abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 19 oktober 2006 @ 23:06:20 #1
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_42821259
Het discussie onderwerp richt zich vooral op manieren om je kansen bij vrouwen te verbeteren. Er is een hoop materiaal beschikbaar, onder andere van David de Angelo, Michael Pilinski, Mystery en RealSocialDynamics. Zij weten hoe je vrouwen moet versieren en wat daarbij komt kijken. Hier kun je onder andere discussieren over de inhoud van het materiaal. Verder zijn tips, suggesties en verbeteringen altijd welkom!

LET OP: Dit is een zijtak van de in slowchat verzandde Hoe vrouwen WEL tot jou te winnen . Hier weer serieus verder over het onderwerp, over het materiaal. Ik wacht tot er nieuwe discussiepunten op tafel komen. De andere blijft open voor slowchat.
Internetjosti!
pi_42821319
Heb je dr nog niet genoeg over geluld de hele dag? Jezus christus.

De succesformule is jezelf zijn en hopen op geluk. En wees geen wijf. En geen saai stuk stront. Zorg dus voor een eigen leven. Klaar.
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_42821547
  donderdag 19 oktober 2006 @ 23:15:27 #4
160247 Steinberger
stemt Geert, U ook?
pi_42821652
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 23:08 schreef WeirdMicky het volgende:
De succesformule is jezelf zijn en hopen op geluk.
Idd en nu een slotje.

TIP: ga even rukken dan ben je weer een paar uur van je paringsdrang af.
pi_42821781
nu is het idd met recht een obsesie te noemen geloof ik
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
  donderdag 19 oktober 2006 @ 23:18:52 #6
85962 ioko
I Appear Missing
pi_42821790
Het onderwerp dat ik het meest interessant vind, is dat de dames hier (ook heren trouwens) zo lacherig zijn over de verschillende theorieen die in de eerste post worden genoemd.
Ik heb verschillende stukken van David DeAngelo gelezen en snap de algemene strekking wel. Veel mannen zijn eenvoudigweg watjes (ik kan het weten, ik ben er eentje ) en begrijpen niet dat de dingen die ze doen niet werken voor een vrouw. (ik laat het aan de kritische dames over of dit als compliment wordt opgevat).

Ik zal het als volgt duidelijk maken, ik praat even over mezelf, om niemand te beledigen:
Als ik een meid leuk vind, liet ik dat merken door in haar buurt te zijn, leuke dingen te doen, over gevoelens en persoonlijke dingen te praten en zo min mogelijk spanning op te bouwen (dat laatste gaat onbewust): resultaat? --> vrouwen voelen zich prima op hun gemak bij mij, maar voelen absoluut geen aantrekkingskracht.
Ik heb twee opties: ten eerste kan ik hiermee doorgaan en hopen dat ik een alfa vrouwtje tegenkom, maar ik ben bang dat ze me op zo'n manier afschrikt dat dat niets zou worden. De tweede optie is eens kijken naar de manier waarop ik vrouwen benader. Hoe je dat ook wilt noemen.

Ik ben blij dat er eens wat leuke theorien zijn die omgaan met hoe aantrekkingskracht voor vrouwen werkt, blijkbaar op sommige vlakken anders dan bij mannen. Ik zie nu mijn fouten iig in.
Ik snap dat dat voor de dames niet leuk is om te horen (sorry Milagro) maar ook aantrekkingskracht is te versterken of af te zwakken, grotendeels onbewust.

Het lijkt me veel leuker om bepaalde punten van de theorien te bespreken dan hier elkaar te bashen.

Samenvatting voor vrouwen die niet meer dan 3 woorden kunnen lezen:

Veel mannen --> watjes: theorien verduidelijken werkelijkheid -- vrouwen ontkennen deze werkelijkheid omdat deze niet romantisch is
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_42821882
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 23:08 schreef WeirdMicky het volgende:
Heb je dr nog niet genoeg over geluld de hele dag? Jezus christus.

De succesformule is jezelf zijn en hopen op geluk. En wees geen wijf. En geen saai stuk stront. Zorg dus voor een eigen leven. Klaar.
Kom je een heel end ja.

Waar halen mensen de energie (en de tijd) vandaan om van zoiets simpels een hele wetenschap te maken?
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_42821959
BttD: Wacht rustig tot je 'vriendin' terug is en neem haar dan bruut op de keukentafel. Wedden dat je naderhand dit soort topics niet meer opent?
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_42821969
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 23:21 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Kom je een heel end ja.

Waar halen mensen de energie (en de tijd) vandaan om van zoiets simpels een hele wetenschap te maken?
Jij zou de ideale partner zijn van milagro. Die zei ook zoiets volgens mij.
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_42821977
Alsof je versieren uit een boek kunt leren...

Doe mij maar gewoon een verlegen stuntel.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_42822048
sorry hoor maar ik hoef (even hard gezegt want ik ben nou eenmaal gewoon een botte trut ) echt geen knul die een boek met theorieen nodig heeft om met me te kunnen flirten
  donderdag 19 oktober 2006 @ 23:25:35 #12
85962 ioko
I Appear Missing
pi_42822049
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 23:21 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Kom je een heel end ja.

Omdat het vaak werkt! Bepaalde principes komen uit verschillende sociale wetenschappen. Natuurlijk is de basis biologisch, maar dat wil niet zeggen dat theorien niet kunnen helpen de realiteit te omschrijven.
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_42822066
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 23:23 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

Laten we niet te hard van stapel lopen
pi_42822106
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 23:25 schreef liefie_ het volgende:
sorry hoor maar ik hoef (even hard gezegt want ik ben nou eenmaal gewoon een botte trut ) echt geen knul die een boek met theorieen nodig heeft om met me te kunnen flirten
De theorie is dat als je het goed doet je het als vrouw bijna niet merkt dat er een boek aan te pas is gekomen. Goed he?
pi_42822172
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 23:25 schreef ioko het volgende:

[..]

Omdat het vaak werkt! Bepaalde principes komen uit verschillende sociale wetenschappen. Natuurlijk is de basis biologisch, maar dat wil niet zeggen dat theorien niet kunnen helpen de realiteit te omschrijven.
Omdat het werkt?

Jongen... jezelf zijn is het ENIGE wat werkt. De rest is een leuk spelletje, maar meer ook niet.

Ik klink heel oud en wijs, maar het is gewoon zo. Wil je neuken? Oogcontact en verder niks. Is de kans op sex aanwezig, dan zul je zien dat je vanzelf wel in elkaars buurt komt gedurende de avond en dan gaat de rest vanzelf.
pi_42822194
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 23:26 schreef nozem het volgende:

[..]

De theorie is dat als je het goed doet je het als vrouw bijna niet merkt dat er een boek aan te pas is gekomen. Goed he?
"wat heb je daar achter je rug?"
  donderdag 19 oktober 2006 @ 23:31:35 #17
160247 Steinberger
stemt Geert, U ook?
pi_42822297
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 23:26 schreef nozem het volgende:

[..]

en dan voortaan altijd dezelfde openingszin aan moeten horen

"ja maar het boek zei dat het ging werken!"

pi_42822310
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 23:28 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

"wat heb je daar achter je rug?"
*trekt intelligent gezicht en zet leesbril op

"Ow niks, gewoon, literatuur..."
pi_42822352
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 23:23 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

gesprekspartner ms dan

maar goed, van vrouwen neemt de TS echt niets aan, en dus ook de sex niet, dus tja ....

ms kunnen de heren hier nu wat common sense afstaan
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_42822359
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 23:31 schreef liefie_ het volgende:

[..]

en dan voortaan altijd dezelfde openingszin aan moeten horen

"ja maar het boek zei dat het ging werken!"

"Meisje toch, je reactie is wetenschappelijk bezien HOOGST onverantwoord!"

En nu is het bedtijd. Tata
pi_42822379
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 23:33 schreef milagro het volgende:

[..]

gesprekspartner ms dan
Zeg eeeuuhhhhh
pi_42822446
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 23:34 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Zeg eeeuuhhhhh
loop ik braaf niet te hard van stapel, ga je nog miepen
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  donderdag 19 oktober 2006 @ 23:37:14 #24
151036 Gluckskafer
How would it be?
pi_42822483
WTF een boek nodig hebben om een chickie te kunnen scoren
Hoe een kneus ben je dan wel niet.
  donderdag 19 oktober 2006 @ 23:40:40 #25
85962 ioko
I Appear Missing
pi_42822605
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 23:28 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Omdat het werkt?

Jongen... jezelf zijn is het ENIGE wat werkt. De rest is een leuk spelletje, maar meer ook niet.

Ik klink heel oud en wijs, maar het is gewoon zo. Wil je neuken? Oogcontact en verder niks. Is de kans op sex aanwezig, dan zul je zien dat je vanzelf wel in elkaars buurt komt gedurende de avond en dan gaat de rest vanzelf.
Ik ben niet mezelf als ik met een leuke vrouw ben, door die theorien heb ik dat ingezien. Ik praat over gevoelens en ben lief en aanhankelijk. (terwijl ik ook gewoon wil neuken ) De manier waarop ik normaal met vrouwen omga is NIET productief, dat is een feit, ik heb het tientallen keren meegemaakt de laatste 10 jaar. In die tijd is het 2 of 3 keer 'vanzelf' gegaan, wat is er mis mee om wat meer opties te gebruiken? Weet je wat namelijk het grappige is, ik ben het compleet met je eens, het IS een spelletje, ik heb dat altijd ontkent, maar het is de realiteit.
Ik heb het spelletje nooit gesnapt, ik dacht altijd --> als ik mezelf ben, gaat het vanzelf, en raad eens, dat werkt dus niet.

ik heb wel een villa in de friendzone, met tientallen leuke meiden
Coincidence
Makes sense
Only with you
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')