Waar zit je dan zwahiel?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 03:18 schreef zwahiel het volgende:
ja ik hoop dat je d'r ook snel boven bent hoor!
En slaapt dat niet erg raar zo met die verf dampen in je kamer?
Klusmaniak dat ben je! Hahaha, heb nog steed respect voor je geklus hoor!
Ik ben ondertussen hier ook simpele dingen aan het doen, morgen ga ik een zwanennek installeren op de afvoer van de wasmachine (die hebben ze hier niet!ruikt HEEL ERG LEKKER!!!)
Zit je aan de andere kant van de wereld en dan steekt Mmach je toch ff mooi aan om te klussen hoor!
Hoe dim jij die lichtslangen? Doe je dat met een apart apparaatje speciaal voor een lichtslang of met een "gewone" dimmer.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:59 schreef MMach het volgende:
Inderdaad, alle kleuren zijn mogelijk. Het is niet toevallig dat ze individueel dimbaar zijn
Chile!quote:
Geniaal op het einde, muurtjes heel strak in de verf en alles, kijk je op de vloer, dikke stapel zooi nogquote:Op zondag 29 oktober 2006 01:55 schreef MMach het volgende:
En nog een filmpje toe:
[[url=http://sjl-static9.sjl.youtube.com/vi/Jlgd78TB9h0/2.jpg]afbeelding][/url]
Dorothée die terug komt van uitgaan en de kleuren voor het eerst ziet
Je 'hoort" toch ook te werken van boven naar beneden ? !quote:Op zondag 29 oktober 2006 12:38 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
Geniaal op het einde, muurtjes heel strak in de verf en alles, kijk je op de vloer, dikke stapel zooi nog![]()
oh daar ga ik niet eens over nadenkenquote:Op zondag 29 oktober 2006 13:04 schreef AnneX het volgende:
[..]
Je 'hoort" toch ook te werken van boven naar beneden ? !
En ik vroeg mij inderdaad ook af, hoe MMach de mooie muren gaat beschermen als hij de vloer gaat egaliseren .
Het zou toch cement worden ? spetter - spetterde - spetter.
en daarvoor heeft hij ongetwijfeld een simpele oplossing. smile
Over smaak valt niet te twisten.quote:Op zondag 29 oktober 2006 14:58 schreef MMach het volgende:
Nu niet, morgen wel.
En grijs staat nog niet vast, mensen met suggesties, open paint en surprise me.
Ik dacht eigenlijk alleen maar aan hoe het eruit zou zien, verder niet.quote:Op zondag 29 oktober 2006 16:17 schreef MMach het volgende:
En B.A.trix, laminaat heeft niet echt voordelen ten opzichte van vinyl. Vinyl heeft geen naden en het ziet er gewoon hetzelfde uit als laminaat. Het zal wel weer licht beuken oid zijn van kleur.
babyblue so solly en het heeft niks te maken met het aubergine/mauve/paars, toch.quote:
Dat is ijsblauw heur....quote:Op zondag 29 oktober 2006 17:42 schreef AnneX het volgende:
[..]
babyblue so solly en het heeft niks te maken met het aubergine/mauve/paars, toch.
Heb je twee mooie muren die niet met elkaar matchen in een kleine ruimte.
ik zou dat zachte geel ook houden, erg mooi in combinatie met de spotjes ook... Grappig dat er nu ijsblauw wordt voorgesteld, wat ik zelf in combinatie met het gele heb ipv met de aubergine!quote:Op zondag 29 oktober 2006 16:55 schreef Solingjan het volgende:
[..]
Over smaak valt niet te twisten.
Suggestie: De hele keuken in dat mooie zachte geel.
Ik snap inderdaad niet waar je vandaan haalt dat vinyl niet duurzaam zou zijn?quote:Op zondag 29 oktober 2006 16:17 schreef MMach het volgende:
-het nadeel van vinyl tov laminaat moet wel de duurzaamheid zijn. Ik ben het niet zeker, maar laminaat van enige kwaliteit zal wel langer meegaan dan 10 jaar. Langs de andere kant,we hebben hier thuis stukken vinyl (sort of, het heet ballaton) liggen die meer dan 60jaar oud zijn, en waarvan de slijtage nog heel goed meevalt, en dat voor een veelgebruikte overloop. Straffe shizzle hoor.
Dat is appels met peren vergelijken in mijn ogen. Het vinyl dat daar ligt is van zeer hoge kwaliteit en kost ook vele malen meer dan een rolletje vinyl die je bij een bouwmarkt haalt....quote:Op zondag 29 oktober 2006 18:20 schreef HailStorm het volgende:
[..]
Ik snap inderdaad niet waar je vandaan haalt dat vinyl niet duurzaam zou zijn?
Volgens mij is er geen vloer zo duurzaam als vinyl. Het wordt niet voor niets gebruikt in drukke openbare gelegenheden zoals scholen/ziekenhuizen etc..In de hal van mijn appartementencomplex ligt het ook al 30 jaar en dat ziet er technisch gezien nog goed uit.
Zo zijn er wel meer enkele "actief" op dit uurquote:Op maandag 30 oktober 2006 05:21 schreef MMach het volgende:
Al is marsepein wel actief zo vroeg op de morgen
Het is ook een ontzettend mooie kleur. Vrienden van mij hebben een dergelijke kleur in de woonkamer (zij noemen het aubergine) Ik blijf erbij dat het paars is.quote:Op maandag 30 oktober 2006 05:39 schreef MMach het volgende:
En die donkere muur vind ik zo mooi van kleur dat ik die wil houden, vandaar dat het geel moet wijken
quote:Op maandag 30 oktober 2006 05:49 schreef Bierie het volgende:
[..]
Zit zwaar te overwegen om foto's te plaatsen van mijn ouderlijke woning als Nederlandse equivalent van jouw woningDe gelijkenis is "schokkend". Dan kan men zien dat niet alleen in België dat voorkomt.
Maar nu eerst![]()
quote:Op maandag 30 oktober 2006 07:52 schreef elvy het volgende:
Mmach ik volg jouw topics al geruime tijd, maar tot nu toe als 'lurker' omdat ik over het betere klus- en bouwwerk eigenlijk weinig zinnigs toe kan voegen dat jij zelf niet veel beter weet.
Maar van kleuren heb ik dan weer wél een beetje verstand, dus nu voel ik me nu geroepen om te reageren!
Mijn stem is ook duidelijk voor grijs (niet te donker!!!!) mooi in comninatie met de donkere muur én met wit en héél chique qua uitstraling.
Oh ja, en voor de vloer zou ik vinyl met houtstructuur ook zonde vinden. Niet qua duurzaamheid e.d. maar voor de uitstraling. Ik zou ook gaan voor antraciet grijze tegels, óf eventueel antraciet grijs vinyl??? (Ik vind het altijd zo jammer om te kiezen voor vinyl met 'houtstructuur' want je ziet van verre dat het geen hout ís... )
Daar heb ik zn een famillie lid vanquote:Op zondag 29 oktober 2006 22:43 schreef MMach het volgende:
Die zweem komt dus van de straffe lamp (en met straf bedoel ik ook echt straf, het is een lamp van 1000Watt, en ze mag maar 5 minuten aan een stuk aanblijven, dan moet ze afkoelen)
vermogen is allesquote:Op maandag 30 oktober 2006 13:58 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
Daar heb ik zn een famillie lid vanligt hier ook zo`n lamp
en das echt fel :-p uit t zolderraam, kan je nog een boek lezen als je zou willen in de tuin
Jaaaaaaaaaaaaaaammmmmmmmerquote:Op maandag 30 oktober 2006 16:26 schreef B.A.Trix het volgende:
JAAAA!! dit is mooi!!![]()
Ben blij dat je dat gele veranderd![]()
quote:Op maandag 30 oktober 2006 16:37 schreef Solingjan het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaammmmmmmmer![]()
Wacht maar, twee weken, dan is het weer geel.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |