die persoon waar jij heel blij van werd en jij raadde die persoon aan zijn polsen open te snijden, remember?quote:
kan bestquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 03:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Steinberger, klinkt als een kankermof.
heet hij swa?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 03:39 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
die persoon waar jij heel blij van werd en jij raadde die persoon aan zijn polsen open te snijden, remember?
klinkt swa beter dan ido?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 03:41 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Eigenlijk Henk maar omdat Hendrik Ido zo klote klonk noemt iedereen Henk Swa
Idd, en ik ben swartquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 03:41 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Eigenlijk Henk maar omdat Hendrik Ido zo klote klonk noemt iedereen Henk Swa
Ons? Je hebt MPS?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 03:42 schreef Steinberger het volgende:
[..]
wat leuk dat je ons topic komt bezoeken!
okeyquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 03:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Persoonlijk vind ik dat Duitse VS aanbidders aan het gas moeten, ze moeten iig geen topics openen die de nationale trots moeten bevorderen. Zoals dit topic een (vrij) zielige poging daartoe is...
uitlaatgas van Amerikaanse benzineslurpers?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 03:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Persoonlijk vind ik dat Duitse VS aanbidders aan het gas moeten, ze moeten iig geen topics openen die de nationale trots moeten bevorderen. Zoals dit topic een (vrij) zielige poging daartoe is...
Dankje, ik houd nu eenmaal van AMERIKAANSE auto'squote:Op vrijdag 20 oktober 2006 03:42 schreef Steinberger het volgende:
[..]
wat leuk dat je ons topic komt bezoeken!
Nee ben geen turk en heb er eentje een uur gekekenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 03:44 schreef pietje77 het volgende:
Opgebaarde , ben je turks? en heb je al iets gekeken of heb ik ze allemaal voor niets gegeven?
Ga je nou aan het gas hangen dan?quote:
Bijvoorbeeld!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 03:44 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
uitlaatgas van Amerikaanse benzineslurpers?![]()
ik ookquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 03:44 schreef Thieske het volgende:
[..]
Dankje, ik houd nu eenmaal van AMERIKAANSE auto's
Enne, ons?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |