Idd en nu een slotje.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:08 schreef WeirdMicky het volgende:
De succesformule is jezelf zijn en hopen op geluk.
Kom je een heel end ja.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:08 schreef WeirdMicky het volgende:
Heb je dr nog niet genoeg over geluld de hele dag? Jezus christus.
De succesformule is jezelf zijn en hopen op geluk. En wees geen wijf. En geen saai stuk stront. Zorg dus voor een eigen leven. Klaar.
Jij zou de ideale partner zijn van milagro. Die zei ook zoiets volgens mij.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:21 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Kom je een heel end ja.
Waar halen mensen de energie (en de tijd) vandaan om van zoiets simpels een hele wetenschap te maken?
Omdat het vaak werkt! Bepaalde principes komen uit verschillende sociale wetenschappen. Natuurlijk is de basis biologisch, maar dat wil niet zeggen dat theorien niet kunnen helpen de realiteit te omschrijven.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:21 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Kom je een heel end ja.
Waar halen mensen de energie (en de tijd) vandaan om van zoiets simpels een hele wetenschap te maken?
Laten we niet te hard van stapel lopenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:23 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Jij zou de ideale partner zijn van milagro. Die zei ook zoiets volgens mij.
De theorie is dat als je het goed doet je het als vrouw bijna niet merkt dat er een boek aan te pas is gekomen. Goed he?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:25 schreef liefie_ het volgende:
sorry hoor maar ik hoef (even hard gezegt want ik ben nou eenmaal gewoon een botte trut) echt geen knul die een boek met theorieen nodig heeft om met me te kunnen flirten
Omdat het werkt?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:25 schreef ioko het volgende:
[..]
Omdat het vaak werkt! Bepaalde principes komen uit verschillende sociale wetenschappen. Natuurlijk is de basis biologisch, maar dat wil niet zeggen dat theorien niet kunnen helpen de realiteit te omschrijven.
"wat heb je daar achter je rug?"quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:26 schreef nozem het volgende:
[..]
De theorie is dat als je het goed doet je het als vrouw bijna niet merkt dat er een boek aan te pas is gekomen. Goed he?
en dan voortaan altijd dezelfde openingszin aan moeten horenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:26 schreef nozem het volgende:
[..]
De theorie is dat als je het goed doet je het als vrouw bijna niet merkt dat er een boek aan te pas is gekomen. Goed he?
*trekt intelligent gezicht en zet leesbril opquote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:28 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
"wat heb je daar achter je rug?"
gesprekspartner ms danquote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:23 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Jij zou de ideale partner zijn van milagro. Die zei ook zoiets volgens mij.
"Meisje toch, je reactie is wetenschappelijk bezien HOOGST onverantwoord!"quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:31 schreef liefie_ het volgende:
[..]
en dan voortaan altijd dezelfde openingszin aan moeten horen
"ja maar het boek zei dat het ging werken!"
loop ik braaf niet te hard van stapel, ga je nog miepenquote:
Ik ben niet mezelf als ik met een leuke vrouw ben, door die theorien heb ik dat ingezien. Ik praat over gevoelens en ben lief en aanhankelijk. (terwijl ik ook gewoon wil neukenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:28 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Omdat het werkt?
Jongen... jezelf zijn is het ENIGE wat werkt. De rest is een leuk spelletje, maar meer ook niet.
Ik klink heel oud en wijs, maar het is gewoon zo. Wil je neuken? Oogcontact en verder niks. Is de kans op sex aanwezig, dan zul je zien dat je vanzelf wel in elkaars buurt komt gedurende de avond en dan gaat de rest vanzelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |