Man... ik denk dat SCh dat fijner vindquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:02 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Jij wordt dus graag door een vrouw met voorbinddildo geneukt?
Hij schreef het zo stellig, ik wilde het toch even verifierenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:05 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Man... ik denk dat SCh dat fijner vind
quote:"Stefan is niet bang voor een terugkeer op het veld. Dat kan hij wel aan... ''
Yeaaah...lekker anoniem van een afstand met andere randdebielen vieze dingen roepen naar iemand die aan sex doet met zijn vriendinquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:45 schreef Borkydude het volgende:
Morgen Utrecht - ADO
Wat een spreekkoren zal dat opleveren
Boeken lezen is ook best wel gay natuurlijk. Ik ben trouwens ook een enorme homo, want ik lees ook boeken en veel ookquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 10:32 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ik help het hem hopen. Ik herinner me echter jarenlang getreiter met Graeme LeSaux, waarvan het gerucht alleen maar ging dat hij homo was. Mensen (Fowler...) die met vrije trappen voor hem gingen staan met hun kont naar achteren en riepen: "Schiet m dr maar in! Je weet dat je het wilt!"
LeSaux las boeken. Die had geeneens filmpjes met een telefoon in zijn aars of een dildo op het inet staan...
hij is geblesseerd, heeft z'n been gebroken. Die zal waarschijnlijk een tijdje niet mee kunnen doenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:45 schreef Borkydude het volgende:
Morgen Utrecht - ADO
Wat een spreekkoren zal dat opleveren
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:32 schreef funkyskunkie het volgende:
http://www.vkmag.com/media/stefanpostmaspoof/
Ik moest echt even lachen.....
Ik denk dat zowel de club als hijzelf daar op het moment niet zo rouwig om is...quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:42 schreef toma het volgende:
[..]
hij is geblesseerd, heeft z'n been gebroken. Die zal waarschijnlijk een tijdje niet mee kunnen doen
Ik zou idd een grote foto met naam, toenaam en doopceel willen zien naast die enge cellulitisreet.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:34 schreef P0rt0 het volgende:
Weet iemand wie die ex is?
Maar ze mag er wel aan denken?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 18:47 schreef Darkwolf het volgende:
Daar moet mijn vriendin dus echt niet aan denken... mij anaal nemen...![]()
ja ik snap het punt ook niet zo..quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:35 schreef melanie_the_miss het volgende:
nouen als hij het lekker vind
wat een onzin
Mooie vrouwen zijn niet bereid tot het voorbinden en gebruiken van een voorbindlulquote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:52 schreef GekkeGerben het volgende:
Men zei toch altijd dat die voetballers allemaal van die lekkere vrouwen scoren?![]()
Ik bedoel, werkt dit mens in de lokale kolenmijn ofzo????![]()
Voetbalfans zijn niet altijd de meest tolerante en ruimdenkende mensen.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:07 schreef SCH het volgende:
...en gezien de reacties is het een groot taboe.
Hij schakelt wat advocaten in om het filmpje van het internet te krijgen?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:03 schreef toma het volgende:
[..]
Bron: http://www.zijonline.nl/gossip.asp?gossipID=15013
Dat is in Engeland een beetje moeilijk waar 9 van de 10 vrouwen lelijke piercing- en tattoegedrochten zijn.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:52 schreef GekkeGerben het volgende:
Men zei toch altijd dat die voetballers allemaal van die lekkere vrouwen scoren?![]()
Ik bedoel, werkt dit mens in de lokale kolenmijn ofzo????![]()
Deze jongedame mag er anders best wezen, naar mijn mening dan (smaken verschillen) [..]quote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:56 schreef Aventura het volgende:
Mooie vrouwen zijn niet bereid tot het voorbinden en gebruiken van een voorbindlul
ik zou het best een keer willen meemaken.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:26 schreef Aventura het volgende:
Volgens mij dromen heel stiekem toch wel heel wat mannen van zo'n beurt. Hetero of homo
ja maar ik denk dat dit taboe voor mannen toch anders ligt.quote:Op zondag 29 oktober 2006 14:03 schreef A_L_N_F het volgende:
[..]
ik zou het best een keer willen meemaken.
voor mannen moet het theoretisch fijner zijn dan vrouwen ivm met de prostaat.
ooit eens een meisje gehad die een vibo erin wou drukken maar toch vanwege het taboe op het laatste moment afhaakt (en ja ik zei ook niet doe maar)![]()
ach, je moet alles wat binnen de marges valt van acceptabel een keer proberen toch?
ik ben een manquote:Op zondag 29 oktober 2006 14:10 schreef toma het volgende:
[..]
ja maar ik denk dat dit taboe voor mannen toch anders ligt.
sorryquote:
of keeper van adoquote:elke man wil een dame in de kont neuken zo'n beetje maar mannen denken meteen dat ze homo zijn als er wat in hun kont komt.
dumpen de sletquote:ach, gewoon een keer een vriendin hebben die zegt: iets in mijn kont, dan eerst iets in jouw kont![]()
Stefanusquote:Op zondag 29 oktober 2006 09:06 schreef GewoneMan het volgende:
http://www.dildokoning.nl/kinkykeeper/![]()
quote:Op zondag 29 oktober 2006 09:06 schreef GewoneMan het volgende:
http://www.dildokoning.nl/kinkykeeper/![]()
Die heeft duidelijk geen verstand van internet.., dat krijg je d'r nooit meer afquote:ADO-doelman Postma schakelt advocaat in om zijn XXX-video van internet te krijgen!
true... als hij ooit kinderen krijgt (of al heeft) dan zullen die het met de tijd nog kunnen vindenquote:Op zondag 29 oktober 2006 15:43 schreef Wunk het volgende:
[..]
Die heeft duidelijk geen verstand van internet.., dat krijg je d'r nooit meer af![]()
misschien is ie zwangerquote:Op zondag 29 oktober 2006 16:12 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
true... als hij ooit kinderen krijgt (of al heeft) dan zullen die het met de tijd nog kunnen vinden![]()
quote:
verstandige knaap ja als je je van achter laat nemen door je vriendin terwijl je bekent bent en t dan ook nog eens op film op laat nemen.quote:Op zondag 29 oktober 2006 17:10 schreef TR08 het volgende:
Voor een Ado speler wel een ontzettend goed verhaal eigenlijk, erg verstandig en inzichtvol en zo
bekent als in bekente Nederlander?quote:Op zondag 29 oktober 2006 17:19 schreef toma het volgende:
[..]
verstandige knaap ja als je je van achter laat nemen door je vriendin terwijl je bekent bent en t dan ook nog eens op film op laat nemen.
Heb je dan ook een deuk in je drol als je de volgende dag moet poepen?
quote:Op zondag 29 oktober 2006 17:31 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
bekend als in bekende Nederlander?
dat is ook niet erg. wat mensen in hun vrije tijd doen, moeten ze zelf weten.quote:Op zondag 29 oktober 2006 18:35 schreef Enil het volgende:
Die gast deed iets wat hij lekker vind/ vond, so what?![]()
True, maar dat komt dus alleen, denk ik zo, omdat zo veel mensen het kennelijk zo 'raa' vinden of 'lachwekkend'. Kvind er zelf niets raars aan. Snap dus de ophef niet zoquote:Op zondag 29 oktober 2006 18:58 schreef SlimShady het volgende:
[..]
dat is ook niet erg. wat mensen in hun vrije tijd doen, moeten ze zelf weten.
dat het nu op inet staat is beschamend voor je reputatie.
niet alleen als professional maar ook als persoon.
en allemaal dankzij dat k¤twijf.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |