Ty
![]()
Ik ben ook opgelucht dat het er zo uit zag als ik mij voorstelde. De lichtopbrengst is wel laag, dat moet gezegd, gelukkig is dat geen issue.
Een to-do lijstje (mijn planningen kloppen voor geen meter, dus niet teveel rekening houden)
-schuren en primeren (morgen)
-finale witte verflaag plafond,cremekleur muren, donkere muur, moluren (int weekend)
-vloer, plinten en chambrangs
Ik zou het voor eind oktober willen afhebben. Volgende week ik het immers vakantie en die wil ik gebruiken om fysiek uit te blazen, en om weer op schema te komen met de studie.
Nevenprojecten:
De camionette:Vanmiddag proberen het slot uitboren. Na veel geklooi met de boormachine heb ik er gewoon de haakse slijper op gezet. Het slot draait nu, dat is nodig om het eruit te kunnen halen naar het schijnt. Ik krijg het stuurslot er af en alle electriciteit gaat, maar starten lukt niet...
Het slot ziet er nu zo uit
![]()
:
![]()
Een slot wordt geript uit onze wisselstukcamionette:
Alleen moet ik nog subtiel het sleuteltje van de garagebox ontvreemdenMijn kamerEr was eergisteren of zo bezoek, en ik was mij zodanig aan het ergeren aan plaatsgebrek op mijn kamer dat ik snachts in mn slaap zowaar een oplossing had gevonden. De indeling is zo logisch dat ik mij afvraag waarom het niet altijd al zo was. Voorheen was er overal wel vrije ruimte maar in gangetjes rond mn belangrijkste meubels. Maar nu is alle ruimte gevoncentreerd rond de deur, wat veel ruimer lijkt. Er moet wel nog een nieuw bureau worden gebouwd en mijn rommel moet ik nog ordenen (ik heb gewoon allse uit mn kasten op de grond gezwierd en met een trekker alles op een hoop geveegd). mijn cinemabed behoeft maar een paar kleine aanpassingen en mn projectiemuur moet ik ook schilderen.
Voorlopig ziet het er nog zo uit :
![]()
![]()
Daarnaast ligt...
![]()
:
![]()
Gelukkig is een bureautje bouwen in MDF niet veel werk dus dat kan tussendoor.
Nootje:
Mijn verwarming op mijn kamer is _nooit_ aan. Ik heb al gezegd dat ik het snel veel te warm heb, en dat is ook in de winter niet anders, dan slaap ik gewoon met mn raam open. Mijn pc en projector warmen mijn kamer in een mum van tijd op tot een verstikkende 25° als het raam even dicht is.