 03:44 schreef pietje77 het volgende:
Opgebaarde , ben je turks? en heb je al iets gekeken of heb ik ze allemaal voor niets gegeven?
Ga je nou aan het gas hangen dan?quote:
Bijvoorbeeld!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 03:44 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
uitlaatgas van Amerikaanse benzineslurpers?![]()
ik ookquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 03:44 schreef Thieske het volgende:
[..]
Dankje, ik houd nu eenmaal van AMERIKAANSE auto's
Enne, ons?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |